• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik doe iets fout D'; mehh nu ik een topic heb aangemaakt is het dood stil.... x.ó


    sorry, ik ga nu wat posten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘H-het valt w-wel mee. H-het is niks e-ergs.. h-het is niks, L-leo. Ik- ik zie je zo; oké.’
    Ik schudde met mijn hoofd en duwde Campbell in de dichtstbijzijnde stoel neer.
    ‘het valt niet mee.’ Sis ik dan.
    ‘je hebt afschuwelijke wonden; je stottert en je huilt- alweer. Er is wel wat aan de hand!’ riep ik maar en knielde voor hem neer.
    ‘kom op Campbell; je kunt me alles vertellen. Of vertrouw je me niet?’
    Ik weet gewoon dat er wat aan de hand is. Campbell houd vaker zulke dingen geheim. Puur om ons niet lastig te vallen of medelijden te tonen. Ziet George dat eigenlijk wel? Het lijkt alsof er wel ieder seconde iets met Campbell aan de hand is, wat ook zo is. Ziet George dat wel en doet hij er überhaupt wat aan?
    ‘Campbell; geef het op. Niets persoonlijks hoor, maar je bent een afschuwelijke leugenaar. Zelfs een blinde zou merken dat er iets ernstigs met jou aan de hand was. Je gaat het me vertellen Campbell.. en als je het niet tegen mij verteld, vertel het tenminste aan George.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Het valt niet mee. Je hebt afschuwelijke wonden; je stottert en je huilt- alweer. Er is wel wat aan de hand.’ Met dat drukte hij me in een stoel; die ik geen opgemerkt had voordat Leo voor mij geknield kwam zitten. Iets wat me enorm deed schamen. Daarnet was ik geen hulp voor hem en nu deed hij zijn best om alles uit mij te horen. Ik was nooit een hulp voor hem.
    ‘Kom op Campbell; je kunt me alles vertellen. Of vertrouw je me niet? Campbell; geef het op. Niets persoonlijks hoor, maar je bent een afschuwelijke leugenaar. Zelfs een blinde zou merken dat er iets ernstigs met jou aan de hand was. Je gaat het me vertellen Campbell.. en als je het niet tegen mij verteld, vertel het tenminste aan George.’ Nerveus keek ik op waar ik trillend mijn armen over elkaar probeerde te slaan; hoewel de enige kracht die ik al zetten door mijn armen rond mij heen te slaan waarbij mijn handen om mij heen zouden klemmen; al pijn deed bij mijn polsen.
    ‘G-george m-mag het n-niet weten.’ Murmelde ik schichtig waarbij ik even oogcontact met Leo maakte, voordat mijn ogen weer angstig weggleden naar de donkere grond. Merlin; ik wil dit niet meer. Ik wil dit allemaal niet meer.
    ‘i-ik heb g-gewoon aantal dingen f-fout gedaan. M-meer n-niet. H-het is g-gewoon straf n-niks ergs. A-alleen i-ik m-mag..’ met dat hield ik halt waarbij de tranen alleen sneller over mijn wangen gleden. Als ik Leo de waarheid vertelde; dan kon George er achter komen. Het zou alleen maar onnodige problemen veroorzaken als ik nu niet loog.
    ‘I-ik ben o-op iemand a-anders v-verliefd, d-dus het is b-beter als j-jij m-met George naar de bal g-gaat. I-ik weet dat j-jij hem een leukte t-tijd gaat b-bezorgen. I-ik h-h-hou niet v-van hem..’ snel keek ik weg terwijl ik weer een hulpeloze poging deed om mijn tranen weg te vegen terwijl ik het liefst nu gewoon opstond om weg te rennen. Het maakt niet meer uit wat er zou gebeuren; zolang het geen pijn meer was. ‘Ik hou niet van hem.’

    Sorreh ik kon niet zeggen ik hou niet van George D'; dat zou ook mij pijn doen.. en je hoeft je heus niet te verontschuldigen xd' er zit gewoon een vloek op mijn topics D;'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘G-george m-mag het n-niet weten. i-ik heb g-gewoon aantal dingen f-fout gedaan. M-meer n-niet. H-het is g-gewoon straf n-niks ergs. A-alleen i-ik m-mag.. I-ik ben o-op iemand a-anders v-verliefd, d-dus het is b-beter als j-jij m-met George naar de bal g-gaat. I-ik weet dat j-jij hem een leukte t-tijd gaat b-bezorgen. I-ik h-h-hou niet v-van hem..'

    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op voordat ik hoofdschuddend weer op ging staan. Hij moe nu wel liegen- dit kan hij niet menen. En de vele tranen die over zijn gezicht gleden veraden hem ook in zijn leugen.
    ‘Ik hou niet van hem.’
    ik schudde met mijn hoofd en keek weg om de tranen niet langer te kunnen aanschouwen.
    'dit kan je niet menen.' murmelde ik dan zachtjes.
    'sowieso ga ik niet naar het bal met hem. Want hij houd van jou, en jij van hem dus horen jullie samen naar het bal te gaan.'
    ik keek hem weer aan en probeerde zijn tranen te negeren. Merlin, nooit was ik goed geweest met huilende mensen. Het troosten van mensen viel wel mee, maar als ze huilden.. Merlin- wat moest ik dan doen? Ik kan er gewoon niet tegen.
    'oke.. Als je hem echt niet meer leuk vind; wat is er dan mis gegaan? Op wie ben jij dan wel verliefd geworden? En waarom hang jij dan uberhaupt hier aan je polsen??'

    Papa Leo xq kan nooit tegen geheimzinnigheid en onbeantwoordde vragen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 11:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik post tegenwoordig veels te korte postjes, of jij bent tegenwoordig veels te enthousiast


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ ik denk een combi van die twee x'D dáww ergens wil ik zo graag Cam en George samen D'; maar ik weet dat Cam dan Georges hart moet breken mehehehehe D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dit kan je niet menen. Sowieso ga ik niet naar de bal met hem. Want hij houd van jou, en jij van hem dus horen jullie samen naar het bal te gaan.’ Harde snikken vormde zich uit mijn mond die ik het liefst een voor een terug nam. Ik voelde me een wrak; zoals altijd maar nu nog erger dan dat.
    ‘oke.. Als je hem echt niet meer leuk vind; wat is er dan mis gegaan? Op wie ben jij dan wel verliefd geworden? En waarom hang jij dan überhaupt hier aan je polsen?’
    Impulsief haalde ik mijn schouders op om maar de pijn te negeren in mijn polsen zodat ik weer met mijn vingers kon spelen. Waarom moest Leo mij nou vinden; als Kealan mij gevonden had of Jonah.. die hadden me vast vrijwillig geholpen om naar de astronomietoren te gaan zodat iedereen van mij verlost was. Waarschijnlijk hadden ze me er zelfs vrijwillig afgegooid.
    ‘I-ik h-hou van V-viktor.’ Met dat boorde ik mijn vingers in mijn pols zodat ik extra pijn had. Ik hield niet van Viktor. Ik hou niet van hem.. ik.. ik..
    ‘W-wat m-maakt het ook a-allemaal uit. H-het is n-niet alsof het z-zo erg is. G-george heeft toch z-zo een a-ander; i-ik bedoel kijk n-nou naar m-mij; i-ik ben d-dik, lelijk, stom, e-egoïstisch. I-ik zit hier t-te huilen t-terwijl George.. terwijl g-george getroost hoort te worden; die ik g-geeneens k-kan t-troosten. I-ik ga weer t-terug naar Klammfels w-waar V-viktor..’ stotterde ik vol ellende. Ik wilde geen eens weten wat Viktor met mij van plan was. Maar ik was wel bang dat als ik zelfmoord zou plegen dat Viktor dan achter George aan zou gaan. Hij had al genoeg ellende en problemen.
    ‘J-jullie zijn beter af zonder mij. D-dus ga a-alsjeblieft je t-tijd e-ergens nuttiger besteden dan aan m-mij. ‘


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat is er gebeurt? :O Ik lees ergens dat Campbell zegt dat hij niet van George houdt :O :O
    En Fred zei nog wel: 'Ik hou evenveel van jou als George van Campbell houdt,' tegen Ralf.
    En wat heeft Viktor nu weer gedaan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Ik blijf bij je. ..Ze had toch al verteld dat ze aankomende kerstvakantie op Zweinstein bleef; net zoals ik- dus dat wist je toch al, en ik snap het niet- halfbroer? E-en wat heeft ze gezegd over mijn ouders; waarom had ze het over mijn ouders- wat heeft ze je verteld?’ Ik zucht en probeer na te denken wat ze ook alweer precies zei. Als ik een woedeaanval heb gehad dan kan ik me er daarna niet alles meer van herinneren, vooral geen details.
    'Ze heeft een brief van jouw ouders gekregen dat zij naar jullie huis kan komen en jij ook. En ze maakte het heel duidelijk dat ik niet uitgenodigd was.' Ik zucht en kijk weg.
    'En over het halfbroer gebeuren; mijn vader heeft een dubbel leven geleid ofzo. Toen hij nog bij mijn moeder was heeft hij ook een relatie gehad met een andere vrouw. Toen hij wegging bij mijn moeder, is hij getrouwd met iemand anders. Blijkbaar is dat Mays moeder en nu verwacht ze dat we beste vrienden worden ofzo. Daarna vertelde ze dat ik van je weg moet blijven en mijn vader zich er anders mee gaat bemoeien.' Ik rol met mijn ogen en zucht weer.
    'Over je ouders maakte ze alleen een opmerking dat jij me om een of andere reden nooit over ze verteld heeft. Maar ze deed het meer om me jaloers te maken aangezien zij het wel weet. Het werkte,' zeg ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat als we doen dat May bedoelde dat Kealan bij haar thuis gaat komen? Want dan wil Jonah opeens heel graag weer zijn vader zien ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Dat is alles behalve geweldig.' Hij trekt me weg en ik weet dat de ene kans die ik nog had weg is. Maar het feit dat hij er is, betekent al een heleboel. 'Zeg dat n-nooit meer Fred. Toen ik jou nog niet kende, was mijn leven maar een groot zwart gat. Ik- ik kan n-niet leven zonder jou..' Ik schud mijn hoofd omdat ik weet dat het niet waar is, maar zeg verder niets.
    'Ik wil niet terug naar de Griffoendor Toren, daar is George. Maar ik weet niet waar ik anders heen wil,' zeg ik na een stilte omdat ik hem wil laten weten dat ik niet weer terug ga. 'Ik ga hem mijn hele leven vermijden, hij... Hij...' Ik schud mijn hoofd, want ik ben niet echt boos op hem. Ik ben vooral heel erg verdrietig omdat ik dit niet van hem verwachtte.
    Ik snap gewoon niet hoe hij dát kon zeggen. Ja, ik zei een heleboel erge dingen tegen hem, maar dit is gewoon anders. 'Misschien kunnen we naar de kamer van Hoge Nood?' vraag ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    ‘I-ik h-hou van V-viktor. W-wat m-maakt het ook a-allemaal uit. H-het is n-niet alsof het z-zo erg is. G-george heeft toch z-zo een a-ander; i-ik bedoel kijk n-nou naar m-mij; i-ik ben d-dik, lelijk, stom, e-egoïstisch. I-ik zit hier t-te huilen t-terwijl George.. terwijl g-george getroost hoort te worden; die ik g-geeneens k-kan t-troosten. I-ik ga weer t-terug naar Klammfels w-waar V-viktor.. J-jullie zijn beter af zonder mij. D-dus ga a-alsjeblieft je t-tijd e-ergens nuttiger besteden dan aan m-mij. ‘
    ik schudde met mijn hoofd en greep naar zijn pols om hem overeind te trekken.
    'dit meen je niet.' siste ik dan en schudde, haast angstig met mijn hoofd.
    'Campbell, dit kun je niet menen! Zo snel kan een mens toch niet van gedachte veranderen? En merlin; denk je nou echt dat we beter af zijn zonder jou? George gaat door dit nog verdrietiger worden en- en met wie kan ik nu omber voor gek gaan houden? Fred en George is tegenwoordig geen optie meer.' niet dat ik het geloof- of ik wil het gewoon niet geloven.'
    'merlin Camp; ik ga het eens aan George vertellen, kijken wat hij er van vind dat je hier opgehangen stond en nog met eeze verhaal komt ook. Tenminste, als dit serieus waar is..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uhum: george is juist in de kamer van hoge nood xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dat weet Fred niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eindelijk! ik ben trots op mijn (b)engeltjes :'D alleen kon het wel iets meer hé ^^. mijn topic begint eindelijk soort-van gevuld te worden :') maar waarom pakken George & Leo altijd de plekken waar Camp pijn of verwond is? Zoals dus nu ook; zijn pols D';

    & ik wilde eigenlijk naar Kealans huis omdat Jonah dan (eindelijk) zijn zin krijgt en Kealans thuissituatie een beetje ziet :P dus... Jonah moet gewoon dwingen om mee te mogen :'D doe je best Linde ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya