• Beginpost?

    Zal ik de Gok wagen om, nu ik zo'n 150 woorden weet en 80 niet, de rest alleen door te kijken voor de toets? Er worden er 50 gevraagd.

    33.3% (4 stemmen)
     
    Ja

    66.7% (8 stemmen)
     
    Nee


    take me back to the basics and the simple life

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Aach, arme jij. I don't really post there, either, want mijn personage is lonely af.


    Iedereen is vrienden met elkaar, hè. Je kan gewoon naar iemand in je groepje gaan en ermee praten of weet ik veel wat. :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Hebben jullie ook weleens die aflevering van Phineas and Ferb gezien met die reuze ruimte aap?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Iedereen is vrienden met elkaar, hè. Je kan gewoon naar iemand in je groepje gaan en ermee praten of weet ik veel wat. :c

    Ja, kan wel. But ik ben het verhaal heeelemaal kwijt :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Heffron schreef:
    (...)

    Ehm, volgens mij niet :/

    Damn, ik wil posten met Avery :/


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ehm, volgens mij niet :/

    Damn, ik wil posten met Avery :/


    Die was zo eng. Ik had de nacht erna een nachtmerrie over een ruimte aap die de wereld ging overnemen. Het was echt angstaanjagend.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is iemand die een betekenis kan leggen aan dromen? Want ik heb ook een keer gedroomd dat de smurfen de wereld gingen overnemen en dat ze via mijn raam marcherend en het smurfenlied zingend mijn kamer binnenkwamen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga posten met Annalise, Elisa en Victoire (:


    -

    Heffron schreef:
    Is iemand die een betekenis kan leggen aan dromen? Want ik heb ook een keer gedroomd dat de smurfen de wereld gingen overnemen en dat ze via mijn raam marcherend en het smurfenlied zingend mijn kamer binnenkwamen.


    Ik zoek het zo voor je op maar ga eerst even met veel dingen posten (:


    -

    Mangata schreef:
    Ik ga posten met Annalise, Elisa en Victoire (:


    Jaaaaaaaaaaa.


    take me back to the basics and the simple life

    Heffron schreef:
    Is iemand die een betekenis kan leggen aan dromen? Want ik heb ook een keer gedroomd dat de smurfen de wereld gingen overnemen en dat ze via mijn raam marcherend en het smurfenlied zingend mijn kamer binnenkwamen.

    Ehm, nog nooit gedaan. Volgens mij betekent deze droom dat je het over smurfen hebt gehad en je die dag geschiedenis hebt gehad/ervoor geleerd/huiswerk ervoor gemaakt. Of het heeft een hele diepzinnige betekenis dat je óf de toekomst kan voorspellen en dat een onverwachte groep mensen waarvan niemand zeker was over hun bestaan op een verassende manier de wereld overnemen. Of het betekent dat je bang bent voor ogenlijk onschuldige dingen. Weet ik veel, geen verstand hiervan.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ehm, nog nooit gedaan. Volgens mij betekent deze droom dat je het over smurfen hebt gehad en je die dag geschiedenis hebt gehad/ervoor geleerd/huiswerk ervoor gemaakt. Of het heeft een hele diepzinnige betekenis dat je óf de toekomst kan voorspellen en dat een onverwachte groep mensen waarvan niemand zeker was over hun bestaan op een verassende manier de wereld overnemen. Of het betekent dat je bang bent voor ogenlijk onschuldige dingen. Weet ik veel, geen verstand hiervan.


    Hahahaha, oke, laat maar dan ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga nu slapen en morgen heb ik schoolfeest en ga ik logeren en stuff, dus ik zal niet echt actief online zijn. Dus jullie zullen me een dag moeten missen. Trouwens, Ilona waar ga jij skiën?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Ik ga nu slapen en morgen heb ik schoolfeest en ga ik logeren en stuff, dus ik zal niet echt actief online zijn. Dus jullie zullen me een dag moeten missen. Trouwens, Ilona waar ga jij skiën?

    Serfaus-Fiss-Ladis skigebied, en dan in Fiss. Dat ligt in Tirol, in de buurt van Innsbruck (: jij?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gepost met Annalise, Leo :Y)


    -

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Serfaus-Fiss-Ladis skigebied, en dan in Fiss. Dat ligt in Tirol, in de buurt van Innsbruck (: jij?


    Bij Innsbruck? Ikke ben ooit in in Innsbruck geweest but dat is al een paar jaar terug.
    But het is wel supercool als je gaat skiën. Ik ben jaloers.


    She was always looking for more..