• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ondanks dat ik aar het vlor staarde, zag ik hoe hij een zakmes tevoorschijn haalde en de letters ''sorry'' op zijn arm sneed, waar ik geschrokken naar staarde.
    'Fred?'
    'Waarom? Zodat je hem kan vertellen dat het je niks uitmaakt als hij springt, zoals je tegen mij zei. Want weet je George, je krijgt je zin.'
    Ik schudde met mijn hoofd en voelde mijn hart veels te hart tegen mijn borstkas kloppen- beter gezegd rammen toen Fred aan het rand ging staan, klaar om te springen. Maar voordat ik een hand naar hem uit kon steken om hem terug te trekken, greep Campbell al naar zijn hand waar ik nog even naar bleef staren, tot Campbell hem naar zich toe trok en zelf achterover viel.
    ‘Alsjeblieft, fred; we hebben er net over gehad dat iedereen jou gaat missen. Alsjeblieft. Doe dit niet. Je- je gaat George en al je familieleden pijn doen. Dan hebben we het niet eens over al jouw vrienden gehad.. Merlin; Fred als jij nu springt; dan springt George ook..’
    Ik schudde weer met mijn hoofd en verborg mijn gezicht in mijn handen. Ik heb alles verpest- alles. Mijn doel om Campbell gelukkig te maken is niet geslaagd- hij wilt dood- en ik heb tegen mijn bloedeigen tweelingbroer- Fred- gezegd dat hij wel dood mocht gaan. In Mrlijns baard- waarom heb ik dat gezegd? In Merlijns- ik haat mezelf zo- zo erg.
    'Fred- alsjeblieft.' murmelde ik en probeerde mijn gesnik niet te laten horen tereijl ik mijn handen weer weghaalde.
    'i-ik was boos- woest- ik- ik wist niet wat ik zei.. A-alsjeblieft, ik meende er niets van..' murmelde ik dan zachtjes voordat ik de twee jongens weer aankeek.
    'a-alsjeblieft- i-ik meende het niet. Ik- ik weet echt niet wat ik moet doen zonder j-jullie-' men zegt wel eens dat je weet wat je verloren hebt als je het eenmaal verliest. En Merlin.. Als Fred en Campbell dood gaan; wat heeft het leven toch nut?
    'i-ik leef puur aom Camp gelukkig te maken omdat ik zielsveel van hem hou- en om bij jou te kunnen blijven tijdens de donkerste dagen.. E-en ik heb gefaald door een simpele woeddeaanval. Fred; alsjeblieft.'

    @Wanhopige George


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    worden ze ooit weer happy of komt er wel een happy end? God- ik heb serieus zin om George gewoon te doden en mezelf er achter aan te gooien.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mehh ik heb de meest depressiefte topic ooit gemaakt.. ik wil Fred en George niet kwijt D:

    Jullie mogen door rpen zonder mij... cam is knock out gegaan door de vele spanning en stress.. hij kan t allemaal niet meer aan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Deja vu 0.o ik had dit al gelezen ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Meh stiekem hoopte ik dat wanneer ik thuis zou komen; ik volgespamt was.. maar nee D'; ik ben teleurgsteld :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry. Het is heel lastig een post te maken als je familie de hele tijd kijkt wat je doet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Je kan toch op zijn minst mijn humeur wat tevreden stellen door te verklappen wat Fred gaat doen... ('; bijvoorbeeld dat hij George en Cam vergeeft (';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nope, maar ik ga nu wel reageren.
    En jij moet trouwens nog met Kealan reageren. Of ik ben weer eens over een post heen gelezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    ‘Alsjeblieft, Fred; we hebben er net over gehad dat iedereen jou gaat missen. Alsjeblieft. Doe dit niet. Je- je gaat George en al je familieleden pijn doen. Dan hebben we het niet eens over al jouw vrienden gehad.. Merlin; Fred als jij nu springt; dan springt George ook..’ Ik kijk naar Campbell en dan weer weg, omdat ik niet weet wat ik moet zeggen.
    'Fred- alsjeblieft. I-ik was boos- woest- ik- ik wist niet wat ik zei.. A-alsjeblieft, ik meende er niets van..' Ik kijk hem expres niet aan, omdat - zelfs als hij het niet meende - ik het hem niet vergeef.
    'a-alsjeblieft- i-ik meende het niet. Ik- ik weet echt niet wat ik moet doen zonder j-jullie- Ii-ik leef puur aom Camp gelukkig te maken omdat ik zielsveel van hem hou- en om bij jou te kunnen blijven tijdens de donkerste dagen.. E-en ik heb gefaald door een simpele woeddeaanval. Fred; alsjeblieft.'
    Ik loop naar hem toe en duw hem hard tegen de grond aan. 'Je kan maar beter goed voor hem zorgen en hulp voor hem zoeken. Geloof me, George, anders vergeef ik het je nooit. Dus sta op en blijf niet toekijken hoe je vriendje zichzelf verhongert en wil vermoorden. Doe iets.' De woorden zeg ik alsof het stuk voor stuk messen zijn en ik die in George gooi.
    Dan loop ik naar beneden en kijk ik om me heen. Ik realiseer me dat ik nog steeds het woord op mijn arm heb staan en ren snel naar een wc, waar ik wcpapier erop leg en het schoon maak. Daarna ga ik zitten tegen de muur terwijl tranen over mijn gezicht stromen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Bae sla mij maar over; ga achter Fred aan :'( Een tweeling broer krijg je nooit meer terug als je Fred verliest. Een vriendje wel... make Fred happeh :'(

