• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahw' please don't be sad George D'; I don't like that, my poor little baby.!

    ''..Step by Step, heart to heart, left right left, we all fall down... like toy soldiers...''


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ahw' please don't be sad George D'; I don't like that, my poor little baby.!

    ''..Step by Step, heart to heart, left right left, we all fall down... like toy soldiers...''


    hij wilt uit zijn nachtmerrie komen, maar Da's onmogelijk. eh- als Camp nou eindelijk wat Happy is.. net als wat Fred zei, niet aan zichzelf denkt, puur voor George dus a.u.b. weer gaat eten anders word George nog sadder en bozer en zichzelf niet meer de schuld van alles gaat geven en echt waar Happy word en laat zien dat George hem wel blij maakt aangezien George dat niet echt geloofd.. dan word iedereen weer blij. geloof me.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij wilt uit zijn nachtmerrie komen, maar Da's onmogelijk. eh- als Camp nou eindelijk wat Happy is.. net als wat Fred zei, niet aan zichzelf denkt, puur voor George dus a.u.b. weer gaat eten anders word George nog sadder en bozer en zichzelf niet meer de schuld van alles gaat geven en echt waar Happy word en laat zien dat George hem wel blij maakt aangezien George dat niet echt geloofd.. dan word iedereen weer blij. geloof me.


    Hij wilt Fred. Hij wilt niet Cam. wat Camp ook zou doen; het zou George toch niet uitmaken. Daarnaast zou ik ook niet blij zijn als mijn vriendje uber depressief is nu; en wat dacht je nog van Viktor? Camps plaaggeest :< En eigenlijk... dat had ik al vertelt... heb ik een plan.. of iets uitbedacht bij het feit dat cam niks eet.. of naja een resultaat...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hij wilt Fred. Hij wilt niet Cam. wat Camp ook zou doen; het zou George toch niet uitmaken. Daarnaast zou ik ook niet blij zijn als mijn vriendje uber depressief is nu; en wat dacht je nog van Viktor? Camps plaaggeest :< En eigenlijk... dat had ik al vertelt... heb ik een plan.. of iets uitbedacht bij het feit dat cam niks eet.. of naja een resultaat...


    naja, als je niet wilt dat George nog sadder word tenminste. want naar Fred gaan zal niet echt lukken nu aangezien George, hoe zullen we het zeggen.. "bang" is om bij Fred te zijn nu.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    naja, als je niet wilt dat George nog sadder word tenminste. want naar Fred gaan zal niet echt lukken nu aangezien George, hoe zullen we het zeggen.. "bang" is om bij Fred te zijn nu.


    Ofcourse wil ik niet dat George verdrietiger word... maar misschien is het tijd dat Leo zijn best gaan doen (cat) ik zei toch dat ik slecht was in troosten van mensen >.< en ik heb dan ook geen idee hoe ik hem vrolijk kan maken..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ofcourse wil ik niet dat George verdrietiger word... maar misschien is het tijd dat Leo zijn best gaan doen (cat) ik zei toch dat ik slecht was in troosten van mensen >.< en ik heb dan ook geen idee hoe ik hem vrolijk kan maken..


    Leo is gevlucht, hij kon al dat drama niet meer aan ik haat Leo x') maar Leo doet nooit zijn best. nou ja, zelden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Leo is gevlucht, hij kon al dat drama niet meer aan ik haat Leo x') maar Leo doet nooit zijn best. nou ja, zelden.


    Kan je op zijn minst zeggen waar George iets blijer van kan worden? D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Kan je op zijn minst zeggen waar George iets blijer van kan worden? D';


    Serieus? Ik heb echt geen idee. oh God, het is alsof ik niet diegene ben die George bestuurd. want ik wil dat hij ook blij is, maar dat is hij niet en er is wel een manier hoe hij weer blij kan worden, maar ik weet niet hoe. En ik zie nu pas hoeveel Fred voor hem betekend :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Het doet me pijn... om te zien/weten dat George de wereld voor Camp betekend.. en Camp niks voor George :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Het doet me pijn... om te zien/weten dat George de wereld voor Camp betekend.. en Camp niks voor George :'(


    en dit bedoelde ik dus met mijn vorige reactie :'o kom op zeg; hoe vaak heeft George gezegd dat Campbell echt heel veel voor hem betekend. Heel vaak en op duizenden verschillende manieren x'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    en dit bedoelde ik dus met mijn vorige reactie :'o kom op zeg; hoe vaak heeft George gezegd dat Campbell echt heel veel voor hem betekend. Heel vaak en op duizenden verschillende manieren x'o


    Camp maakt of krijgt George nooit blij.. hij krijgt George nu niet eens blij of iets minder sad.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Camp maakt of krijgt George nooit blij.. hij krijgt George nu niet eens blij of iets minder sad.


    hij is ietjes minder sad hoor, want echt waar.. als Camp er niet was lag hij al huilend in zijn bed. maar ook al dat; als het om Fred gaat, is het haast onmogelijk om hem weer blij te maken.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij is ietjes minder sad hoor, want echt waar.. als Camp er niet was lag hij al huilend in zijn bed. maar ook al dat; als het om Fred gaat, is het haast onmogelijk om hem weer blij te maken.


    Ik heb een stom idee in mijn hoofd... maar ik heb het gevoel dat George dan boos zou worden of camp gewoon achter zou laten :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb een stom idee in mijn hoofd... maar ik heb het gevoel dat George dan boos zou worden of camp gewoon achter zou laten :'(


    .. wat is het? Hem naar Fred slepen..? Want dan ksn ik je garanderen dat hij niet boos zal worden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    .. wat is het? Hem naar Fred slepen..? Want dan ksn ik je garanderen dat hij niet boos zal worden.


    .... nee ik dacht hem mee slepen naar kamer van hoge nood... en dan dansen... dat zou George hem leren. Ik weet het; het is stom en nutteloos :'3 'm sorry.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya