• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Je verpest mijn leven. Als je hier komt, wordt het oorlog.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil het huis uit en enkel nog m'n eigen dingen moeten doen. Jullie mogen het dan lekker zelf uitzoeken, stelletje verknipte kut mensen.


    26 - 02 - '16

    WeHeartIt, doe normaal en laat me inloggen. Of werk überhaupt eens een keertje mee. Ik weet zeker dat je het kunt. D:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 17:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Alleen ik krijg het natuurlijk weer voor elkaar om te struikelen om vervolgens een schaafwond eraan over te houden..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kennelijk ben ik enkel van nut om het huishouden te doen en bloemen te kopen. Voor de rest mag ik opdonderen. Good to know. :'(


    26 - 02 - '16

    Ik ben gewoon je verjaardag vergeten! Daaamn, ik ben écht de meest slechte vriendin ooit! D: Stupid! Stupid! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een 9 voor Duits, 7.4 voor kunst... ergens best wel triest dat mijn laptop het leven heeft moeten laten voor dit soort wonders, maar goed, nu sta ik tenminste wel iets beter voor mijn slechtste vakken. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Justice, beter ga je nieuwe foto's van je knapheid op IG zetten.

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ghehe you're welcome. :Y) Maar afspraken maken is inderdaad wel belangrijk. Waarom moet je een groepsopdracht doen met mensen van andere studies? o.O' wat voor opdracht is het?

    Liever ''ok'' dan ''k''. x) Maar inderdaad, een ''ok'' is nog geen bevestiging van waar je het mee eens bent. En dan moet er weer om duidelijkheid worden gevraagd blabla. Dikke onzin. x)hahahaha


    Het is voor een college dat je vrij kunt kiezen, Film analysis. Sommige mensen volgen dat als minor (beetje ingewikkeld verhaal, maar je moet dus bij een studie nog wat dingen vrij kiezen om alle studiepunten te halen die je nodig hebt) en ik volg het gewoon als extra vak omdat het me interessant leek. Dat is het ook, maar hier word ik toch wel wat moe van. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Een 9 voor Duits, 7.4 voor kunst... ergens best wel triest dat mijn laptop het leven heeft moeten laten voor dit soort wonders, maar goed, nu sta ik tenminste wel iets beter voor mijn slechtste vakken. :'D


    *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Een 9 voor Duits, 7.4 voor kunst... ergens best wel triest dat mijn laptop het leven heeft moeten laten voor dit soort wonders, maar goed, nu sta ik tenminste wel iets beter voor mijn slechtste vakken. :'D


    Gooooood job!! : D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Square schreef:
    (...)

    Het is voor een college dat je vrij kunt kiezen, Film analysis. Sommige mensen volgen dat als minor (beetje ingewikkeld verhaal, maar je moet dus bij een studie nog wat dingen vrij kiezen om alle studiepunten te halen die je nodig hebt) en ik volg het gewoon als extra vak omdat het me interessant leek. Dat is het ook, maar hier word ik toch wel wat moe van. :')


    Oeh, films kijken voor je studie dus? Klinkt geweldig. _O_
    Wel logisch dat je er moe van wordt. Als iedereen zegt dat er wat moet gebeuren maar geen plannen maakt, is dat gewoon echt totaal nutteloos en heeft erover praten gewoon helemaal geen zin.
    Waarom maak jij anders niet gewoon een planning met wie wat moet doen etc? Dan heb jij inderdaad al een groot deel gedaan door die planning te maken, maar misschien dat er dan tenminste daadwerkelijk iets gedaan zal worden, aangezien dan iedereen weet wat hij/zij doen moet. ^^

    OTOFT: Nog één uurtjeeee, dan NCIS. _O_ En ik voel me echt vreselijk dom dat ik die verjaardag heb vergeten. Dit moet ik gewoon heel erg goed gaan maken. Hoewel ik blut ben en nog geen idee heb hoe ik dat dan goed ga maken... Oeps.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En toen had ik geen vriend meer. Heel fijn, dit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    En toen had ik geen vriend meer. Heel fijn, dit.

    Noooo, wie zou jou nou willen dumpen. D: Veel sterkte, wat de reden ook moge zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh god, ik durf echt niet meer naar huis te komen nu. Wanneer komt er nou eens een tijdmachine op de markt, zodat ik deze hele shit weer ongedaan kan maken of zo.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 18:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it