• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Oh god je bent van plan Camps hart te gaan breken he :< en je had met Ralf, Draco's hart gebroken in Lindes topic toen :P

    en Auch ik heb het gevoel dat ik met Camp nu Forge scheid :'( Camp is een bitch.


    er valt niets te scheiden, ze zijn al uit elkaar. En George wilt toch zelf niet naar Fred gaan?

    en oh ja, Draco hield van Ralf maar hij niet van hem :Y) maar dat wilde jij zelf, dus telt dat niet mee :p Ik had Camp zijn hart wel gebroken toen George zei dat hij van Angelina hield, maar toen was hij onder invloed van liefdesdrank.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    er valt niets te scheiden, ze zijn al uit elkaar. En George wilt toch zelf niet naar Fred gaan?

    en oh ja, Draco hield van Ralf maar hij niet van hem :Y) maar dat wilde jij zelf, dus telt dat niet mee :p Ik had Camp zijn hart wel gebroken toen George zei dat hij van Angelina hield, maar toen was hij onder invloed van liefdesdrank.


    Dat was de gruwelijkste break-up ever... dat was echt zo cruel- gemeen en in en in vals D"; dat was echt; How to be a heartbreaker D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Victoire

    ‘Luister, het maakt me helemaal niks uit wie jou broer is. En voor jouw informatie; jij hebt de verkeerde onderdelen voor hem. We hebben inderdaad een relatie, al dit hele schooljaar. Als hij een keuze zou hebben zou die dus niet moeilijk zijn.’ geamuseerd trok ik een wenkbrauw op waarbij ik nonchalant mijn voet tegen de muur zetten om mijn rokje strak te vegen.
    ‘Je kan wel zo zeker over proberen te komen; maar de onzekerheid spat er van alle kanten af; Joontje. Maar omdat je het zo lief vraagt; zou ik je vraag maar beantwoorden.’ Zelfverzekerd keek ik omhoog; een sterke eigenschap van mij. Ik kan me dan ook niet heugen dat ik ooit onzeker was.
    ‘Heb je je nooit afgevraagd waarom alle jongens op mij vallen; maar jij niet? Of dat we de zelfde huidskleur hebben; dezelfde ogen hoewel ik de donkerblonde lokken van mijn moeder geërfd heb.’ Geërgerd rolden ik mijn ogen; vooral omdat ik van May al meegekregen had- die zelf ook niet al de slimste was- diezelfde ziekte is getroffen in Jonah. ‘Je bent mijn broer. Of althans half-broer. We zijn allemaal half Weasleys hoewel pap mijn moeders naam aangenomen had want hij heet geen Weasley meer..’ zachtjes zuchtte ik. Waarschijnlijk geloofde hij me toch niet waardoor ik maar naar mijn mobiel viste waar ik de foto tevoorschijn haalde die ik gemaakt had waar ik en Jonah stonden; allebei onder een andere vrouw maar onder dezelfde man; onze vader.

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe zijn armen op de juiste plekken legde; en zelfs ik kon weten dat hij nu leidde. Zelfs als ik met een meisje moest volgen; had ik de vrouwelijke rol terwijl ik uiterlijk er uit zie als een jongen hoewel ik van binnen mijzelf vaak toch nog een meisje voel; zoals op dit moment waardoor ik verlegen wat haar achter mijn oor schoof.
    ‘Vast wel; niemand kan zo goed dansen als haar. En ik al helemaal niet, Ron heeft geluk.’ Met dat voelde ik hoe zijn voeten in beweging kwamen; waar ik snel naar keek. Het was kinderachtig; maar ik voelde me nog nerveuzer worden; en de bloed steeg naar mijn wangen toen George simpel zei; ‘Volg mij maar gewoon.’ Misschien had ik op zwerkbal gezeten, maar dat betekende niet dat ik enorm soepel was. Vooral nu; merlin- ik had iets anders moeten verzinnen dan dansen. Met moeite volgde ik zijn passen terwijl het voor George enorm natuurlijk leek.
    ‘Eh- Campbell- het spijt me- eigenlijk weet ik niet waarvoor, maar ergens weet ik dat ik je soms bang maak of- of bot, kil en gemeen overkom. Je bent echt veels te lief en al een gemene of een boze blik verdien je niet.’ Snel keek ik even op waarbij ik meteen op Georges voet stond wat me abrupt naar beneden deed kijken zodat het niet weer gebeurden.
    ‘Jij bent pas lief; George. Maak je geen zorgen; je mag zo bot en kil- en dergelijk overkomen zo vaak als je wilt. Ik ben het wel gewend; dus- dus je mag gewoon doen wat je wilt; zeggen wat je wilt. Je bent perfect zo- dus- dus je hoeft je niet anders voor te doen of iets.. ik begrijp het wel.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Je kan wel zo zeker over proberen te komen; maar de onzekerheid spat er van alle kanten af; Joontje. Maar omdat je het zo lief vraagt; zou ik je vraag maar beantwoorden.’ Ze kijkt me zelfverzekerd aan. Ik ben zelf echt niet zelfverzekerd; iets wat ik van mijn moeder heb. Mijn vader was altijd heel erg zelfverzekerd en dat is ook een reden dat ik me altijd stoor aan mensen die heel zeker van zichzelf zijn. ‘Heb je je nooit afgevraagd waarom alle jongens op mij vallen; maar jij niet? Of dat we de zelfde huidskleur hebben; dezelfde ogen hoewel ik de donkerblonde lokken van mijn moeder geërfd heb.’ Ik kijk haar verbaasd aan. Ik ben dan misschien niet heel erg slim, maar dit soort dingen heb ik altijd snel door.
    'Je bent mijn broer. Of althans half-broer. We zijn allemaal half Weasleys hoewel pap mijn moeders naam aangenomen had want hij heet geen Weasley meer..’ Ik kijk naar de foto en haal mijn schouders op.
    'Ach, Mijn vader heeft zoveel stomme dingen gedaan. Het maakt niks uit.' Ik probeer onverschillig te klinken, maar eigenlijk maakt het wel uit. Aangezien Victoire ongeveer mijn leeftijd heeft, betekent dat dat mijn vader mijn hele leven al een andere vrouw heeft, misschien al zelfs voordat ik geboren werd. Ik kan doen alsof dat me niet interesseert, maar toen ik jong was gaf ik wel om hem. Hij mocht dan wel een slechte vader zijn, maar hij was mijn vader.
    'Het spijt me als je dacht dat je er nu een broer bij hebt ofzo, want ik wil niks met jou of Jonathan Weasley te maken hebben.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde; niet Fred vergeten te posten :'( we all want him to live :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Victoire

    'Ach, Mijn vader heeft zoveel stomme dingen gedaan. Het maakt niks uit. Het spijt me als je dacht dat je er nu een broer bij hebt ofzo, want ik wil niks met jou of Jonathan Weasley te maken hebben.'
    Zonder de zelfvoldane glimlach te verliezen pookte ik mijn vinger in mijn borst. ‘Dat hoef je ook niet; als je van Kealan af blijft.’ Met dat lachte ik terwijl ik weer opkeek; recht in zijn ogen. ‘Het is niet alsof jullie werkelijk een toekomst hebben.’ Met dat greep ik naar mijn brief.
    ‘Dus waar is Kealan; gezien zijn ouders ons uitgenodigd hebben om met kerst naar zíjn huis te komen. Blijkbaar gaan ze niet meer op vakantie en jij; bent niet uitgenodigd.’ Met dat tikte ik met de brief tegen zijn arm. ‘Dus broertjelief; ik hoop dat er geen problemen zijn; dat zou anders heel naar zijn. Ik zou jou wel alleen laten; zodat je verder kan met je studie- iets waar je officieel mee bezig zou moeten houden.’

    Victoire is trouwens 2 jaar jonger dan Kealan& Jonah :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meeh :< ik wist niet dat het mogelijk was maar m'n oor is dichtgegroeid aan een kant (door een jaar geen oorbellen te dragen..) dus ik heb aan een oor geen uitgang voor een oorstaafje meer :< Auch.

    Dit was een nutteloze post; maar het was zo stil :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een hele post geschreven.. En toen verdween die :x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ^ ik snap niet dat jij en (vooral) Linde dat zo vaak hebben.. ik heb dit probleem nog maar 1 of 2 keer gehad :Y) en iedereen maar zeggen dat SamSung zo goed is :Y) ik ben heel braaf voor Linde een post met Roxje aan het maken (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meh dit word een Naomi-volgespamde pagina zoals altijd :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij kwam op mijn voet staan, en ondanks het niet pijn deed, schoot mijn voet imulsief weg waardoor ik bijna struikelde.
    'Jij bent pas lief; George. Maak je geen zorgen; je mag zo bot en kil- en dergelijk overkomen zo vaak als je wilt. Ik ben het wel gewend; dus- dus je mag gewoon doen wat je wilt; zeggen wat je wilt. Je bent perfect zo- dus- dus je hoeft je niet anders voor te doen of iets.. ik begrijp het wel.’
    ik schudde met mijn hoofd en keek even naar benden, aar onze voeten om t vorkomen dat hij weer op mijn voet zou staan.
    'nee, Campbell..' begon ik zachtjes en keek hem weer aan.
    'ook al ben je er gewend aan geraakt, je verdiend het niet. Je ziet zelf niet hoe lief jij bent, of wel?' vroeg ik op een zachte toon en stopte met de veels te langzame dans om mijn handen naar zijn wangen te kunnen verplaatsen.
    'veels te lief, aardig en onschuldig. Puur door mij ben je bij mijn eigen problemem bij betrokken geraakt. Het spijt me daarvoor.. Echt waar.' dat meende ik ook. Omdat hij van mij hield, raakte hij bij deze problemen betrokken.. Om die reden eet hij ook niets. Door mij, net als wat Fred zei..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘vergeet het. v-vergeet dit alles, Fred. Z-zullen we naar beneden gaan en daar praten.. a-alles komt goed, Fred. Dat- dat beloof ik je.’ Hij staat voor me en ik weet dat als ik ga, hij gaat. Ik kan dat niet laten gebeuren.
    'Het komt niet goed als ik er ben, Ralf! Zolang ik erbij ben maak ik jouw leven verschrikkelijk maar zonder jou kan ik niet leven. Ik ben niet egoïstisch genoeg om voor jou te vechten en niet sterk genoeg om zonder jou te leven. Alles is beter... Als je alleen bent.' Ik probeer overtuigend te klinken.
    'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes en ik voel weer tranen opkomen. 'Ik hou van je zoals Romeo van Juliet hield en George van Campbell. Zoals een wolf van de maan houdt en Ron houdt van kippenpootjes.' Ik moet huilen maar het is oké, want ik ben bij hem.
    'Oh Merlin ik kan echt niet zonder je. Je bent mijn alles.' Nog steeds moet ik huilen en ik weet niet wat ik moet doen. Iedere keuze is slecht en ik kan niet egoïstisch zijn op dit moment. Ik moet aan Ralf denken. En aan wat George van me wil natuurlijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    ^ ik snap niet dat jij en (vooral) Linde dat zo vaak hebben.. ik heb dit probleem nog maar 1 of 2 keer gehad :Y) en iedereen maar zeggen dat SamSung zo goed is :Y) ik ben heel braaf voor Linde een post met Roxje aan het maken (flower)


    Ik had een Samsung en die faalde heel erg zwaar. Nu heb ik een Huawei (de oude van mijn broer en hij is niet heel goed meer) en die is eigenlijk best wel goed. De posts verdwijnen altijd als internet raar doet - wat het heel vaak doet - of ik per ongeluk alles selecteer en het weg doe ofzo. Mijn laptop spaced 'm soms.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik had een Samsung en die faalde heel erg zwaar. Nu heb ik een Huawei (de oude van mijn broer en hij is niet heel goed meer) en die is eigenlijk best wel goed. De posts verdwijnen altijd als internet raar doet - wat het heel vaak doet - of ik per ongeluk alles selecteer en het weg doe ofzo. Mijn laptop spaced 'm soms.


    Ik wilde een Huaweii nemen wanneer mijn abbo afloopt.. maar iemand die ik ken die heeft 'm nu en hij zegt dat hij na 1,5 jaar (2 jaar abbo) wel verslechterd is.. dus ik ga misschien voor een HTC hierna; ook al ben ik blij met mijn LG- de accu is alleen slecht. Enige nadeel. Zelfs als ik hem op Flightmode heb :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik wilde een Huaweii nemen wanneer mijn abbo afloopt.. maar iemand die ik ken die heeft 'm nu en hij zegt dat hij na 1,5 jaar (2 jaar abbo) wel verslechterd is.. dus ik ga misschien voor een HTC hierna; ook al ben ik blij met mijn LG- de accu is alleen slecht. Enige nadeel. Zelfs als ik hem op Flightmode heb :'3


    Ik heb geen idee wat ik hierna neem. Ik neem nu de laatste twee keer de mobieltjes van mijn broer/zusje als zij een nieuwe hebben. Maar nu willen ze allebei geen nieuwe kopen dus moet ik wachten.
    Mijn broer ging heel slordig met zijn mobiel om en hij is dus heel erg verslechterd. Ik was heel blij met mijn Sony maar die was kapot (huil) en ik mocht van mijn ouders geen nieuwe omdat ik te onhandig ben :x


    Spoiler alert: you will save yourself