• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    ^ ik snap niet dat jij en (vooral) Linde dat zo vaak hebben.. ik heb dit probleem nog maar 1 of 2 keer gehad :Y) en iedereen maar zeggen dat SamSung zo goed is :Y) ik ben heel braaf voor Linde een post met Roxje aan het maken (flower)


    Bij mij is het ook maar twee of drie keer geburd hoor :) en ik heb op dit moment geen samsung, maar zo'n reserve telefoon. Nog een paar weken,dan krijg ik een samsung xq

    Haha, nouuu, moet ik nu met Ralfje posten :p als ik met ralfje post, moet ik ook met hugo posten en bain wacht ook al zo lang op een hugo post..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wat ik hierna neem. Ik neem nu de laatste twee keer de mobieltjes van mijn broer/zusje als zij een nieuwe hebben. Maar nu willen ze allebei geen nieuwe kopen dus moet ik wachten.
    Mijn broer ging heel slordig met zijn mobiel om en hij is dus heel erg verslechterd. Ik was heel blij met mijn Sony maar die was kapot (huil) en ik mocht van mijn ouders geen nieuwe omdat ik te onhandig ben :x


    Neem een motorola :Y) die worden volgens mij geen eens meer in Nederland gefabriceerd x'D maar mijn zus die laat ook echt alles kapot gaan; ze hoeft er enkel maar naar te kijken en het gebeurd al- maar nu ze samsung heeft- is ze iets voorzichtiger geworden. Maar ze heeft echt jarenlang een Motorola gehad :'D en verder vind ik deze LG fijn omdat ik eens in het bos aan het fietsen was; en toen viel hij uit mijn tas op het fietspad (ja fietspad in het bos, veluwe) en toen zat er geen deukje in ofzo :'D en ik heb mijn mobiel door mijn verslaving zelfs een aantal x een stoombad gegeven als ik de deur van de douche dicht moest doen omdat me broer sliep :Y) ohja en ik heb hem ook aantal x in het water laten vallen :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Bij mij is het ook maar twee of drie keer geburd hoor :) en ik heb op dit moment geen samsung, maar zo'n reserve telefoon. Nog een paar weken,dan krijg ik een samsung xq

    Haha, nouuu, moet ik nu met Ralfje posten :p als ik met ralfje post, moet ik ook met hugo posten en bain wacht ook al zo lang op een hugo post..


    Nee; ik post niet met Cam @ andere topic :$ sorry in spiratieloos voor Calf :'3 ik heb alleen met roxje gereageerd op scorpius :$

