• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FiftyShades schreef:
    (...)
    nouja, als je eerst in het JTK topic commentaar op ons hebt en dan hier zo iets zegt, is het best obvious.


    Nou, ik heb ook nog een leven buiten Q. waar van alles in gebeurt en waar sneue persoontjes in voorkomen. Ja, ik heb commentaar gegeven op jullie in dat topic. Waarom zou ik dat hier nog eens doen? (':

    OT: Nog even en ik gooi dat ding van je uit het raam.


    Het is wel duidelijk dat je geen hulp wilt. Nou, dan zoek je het maar lekker uit. Ik heb een aantal dingen geprobeerd om tot je door te dringen, maar je lijkt het gewoon niet te willen. Best, maar kom dan niet bij mij als je wel hulp nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sand schreef:
    (...)

    Nou, ik heb ook nog een leven buiten Q. waar van alles in gebeurt en waar sneue persoontjes in voorkomen. Ja, ik heb commentaar gegeven op jullie in dat topic. Waarom zou ik dat hier nog eens doen? (':

    OT: Nog even en ik gooi dat ding van je uit het raam.

    omdat het niet voor niets ljh is.

    Michonne schreef:
    Het enige dat ik nog wil doen is de hele dag slapen en geen menselijk contact meer hebben. De enige die MW mogen lastigvallen zijn mijn katten en Mitchell.
    Morgen is het weekend en heb je vakantie! *O*
    -plet je-

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    omdat het niet voor niets ljh is.


    Vandaar dat ik mijn hart lucht over iets wat net is voorgevallen bij me (':


    ^Ik geloof het niet, maar t zal wel zijn zoals je zegt.



    Really, het is van je eigen reactie. Ik denk niet dat je jezelf nog snapt.


    En met jouw reactie ben ik het té eens.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:24 ]

    Sand schreef:
    (...)

    Vandaar dat ik mijn hart lucht over iets wat net is voorgevallen bij me (':


    Als je zo'n reactie plaatst, neem dan op z'n minst ook de verantwoordelijkheid op je als iemand je erop aanspreekt, in plaats van smoesjes te verzinnen. Het was duidelijk dat het over dat topic ging.


    i put the fun in funeral

    Oh komaan mensen. Dit topic is er niet puur om je hart te luchten over dingen die zich op Q afspelen. Dus je kunt er helemaal niet vanuit gaan dat zo'n post per se over het akkefietje hier op Q gaat.
    Toegegeven, het lijkt er wel op. Maar ze zegt zelf van niet en wie zijn wij om dat tegen te spreken? We weten namelijk niet wat er momenteel bij haar buiten haar beeldscherm omgaat dus kunnen we niet oordelen.


    OTOFT: Ik luister echt veelste lang al naar de muziek van L'amelie. Het is zo mooi. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    (...)

    Als je zo'n reactie plaatst, neem dan op z'n minst ook de verantwoordelijkheid op je als iemand je erop aanspreekt, in plaats van smoesjes te verzinnen. Het was duidelijk dat het over dat topic ging.


    Lol. Ik heb ze aangesproken in dat topic. Maar ok. Jij weet schijnbaar precies wat er in mijn hoofd en leven om gaat op dit moment. Such logic.

    En dank je wel Yolandapanda.


    Mag het eens klaar zijn met dat gezeur naar mij? Als ik zeg dat het niks voor mij is, moet je niet zeggen "nee, je zou toch ooit eens iets leuk vinden". Tyf een eind op. Ga eens naar buiten ofzo, ipv tv kijken hele dagen door en zeuren als ik mijn internetkabel naar beneden breng om een spelletje te doen.


    Why heb ik weer chocola gekocht terwijl ik weet dat ik chocola haat?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 13:41 ]

    Het is wel weer duidelijk, ik mocht er alleen zijn omdat je niemand anders had.


    Your make-up is terrible

    Oh. Dus er moet eerst iemand dood gaan voor je weer eens tegen me praat? Wauw.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat fijn dat je de chips van mn zusje opgegeten hebt. Ik had het speciaal voor háár kocht.

    Wauw, wat een spammer zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stupid headache is getting worse again +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered