• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Me neither.. hm, misschien kunnen we dat gewoon weglaten en dat ze elkaar niet mogen?
    We can always have them fight in the roleplay somewhere?


    Strak plan (:
    Dus:
    Dominic x Alfie; goeie vrienden door Zwerkbal?
    Dominic x Isaac; mogen elkaar niet/vijanden
    Anastasiya x Alfie; mogen elkaar niet, maar niet echt vijanden?
    Anastasiya x Isaac; Drinking buddies.


    kindness is never a burden.

    Shadowhunter schreef:

    Dominic x Delia; Ik denk dat Delia en Dominic een hele goede invloed op elkaar hebben, en goede vrienden zijn geworden.

    Anastasiya x Delia; Ik denk niet dat Delia haar zou mogen, maar dat ze elkaar niet echt haten, maar als ze ooit een keer tegenover elkaar zouden komen te staan, dat het dan wel snel gebeurt.


    Ik vindt beiden erg leuk!


    She was always looking for more..

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Dominic en Fenicia kennen elkaar vast enkel van op het Zwerkbalveld. Beide teamaanvoerders, maar ze spelen elk op een andere positie. Het kan best zijn dat hij haar om die reden angstaanjagend vind, gezien ze elkaar vast nooit spreken of echt met elkaar omgaan behalve in de lucht tijdens de wedstrijden.

    Ana en Fenicia lijken me inderdaad twee competitiebeesten naar elkaar toe. Zeker op het zwerkbalveld en vast ook daarnaast.
    Ik denk dat Fenicia het na 7 jaar nog steeds niet snapt hoe iemand met een Dolohov in haar stamboom en een vader die in Odius en Oorlof duistere spullen verkoopt, in Griffoendor terecht is gekomen.
    Daarnaast zal er vast ook wel een beetje spanning zijn vanwege de Hoofdmonitor positie. Ik vermoed zo dat Ana die zelf ook graag gehad had en ze groen was van jaloezie dat hij naar Fenicia is gegaan (die er een opmerking tegenaan gooide dat groen inderdaad de kleur was doe ze moest hebben wilde ze de positie krijgen.)


    True, waarschijnlijk zal hij haar daarom angstaanjagend vinden, en misschien weet zij dat en kan ze er nog een beetje op inspelen?

    Hahaha, dat vraagt Ana zichzelf ook af, maar ze is totaal niet sluw, like not at all, en ze heeft ook niet zo veel op met haar ouders, dus vandaar. Ik wilde er misschien nog op uitbreiden in haar rol, maar daar ben ik nu te lui voor x)
    Ik denk dat dat definitely het geval was, en dat Ana haar vaak misschien zelfs probeert zwart te maken?

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik vindt beiden erg leuk!


    Gelukkig! (:

    Nimble schreef:
    (...)

    Strak plan (:
    Dus:
    Dominic x Alfie; goeie vrienden door Zwerkbal?
    Dominic x Isaac; mogen elkaar niet/vijanden
    Anastasiya x Alfie; mogen elkaar niet, maar niet echt vijanden?
    Anastasiya x Isaac; Drinking buddies.


    Yep, that's it! c:

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ehm, ik weet het ook niet echt. Ze zitten wel allebei in Ravenclaw en in het Quidditch team dus ik denk dat het wel logisch is als ze elkaar kennen. Miss dat ze vriendinnen zijn en gewoon gezellig met elkaar overweg kunnen, maar dat het niet echt veel dieper gaat dan dat?

    @Dumbledore, haha. Is goed. :]


    Sounds good. Het lijkt me ook het meest passende. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    True, waarschijnlijk zal hij haar daarom angstaanjagend vinden, en misschien weet zij dat en kan ze er nog een beetje op inspelen?

    Hahaha, dat vraagt Ana zichzelf ook af, maar ze is totaal niet sluw, like not at all, en ze heeft ook niet zo veel op met haar ouders, dus vandaar. Ik wilde er misschien nog op uitbreiden in haar rol, maar daar ben ik nu te lui voor x)
    Ik denk dat dat definitely het geval was, en dat Ana haar vaak misschien zelfs probeert zwart te maken?


    hmm, ik weet niet of ze er echt gaat op inspelen. Ze mag dan misschien haar minder mooie kanten hebben, maar ze wil eerder vrienden zijn met anderen, dan ze bang maken voor haar. Ze heeft zo al haar naam tegen, wat ze absoluut niet leuk vind, omdat er veel mensen denken dat ze daarom slecht en gemeen is enzo

    hmm, das ook wel waar. Je kiest nu eenmaal je ouders niet.
    Dat kan ik me zo inbeelden. Met de nodige discussies tot gevolg, afgetrokken punten, meer discussie en nog een grotere rivaliteit, ook al heb ik het idee dat Fenicia daar eerder niet op aan gaat sturen. Gaat Fenicia vast en zeker regelmatig een beuker achter haar hofod krijgen tijdens zwerkbalmatchen, tzou me niet verbazen. En ik zie Ana er ook nog voor aan om te gaan rennen naar het schoolhoofd mocht ze Fenicia eens zien veranderen van: meneer/mevrouw! je moet haar badge en privileges onmiddellijk allemaal afnemen, want ze is een faunaat en dat mag niet enz. en komt Fenicia zo heel pesterig af met een papiertje van: sorry meid, geregistreerd en volkomen legaal (steekt haar tong uit achter de rug van het schoolhoofd)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Teater schreef:
    (...)

    Zoals ik zei, ik denk dat zij en Juliette het, denk ik, zeer goed let elkaar zouden kunnen vinden.


    Leuk (:


    -

    Shadowhunter schreef:
    Okay I got this, sorry als ik iemand vergeten ben, zeg het dan even dan verzin ik nog wat. (:

    Dominic x Alfie; Ik heb echt het gevoel dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn, ondanks dat ze op andere afdelingen zitten. Misschien zijn ze ooit bevried geraakt over Zwerkbal ofzo, omdat ze allebei Aanvoerders zijn?
    Dominic x Lordaine; Deze twee hebben waarschijnlijk een frenemies-achtige relatie, ze hebben wel wat dingen gemeen, maar niet genoeg om echt vrienden te worden, daarvoor zit er te veel verschil wat spanning veroorzaakt.
    Dominic x Fenicia; Ik denk niet dat deze twee elkaar kennen, waarschijnlijk vind Nick haar angstaanjagend ofzo..
    Dominic x Ailey; Nick heeft probably een crush op Ailey. x)
    Dominic x Dave; Ik denk niet dat ze elkaar zouden kennen.
    Dominic x Jasper; Idk either man, ze zijn idd wel vrienden, but i'll message you on fb.
    Dominic x Ophelia; Jij ging dat toch uitschrijven? I dun' remember.
    Dominic x Isaac; Ik denk niet dat deze twee elkaar mogen, ze zijn echt heel verschillend, misschien hebben ze ooit hele erge ruzie gehad waardoor ze nu echt een bloedhekel aan elkaar hebben?
    Dominic x Nina; Ik denk dat deze twee een onwaarschijnlijke vriendschap zouden hebben, maar dat ze sinds een tijdje af en toe onbewust met elkaar flirten, en nu twijfelen of er gemixte signalen zijn of niet.
    Dominic x Remus; Deze twee zijn waarschijnlijk wel goede vrienden, omdat Remus heel spontaan is kan hij misschien Dominic wat helpen met zijn sociale ongemakkelijkheid enzo?
    Dominic x Juliette; Done.
    Dominic x Delia; Ik denk dat Delia en Dominic een hele goede invloed op elkaar hebben, en goede vrienden zijn geworden.
    Dominic x Lukah; Ik denk dat jou idee wel leuk is ja! c:

    Anastasiya x Alfie; Ik denk niet echt dat deze twee echt goed kunnen opschieten, maar misschien kan Ana (vol schaamte natuurlijk) hem een keer vragen voor bijles ofzo?
    Anastasiya x Lordaine; Ik denk dat ze of een hele goede vriendschap hebben, of praktisch aartsvijanden zijn, I'll leave it up to you. c:
    Anastasiya x Fenicia; Ik denk dat deze twee rivalen zullen zijn, allebei ambitieus en redelijk competitief, maar tegelijkertijd matchen ze dus qua personaliteit, dus misschien willen ze het niet toegeven, maar mogen ze elkaar wel.
    Anastasiya x Ailey; Niet echt zeker van deze twee, ze hebben wel wat gemeen, maar Ailey is denk ik veel te lief vergeleken met Ana.
    Anastasiya x Dave; already have that. c:
    Anastasiya x Jasper; also got that downnn.
    Anastasiya x Ophelia; Deze twee hebben wss een bloedhekel aan elkaar. Dunno if you wanna plot it out?
    Anastasiya x Isaac; Twee woorden: Drinking buddies.
    Anastasiya x Nina; We got this.
    Anastasiya x Remus; Zijn waarschijnlijk goede vrienden geworden over Zwerkbal, misschien kunnen ze een keertje met elkaar naar bed zijn geweest toen ze dronken waren en is het nu redelijk awkward?
    Anastasiya x Juliette; Ook al gedaan.
    Anastasiya x Delia; Ik denk niet dat Delia haar zou mogen, maar dat ze elkaar niet echt haten, maar als ze ooit een keer tegenover elkaar zouden komen te staan, dat het dan wel snel gebeurt.
    Anastasiya x Lukah; The Three Musketeers, hehe.


    Oeh, I like (:


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Leuk (:


    Is dat sarcasme of vat ik het gewoon verkeerd op? (Ik ga uit van het tweede, maar omdat ik het niet zeker weet, vraag ik het nog maar eens. ^^)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Is dat sarcasme of vat ik het gewoon verkeerd op? (Ik ga uit van het tweede, maar omdat ik het niet zeker weet, vraag ik het nog maar eens. ^^)


    Nee, het is geen sarcasme. Sorry als het zo overkwam. Ik ben echt niet goed met dingen :') Ik vind het echt leuk (:


    -

    Nimble schreef:
    (...)

    Strak plan (:
    Dus:
    Dominic x Alfie; goeie vrienden door Zwerkbal?
    Dominic x Isaac; mogen elkaar niet/vijanden
    Anastasiya x Alfie; mogen elkaar niet, maar niet echt vijanden?
    Anastasiya x Isaac; Drinking buddies.


    Ik voel een drinking groepje opkomen.
    Anastasiya, David, Isaac en Victoria (;
    Als jullie dat goed vinden


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Shadowhunter schreef:
    Okay I got this, sorry als ik iemand vergeten ben, zeg het dan even dan verzin ik nog wat. (:


    Dominic x Nina; Ik denk dat deze twee een onwaarschijnlijke vriendschap zouden hebben, maar dat ze sinds een tijdje af en toe onbewust met elkaar flirten, en nu twijfelen of er gemixte signalen zijn of niet.


    Anastasiya x Nina; We got this.



    About Dominque: ehm, idk, vindt ik wel leuk. Nu heb ik al drie opties op wie ik Nina een crush kan gaan laten hebben haha :Y) but I like, maar of ze iets voor mekaar voelen, dat moet ik nog ff kijken omdat ik nog even moet kijken op wie Nina een crush gaat hebben :Y) dat flirten zit wel goed, dat doet Nina zegmaar met iedereen haha :')

    About Anastasiya: we do :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    hmm, ik weet niet of ze er echt gaat op inspelen. Ze mag dan misschien haar minder mooie kanten hebben, maar ze wil eerder vrienden zijn met anderen, dan ze bang maken voor haar. Ze heeft zo al haar naam tegen, wat ze absoluut niet leuk vind, omdat er veel mensen denken dat ze daarom slecht en gemeen is enzo

    hmm, das ook wel waar. Je kiest nu eenmaal je ouders niet.
    Dat kan ik me zo inbeelden. Met de nodige discussies tot gevolg, afgetrokken punten, meer discussie en nog een grotere rivaliteit, ook al heb ik het idee dat Fenicia daar eerder niet op aan gaat sturen. Gaat Fenicia vast en zeker regelmatig een beuker achter haar hofod krijgen tijdens zwerkbalmatchen, tzou me niet verbazen. En ik zie Ana er ook nog voor aan om te gaan rennen naar het schoolhoofd mocht ze Fenicia eens zien veranderen van: meneer/mevrouw! je moet haar badge en privileges onmiddellijk allemaal afnemen, want ze is een faunaat en dat mag niet enz. en komt Fenicia zo heel pesterig af met een papiertje van: sorry meid, geregistreerd en volkomen legaal (steekt haar tong uit achter de rug van het schoolhoofd)


    Ohh okay, ik dacht het meer als in op het Zwerkbalveld, een beetje om hem de moed af te nemen, weet je wel, maar ik begrijp wat je bedoelt.

    Hahah, Ana is inderdaad wel iemand die dan de beukers richting Fenicia zou richten, totaal niet expres, of course! Maar ze is niet iemand die echt wat zou zeggen over dat ze een faunaat is, omdat het iets is wat zij zelf ook al heel lang heeft willen leren, maar andere dingen waarschijnlijk wel, bijv. kleine foutjes die ze maakt en die haar dan opvallen ofzo, maar ze zou het wel aankondigen, en het niet achter haar rug doen ofzo.

    Trohman schreef:
    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?


    Well, met Henk en Iloon had ik afgesproken dat het goed was als Teddy + Vic een goede vriendschap hadden met Nina's parents, dus miss dat ze wel redelijk gied bevriend zijn? Omdat ik met Loon en Henk dus afgesproken had dat ze sinds kleins af aan al bij over de vloer komen en elkaar al kennen (:


    take me back to the basics and the simple life