• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Eindelijk! ik ben trots op mijn (b)engeltjes :'D alleen kon het wel iets meer hé ^^. mijn topic begint eindelijk soort-van gevuld te worden :') maar waarom pakken George & Leo altijd de plekken waar Camp pijn of verwond is? Zoals dus nu ook; zijn pols D';

    & ik wilde eigenlijk naar Kealans huis omdat Jonah dan (eindelijk) zijn zin krijgt en Kealans thuissituatie een beetje ziet :P dus... Jonah moet gewoon dwingen om mee te mogen :'D doe je best Linde ^^


    Ja ja, ik moet een manier bedenken. Ik zal mijn best doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ze heeft een brief van jouw ouders gekregen dat zij naar jullie huis kan komen en jij ook. En ze maakte het heel duidelijk dat ik niet uitgenodigd was. En over het halfbroer gebeuren; mijn vader heeft een dubbel leven geleid ofzo. Toen hij nog bij mijn moeder was heeft hij ook een relatie gehad met een andere vrouw. Toen hij wegging bij mijn moeder, is hij getrouwd met iemand anders. Blijkbaar is dat Mays moeder en nu verwach ze dat we beste vrienden worden ofzo. Daarna vertelde ze dat ik van je weg moet blijven en mijn vader zich er anders mee gaat bemoeien. Over je ouders maakte ze alleen een opmerking dat jij me om een of andere reden nooit over ze verteld heeft. Maar ze deed het meer om me jaloers te maken aangezien zij het wel weet. Het werkte.’ Zachtjes spande ik zijn shirt wat strakker terwijl ik mijn ogen langzaam weer open deed. Eigenlijk had ik mijn ouders al tijden genegeerd. Puur omdat ik bang was dat ik iets over mij en Jonah zou verraden; en vooral omdat ik al bang was om met kerst toch naar huis te moeten. Het was anders dan alle jaren ervoor deze zomervakantie en dat maakte me toch wat bang.
    ‘Ik ben met de verkeerde van het gezin dan uitgehuwelijkt..’ murmelde ik zachtjes waarbij ik mezelf nog dichter tegen Jonah aandrukte terwijl zijn hoofd bewegingloos op die van mijne geplant stond. Eigenlijk had ik geen flauw idee wat ik moest antwoorden op het hele; Jonah en Victoire broer; zus gebeuren en ergens maakte het me evenmin uit als Jonahs eerdere probleem dat hij een half weasley was. Het was alleen onze ouders dat de scheiding tussen bloedzuiver en niet bloedzuiver aan gaf wat ons elkaar zo deed bekritiseren.
    ‘En je hoeft niet jaloers te zijn dat Victoire misschien mij meer kan kennen dan jij mij kent; want het gaat er toch om dat je mij kent en niet mijn ouders..’

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 19:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dit meen je niet.’ Uit het niets voelde ik hoe Leo me bruut omhoog trok aan mijn pols, waar ik met moeite een kreet binnenhield.
    ‘Campbell, dit kun je niet menen! Zo snel kan een mens toch niet van gedachte veranderen? En merlin; denk je nou echt dat we beter af zijn zonder jou? George gaat door dit nog verdrietiger worden en- en met wie kan ik nu Omber voor gek gaan houden? Fred en George is tegenwoordig geen optie meer. Merlin Camp; ik ga het eens aan George vertellen, kijken wat hij er van vind dat je hier opgehangen stond en nog met deze verhaal komt ook. Tenminste, als dit serieus waar is..’ zo hard als ik nog kon probeerde ik mezelf los te rukken wat alleen maar voor nog meer pijn zorgde wat gepaard ging met een zachte kreun van pijn. Zowel uit mijn pols als in mijn been dat gebroken aanvoelde. Het was heel makkelijk om het te laten genezen; maar naar madame Plijster ging ik niet. Die wilde me alleen maar nog dikker maken dan ik al was zodat iedereen me hier ook ging pesten. Het was maar goed dat de meeste niet eens wisten dat ik op Zweinstein nu zat. Ook mede leerlingen niet. Ik was net een muurbloem. Een niets.
    ‘J-je mag n-niet hierover met G-george praten. I-ik vertel h-het h-hem zelf wel..’ ik vertelde maar niet wanneer ik het hem zou vertellen gezien ik nu al wist dat ik de tijd zo lang als ik kon ging proberen uit te rekken. ‘A-alsjeblieft vertel h-hem niks. I-ik weet d-dat je het n-niet leuk v-vind dat ik- dat ik.. george..’ verstrooid veegde ik maar de tranen voor de zoveelste keer van mijn wangen terwijl ik mijn lip voelde scheuren door mijn tanden waardoor er een hap ijzeren bloed mijn mond in gleed.
    ‘H-hij heeft al g-genoeg p-problemen en- en als h-hij h-hoort dat ik w-weer aandacht h-heb lopen trekken.. Dit- dit is mijn eigen schuld; oké. D-dus a-alsjeblieft; doe alsof- alsof d-dit nooit gebeurd is.. i-ik r-regel het w-wel.. i-ik verzin wel iets..’ met dat begon ik weer nerveus aan mijn afgekloven nagels te bijten waardoor ik langzaam de bloed uit mijn lip op mijn vingers voelde plakken. Het laatste had ik dan ook meer tegen mijzelf gezegd dan tegen Leo. Ik moest iets verzinnen; hoewel ik geen zet meer had. Ik stond schaak mat.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 19:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry dat ik zo weinig post, maar ik denk dat ik deze week niet zo vaak de kans zal krijgen om wat te kunnen posten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Ik wil niet terug naar de Griffoendor Toren, daar is George. Maar ik weet niet waar ik anders heen wil, Ik ga hem mijn hele leven vermijden, hij... Hij...'
    ik knikte begrijpend met mijn hoofd en keek weg. Ik as er bij toen Georg die vreselijke dingen naar Fred riep. Ik zou hem ook vermijden als hij ook zo tegen mij deed.
    'Misschien kunnen we naar de kamer van Hoge Nood?'
    ik keek hem nog even aan, zonder wat te zeggen. Ik wil hem niet alleen laten, en nu al helemaal niet want dan ben ik bang dat hij weer domme dingen gaat doen.. Bijvoorbeeld weer hier naar toe komen om een einde aan zijn leven te maken.
    'w-wat jij wilt. Eh- misschien helpt het als je even met Georg gaat praten; het weer goed maken. M-maar als jij dat niet wilt- je kunt naar Camp.. Maar die is vast en zeker bij George. Eh- was er geen volle maan vanavond?


    Dat was waar ook, fred vroeg naar pillen aan Ralf omdat het vanqvond volle maan was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan
    Hij probeerde zich los te rukken terwijl ik hem maar strak bij zijn pols vast hield. Het is tenminste dat ik de wond langs zijn polsen vergeten had, anders had ik hem wel losgelaten.. Maar helaas.
    ‘J-je mag n-niet hierover met G-george praten. I-ik vertel h-het h-hem zelf wel.. A-alsjeblieft vertel h-hem niks. I-ik weet d-dat je het n-niet leuk v-vind dat ik- dat ik.. george.. H-hij heeft al g-genoeg p-problemen en- en als h-hij h-hoort dat ik w-weer aandacht h-heb lopen trekken.. Dit- dit is mijn eigen schuld; oké. D-dus a-alsjeblieft; doe alsof- alsof d-dit nooit gebeurd is.. i-ik r-regel het w-wel.. i-ik verzin wel iets..’
    ik schudde met mijn hoofd en liet hem eindelijk aar weer los, en toen pas merkte ik de wond langs zijn polsen op. Geweldig, Leo.. Je hebt hem pijn gedaan. Goedzo.
    'Campbell.. Ik weet niet meer wat ik moet gloven aangezien je mijn vraag over waarom je hier ogehangen was nog steeds niet beantwoord hebt waardoor ik het gevoel krijg dat iemand je dwong om dit te zeggen.. Want Merlin; je.. Ziet er bang uit.'
    zachtjes pakte ik hem bij zijn schouders vast waar ik even vriendschappelijk in kneep voordat ik hem eindelijk recht in zijn betraande ogen keek waardoor ik haast van binnen verscheurt leek te worden.
    'je kunt me alles vertellen, Campbell. Ik wil je helpen; wat het ook is. Want ik ben je vriend, en vrienden laten elkaar niet in de steek. En als je Hogwarts echt gaat verlaten voor die ene Vicktor.. Wie ben ik om je tegen te houden? Maar als ik jou was.. Zou ik gewoon blijven.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wat zou leo doen... als hij wist dat cam een meisje was :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    wat zou leo doen... als hij wist dat cam een meisje was :'x


    Vertel het maar, dan zullen we er samen achter komen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.. Ik weet niet meer wat ik moet geloven aangezien je mijn vraag over waarom je hier opgehangen was nog steeds niet beantwoord hebt waardoor ik het gevoel krijg dat iemand je dwong om dit te zeggen.. Want Merlin; je.. Ziet er bang uit.’ Met dat voelde ik hoe hij me los liet om zijn handen deze keer op mijn schouders te leggen waar hij in kneep.
    ‘Je kunt me alles vertellen, Campbell. Ik wil je helpen; wat het ook is. Want ik ben je vriend, en vrienden laten elkaar niet in de steek. En als je Hogwarts echt gaat verlaten voor die ene Viktor.. Wie ben ik om je tegen te houden? Maar als ik jou was.. Zou ik gewoon blijven.’ Met een trillende lip keek ik hem even aan om naar zijn armen te kijken die mijn schouders vasthielden voordat ik mezelf tegen hem aandrukte; en even maakte het me niet uit dat het George was. Zachtjes omklemde ik mezelf tegen hem aan door mijn elle bogen langs zijn zij te gooien en mijn hoofd tegen zijn borst te zetten. Ik had zo graag George nu; maar dat kon niet; en het idee dat ik hem nooit meer kon omhelzen; of mezelf zo dicht tegen hem aan te drukken waardoor we haast een waren- was enorm kwellend. Toch hield ik een bepaald soort ruimte tussen mij en Leo; deels omdat hij kleiner was dan George en ik totaal geen neiging had om hem te kussen of andere gevoelens die ik voor George koesterde.
    ‘I-ik; i-ik weet niet meer waar het b-begon. I-ik weet niks meer. W-weet je nog dat j-je me een m-mislukkeling noemde b-bij onze eerste o-ontmoeting.. in d-de volle l-leerlingenkamer. J-je had g-gelijk; e-en i-iedereen; d-die me niet kenden d-daar wist d-dat je gelijk had. N-net zoals ikzelf. Iedereen weet dat. E-en ik heb mijn familie beschaamd- e-en ik verdien d-daar straf voor.. d-dus ik verdien alles wat er g-gebeurt en g-gebeurt is. E-en als ik d-dit niet doe.. als ik dit n-niet doe d-dan g-gaat hij George p-pijn doen- en.. en..’ stotterde ik zachtjes terwijl ik het niet kon laten om mijn nagels in zijn rug te boren; hoewel ik wist dat ik haast geen kracht meer had. Eigenlijk vond ik het laatste enorm erg als het uitkwam dat ik een meisje was. Dat zou betekenen dat heel mijn toekomst vergooid was; want stiekem- heel stiekem had ik nog gehoopt dat er ooit nog een team zou komen die mij terug als zwerkbal speler wilde. Zelfs als het geen Bulgarije was.
    ‘Ik-ik h-hij g-gaat dan v-vertellen d-dat ik een m-meisje ben….’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    again.. Post-poef-gone.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^Take your time x'd

    ohja en voor degene die vonden dat ik erg was bij Dylan Everett :$

    Klik

    Dit zijn pas de erge hardcore crush people... :] ik ben maar de enige die maar één crush heb (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^Take your time x'd

    ohja en voor degene die vonden dat ik erg was bij Dylan Everett :$

    Klik

    Dit zijn pas de erge hardcore crush people... :] ik ben maar de enige die maar één crush heb (flower)


    Haha tja jij blijft trouw aan Dylan.
    Ugh, ik heb niet echt een celeb crush maar dat komt meer omdat ik zoiets heb van; je kent die mensen niet en hoe ze naar voren komen in de media hoeft nog niet meteen veel te zeggen over hoe ze echt zijn. Maar tja, Ian Nelson komt dan denk ik het dichtste in de buurt. Of Keegan Allen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'W-wat jij wilt. Eh- misschien helpt het als je even met Georg gaat praten; het weer goed maken. M-maar als jij dat niet wilt- je kunt naar Camp.. Maar die is vast en zeker bij George. Eh- was er geen volle maan vanavond?' Opeens besef ik het weer en ik schud mijn hoofd. Op dit moment kan ik echt geen volle maan gebruiken. Dan worden al mijn emoties nog erger dan dat ze al zijn.
          'Wil je bij me blijven vannacht? Ik ben bang dat ik iemand iets aan doe als ik alleen ben.' Mijn stem trilt een beetje als ik praat maar dat komt omdat ik bang ben dat hij nee zegt en ik de hele nacht alleen door moet brengen. 'Als jij dat wilt natuurlijk. Je hoeft geen dingen te doen die je niet wilt doen alleen voor mij. Als je alleen wilt zijn dan snap ik dat volkomen.'

    Sorry, kort.


    Spoiler alert: you will save yourself

    leo Jordaan

    Hij trok me in een omhelzing; onerwachts ook en drukte zijn hoofd tegen mijn borstkas, wat erg ongemakkelijk was ook. Niet dat ik een hekel heb aan omhelzingen of dat ik Campbell niet wil knuffelen ofzo; ik weet gewoon niet wat ik dan moet doen dan ook mijn armen om hem heen slaan, wat ik nu dus deed. Ik kan gewoon niet tegen verdriet. Niet tegen dramatische omelzingen, tranen of zelfs verdrietige blikken.
    ‘I-ik; i-ik weet niet meer waar het b-begon. I-ik weet niks meer. W-weet je nog dat j-je me een m-mislukkeling noemde b-bij onze eerste o-ontmoeting.. in d-de volle l-leerlingenkamer. J-je had g-gelijk; e-en i-iedereen; d-die me niet kenden d-daar wist d-dat je gelijk had. N-net zoals ikzelf. Iedereen weet dat. E-en ik heb mijn familie beschaamd- e-en ik verdien d-daar straf voor.. d-dus ik verdien alles wat er g-gebeurt en g-gebeurt is. E-en als ik d-dit niet doe.. als ik dit n-niet doe d-dan g-gaat hij George p-pijn doen- en.. en..’
    Het was niet dat ik hem ''mislukkeling'' noemde, de tegenovergestelde juist. Ik zei dat het heel leuk was dat de ex-beroemde zwerkbalspeler in onze afdeling kwam.. Wat ook niet echt iets goeds was om te zeggen. Maarja.. Als ik wist dat hij later een goede vriend van mij zou worden.. Ik had het dan echt niet gezegd.
    ‘Ik-ik h-hij g-gaat dan v-vertellen d-dat ik een m-meisje ben….’
    Nog even bleef ik stijfjes stil staan tot mijn armen van hem af gleden en een kleine 'oh..' mijn lippen verliet.
    '..je maakt een grapje..' murmelde ik dan zachtjes, veels te zacht ook voordat ik wat afstand tussen ons creeerde om hem aan te kunnen kijken.. En serieus; ik kon het niet laten om naar de.. Hoe zal ik het zeggen; zijn- of haar primaire geslachts kenmerken een blik toe te werpen voordat ik gauw weer weg keek. Merlin; zeg me dat hij een grap maakt. Voor een lange tijd bleef ik maar ongemakkelijk op mijn plek wankelen tot ik mijn vriend weer aankeek. Sorry- vriendin??
    'je hield dit al die tijd geheim?' murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik ben met de verkeerde van het gezin dan uitgehuwelijkt..’ Ik glimlach en haal mijn schouders op, hoewel ik het er eigenlijk heel erg mee eens ben. Maar natuurlijk is hij aan Victoire uitgehuwelijkt. ‘En je hoeft niet jaloers te zijn dat Victoire misschien mij meer kan kennen dan jij mij kent; want het gaat er toch om dat je mij kent en niet mijn ouders..’
          Ik glimlach en prik hem in zijn buik. 'Nou, dan moet ik maar snel met haar gaan praten dan. Zij denkt namelijk dat jij heel veel van haar houdt en ik in haar weg sta. Dat als ik weg ben jij meteen van haar houdt. Maar ik heb al een plan hoor.'
          Ik grijns en kijk even weg. Ik had eigenlijk gezworen nooit meer met mijn vader te praten, maar als ik daarmee ervoor kan zorgen dat ik langer bij Kealan kan zijn dan verandert alles. Merlin, wat ik wel niet over heb voor iets wat gedoemd is te mislukken.
          'Mijn vader zei tegen mij dat hij er alles voor deed om mij terug te krijgen en eerlijk gezegd denk ik dat ik nu eindelijk iets heb gevonden. Als hij mij zo graag als zoon wilt moet hij er iets voor betalen.'


    Spoiler alert: you will save yourself