• Beginpost?

    Zal ik de Gok wagen om, nu ik zo'n 150 woorden weet en 80 niet, de rest alleen door te kijken voor de toets? Er worden er 50 gevraagd.

    33.3% (4 stemmen)
     
    Ja

    66.7% (8 stemmen)
     
    Nee


    take me back to the basics and the simple life

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Bij Innsbruck? Ikke ben ooit in in Innsbruck geweest but dat is al een paar jaar terug.
    But het is wel supercool als je gaat skiën. Ik ben jaloers.

    HALLELUJA IK HEB ER ZO FUCKING VEEL ZIN IN SDFGHJKL;SDFGHJKSDGHJK


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    HALLELUJA IK HEB ER ZO FUCKING VEEL ZIN IN SDFGHJKL;SDFGHJKSDGHJK


    Dat kan ik me wel voorstellen. IK WEET HET, IK GA GEWOON IN JOUW KOFFER KRUIPEN.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Dat kan ik me wel voorstellen. IK WEET HET, IK GA GEWOON IN JOUW KOFFER KRUIPEN.

    Het probleem is, mijn koffer is al gereserveerd door Leo. I'm sorry. Maar ik mag in haar koffer naar Indonesië, dusja ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Het probleem is, mijn koffer is al gereserveerd door Leo. I'm sorry. Maar ik mag in haar koffer naar Indonesië, dusja ^^


    But... But... *Barst in huilen uit en stort neer op de grond*


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    But... But... *Barst in huilen uit en stort neer op de grond*

    I'm sorry. Moet je eventjes aan Leo vragen of ze m met je wilt delen :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    But... But... *Barst in huilen uit en stort neer op de grond*


    Je mag met me mee naar Spanje?


    -

    Sobremesa schreef:
    (...)
    I'm sorry. Moet je eventjes aan Leo vragen of ze m met je wilt delen :Y)


    Dan wordt het denk ik wel krap in je koffer. Kan je geen twee koffers meenemen?


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    Je mag met me mee naar Spanje?


    O, ja das leuk. Dan kan ik mijn verre familie ontmoeten die ik niet meer ken en heb gezien sinds mijn vijfde of zoiets. Het wordt wel lastig om ze op te sporen but ik vraag hun namen wel aan mijn moeder en da kunnen we een speurtocht houden. Jup, dat wordt helemaal geweldig.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    O, ja das leuk. Dan kan ik mijn verre familie ontmoeten die ik niet meer ken en heb gezien sinds mijn vijfde of zoiets. Het wordt wel lastig om ze op te sporen but ik vraag hun namen wel aan mijn moeder en da kunnen we een speurtocht houden. Jup, dat wordt helemaal geweldig.


    Top!


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Top!


    Alright. Ik heb er al helemaal zin in. Ik ben al superlang niet in Spanje geweest. Dan hoef ik geen koffer te delen met Leo.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Alright. Ik heb er al helemaal zin in. Ik ben al superlang niet in Spanje geweest. Dan hoef ik geen koffer te delen met Leo.


    c:


    Guys, ik heb het ideale plan! Loon wordt actrice, Laura wordt schrijfster, Julie wordt kledingontwerpster, Leo wordt awesomepaardrijdster en ik word model. En dan gaan we awesome zijn + we komen er achter dat Hogwarts echt bestaat en dan gaan we daarheen (:


    -

    Guys, er zijn echt veel RPG's dood. Zullen we proberen coole doodgelopen RPG's weer leven in te blazen?


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    c:


    Guys, ik heb het ideale plan! Loon wordt actrice, Laura wordt schrijfster, Julie wordt kledingontwerpster, Leo wordt awesomepaardrijdster en ik word model. En dan gaan we awesome zijn + we komen er achter dat Hogwarts echt bestaat en dan gaan we daarheen (:

    Boem. Geweldig plan. En vergeet Ro niet, die wordt een debatter ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Er was namelijk een keer een HP RPG over mensen die met kerst naar Hogwarts gingen, die was awesome.
    En Marauders :Y)
    En nog meer..


    -

    Mangata schreef:
    Guys, er zijn echt veel RPG's dood. Zullen we proberen coole doodgelopen RPG's weer leven in te blazen?

    Kughe kughe Superhuman, kughe kughe ehmmm 16th Quarter Quell ^^


    “A queen will always turn pain into power.”