• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)


    Never as hot as Dylan Everett :$ Dylan heeft Swag (A)



    Och wat doe ik mezelf aan (A) die gif :')




    Geef mij maar een gestoorde psychopaat (A)



    Hij heeft echt niet de moeder van zijn vriendin verkracht en een heleboel mensen vermoord hoor (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^ik heb nog steeds liever Dylan (A) ook al zou hij me nooit zien staan :P en als hij me ziet staan dan rent hij van schrik zo snel mogelijk weg (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oh God :< Ik ben totaal niet in Sphinx Gb geweest hoor Ik ben je verjaardag vergeten, how come..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ik heb nog steeds liever Dylan (A) ook al zou hij me nooit zien staan :P en als hij me ziet staan dan rent hij van schrik zo snel mogelijk weg (A)




    Ik vind deze gif zo geweldig (A)
    Kom je daar aangerend met een t-shirt met Dylans gezicht erop en zijn naam gillend. Eerlijk gezegd? Ik zou ook wegrennen :x
    En Evan Peters is echt tien jaar ouder dan dat ik ben, haha.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)



    Ik vind deze gif zo geweldig (A)
    Kom je daar aangerend met een t-shirt met Dylans gezicht erop en zijn naam gillend. Eerlijk gezegd? Ik zou ook wegrennen :x
    En Evan Peters is echt tien jaar ouder dan dat ik ben, haha.


    Nee hoor, Don't worry. Als ik Dylan ooit tegen zou komen; zou ik gewoon langs hem lopen ondanks dat ik wss staar... ik weet dat ik nooit wat zou betekenen ofzo :p ik heb mss een celebcrush maar ik blijf wel realistisch.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nee hoor, Don't worry. Als ik Dylan ooit tegen zou komen; zou ik gewoon langs hem lopen ondanks dat ik wss staar... ik weet dat ik nooit wat zou betekenen ofzo :p ik heb mss een celebcrush maar ik blijf wel realistisch.


    Jup ik ook. Ik weet echt wel dat ik nooit beroemd ofzo word en dat er geen beroemdheid is die met mij om zou willen gaan. Deaming is not forbidden.
    Maar ik zou waarschijnlijk óf verstarren als ik een beroemdheid zie, of helemaal gek worden. Maar als ik dan de moed verzamel om naar ze toe te lopen dan zal ik wel rustig blijven (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    het spijt me heel- heel erg dat ik niet meer zo actief ben- en ik denk dat dat ook de hele vakantie zo zal blijven. Sorry.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik zou niet actief moeten zijn want ik ben met mijn familie ergens en ze zijn allemaal heel sociaal enzo, maar... Ik wil niet met mijn familie omgaan.
    Hoewel mijn nichtje en neefje wel de hele tijd willen weten wat ik aan het doen ben en mijn aandacht trekken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Why so quiet?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit is echt een Linde volspam pagina.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ieeh ik vind m echt niet knap :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'A-als ik nu George was dan zou ik je vasthouden en nooit meer loslaten. Je duizend keer vertellen dat je prachtig bent en vertellen dat ik alles voor je zou doen. Het is de waarheid. Zometeen doe je vast weer alsof ik niks gezegd heb en ga je naar een ander onderwerp, alsof jouw leven helemaal niks uitmaakt. Want ik ga je iets vertellen wat jij vreselijk vindt en eerlijk gezegd? Ik ook. Want het maakt wel iets uit. Je hebt geen idee hoeveel mensen kapot gaan als jij weg bent, Campbell. En godverdomme, als jij springt... Spring ik je meteen achterna. En geloof me, ik wil dat echt graag. Maar ik deed het niet omdat iemand zei dat hij wel om me gaf. En waag het niet om over mij te beginnen.'
    Zo onverschillig mogelijk haalde ik mijn schouders op terwijl ik wel weer tranen voelde branden. Ik wilde gewoon dat het weer goed kwam tussen hem en George. Ik kon George toch niet gelukkig of blij maken. Er liepen miljoenen jongens en meisjes die veel beter dan mij waren, dus hij zou mij toch niet missen. Daarnaast ben ik al mijn moeder en broer kwijt; dus ik had niemand meer.
    ‘H-het is niet een impulsieve gedachten.. Fred. Ik wil niet meer verdrietig zijn de hele tijd; ik wil niet meer mijzelf zijn. Ik wil perfect zijn; net zoals iedereen. Jou, George, Ralf, Nathaniel..’ zachtjes zuchtte ik. ‘Maar dat ben ik niet; en jij hebt nog zoveel dingen te doen hier; en jij hebt tenminste echt mensen die je gaan missen. George ziet zelf wel dat hij beter af is. Angelina bijvoorbeeld; die wacht toch al op hem. Leo walgt toch al van me… Ik wil dit; Fred. Niemand zal mij missen. Je krijgt weer een vrolijke broer; jij word gelukkig met Ralf. Iedereen wint..’ zachtjes veegde ik weer de tranen van mijn wangen waar ik naar beneden keek. Vroeg of laat zou dit toch gebeuren. Het is alleen de tijd die ik uitstel ervoor; en nu- nu was het de juiste tijd.

    Eigenlijk wil ik hem allang laten springen :'3 maar ik ben bang dat ik spijt krijg..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Oke, misschien had ik het fout. Fred babbelde inderdaad over dat ik echt van Camp hou en al deze dingen. Maar alsnog; ondanks dat hij hem alleen aan het troosten is, voel ik me wat misselijk worden bij de gedachtes dat Campbell me voor hem zou verlaten. Merlin.. Ik zou Fred dan met mijn eigen handen gaan doden.
    Uiteindelijk kwam ik achter het muurtje vandaan en keek de twee nog even aan voordat ik naar ze toe liep.
    '..heel lief van je dat je hem probeerd te troosten, Fred, maar mag ik nu even alleen met hem zijn..' murmelde ik en staarde maar naar het grond- vermeed oogcontact alsof het iets dodelijks was waarna ik nog een stiekeme blik naar Campbell wierp.

    Kort, maar deze keer omdat ik jullie postjes niet kon copieerm.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘H-het is niet een impulsieve gedachten.. Fred. Ik wil niet meer verdrietig zijn de hele tijd; ik wil niet meer mijzelf zijn. Ik wil perfect zijn; net zoals iedereen. Jou, George, Ralf, Nathaniel.. Maar dat ben ik niet; en jij hebt nog zoveel dingen te doen hier; en jij hebt tenminste echt mensen die je gaan missen. George ziet zelf wel dat hij beter af is. Angelina bijvoorbeeld; die wacht toch al op hem. Leo walgt toch al van me… Ik wil dit; Fred. Niemand zal mij missen. Je krijgt weer een vrolijke broer; jij word gelukkig met Ralf. Iedereen wint..’ Tranen stromen nog steeds langs mijn wangen omdat zijn gedachtes zo ontzettend veel op de mijne lijken.
    '..heel lief van je dat je hem probeerd te troosten, Fred, maar mag ik nu even alleen met hem zijn..' Ik kijk naar George, die aan is komen lopen.
    En daar is mijn woede eindelijk weer. 'Waarom? Zodat je hem kan vertellen dat het je niks uitmaakt als hij springt, zoals je tegen mij zei. Want weet je George, je krijgt je zin.' Ik pak Cambells zakmes uit mijn broekzak en snijd de letters 'sorry' op mijn arm, voor degene die mijn lichaam zal vinden.
    Dan loop ik naar het randje van de astronomietoren, klaar om te springen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘..heel lief van je dat je hem probeert te troosten, Fred, maar mag ik nu even alleen met hem zijn..’ geschokt deed ik een stap naar achter waardoor ik bijna van de richel kon vallen. Zenuwachtig keek ik van George naar Fred. Als ze het nu goed zouden maken; met elkaar, dan kon ik tenminste iets vrediger dood gaan. In plaats van dat het goed kwam; pakte Fred mijn zakmesje uit zijn zak waar hij sorry op schreef. 'Waarom? Zodat je hem kan vertellen dat het je niks uitmaakt als hij springt, zoals je tegen mij zei. Want weet je George, je krijgt je zin.' Met dat ging Fred op het randje staan waar ik mijn zakmes snel uit zijn hand greep om die in mijn zak te doen. Als ik zelf nog niet dood kon gaan vanavond; dan wilde ik tenminste iets hebben wat me er langzaam naar toe bracht. Met dat greep ik naar Freds hand om hem van de richel te rekken; waar ik natuurlijk weer de slap voor was met mijn wonden op mijn pols; die ook akelig branden. Het leek net alsof ze er af wilde gaan terwijl Fred hoogstens een centimeter van de richel af ging staan. Met moeite probeerde ik hem nog meer naar me toe te trekken; wat mislukte en ik enkel op de harde vloer viel; waar ik naar mijn been greep waar ik al last van had. ‘Merlin; Fred. Doe normaal. George wilt je niet dood.. Je weet net zo goed als ik dat hij je gaat missen. Hij mist je nu ook.. als hij het toe wilt geven..’ met dat keek ik even naar George voor ik omlaag staarde. ‘Alsjeblieft, fred; we hebben er net over gehad dat iedereen jou gaat missen. Alsjeblieft. Doe dit niet. Je- je gaat George en al je familieleden pijn doen. Dan hebben we het niet eens over al jouw vrienden gehad.. Merlin; Fred als jij nu springt; dan springt George ook..’ het was niet alsof ik het wilde dat George ging springen; maar hij heeft het gezegd. Hij zou nooit achterblijven zonder Fred. Hij had Fred nodig; en mij niet, en nu was mijn eigen prioriteit mezelf niet meer; maar om George nog een gelukkig leven te laten leiden samen met Fred wanneer ik weg ben. Voorgoed.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya