• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, k zal ff kijken, welke afdeling?


    Ravenklauw. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Toevallig dat Ana wel de enige niet-Zwadderaar is hoor, hahah.


    Achja maakt niet zo heel veel uit toch?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Teater schreef:
    (...)

    Ravenklauw. (:

    Oki


    take me back to the basics and the simple life

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Achja maakt niet zo heel veel uit toch?


    Nee, maar ik vond het zo toevallig haha.

    Ophelia is op haar boeman na af. Ze staat op pagina vijf. Ik ga zo proberen de andere personages te overlopen, want ik ben niet meer mee met de besprekingen hier. :')


    help

    Shadowhunter -> Stilinski Stilinksi

    nvm, ik heb het verkeerd gespeld, this will haunt me forever.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 22:18 ]

    Ophelia x Alfie: Niet echt een mening over elkaar denk ik? Ik denk dat ze eerder kennissen zouden zijn.
    Ophelia x Lorde: Geen idee. Ook eerder kennissen, of anders dat ze elkaar niet echt mogen, maar dat ze ook niet constant ruzie zoeken.
    Ophelia x Fenicia: I honestly have no idea. Ik vind Ophelia niet zo erg speciaal. Meer iemand die stilletjes in een grote groep zit en mentaal mensen zit uit te lachen. :'D Ze zouden misschien wel vrienden kunnen zijn? Ze moeten sowieso met elkaar omgaan, want Fenicia is Hoofdmonitor en Ophelia Klassenoudste.
    Ophelia x Ailey: Denk niet echt dat die vrienden zouden kunnen worden.
    Ophelia x David: Ik denk dat Ophelia meer over hem zou denken dat hij in zekere zin 'kinderachtig' is, maar ik zie ze ook geen verschrikkelijke haatdragende band hebben.
    Ophelia x Dominic: We got that. Ik schrijf het morgen uit. (:
    Ophelia x Lukah: Ik denk ook dat ze hem kinderachtig vindt. x)
    Ophelia x Anastasiya: Hatred, gurl. Hatred. A lot of hatred. Dat bespreken we nog wel eens. x)
    Ophelia x Victoria: Volgens mij vindt Ophelia haar irritant. ;x
    Ophelia x Isaac: I want something but Idunno what. Misschien dat ze een beetje vrienden zijn maar snel beginnen te discussiëren? Ze zijn beiden graag op hun eentje en beiden een beetje arrogant, but you tell me. :')
    Ophelia x Nina: Sowieso geen vriendschappelijke relatie.
    Ophelia x Remus: Hmm, ik weet het niet echt. Aan de ene kant zouden ze op zich wel een lichtelijke vriendschap kunnen hebben, aan de andere kant zie ik het niet echt.
    Ophelia x Juliette: Dunno. Ideeën?
    Ophelia x Delia: Ik zie ze ook niet als vrienden. :'D

    Zou het trouwens mogelijk zijn om de voorstellen met Jasper waarop ik nog niet het gereageerd, hier nog eens te droppen? x) Of in mijn gastenboek? Want ik vind hier niets meer terug in het topic. :')


    help

    Stilinksi schreef:
    Shadowhunter -> Stilinski Stilinksi

    nvm, ik heb het verkeerd gespeld, this will haunt me forever.


    I ain't saying that I'm laughing, but I am.


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    I ain't saying that I'm laughing, but I am.


    You can't say anything, remember the last one you had? x)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 22:46 ]

    Is er iemand met wie Lukah nog geen relatie heeft? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hylla schreef:

    Ophelia x Fenicia: I honestly have no idea. Ik vind Ophelia niet zo erg speciaal. Meer iemand die stilletjes in een grote groep zit en mentaal mensen zit uit te lachen. :'D Ze zouden misschien wel vrienden kunnen zijn? Ze moeten sowieso met elkaar omgaan, want Fenicia is Hoofdmonitor en Ophelia Klassenoudste.


    Ik denk niet dat ze de beste vriendinnen gaan zijn, zoveel is zeker.
    Vast en zeker dat ze inderdaad wel op een zekere hoogte met elkaar om kunnen gaan vanwege hun Moni/KO werk dat ze moeten doen voor de school.
    Aan de andere kant denk ik dat Fenicia zich vast niet helemaal op haar gemak voelt bij Ophelia vanwege haar voorkomen naar anderen toe.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Hmm ja, inderdaad. (Speciaal moest sociaal zijn, btw. Ik ben moe)
    Ik ga nu slapen, ik zal zien om er morgen nog wat over te zeggen. (:
    @Romy: Shut up.
    @Sanne: Ophelia en Lukah, ik vind jouw lijstje nergens. ;x


    help

    Dumbledore schreef:
    Relaties voor Lukah (degene met wie ik nog niks afgesproken heb iig):
    Lukah & Alfie: Ik denk dat ze goed met elkaar overweg kunnen, maar dat er wel op sommige momenten wat rivaliteit kan hangen. Misschien omdat Jasper en Alfie zulke goede vrienden zijn en Lukah niet echt zo'n beste vriend heeft?
    Lukah & Lordaine: Ik denk dat ze het best met elkaar kunnen vinden, zeker omdat ze allebei muggles als ouders hebben. Misschien omdat Lordaine weleens gepest is met haar ouders en wat er met hen gebeurd is, en dat Lukah het voor haar opgenomen heeft?
    Lukah & Fenicia: Volgens mij zouden ze best met elkaar overweg kunnen. Ze zouden niet veel met elkaar omgaan, maar hebben ook geen hekel aan elkaar?
    Lukah & Ailey: Ik denk dat Lukah haar wel zou mogen. Misschien kan ze hem bijles geven?
    Lukah & David: David is een type dat Lukah niet mag. Dit komt waarschijnlijk omdat ze beide nogal opvallend zijn en niet op hun mondje gevallen zijn. Ik denk dat dit heel erg zou botsen.
    Lukah & Dominic: Lukah vindt Dominic geweldig. Ik denk dat Lukah hem een beetje als zijn jongere broertje ziet, don't know why haha.
    Lukah & Jasper: Al afgesproken c:
    Lukah & Ophelia: Ik denk dat Lukah op de een of andere manier wel een beetje naar haar op zou kijken.
    Lukah & Anastasiya: Ze kunnen goed met elkaar opschieten, awesome trio enzo! Haha

    Dit wordt afgemaakt!


    @ Marthe (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Is er iemand met wie Lukah nog geen relatie heeft? c:


    Lordaine? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hylla schreef:
    Ophelia x Alfie: Niet echt een mening over elkaar denk ik? Ik denk dat ze eerder kennissen zouden zijn.
    Ophelia x Lorde: Geen idee. Ook eerder kennissen, of anders dat ze elkaar niet echt mogen, maar dat ze ook niet constant ruzie zoeken.
    Ophelia x Fenicia: I honestly have no idea. Ik vind Ophelia niet zo erg speciaal. Meer iemand die stilletjes in een grote groep zit en mentaal mensen zit uit te lachen. :'D Ze zouden misschien wel vrienden kunnen zijn? Ze moeten sowieso met elkaar omgaan, want Fenicia is Hoofdmonitor en Ophelia Klassenoudste.
    Ophelia x Ailey: Denk niet echt dat die vrienden zouden kunnen worden.
    Ophelia x David: Ik denk dat Ophelia meer over hem zou denken dat hij in zekere zin 'kinderachtig' is, maar ik zie ze ook geen verschrikkelijke haatdragende band hebben.
    Ophelia x Dominic: We got that. Ik schrijf het morgen uit. (:
    Ophelia x Lukah: Ik denk ook dat ze hem kinderachtig vindt. x)
    Ophelia x Anastasiya: Hatred, gurl. Hatred. A lot of hatred. Dat bespreken we nog wel eens. x)
    Ophelia x Victoria: Volgens mij vindt Ophelia haar irritant. ;x
    Ophelia x Isaac: I want something but Idunno what. Misschien dat ze een beetje vrienden zijn maar snel beginnen te discussiëren? Ze zijn beiden graag op hun eentje en beiden een beetje arrogant, but you tell me. :')
    Ophelia x Nina: Sowieso geen vriendschappelijke relatie.
    Ophelia x Remus: Hmm, ik weet het niet echt. Aan de ene kant zouden ze op zich wel een lichtelijke vriendschap kunnen hebben, aan de andere kant zie ik het niet echt.
    Ophelia x Juliette: Dunno. Ideeën?
    Ophelia x Delia: Ik zie ze ook niet als vrienden. :'D

    Zou het trouwens mogelijk zijn om de voorstellen met Jasper waarop ik nog niet het gereageerd, hier nog eens te droppen? x) Of in mijn gastenboek? Want ik vind hier niets meer terug in het topic. :')


    Ik denk dat Juliette haar achter haar rug zou uitschelden, vervloeken en ga zo maar door, maar in haar gezicht niets zou durven zeggen, haha. Ik denk dat vrij bang zou zijn van Ophelia. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.