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 22:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Dat hoef je ook niet; als je van Kealan af blijft. Het is niet alsof jullie werkelijk een toekomst hebben.’ Ik kan die lach wel van haar gezicht slaan op dit moment.
    ‘Dus waar is Kealan; gezien zijn ouders ons uitgenodigd hebben om met kerst naar zíjn huis te komen. Blijkbaar gaan ze niet meer op vakantie en jij; bent niet uitgenodigd. Dus broertjelief; ik hoop dat er geen problemen zijn; dat zou anders heel naar zijn. Ik zou jou wel alleen laten; zodat je verder kan met je studie- iets waar je officieel mee bezig zou moeten houden.’
    Dan begin ik te lachen. 'Je snapt het niet, hè?' vraag ik terwijl ik mijn best doe om niet boos te worden, dat doet minder pijn. 'Hij zal nooit van jou houden zolang ik er ben. En waarschijnlijk daarna ook niet. Hij houdt al heel lang van mij en ik hou van hem. Het maakt me niet uit of hij gaat trouwen of niet. Jij bent gewoon een klein obstakel in de weg en geloof me; ik zal een manier vinden om jou uit de weg te ruimen.'
    Ik ga op mijn bed liggen en vouw mijn handen over elkaar. 'En onze vader wil mij heel graag bij het gezin hebben. Ik weet niet precies hoeveel hij ervoor over heeft, maar ik ben niet bang de lijn op te zoeken.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als deze topic volgespamd is, kan ik geen nieuwe topic meer aanmaken tot morgen, laat in de avond. En er is geen praattopic, dus pas maar op met al het spammen of jullie zitten een dag zonder deze rpg :q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nee, Campbell.. ook al ben je er gewend aan geraakt, je verdiend het niet. Je ziet zelf niet hoe lief jij bent, of wel?’ Zachtjes slikte ik terwijl hij stopte met bewegen- waarschijnlijk om mijn veels te slechte ritme om zijn handen langs mijn wangen te zetten. Iets wat me enkel meer aanspoorde om naar beneden te staren.
    ‘Veels te lief, aardig en onschuldig. Puur door mij ben je bij mijn eigen problemen betrokken geraakt. Het spijt me daarvoor.. Echt waar.’ Zachtjes schudden ik mijn hoofd terwijl zijn handen gewoon rond mijn wangen bleven staan.
    ‘..Nee, George. Misschien.. je ziet het waarschijnlijk niet maar..’ begon ik twijfelend zachtjes waarbij ik pijnlijk op mijn lip beet.
    ‘Ik ben niet zo populair als jou of Leo.. Ik ben- min of meer altijd al gepest. Zelfs op de dreuzelschool. Daarom heb ik moeite met spellen en- schrijven omdat ik als compromis meer ben gaan zwerkballen zodat ik er van af mocht.. en toen ik naar klammfels moest- werd ik weer gepest; en dat werd erger toen Nathaniel zijn diploma haalde.. en in die tijd heb ik wel beseft dat ik het probleem ben en niet hun.. jij en Leo zijn eigenlijk de enige die nog niks gedaan hebben.. niet dat dat de reden is dat ik naar Zweinstein gekomen ben, want ik weet dat ik niks anders verdien..’ zachtjes zuchtte ik waarbij ik maar een pluk haar weer achter mijn oor schoof om maar naar onder te blijven staren.
    ‘Sorry- ik bedoel gewoon dat het je niet hoeft te spijten en dat ik jouw problemen niet erg vind; het is niet alsof jij niet al té veel van mij hebt meegemaakt..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik moet inderdaad ook een post met Nathan maken dan... Maar ik zal dat maar doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Victoire

    'Hij zal nooit van jou houden zolang ik er ben. En waarschijnlijk daarna ook niet. Hij houdt al heel lang van mij en ik hou van hem. Het maakt me niet uit of hij gaat trouwen of niet. Jij bent gewoon een klein obstakel in de weg en geloof me; ik zal een manier vinden om jou uit de weg te ruimen.' Schamper keek ik hem aan terwijl hij gewoon op zijn bed ging liggen. Alsof hij de touwtjes in handen had; terwijl dat duidelijk niet was.
    'En onze vader wil mij heel graag bij het gezin hebben. Ik weet niet precies hoeveel hij ervoor over heeft, maar ik ben niet bang de lijn op te zoeken.' Met dat liep ik naar zijn bed waar ik mijn armen over elkaar heen gooide. ‘En wat denk jij dat pap en mam zouden doen als ze hoorde dat de jongen waar ik sinds mijn geboorte al uitgehuwelijkt ben; gestolen word door mijn lieve broer? Wat denk je überhaupt wat Kealans ouders daarvan zullen zeggen..’ automatisch nam mijn zelfverzekerde grijns het weer over. ‘Oh, dat is waar. Jij kent zijn ouders niet.. ik vraag me af of hij je bewust van ze hebt weggehouden.. of onbewust..’ met dat haalde ik onverschillig mijn schouders op.
    ‘Misschien kan ik ze zelf wel vragen wat ze zouden doen als hun zoon homoseksueel was; ik zie ze toch twee weken lang; in de kerstvakantie- waar ik ongetwijfeld veel tijd ga besteden met Kealan. Misschien wel meer dan dat.’ Met dat wuifde ik vriendelijk om zelfvoldaan de deur uit te lopen; de leerlingenkamer in waar ik mijn armen om May gooide. ‘...Dus wat wilde je gaan doen; deze avond..’

    Oke ik verwacht geen may post maar Victoire moest iets doen x’D dus ze is May wel ff aan het aflebberen :p

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 22:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar is Kealan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar is Kealan?


