• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Friendzone • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    DeDDDg3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Heimerdinger • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: First Kiss - Macy Kate

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 18 februari.
    - Rani met My Songs Know What You Did In The Dark van Fall Out Boy
    - Sharon met Free van Rudimental
    - Sylvie & Erieka met #LEH van Superwoman & Humble The Poet
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die veranderd moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:33 ]


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jij hebt in theorie al een heeeeeel lange vakantie.*.*


    Leuk toch?


    16 - 09 - '17

    Gonplei schreef:
    Ik niet, volgende week pas (dus na volgende week). Ik vind het nog steeds raar dat niet iedereen gelijk vakantie heeft...


    Als je wilt kan ik je daar een heel toeristische uitleg voor geven? We hebben dat namelijk geleerd tijdens Toerisme!:Y)

    @Sylvie, ruilen?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als je wilt kan ik je daar een heel toeristische uitleg voor geven? We hebben dat namelijk geleerd tijdens Toerisme!:Y)

    @Sylvie, ruilen?:'D


    Ik hou niet zo van toeristen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ik hou niet zo van toeristen (cat)


    Pech, ik studeer het.(cat)

    Het is een kwestie van vraag en aanbod: Alle landen tegelijk vakantie = prijzen rijzen de pan uit.
    Door het te verspreiden drukt het de prijs en wordt het goedkoper.(: Helaas lukt dat niet bij elke vakantie. Zoals de kerstvakantie.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Pech, ik studeer het.(cat)

    Het is een kwestie van vraag en aanbod: Alle landen tegelijk vakantie = prijzen rijzen de pan uit.
    Door het te verspreiden drukt het de prijs en wordt het goedkoper.(: Helaas lukt dat niet bij elke vakantie. Zoals de kerstvakantie.


    Dacht dat jij politie wilde worden :W
    Aha, het gaat dus allemaal wéér om geld --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dacht dat jij politie wilde worden :W
    Aha, het gaat dus allemaal wéér om geld --'


    Dat was meer een jongetjesdroom, mijn echte droom is general manager worden bij Center Parcs.:Y)
    Maar wel in het voordeel van de consument.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat was meer een jongetjesdroom, mijn echte droom is general manager worden bij Center Parcs.:Y)
    Maar wel in het voordeel van de consument.^^


    Center Parcs, geen goeie ervaringen mee (bloos)

    Ja, maar minder voor mensen met minder geld die toch ergens heen willen. Ik vind dat veel vakantieparken en vliegmaatschappijen/hotels etc. egoïstisch zijn ten opzichte van mensen met wat minder geld. Ze moeten iedereen, ongeacht officiële vakantie of niet, een kans geven erop uit te kunnen gaan. Een gezin met één kind is al snel 3500 euro kwijt. Sorry, maar dat is toch niet normaal voor een NIET all-inclusief vakantie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Center Parcs, geen goeie ervaringen mee (bloos)

    Ja, maar minder voor mensen met minder geld die toch ergens heen willen. Ik vind dat veel vakantieparken en vliegmaatschappijen/hotels etc. egoïstisch zijn ten opzichte van mensen met wat minder geld. Ze moeten iedereen, ongeacht officiële vakantie of niet, een kans geven erop uit te kunnen gaan. Een gezin met één kind is al snel 3500 euro kwijt. Sorry, maar dat is toch niet normaal voor een NIET all-inclusief vakantie?


    Oei, wat was er misgelopen?

    Juist toch niet, want door die vakanties te sprijden wordt het ook voor hen goedkoper.
    Dat is volledig waar, ik vind de prijzen soms ook erg overdreven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als je wilt kan ik je daar een heel toeristische uitleg voor geven? We hebben dat namelijk geleerd tijdens Toerisme!:Y)

    @Sylvie, ruilen?:'D


    Even denken... NOPE


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Even denken... NOPE


    D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Oei, wat was er misgelopen?

    Juist toch niet, want door die vakanties te sprijden wordt het ook voor hen goedkoper.
    Dat is volledig waar, ik vind de prijzen soms ook erg overdreven.


    Nou, sowieso hebben de Center Parcen waar ik ben geweest geen afwisselende agenda. Elke week hetzelfde, als je snapt wat ik bedoel. Ook zijn alle zwembaden precies hetzelfde, alleen gespiegeld aan elkaar. Dat is ook niet zo leuk :x Voor de rest waren die twee parken (NL en BE) niet heel klantvriendelijk.

    Nou, de zomervakantie is de enige vakantie dat wij op vakantie zouden kunnen gaan en dan betaal je gewoon de hoofdprijs. Ik zou juist zeggen; je trekt meer mensen in een grote vakantie als je het goedkoper maakt. Dan verdien je ook meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nou, sowieso hebben de Center Parcen waar ik ben geweest geen afwisselende agenda. Elke week hetzelfde, als je snapt wat ik bedoel. Ook zijn alle zwembaden precies hetzelfde, alleen gespiegeld aan elkaar. Dat is ook niet zo leuk :x Voor de rest waren die twee parken (NL en BE) niet heel klantvriendelijk.

    Nou, de zomervakantie is de enige vakantie dat wij op vakantie zouden kunnen gaan en dan betaal je gewoon de hoofdprijs. Ik zou juist zeggen; je trekt meer mensen in een grote vakantie als je het goedkoper maakt. Dan verdien je ook meer.


    Jup, dat herinner ik mij ook nog, maar intussen is er wel al veel meer variatie. Welke parken? Want idd, er zijn een aantal parken gekopieerd.(Vossemeren, Les Bois France, Bispringer Heide,...) Dat vind ik wel raar om te horen, aangezien wij altijd heel goede ervaringen hebben met klantvriendelijkheid.

    Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Simpel gezegd: hoe meer vraag = hoe minder aanbod = hoe duurder. Maar blijft kut.:/

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:53 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jup, dat herinner ik mij ook nog, maar intussen is er wel al veel meer variatie. Welke parken? Want idd, er zijn een aantal parken gekopieerd.(Vossemeren, Les Bois France, Bispringer Heide,...) Dat vind ik wel raar om te horen, aangezien wij altijd heel goede ervaringen hebben met klantvriendelijkheid.

    Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Simpel gezegd: hoe meer vraag = hoe minder aanbod = hoe duurder. Maar blijft kut.:/


    Uhm was in Vossemeren (als dat die in BE is) en was in NL naar de Eemhof, maar het was net gekopieerd van elkaar wat gewoon niet leuk meer was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt vaker online komen..
    Maar ik moest aardig wat YouTube filmpjes inhalen vandaag, doordat ik de afgelopen middagen en avonden vrij veel huiswerk heb gemaakt.

    Morgen ben ik waarschijnlijk niet online, omdat ik onder andere in de middag naar de bioscoop ga.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gonplei schreef:
    (...)

    Uhm was in Vossemeren (als dat die in BE is) en was in NL naar de Eemhof, maar het was net gekopieerd van elkaar wat gewoon niet leuk meer was.


    Vandaar dat wij altijd wel goed in de gaten houden dat we geen parken bezoeken die naar onze zin teveel op elkaar lijken.:Y) En tegenwoordig proberen ze zoveel mogelijk nieuwe unieke accenten te leggen op de parken. Maar ja, er zijn mensen die daar meer last van hebben dan anderen. Maar dat is uiteraard smaak.(:


    Queer zijn is gewoon alles