• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Sacramental schreef:
    (...)
    Merida is awesome! :D


    Klopt ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nee. Ik moet dit alleen doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MadCry schreef:
    (...)
    Klopt ^-^.

    Merida zou het meeste volhouden in een zombie apocalypse, durf ik te wedden. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Merida zou het meeste volhouden in een zombie apocalypse, durf ik te wedden. :Y)

    Met haar boog, inderdaad ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gaan we weer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    How the hell ga ik dit een week lang volhouden, lol. It feels like I'm weak and addicted.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben nog steeds boos over gisteravond.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ghehe de koning en koningin zijn door onze straat gereden, op weg naar Emmer Compascuum. Waar ze geloof ik op bezoek gingen bij o.a. onze thuiskapster en haar man. :')
    De hele straat stond vol mensen die gingen kijken. Alleen kwam ik er pas achter dat de koningin en koning vandaag zouden komen toen hun wagen voorbij reed. Ik dacht eerst dat er een ongeluk was gebeurd door de hoeveelheid politie. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet kiezen - Ze zijn alle vier leuk *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben blij als deze vakantie om is. Bah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nu moet ik dus weer een cadeautje voor mijn moeder komen terwijl er een hele zware toets is morgen en ik nog moet leren en ik t koud heb. Struggles.


    wat was dit ookalweer

    Ugh!!!


    26 - 02 - '16

    1989 en nieuwe Chuck Taylors: this is what true happiness feels like.


    kindness is never a burden.

    Duuuuude.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ...
    In plaats van blonde haarverf heb ik rood genomen. Fuck my life.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.