• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    Trohman schreef:
    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?


    Jensen Ackles. *hearteyes*

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    About Dominque: ehm, idk, vindt ik wel leuk. Nu heb ik al drie opties op wie ik Nina een crush kan gaan laten hebben haha :Y) but I like, maar of ze iets voor mekaar voelen, dat moet ik nog ff kijken omdat ik nog even moet kijken op wie Nina een crush gaat hebben :Y) dat flirten zit wel goed, dat doet Nina zegmaar met iedereen haha :')

    About Anastasiya: we do :Y)


    Is goed, we kunnen ook gewoon wel kijken als we het spelen hoe het loopt?

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Well, met Henk en Iloon had ik afgesproken dat het goed was als Teddy + Vic een goede vriendschap hadden met Nina's parents, dus miss dat ze wel redelijk gied bevriend zijn? Omdat ik met Loon en Henk dus afgesproken had dat ze sinds kleins af aan al bij over de vloer komen en elkaar al kennen (:


    Is goed c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Ik voel een drinking groepje opkomen.
    Anastasiya, David, Isaac en Victoria (;
    Als jullie dat goed vinden


    I like this shit, mate.


    kindness is never a burden.

    Shadowhunter schreef:
    (...)

    Is goed, we kunnen ook gewoon wel kijken als we het spelen hoe het loopt?


    Yeah, naja ik laat het nogal horen (: want als Nina af is heb ik m'n keuze denk ik wel gemaakt (:


    take me back to the basics and the simple life

    Trohman schreef:
    (...)

    Is goed c:


    Mooizo


    take me back to the basics and the simple life

    Nimble schreef:
    (...)

    I like this shit, mate.


    Luv it.

    Nimble schreef:
    (...)

    I like this shit, mate.


    De vier alcoholisten (:
    Anastasiya en David hebben een band met elkaar en Isaac en Victoria ook dus dat komt goed uit haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Trohman schreef:
    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?


    Als ik zo kijk zie ik vrij veel gelijkenissen met mijn beeld van Juliette, maar niet op de manier dat ze té hard op elkaar lijken zodat ze eigenlijk hele dagen in de clinch liggen. Ik denk dat Edward en Juliette het best wel zeer goed met elkaar zouden kunnen vinden, maar ik weet niet wat jij daarvan vindt? (Juliette is pagina 9).
    En dan zoek ik nog iemand die een soort aartsvijand kan zijn voor Juliette. Iemand die zich geroepen voelt? ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Trohman schreef:
    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?


    Ik denk dat Alfie en Edward wel vrienden kunnen zijn? Too soon to say how good their friendship can be, though.

    CaptainKush schreef:
    (...)

    De vier alcoholisten (:
    Anastasiya en David hebben een band met elkaar en Isaac en Victoria ook dus dat komt goed uit haha.


    Kunnen ze later nog gaan dubbeldaten, haha xd


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    Kunnen ze later nog gaan dubbeldaten, haha xd


    Haha precies xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nina is nog bij lange na niet af, maar d'r staat een beginnetje bij d'r innerlijk ^^ iemand die al intersee heeft voor m'n smurfje?


    take me back to the basics and the simple life

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Haha precies xd


    Toevallig dat Ana wel de enige niet-Zwadderaar is hoor, hahah.

    Trohman schreef:
    Edward is nog niet helemaal af, maar wil iemand een vorm van relatie met hem?



    ik geloof dat ik je daar een berichtje voor gezonden heb ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Eleutheromania schreef:
    Nina is nog bij lange na niet af, maar d'r staat een beginnetje bij d'r innerlijk ^^ iemand die al intersee heeft voor m'n smurfje?


    Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Juliette (man, ik krijg echt zin die naam af te kort naar Jet of zo, Juliette is veel te lang. :'D) en Nina het zo goed met elkaar zouden vinden. Nina is namelijk een flapuit en Juliette ook, maar ze heeft het niet zo op andere flapuits. Volgens mij zou Juliette haar niet echt een kans geven en haar al zeven jaar met dezelfde blik bekijken, maar ik weet niet of ze echt vijanden zouden zijn, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Juliette (man, ik krijg echt zin die naam af te kort naar Jet of zo, Juliette is veel te lang. :'D) en Nina het zo goed met elkaar zouden vinden. Nina is namelijk een flapuit en Juliette ook, maar ze heeft het niet zo op andere flapuits. Volgens mij zou Juliette haar niet echt een kans geven en haar al zeven jaar met dezelfde blik bekijken, maar ik weet niet of ze echt vijanden zouden zijn, haha.


    Haha, k zal ff kijken, welke afdeling?


    take me back to the basics and the simple life