• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Heimerdinger • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: First Kiss - Macy Kate

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 februari.
    - Rani met My Songs Know What You Did In The Dark van Fall Out Boy
    - Sharon met Free van Rudimental
    - Sylvie & Erieka met #LEH van Superwoman & Humble The Poet
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:33 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Oei. Ik zie mezelf hier wel in. Ik haatte studeren en stelde het uit tot de laatste moment. Ik studeerde dan ook serieus pas twee of drie dagen voor m'n examen en mondeling soms pas de dag ervoor. Gelukkig heb ik altijd een voldoende gehaald. Heel veel succes, Kimi!

    Dank je wel.
    Voor de eindexamens van het middelbaar "leerde" ik ook maar één à twee dagen van te voren en daardoor faalde ik enorm.
    Dat kwam gedeeltelijk ook doordat ik alle vakken op één na waar ik examen in deed verschrikkelijk vond.
    Ik vind het zo vreselijk dat ik bijvoorbeeld voor Engels tien examens moet maken, van elk onderdeel één landelijk examen wat voor elke opleiding hetzelfde is en één van onze opleiding zelf. En die examens beginnen dit jaar al, terwijl ik volgend jaar pas in mijn laatste jaar van mijn opleiding zit.
    Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat ik ook het diploma van mijn opleiding niet weet te behalen en dat dan blijkt dat ik een waardeloze leerling ben, waardoor ik ook nog eens niet door kan studeren, wat al mijn plan is sinds twee jaar geleden.

    En natuurlijk zit ik weer bijna te huilen.. Ook door het emotionele liedje dat nu op staat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Dank je wel.
    Voor de eindexamens van het middelbaar "leerde" ik ook maar één à twee dagen van te voren en daardoor faalde ik enorm.
    Dat kwam gedeeltelijk ook doordat ik alle vakken op één na waar ik examen in deed verschrikkelijk vond.
    Ik vind het zo vreselijk dat ik bijvoorbeeld voor Engels tien examens moet maken, van elk onderdeel één landelijk examen wat voor elke opleiding hetzelfde is en één van onze opleiding zelf. En die examens beginnen dit jaar al, terwijl ik volgend jaar pas in mijn laatste jaar van mijn opleiding zit.
    Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat ik ook het diploma van mijn opleiding niet weet te behalen en dat dan blijkt dat ik een waardeloze leerling ben, waardoor ik ook nog eens niet door kan studeren, wat al mijn plan is sinds twee jaar geleden.

    En natuurlijk zit ik weer bijna te huilen.. Ook door het emotionele liedje dat nu op staat.


    Awh, je hoofd niet laten hangen. Je mag de moed niet opgeven, blij gewoon geloven en je ding doen. Ik geloof in je, Kimi, je kan het wel! Even op je tanden bijten en dan komt alles goed. Nogmaals heel veel succes! Niet negatief denken, gewoon positief blijven!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Awh, je hoofd niet laten hangen. Je mag de moed niet opgeven, blij gewoon geloven en je ding doen. Ik geloof in je, Kimi, je kan het wel! Even op je tanden bijten en dan komt alles goed. Nogmaals heel veel succes! Niet negatief denken, gewoon positief blijven!

    Daar heb je gelijk in.
    Ik heb het enorm naar mijn zin op school, als je de kwaliteit van de school, met hoe alles wordt geregeld, niet meetelt. Ook heb ik in die vijf jaar dat ik op het middelbaar zat, op het moment dat in een les groepjes van twee gevormd moesten worden, dat ik dan ook elke keer iemand had om mee samen te werken. Dankzij het kennen van een vriendin van de basisschool waarbij vorig jaar bleek dat we bij elkaar in de klas zaten, ben ik geen enkel moment op de dag alleen. Behalve als ze ziek is natuurlijk. Ik voel me prettig in de klas en ik ben ook niet zo verlegen meer dan op het middelbaar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in.
    Ik heb het enorm naar mijn zin op school, als je de kwaliteit van de school, met hoe alles wordt geregeld, niet meetelt. Ook heb ik in die vijf jaar dat ik op het middelbaar zat, op het moment dat in een les groepjes van twee gevormd moesten worden, dat ik dan ook elke keer iemand had om mee samen te werken. Dankzij het kennen van een vriendin van de basisschool waarbij vorig jaar bleek dat we bij elkaar in de klas zaten, ben ik geen enkel moment op de dag alleen. Behalve als ze ziek is natuurlijk. Ik voel me prettig in de klas en ik ben ook niet zo verlegen meer dan op het middelbaar.


    Wel dan, het komt wel goed (:


    16 - 09 - '17

    De "huilbuien" zijn weer weg, dankzij YouTube. Humor vrolijkt me vrij snel weer op. En chocola is ook altijd goed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    De "huilbuien" zijn weer weg, dankzij YouTube. Humor vrolijkt me vrij snel weer op. En chocola is ook altijd goed.


    (Y)


    16 - 09 - '17

    IK HEB EEN LINTJE!
    Omdat ik een vriendelijke speler ben op League of Legends <3 <3 <3


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    IK HEB EEN LINTJE!
    Omdat ik een vriendelijke speler ben op League of Legends <3 <3 <3



    Gefeliciteerd! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heimerdinger schreef:
    IK HEB EEN LINTJE!
    Omdat ik een vriendelijke speler ben op League of Legends <3 <3 <3



    Ik wil er ook één! Ook al speel ik dat niet xD


    16 - 09 - '17

    Long time no see.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Long time no see.:p


    Inderdaad.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Inderdaad.


    Solly.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Solly.(no_chears)


    Schaam je!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Schaam je!


    Queer zijn is gewoon alles

    Jarneee! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •