• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Youtube, nooooo. Ik wil zo graag deze letsplay afkijken. :c


    Caution first, always.

    Dus. . . ik koop nooit meer wat bij iBood.


    Sand schreef:
    Dus. . . ik koop nooit meer wat bij iBood.
    How so?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    (...)How so?


    Had 'n iPhone gekocht: alles prima. Maar op gegeven moment was er iets kapot. Nou, kan gebeuren. Maar het duurde al vier weken voordat ik een retourneringsformulier terug kreeg gestuurd omdat ze problemen hadden met de nieuwe webshop en niet alle e—mails binnen kwamen. Geen probleem, kan gebeuren.
    Nu is het serieus anderhalve maand geleden dat ik heb hem opgestuurd en de bevestigingse—mail heb gekregen dat hij binnen is en ik krijg gewoon níéts meer te horen. Geen reacties op mijn e—mails. Gewoon helemaal níks.


    Gaat lekker met al die aanslagen van IS, mijn oma durft niet meer naar buiten als het donker is. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sand schreef:
    (...)

    Had 'n iPhone gekocht: alles prima. Maar op gegeven moment was er iets kapot. Nou, kan gebeuren. Maar het duurde al vier weken voordat ik een retourneringsformulier terug kreeg gestuurd omdat ze problemen hadden met de nieuwe webshop en niet alle e—mails binnen kwamen. Geen probleem, kan gebeuren.
    Nu is het serieus anderhalve maand geleden dat ik heb hem opgestuurd en de bevestigingse—mail heb gekregen dat hij binnen is en ik krijg gewoon níéts meer te horen. Geen reacties op mijn e—mails. Gewoon helemaal níks.
    Oh, das altijd heel vervelend. Ik kijk wel eens op iBood, maar heb nog nooit wat gekocht, omdat ik de website zelf te lelijk vindt om serieus te nemen. Nou ja, ik hoop dat alles goed komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben hier te moe voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Grandfather schreef:
    (...)Oh, das altijd heel vervelend. Ik kijk wel eens op iBood, maar heb nog nooit wat gekocht, omdat ik de website zelf te lelijk vindt om serieus te nemen. Nou ja, ik hoop dat alles goed komt.


    We hebben thuis meerdere dingen van iBood en voorheen was de service echt super (zelfs een keer op kosten van iBood een reperateur aan de deur gehad). Maar dit is echt niet leuk meer (': Nu zit ik weer met m'n oude poeptelefoon opgescheept.

    + Je hebt gelijk trouwen. De website is écht heel lelijk. Wauw.


    Eindelijk heb ik mijn punt kunnen maken en het lucht op.


    26 - 02 - '16

    Naevia schreef:
    En toen had ik geen vriend meer. Heel fijn, dit.


    Sterkte Fabiënne <3

    Zucht. Onvolwassen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En nu blijft het zo en gaat er niets meer veranderen.
    Voor nu: hellooooo Oliver Queen.


    Ugh waarom krijg ik het voor elkaar om een gekneusde rib te krijgen als ik nies?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Ugh waarom krijg ik het voor elkaar om een gekneusde rib te krijgen als ik nies?


    Au... Beterschap!!


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Au... Beterschap!!


    Dank je. Hij was net aan het helen want vorige week had ik er al last van en nu dit weer --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.