• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    MadCry schreef:
    ...
    In plaats van blonde haarverf heb ik rood genomen. Fuck my life.


    Dan ga je terug en ruil je het om (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben het zo verdomde zat allemaal. Het is iedere keer weer het zelfde liedje. Ze trappen me iedere keer weer op m'n ziel. Iedere keer weer. Waarom kan ik niet gewoon sterven of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dan ga je terug en ruil je het om (:

    Ik ben de rest van de week bij een vriend in een ander dorp, dus dat gaat niet echt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oké. Ik wil die kaart echt verscheuren nu.
    Houd je in, Gaby. Keep it fucking together.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er is gewoon geen rock of metal bladmuziek voor accordeon te vinden. ;_;
    Dan maar leuke nummers zoeken en uit het hoofd gaan leren. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stop eens met roddels te verspreiden over dat ik depressief zou zijn, zeg. Ik ben al die drama thuis zo zat. Van je familie moet je het hebben. .-.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben blij dat ik de afgelopen paar dagen niet meer aan mijn nagels zit, misschien worden ze ooit wat langer dan die stompjes van nu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het klinkt misschien egoïstisch om te zeggen, maar man, wat haat ik mijn familie.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Het klinkt misschien egoïstisch om te zeggen, maar man, wat haat ik mijn familie.


    Nah. Familie kan je niet uitkiezen, dus je kan ook niet even een ander zoeken waarmee je wel tevreden bent. Je hebt het recht om ongelukkig te zijn bij je familie en ze niet te mogen. Je hoeft ze niet aardig te vinden of van ze te houden 'omdat het familie is'.


    Your make-up is terrible

    Damn stop eens met dat dramatische gedoe, zeg. Je maakt me boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Tamara je praat te veel hier over, Tamara je praat teveel daar over, Tamara dit, Tamara dat'. We zijn met fucking 20 mensen, doe niet alsof de groep uit elkaar is gevallen omdat ik alleen over iets te veel praatte.


    wat was dit ookalweer

    Michonne schreef:
    (...)

    Nah. Familie kan je niet uitkiezen, dus je kan ook niet even een ander zoeken waarmee je wel tevreden bent. Je hebt het recht om ongelukkig te zijn bij je familie en ze niet te mogen. Je hoeft ze niet aardig te vinden of van ze te houden 'omdat het familie is'.


    Ze trappen me de laatste tijd alleen maar de grond in door te zeggen dat ik me aanstel en dat ze het 'oh zo goed' met me voor hebben. Ze laten me vervolgens wel voelen alsof mijn eigen huis een soort kooi is, soort van gevangenis, door me overal op te controleren.


    26 - 02 - '16

    k hoop dat m`n cosplay met een beetje geluk op tijd aankomt T^T


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    I just wanna cry. Je laat zo duidelijk merken dat je er niks om geeft. Waarom? Als je wilt dat het beter komt, ben ik niet de enige die mijn best moet doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja-haa. Fuck you.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it