    @ Linde; nee ik heb geen Jonah post gezien?? of die post waar ik al een tijd geleden op gereageerd heb xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    @ Bae sla mij maar over; ga achter Fred aan :'( Een tweeling broer krijg je nooit meer terug als je Fred verliest. Een vriendje wel... make Fred happeh :'(

    @ Linde; nee ik heb geen Jonah post gezien?? of die post waar ik al een tijd geleden op gereageerd heb xd.


    Nee, laat hem maar vooral bij Campbell blijven want Fred gaat zichzelf niet vermoorden. Echt waar hoor, als je Campbell vermoordt dan stop ik met de rpg. Dat is dan gewoon niet meer leul ):
    Ik ga even de laatste Kealathan post opzoeken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Jonah Barret

    ‘Ik ben met de verkeerde van het gezin dan uitgehuwelijkt..’ Ik glimlach en haal mijn schouders op, hoewel ik het er eigenlijk heel erg mee eens ben. Maar natuurlijk is hij aan Victoire uitgehuwelijkt. ‘En je hoeft niet jaloers te zijn dat Victoire misschien mij meer kan kennen dan jij mij kent; want het gaat er toch om dat je mij kent en niet mijn ouders..’
          Ik glimlach en prik hem in zijn buik. 'Nou, dan moet ik maar snel met haar gaan praten dan. Zij denkt namelijk dat jij heel veel van haar houdt en ik in haar weg sta. Dat als ik weg ben jij meteen van haar houdt. Maar ik heb al een plan hoor.'
          Ik grijns en kijk even weg. Ik had eigenlijk gezworen nooit meer met mijn vader te praten, maar als ik daarmee ervoor kan zorgen dat ik langer bij Kealan kan zijn dan verandert alles. Merlin, wat ik wel niet over heb voor iets wat gedoemd is te mislukken.
          'Mijn vader zei tegen mij dat hij er alles voor deed om mij terug te krijgen en eerlijk gezegd denk ik dat ik nu eindelijk iets heb gevonden. Als hij mij zo graag als zoon wilt moet hij er iets voor betalen.'


    Dit is de laatste post die ik kan vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Nee, laat hem maar vooral bij Campbell blijven want Fred gaat zichzelf niet vermoorden. Echt waar hoor, als je Campbell vermoordt dan stop ik met de rpg. Dat is dan gewoon niet meer leul ):
    Ik ga even de laatste Kealathan post opzoeken.


    Camp gaat zich onwijs schuldig voelen; want door hem is er nu een Forge breuk D'; ik heb echt het gevoel alsof Camp de tweeling uit elkaar gebracht heeft.. Mehhh D;'ik wil geen Forge breuk... ik wil dat Fred happy is en George ook... maar George word nooit happy van Camp... dus Camp heeft sws Fred nodig om George te houden D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Camp gaat zich onwijs schuldig voelen; want door hem is er nu een Forge breuk D'; ik heb echt het gevoel alsof Camp de tweeling uit elkaar gebracht heeft.. Mehhh D;'ik wil geen Forge breuk... ik wil dat Fred happy is en George ook... maar George word nooit happy van Camp... dus Camp heeft sws Fred nodig om George te houden D';


    Fred is begonnen maar doordat George tegen hem zei dat hij niet om hem gaf is hij woedend geworden en dat vergeeft hij hem ook niet snel. Daar heeft Campbell helemaal niks mee te maken, anders had Fred echt wel iets anders gevonden om boos op te worden over George. Hij moest zijn woede kwijt.
    Lol, alles is Freds schuld.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Fred is begonnen maar doordat George tegen hem zei dat hij niet om hem gaf is hij woedend geworden en dat vergeeft hij hem ook niet snel. Daar heeft Campbell helemaal niks mee te maken, anders had Fred echt wel iets anders gevonden om boos op te worden over George. Hij moest zijn woede kwijt.
    Lol, alles is Freds schuld.


    Meh ik denk toch dat George; Camp gaat dumpen; ik weet haast zeker dat George niet bij Camp wilt blijven nu Fred zo is; en daarnaast denk ik ook dat George ook Camp de schuld gaat geven. Voornamelijk omdat Fred hem dwingt bij Camp te blijven terwijl George dat niet wilt :l wnnr onthoud Fred nou eens dat hij het belangerijkste is in Georges leven..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya