• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Serieus. Ik heb tweeëneenhalf uur gewacht op niets? Lekker geregeld, bedankt school!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ugh


    take me back to the basics and the simple life

    Gatverdamme, ik haat maandagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kom je uitgeput terug naar huis, ligt er een fucking briefje dat je het eten ALWEER mag gaan koken. Leuk man!


    26 - 02 - '16

    Alsjeblieft, zeg weer iets tegen me. Spam mn mobiel vol. Maakt niet uit waarover D: Nu denk ik dat het je helemaal niets kan schelen. Dat is de enigste reden dat ik zo luchtig reageer.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck that little mouse, 'cause I'm an albatraoz.
    Thanks, radio, zit ik weer met dat kutliedje in m'n kop. :'D

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Altijd leuk als je whatsappjes wel aankomen, worden gelezen, maar vervolgens keihard worden genegeerd. Well, fuck you too!


    26 - 02 - '16

    Sacramental schreef:
    Thank God dat je wat geantwoord hebt, dat voelt toch een stuk beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    The fuck. Ik begin echt het idee te krijgen dat mijn berichtjes gewoon niet aankomen met hoe straalhard ik hier genegeerd word. Ze zijn toch wel verzonden? :')


    Heb je het over whatsapp waar je wel vaker ruzie mee hebt? Althans, een keertje met mij. If so wil ik je wel even volspammen en kijken of dat aankomt of niet, en andersom? Dan weet je of het aan je mobiel ligt of niet. ^^


    OTOFT: Ga ik nou pizza eten of wat anders? Mam, pap, maak een keuze. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt moe, dit gaat een zware, eerste week worden.


    Your make-up is terrible

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Heb je het over whatsapp waar je wel vaker ruzie mee hebt? Althans, een keertje met mij. If so wil ik je wel even volspammen en kijken of dat aankomt of niet, en andersom? Dan weet je of het aan je mobiel ligt of niet. ^^


    OTOFT: Ga ik nou pizza eten of wat anders? Mam, pap, maak een keuze. :')


    Haha, bedankt voor het aanbod, maar nee, dat is het dit keer niet. Whatsapp is braaf vandaag. ^^
    Het ging over mailtjes aan mensen met wie ik donderdag een presentatie moet geven. Ik krijg alle mailtjes van hen waarin ze op elkaars berichten ingaan en stuur regelmatig iets terug, maar het lijkt haast alsof ze mijn reacties niet lezen. Ik voel me een beetje alsof ik tegen een muur sta te praten. :') En dan krijg ik een keer een reactie, is het "camera aub" of "ok". Ik bedoel, serieus? Je hebt niet eens tijd om daar een -é achter te plakken? Dit is waarom ik zo enorm blij word van groepsopdrachten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stoor mij niet als ik aan het editen ben! Ik zweer het. De volgende dat je binnekomt dan ga je er aan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    (...)

    Haha, bedankt voor het aanbod, maar nee, dat is het dit keer niet. Whatsapp is braaf vandaag. ^^
    Het ging over mailtjes aan mensen met wie ik donderdag een presentatie moet geven. Ik krijg alle mailtjes van hen waarin ze op elkaars berichten ingaan en stuur regelmatig iets terug, maar het lijkt haast alsof ze mijn reacties niet lezen. Ik voel me een beetje alsof ik tegen een muur sta te praten. :') En dan krijg ik een keer een reactie, is het "camera aub" of "ok". Ik bedoel, serieus? Je hebt niet eens tijd om daar een -é achter te plakken? Dit is waarom ik zo enorm blij word van groepsopdrachten.


    Haha oke, goede whatsapp. ;P

    Maar dat klinkt niet bepaald leuk inderdaad. Zijn het echt belangrijke dingen die je te melden hebt en waarvan de rest op de hoogte gesteld moet worden? If so, dan zou ik gewoon een bericht sturen compleet in capslock met waarin je uitlegt dat je het gevoel krijgt genegeerd te worden en dat je dat niet zo prettig vind.

    Natuurlijk kun je dan in een PS zetten dat ze eens op hun spelling moeten letten. Je groepsgenoten doen niet voor niets ook de taalopleiding. Tenminste, met die mensen doe je je opdracht gok ik? :p ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Haha oke, goede whatsapp. ;P

    Maar dat klinkt niet bepaald leuk inderdaad. Zijn het echt belangrijke dingen die je te melden hebt en waarvan de rest op de hoogte gesteld moet worden? If so, dan zou ik gewoon een bericht sturen compleet in capslock met waarin je uitlegt dat je het gevoel krijgt genegeerd te worden en dat je dat niet zo prettig vind.

    Natuurlijk kun je dan in een PS zetten dat ze eens op hun spelling moeten letten. Je groepsgenoten doen niet voor niets ook de taalopleiding. Tenminste, met die mensen doe je je opdracht gok ik? :p ghehe


    Het is nu al iets beter, dus ik denk dat ik die caps lock optie bewaar voor noodgevallen, maar bedankt voor de tip. (krul) Het was niet zozeer dat ik super belangrijke dingen te zeggen had, maar ik probeerde afspraken te maken, want er werden al een week lang berichtjes rondgestuurd met "goh we moeten wel wat doen" in plaats van "laten we dit doen".
    En nee, deze mensen doen een andere studie, haha. Sowieso kan de spelling me niet zo heel veel schelen, het punt is meer dat "ok" zo belachelijk kortaf en onduidelijk is in antwoord op een veel langer bericht. Dan weet ik nog steeds niet waar je het mee eens bent. :p Maar goed, ik blijf ze gewoon net zolang lastig vallen met lange berichtjes tot ze een zinnig antwoord terugsturen. Geen probleem. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is nu al iets beter, dus ik denk dat ik die caps lock optie bewaar voor noodgevallen, maar bedankt voor de tip. (krul) Het was niet zozeer dat ik super belangrijke dingen te zeggen had, maar ik probeerde afspraken te maken, want er werden al een week lang berichtjes rondgestuurd met "goh we moeten wel wat doen" in plaats van "laten we dit doen".
    En nee, deze mensen doen een andere studie, haha. Sowieso kan de spelling me niet zo heel veel schelen, het punt is meer dat "ok" zo belachelijk kortaf en onduidelijk is in antwoord op een veel langer bericht. Dan weet ik nog steeds niet waar je het mee eens bent. :p Maar goed, ik blijf ze gewoon net zolang lastig vallen met lange berichtjes tot ze een zinnig antwoord terugsturen. Geen probleem. (cat)


    Ghehe you're welcome. :Y) Maar afspraken maken is inderdaad wel belangrijk. Waarom moet je een groepsopdracht doen met mensen van andere studies? o.O' wat voor opdracht is het?

    Liever ''ok'' dan ''k''. x) Maar inderdaad, een ''ok'' is nog geen bevestiging van waar je het mee eens bent. En dan moet er weer om duidelijkheid worden gevraagd blabla. Dikke onzin. x)hahahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •