• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Hieruit blijkt maar weer dat je nog precies hetzelfde bent. Verandert, yeah right. Maak dat de kat wijs.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 8:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben al de hele vakantie thuis gebleven om hier te helpen, en nu wil ik één middag naar mijn vriend en is iedereen boos op me. Als mijn zusje de hele vakantie zich niks van anderen aantrekt en gewoon op stap gaat (terwijl ze dertien is, nota bene), wordt er niks van gezegd, maar een zestienjarige die even een paar straten verderop gezellig naar haar vriend wil gaan, krijgt de wind van voren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uuugh rot op. Ik wil gewoon 1 oudervrij dagje. Maar neen, met 2 thuiswerkende ouders is dat niet bepaald het geval.
    En wanneer ik nu naar beneden ga krijg ik een hele preek met dat ik eerder op moet staan. Bleh, bleh, bleh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jesus, alsof ik er wat aan kan doen dat ik verkouden ben. Zoiets doe ik ook echt expres. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hopeloos gedoe.

    Jezus, ben ik de enige in dit huis met respect voor mijn moeder? Ja joh, haal lekker heel de koelkast leeg en ga vervolgens naar je bed zonder iets op te ruimen. Hoe fucking kinderachtig ben je?


    Caution first, always.

    Waarom wil je de mening van een ander veranderen?

    Wat een gezellige sfeer weer.


    26 - 02 - '16

    Tomione fanfiction, ik zal je vinden. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik kan nog helemaal niet alleen rijden! Straks bots ik weer tegen een auto op! Parkeren is echt niet mijn ding hoor! Stik dr maar in joh. Ik ga nergens heen vandaag als ik alleen moet rijden!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind 'grunge' echt zo'n lelijk woord, bah. Klinkt als een naam voor een aangebrand koekje of zo. o,o

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 12:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Natuurlijk, want zo wordt alles opgelost. Het niet zelf tegen de persoon zeggen, maar het ergens posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spannend.


    16 - 09 - '17

    Wauw wat is Frans een kut taal :W blij dat ik dat nooit gehad heb xd Ik praat wel Engels dan. Hahah.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 12:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Friendzone schreef:
    Ik vind 'grunge' echt zo'n lelijk woord, bah. Klinkt als een naam voor aangebrand koekje of zo. o,o


    Jaaa inderdaad