• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Oh snap. Er zijn ook nog andere mensen die wel vrij staan...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vuile tering school. Ugh. Dit is weer zoooo Saxion.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij keuze 1 kan het heel erg goed gaan, of juist helemaal mis. En bij keuze 2 blijf ik met gemengde gevoelens achter, wat dus ook niet goed is. Should I take the risk?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil dat iemand een spel met me gaat doen of zo. Maar iedereen zit al in-game :c


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Ik wil dat iemand een spel met me gaat doen of zo. Maar iedereen zit al in-game :c


    Welk spel?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Welk spel?

    League of Legends. Helaas heb ik geen andere games, want ik heb een laptop en die kan geen zware games aan :/


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)
    League of Legends. Helaas heb ik geen andere games, want ik heb een laptop en die kan geen zware games aan :/


    Dat lijkt me best een leuk spel.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat lijkt me best een leuk spel.


    Ik zou zeggen, installeer het. Het is gratis. Je kan het altijd weer verwijderen als je het niets vindt. Het kost alleen wel een hoop tijd om te installeren en te patchen. (:


    26 - 02 - '16

    Mam, waarom moest je per se mijn nummer aan haar geven? Ik haat het als mensen me bellen en ga echt niet opnemen. Ze smst maar gewoon :/

    Godverdomme! Ik hoopte dat alles nu over zou zijn. Blijkbaar niet en nu wordt mij ook nog eens een goede kans afgenomen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zoveel pws struggles.


    i put the fun in funeral

    Ugh. Waarom duurt het zo lang voordat die video is geladen? Laat me gewoon die episode kijken..
    Dan maar in de tussentijd een fanfiction lezen ofzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik mis mijn oude laptop nu al. En dat terwijl dit nog maar mijn eerste "laptoploze" dag is en ik nu gewoon mama's laptop mag lenen. Misschien is het maar goed ook dat dat ding het heeft begeven, want nu dringt het pas echt goed tot me door dat ik verschrikkelijk computerverslaafd ben.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dank U tumblr. Voor het laten zien van de scene van de pokemon waar ik ik nog altijd een trauma aan heb :'D Iedereen weet wel over welke scene ik het heb :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jahoor. Dat kan er ook nog wel bij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.