• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik heb zo'n fucking goede website voor pruiken gevonden holy shit.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Ik heb zo'n fucking goede website voor pruiken gevonden holy shit.


    Can I has ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bosie schreef:
    (...)

    Ik hou zo van die fotoserie


    Ik vind het zo fascinerend hè. Alles in me schreeuwt ook gewoon om zoiets in een story te verwerken.


    i put the fun in funeral

    Négende editie? Pff, dat is lekker, daar komen ze dan mee net een paar uur nadat ik de tiende editie besteld heb. :')
    En eh, ik wil best dingen lezen, maar dan moet er wel ergens staan aangegeven wát.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gonplei schreef:
    (...)
    Het is echt heel leuk, je weet niet wat je zult missen. Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest (:


    Ik ben overtuigt, nu alleen nog even met mn ouders praten :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gonplei schreef:
    (...)

    Can I has ?

    Klik. Sommige zijn zó goedkoop, ik heb er eentje gekocht voor maar drieëntwintig dollar aka twintig euro en tachtig cent *-*. De reviews zeggen ook allemaal dat ze soms wat langer uitvallen, maar van goede kwaliteit zijn c:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 23:51 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik vind het zo fascinerend hè. Alles in me schreeuwt ook gewoon om zoiets in een story te verwerken.


    Ja, ik ook.
    Probeer het! I would definitely read it.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet de volgende keer even twee keer checken voordat ik een nieuwe username neem. Nu loop ik een maand rond met een die niet klopt :s


    -

    "M'n stoma zat tussen de deur."
    Dat door zo'n grap de tranen over mijn wangen kunnen lopen. Ik begrijp mezelf soms echt niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bijna! :D


    16 - 09 - '17

    Darkness is closing in.


    If I could be your first real heartache,
    I would do it over again.
    If you could be my punk rock princess,
    I would be your heroine.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Congratulations, you are expecting a Uchiha brat.'
    Deze fic is geweldig. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I got this new girlfriend
    She likes scary movies and holdin' my hand
    And how she loves me for the fuck up that I truly am
    And honestly I prob'ly shouldn't even call her mine
    She so devine
    But she's so kookoo at the same damn time
    And I can't understand why it has taken so much time


    Damn. How'd I wish.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zi verschrikkelijk fucking koud en ik ben nog niet eens het huis uit. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.