    Oh god ik ben bang door Bae dreigement dat de topic vol is en we heel lang niet kunnen posten dus dit is mijn laatste off topic post in deze topic.... naja eigenlijk is het ook weer niet echt off maar toch :p

    Kealan is... aan het huilen (yaay hij huilt eens :'D) in.. hmm.. ff denken... uhm... doe maar.... in een hoekje van een donkere bezemkast. Sorreh ik heb iets met bezemkasten; idk why D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘En wat denk jij dat pap en mam zouden doen als ze hoorde dat de jongen waar ik sinds mijn geboorte al uitgehuwelijkt ben; gestolen word door mijn lieve broer? Wat denk je überhaupt wat Kealans ouders daarvan zullen zeggen..’ Ik krimp in elkaar als ze het heeft over 'mam'. Bedoelt ze de hare? Mijn vader probeerde me aan het begin van het jaar over te halen om bij hem te komen woorden en daarbij vertelde hij me dat mijn moeder dood was. Het was een leugen, maar ik praat heel weinig met haar aangezien Matt erger is geworden en nu niet meer wilt dat ze contact met me heeft.
    ‘Oh, dat is waar. Jij kent zijn ouders niet.. ik vraag me af of hij je bewust van ze hebt weggehouden.. of onbewust..’ Ik hou me stil maar wil eigenlijk woedend worden. Nee, ik weet niks over zijn ouders. Zij wel. ‘Misschien kan ik ze zelf wel vragen wat ze zouden doen als hun zoon homoseksueel was; ik zie ze toch twee weken lang; in de kerstvakantie- waar ik ongetwijfeld veel tijd ga besteden met Kealan. Misschien wel meer dan dat.’
    Ze loopt weg voordat ik iets terug kan zeggen en ik ren meteen weg, waarna ik op zoek ga naar Kealan. Het is een heel groot kasteel en daardoor is het ook heel lastig om iemand te vinden.
    Uiteindelijk zie ik hem ergens huilen in een bezemkast en ik ga meteen naast hem zitten. 'Het komt goed,' zeg ik zachtjes en ik trek hem in een knuffel. 'Het spijt me dat ik zo reageerde. Ik hou van je, Kealan.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Het komt niet goed als ik er ben, Ralf! Zolang ik erbij ben maak ik jouw leven verschrikkelijk maar zonder jou kan ik niet leven. Ik ben niet egoïstisch genoeg om voor jou te vechten en niet sterk genoeg om zonder jou te leven. Alles is beter... Als je alleen bent. Ik hou van je, ik hou van je zoals Romeo van Juliet hield en George van Campbell. Zoals een wolf van de maan houdt en Ron houdt van kippenpootjes. Oh Merlin ik kan echt niet zonder je. Je bent mijn alles.'
    Ik voelde de hete tranen achter mijn ogen prikken waardoor ik gauw weg keek. Merlin, wat moest ik doen?
    'Fred..' murmelde ik maar. Het was alsof iemand mijn hoofd onder water hield, al urenlang terwijl ik maar niet kon verdrinken. Of alsof iemand- nee, Fred mijn hart fijnkeep, het sloeg en in elkaar ramde, maar het wilde maar niet breken. Ik voelde mijn onderlip trillen waarna de eerste paar tranen langs mijn wangen gleden.
    'Fred.. Z-zeg dat n-niet..' zei ik dan, snikkend en kreeg het nogmaals voor elkaar om hem aan te kijken.
    'j-jij bent s-sterk, Fred. I-ik niet. F-Fred, buiten George h-heb je heel veel mensen die van je houden. Ik heb niemand.. Had jou maar- maar..' ik maakte mijn zin niet af en keek gauw weer weg om mijn tranen wegte kunnen vegen.
    'of we gaan nu samem er een eind aan maken.. Of we gaan samen naar beneden.. Alsjeblieft Fred..'


    @als dit cage was, George zou Camp gewoon optillem en hem weg dragen :Y) jammer is Ralf niet zo sterk of groot. Maarja..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Iedere keer als ik de tranen tegen probeerde te houden; door ze gewoonweg weg te vegen, leken ze zichzelf alleen maar de vermenigvuldigen. Als een klein bolletje wol had ik me opgekropen in een willekeurige bezemkast in de donkerste hoekje. Ik voelde me zo ellendig. Vooral om het feit dat ik huilde en dat was onwijs beschamend. Ik hoorde niet te huilen.
    Snel keek ik op toen ik de bezemkast deur zachtjes en krakend open hoorde gaan waardoor er slechts fakkelverlichting van buiten naar binnen gleed; waar ik nog net Jonah in kon zien voor de deur weer dicht viel en ik duidelijk zijn aanwezigheid naast mij voelde. Zijn warmte die hij over mij heen uitstraalde en vooral zijn geur. Snel veegde ik vol schaamte mijn tranen weg; maar de kwaad was al geschiet. ‘Het komt goed.’ Hoorde ik zijn bekende zware stem zeggen waarbij ik zijn armen stevig rond mij heen voelde; wat me nog maar slechts een optie gaf- om mijzelf over te geven in zijn armen, hoewel ik toch nog verstijfd in zijn armen zat. ‘Het spijt me dat ik zo reageerde. Ik hou van je, Kealan.’ Toch won mijn gevoelens van mijn brein waardoor ik mijn hoofd zachtjes tegen zijn nek aan te leggen; alsof het van glas was. Stiekeme tranen gleden uit mijn ooghoeken terwijl ik zachtjes mijn adem onder controle probeerde te krijgen. Misschien was het makkelijker geweest als hij me niet was komen zoeken. Als ik eenzaam in een kast zat te huilen; net zoals vroeger zodat ik mijn hart verder van de wereld kon afsluiten. Maar in plaats daarvan zat Jonah nu naast me; waarbij ik stevig in zijn armen zat wat té veel met mij deed. ‘Misschien.. m-misschien moeten w-we d-dit beter s-stoppen v-voordat het uit-uit de h-hand loopt..’ in plaats van dat mijn stem zelfverzekerd klonk; stotterde het enkel- iets wat ik niet van mijzelf gewend was; en toch had ik het vreemde gevoel dat het mocht; dat het veilig was om zo te zijn bij Jonah- iets wat me meer beangstigde dan Jonah zou weten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is trouwens heel gênant als je opeens in het openbaar met 'Oh Merlin' scheldt of een jongen steeds per ongeluk Ralf blijft noemen... Vooral dat 'Oh Merlin' doe ik heel vaak en mensen vinden het heel raar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Fred..' Hij begint te huilen en ik kan er niet tegen. Ik kan er nooit tegen als ik hem verdrietig maak. 'Fred.. Z-zeg dat n-niet..' Hij kijkt me aan en mijn hart breekt opnieuw - als je al iets kan breken wat al gebroken is. 'j-jij bent s-sterk, Fred. I-ik niet. F-Fred, buiten George h-heb je heel veel mensen die van je houden. Ik heb niemand.. Had jou maar- maar.. of we gaan nu samem er een eind aan maken.. Of we gaan samen naar beneden.. Alsjeblieft Fred..'
    Ik stap naar hem toe en veeg zijn tranen weg. 'Voor jou,' zeg ik zachtjes. 'En ik ben niet sterk, ik hou er gewoon van om te doen alsof. Zo ziet niemand hoe zwak ik eigenlijk vanbinnen ben. Want ik ben een verschrikkelijke softie hoor.' Ik probeer te glimlachen en knuffel hem dan even.
    'Ik zou willen dat ik een timeturner had,' zeg ik met een zucht waarna ik hem met tegenzin loslaat. 'Dan zou ik al mijn fouten kunnen herstellen. Misschien had ik dan zelfs het aanbod van Aleksander aangenomen waardoor jullie mij niet eens zouden herinneren. Dat klinkt echt geweldig op dit moment,' geef ik eerlijk toe, hoewel ik het misschien niet had moeten doen.


    Spoiler alert: you will save yourself