• Tadaaa! Ik heb afgelopen zondag eindelijk mijn kamer weer afgestoft en daarbij heb ik mijn boekenplank op alfabet gesorteerd. Ik moet zeggen dat ik best wel trots ben op mijn verzameling van boeken, want deze bestaat uit zes Nederlandse en dertien Engelse boeken. Ik heb ze alleen nog niet allemaal gelezen, omdat ik op het moment nog bezig ben met het eerste deel van Het Lied van IJs en Vuur en ik wil eerst die hele serie afmaken voordat ik weer ergens anders aan begin. Ik heb in totaal zes boeken voor Sinterklaas, Kerst en mijn verjaardag gekregen.
    Al hoop ik dat ik alweer snel een tweede plank moet vrij gaan maken voor mijn verzameling. ^^

    Hoeveel boeken hebben jullie al verzameld?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze passen daar echt perfect. Wat mooi. ^^

    Ik heb zelf twee boekenplanken boven mijn ramen en zo'n standaard Billy boekenkast van IKEA die bijna helemaal vol staat, op één plank na, die is gereserveerd voor schoolspullen. Toen ik net telde kwam ik uit op 113 boeken, maar er slingeren er ook altijd een paar ergens anders uit en ik wist niet zeker of ik iets zoals Russisch voor Dummies mee moest tellen, dus het blijft een schatting. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er ondertussen meer dan 150, allemaal op alfabet gesorteerd in mijn boekenkast, maar helaas wordt de kast te klein. ;x


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook zo'n 200 à 300 boeken van mezelf. Gelukkig heb ik twee kamers doordat mijn ouders gescheiden zijn, dus dat helpt wel bij het zoeken van een plaatsje (:

    Maar het leukste is nog wel dat mijn mama een bibliothecaris is en ik dus als kind heel wat uren in een bibliotheek heb kunnen verslijten. ^^


    Mhm?

    Bosie schreef:
    Ik heb er denk ik een stuk of 200, zo'n veertig op mijn studentenkamer en de andere honderdzestig op mijn slaapkamer bij mijn ouders. Daar zijn ook nog best veel kinderboeken bij, maar sinds ik dat nog steeds interessant vind, herlees ik die ook nog best vaak. En als ik geen zin heb om te herlezen, kan ik altijd nog boeken van mijn ouders lezen, die hebben er nog veel meer.


    Oh, ja. Als ik mijn kinderboeken mee ga tellen heb ik er zeker ook wel rond de 200.

    Ik zit nu trouwens op marktplaats te kijken voor een boekenkast. Het hoeft er voor mij niet perfect uit te zien, als hij maar niet stuk is. Maar nu heb ik er één gevonden, maar hij is 2m hoog en hij kost maar 15 euro. Wij hebben een Fiat panda. Dus ik hoef eigenlijk al helemaal niet meer te reageren, want dat kunnen we nooit ophalen.
    Maar als ik bij Ikea een kast wil kopen heb ik hetzelfde probleem. Ik zie trouwens dat deze ook bij de ikea vandaan komt
    Iemand ervaring met dit soort dingen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Oh, ja. Als ik mijn kinderboeken mee ga tellen heb ik er zeker ook wel rond de 200.

    Ik zit nu trouwens op marktplaats te kijken voor een boekenkast. Het hoeft er voor mij niet perfect uit te zien, als hij maar niet stuk is. Maar nu heb ik er één gevonden, maar hij is 2m hoog en hij kost maar 15 euro. Wij hebben een Fiat panda. Dus ik hoef eigenlijk al helemaal niet meer te reageren, want dat kunnen we nooit ophalen.
    Maar als ik bij Ikea een kast wil kopen heb ik hetzelfde probleem. Ik zie trouwens dat deze ook bij de ikea vandaan komt
    Iemand ervaring met dit soort dingen?


    Bij Ikea komt hij toch gewoon in een doos? 8D Maar volgens mij bezorgen de meeste winkels wel. Zelf heb ik mijn boekenkast gehad van iemand die ging verhuizen (toen hadden we nog een grote auto, nu niet meer, haha). Via Facebook (verkoophoeken/weggeefhoeken) kom ik er best veel tegen en die mensen wonen bij je in de buurt en willen voor een klein extraatje of soms zelfs gratis de kast langs komen brengen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Bij Ikea komt hij toch gewoon in een doos? 8D Maar volgens mij bezorgen de meeste winkels wel. Zelf heb ik mijn boekenkast gehad van iemand die ging verhuizen (toen hadden we nog een grote auto, nu niet meer, haha). Via Facebook (verkoophoeken/weggeefhoeken) kom ik er best veel tegen en die mensen wonen bij je in de buurt en willen voor een klein extraatje of soms zelfs gratis de kast langs komen brengen.


    Ja, hij komt dan in een doos. Maar als hij 2m hoog is, zijn de planken ook zo hoog ook al zit hij in een doos. Ik denk niet dat dat gaat passen in onze auto.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    Ja, hij komt dan in een doos. Maar als hij 2m hoog is, zijn de planken ook zo hoog ook al zit hij in een doos. Ik denk niet dat dat gaat passen in onze auto.


    Kan je de stoelen van de achterbank niet plat doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    (...)

    Kan je de stoelen van de achterbank niet plat doen?


    Nah, een panda is echt te klein daarvoor denk ik, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nah, een panda is echt te klein daarvoor denk ik, haha.


    ik heb gegoogled, de lengte is 354 cm. Maar dat is natuurlijk met de motorkap erbij.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    martinski schreef:
    (...)

    ik heb gegoogled, de lengte is 354 cm. Maar dat is natuurlijk met de motorkap erbij.


    In de breedte dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nu geloof ik 253 boeken. Ik houd van boeken, ben verslaafd. Haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oh, ik heb te veel boeken :'D
    Ik heb 6 boeken die ik nodig heb voor uni maar daar staan gedichten in en korte verhalen (en wat langere korte verhalen) van beroemde Engelse en Amerikaanse schrijvers. Die boeken spannen over een aantal eeuwen. :'D Onder andere Shakespeare staat er in...
    Verder heb ik een heleboel Nederlandse boeken en een aantal Engelse. En er zitten een aantal boeken in dozen, op zolder bij mijn tante vanwege het te koop staan van het huis. Ik tel hier al 37 boeken, waarvan 9 Engels. En dan heb ik sowieso nog 2 Engelse boeken en een aantal Nederlandse boeken in een doos zitten. Plus drie Nederlandse boeken uitgeleend. En dan heb ik de leesboeken voor school nog niet eens meegeteld... Dan kom ik op 10 Engelse leesboeken voor uni (waarvan 6 dus meerdere Engelse verhalen bevatten) en dus een totaal van:
    47 boeken thuis
    Daarvan 19 Engels
    En in totaal dus nog meer
    Minstens 31 Nederlandse boeken
    En minstens 21 Engelse boeken in totaal...

    Ja, I have too many books.
    En zodra ik verhuisd ben, ga ik beginnen met mijn persoonlijke bieb op een geordende manier inrichten.

    I like your selection of books ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Teveel om te tellen. Helaas ligt het merendeel in dozen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.