• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of ik Merida in een zombie apocalypse ga cosplayen, Anna of Jasmine ;-;.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Misschien moeten we het op school wat vaker over emancipatie hebben, want nu ben ik opeens wel gemotiveerd. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aah die film was perfectie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je bezorgt me een rotgevoel.


    26 - 02 - '16

    Ah. Het gaat vast weer mis nu ik dit zeg, maar het voelt goed om weer wat vaker een hoofdstuk te kunnen activeren, zelfs al is het maar twee dagen achter elkaar tot nu toe. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankje. Alsof ik me nog niet rot genoeg voelde.


    26 - 02 - '16

    Sorry dat ik de cupcake niet opgegeten heb, maar de topping was zo zoet. Ik hou niet van zoete dingen.

    Mijn valentijn was best wel leuk en waarschijnlijk zal ik hem nooit meer zien.. -.-


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kom op Mirte — je hebt al zes afleveringen gekeken.

    Maar toch. . . DIE CLIFFHANGER.


    Sand schreef:
    Kom op Mirte — je hebt al zes afleveringen gekeken.

    Maar toch. . . DIE CLIFFHANGER.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, 12.5 uur op school vandaag ):


    Stenenlikker

    Social suïcide starts. . . . Now.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 7:43 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Noooh, ik ben vandaag twee uur te vroeg opgestaan. Wat stom. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nog moeee!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MadCry schreef:
    Ik weet niet of ik Merida in een zombie apocalypse ga cosplayen, Anna of Jasmine ;-;.

    Merida is awesome! :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.