• "All was well..."
    "Or not?"


    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit, wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Hogwarts begint maar daar begint de oorlog ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker, wie niet?



    Personages:
    Vrouwen:
    X Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum 1.3
    X Gereserveerd • Camille Elizabeth Hamilton • Heffron 1.1
    X Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l 1.3
    X Gereserveerd • Nina Chanel Matthews • Eleutheromania 1.8
    X Gereserveerd • Alastor
    X Ailey Amira Malfoy • Iniminicum 1.4
    X Lordaine Raven Garroway • Sabaism 1.3
    X Ophelia Florence Henderson • McGonnagall 1.5
    X Victoria Scarlett Adams • CaptainKush 1.6
    X Delia Violet Malfoy • Ameliorate 1.9
    X Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter 1.6
    X Juliette Gracelynn Thatcher • Teater 1.9

    Mannen:
    X Remus Bill Lupin • Cave 1.8
    X Alfred Lucas Woodford • Nimble 1.3
    X Gereserveerd • Alastor
    X Jasper Ollivander • McGonnagall 1.5
    X Dominic Alexander Gray • Shadowhunter 1.4
    X David James Adams • CaptainKush 1.4
    X Isaac Carrow • Nimble 1.8
    X Gereserveerd • Edward Theodore Lupin • Trohman 1.11
    X Lukah Mitchell Nathaniel Montgomery • Dumbledore 1.6


    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Head Girl: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Gryffindor Prefect:
    Gryffindor Prefect: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Hufflepuf Prefect:
    Hufflepuf Prefect:
    Ravenclaw Prefect:
    Ravenclaw Prefect: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Slytherin Prefect:
    Slytherin Prefect: Ophelia Florence Henderson



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Nina Chanel Matthews • Eleutheromania
    Chaser: Camille Elizabeth Hamilton • Heffron
    Beater: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Beater:
    Keeper: Edward Theodore Lupin • Trohman
    Seeker: Remus Bill Lupin • Cave

    Hufflepuf:
    Captain: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Seeker:

    Ravenclaw:
    Captain: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser:
    Chaser: Lordaine Raven Garroway • Sabaism
    Beater: Delia Violet Malfoy • Ameliorate
    Beater: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Keeper: Juliette Gracelynn Thatcher • Teater
    Seeker: Jasper Ollivander • McGonnagall

    Slytherin:
    Captain: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Chaser: David James Adams • CaptainKush
    Chaser: Victoria Scarlett Adams • CaptainKush
    Chaser:
    Beater: Isaac Carrow • Nimble
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l



    Regels:
    - Er is geen woordenminimum per post maar houd het redelijk
    - Houd jongens, meisjes en afdelingen een beetje gelijk
    - Ik wil dat je rol uit minimaal achthonderd worden bestaat, dit moet haalbaar zijn
    - Je kan de kinderen van de Next Generation bespelen
    - Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is om onbewust buitensluiten te voorkomen
    - Zonder toestemming niet de personages van anderen besturen
    - Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn goede en slechte kanten
    - Houd het gezellig
    - 16+ mag, maar zet er een waarschuwing bij of zet het onder een spoiler voor degenen die het liever niet lezen.
    - Reservaties blijven vier dagen staan
    - Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Er is een maximum van drie personages per persoon



    Het begin:
    Iedereen komt aan op perron negen driekwart voor een nieuw jaar op Hogwarts. Er heerst echter een gespannen sfeer. De oorlog is in volle gang en iedereen is bang om hun vrienden en klasgenoten niet meer terug te zien.


    Het nieuws van 01/09
    - De muggle born tovenaar Jack Ellis is al twee weken vermist.
    - Er zijn lijken van een tovenaar en een heks gevonden, mogelijk een getrouwd stel.


    -



    Isaac Carrow
    Zwadderich • Drijver


    David glimlachte licht bij mijn voorstel en ik rolde met mijn ogen. De sukkel. Hij stelde voor dat ik Vic uitnodigde en dat hij dan Ophelia en Ana kon vragen. Ik trok een wenkbrauw op. Waarom vroeg hij Vicky zelf niet? Ze was tenslotte zijn zus. Niet dat ik het erg vond natuurlijk, maar ik vond het wel vreemd. Ik overwoog om hem ernaar de vragen, maar besloot dat dan niet te doen. Op dat moment ging de coupé deur open en daar stond Ophelia, met een geërgerd gezicht en een koffer in de hand.
          "Wel, wel," zei ik grijnzend en kruiste mijn voeten over elkaar op de bank. "Als het de IJskoningin niet is, terug van haar IJspaleis om zich te begeven onder het gewone volk. We voelen ons vereerd." Ik maakte een kleine buiging. Enkele jaren geleden had ik iemand Ophelia de IJskoningin horen noemen en aangezien ik het zo een passende naam vond (en zij het vervelend vond) besloot ik dat ook te doen, enkel zou ik het recht in haar gezicht doen, in plaats van achter haar rug. Nyx, Ophelia's zwarte kat, liep de coupé in en besloot meteen om Deimos lastig te vallen, die vredig lag te slapen nu. Ik rolde geërgerd met mijn ogen en gaf beide katten een korte tik, waarna Deimos luid naar me blies en zich geaffronteerd met zijn rug maar me toe keerde.
          Ophelia's blik biel op de halflege fles Jack in Dave's handen en ze rolde met haar ogen. "Het is één september," sprak ze. Ik trok een wenkbrauw op. "Dat heb je goed gezien," antwoordde ik sarcastisch. "Je intelligentie gaat er elke dag op vooruit." Ze keek ons één voor één boos aan. "Ja nou morgen is het twee september, wil je ook," vulde Dave me lachend aan. Ik grinnikte.
          "Hoelang hebben jullie zelfs geslapen vannacht?" Dave antwoordde dat hij maar een uur of twee had geslapen, maar Ophelia hoorde het niet en sprak over hem: "Ik moet me gaan melden bij de rest, ben zo terug." Ze haalde haar kleren uit haar koffer en in twee minuten was ze alweer verdwenen.
          "Woah," mompelde ik sarcastisch. "Drie keer raden wie ik níét gemist heb deze vakantie." Nog geen twee minuten binnen en ze gaf ons al een preek over ons drankgebruik. Ik vond het best grappig.
          Dave nam een grote slok van de fles. "Hoe gaat het met je familie bij de tovenaarsoorlog?" vroeg hij alsof Ophelia hier nooit geweest was. Ik nam de fles opnieuw uit zijn handen en dronk er nogmaals van. Deze avond zou ik zeker een kort uitstapje naar een nachtwinkel in een Dreuzeldorp moeten maken, of ik was gefucked voor een hele week.
          Ik keek hem cynisch aan. "Je weet dat ik al in geen maanden een woord tegen mijn ouders heb gesproken. Het kan me een barst schelen wat ze doen. Zou me niet verbazen als ze zich bij de Dooddoeners hebben aangesloten. Alicia en Alexander waren dan ook echte Carrows." Dat laatste voegde ik er mompelend aan toe. Ik wilde niks meer met mijn familie te maken hebben. Ik zou zelf niet meer willen weten of ze nog leven of niet.
          De coupédeur gleed alweer open en Ophelia, nu gekleed in haar gewaad, kwam opnieuw binnen. Ze nam naast Dave plaats. Met één opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan, maar zei niks. Sinds Ophelia hier nu toch was, kon ik het even goed vragen voor het feestje.
          "Hé, Henderson. Dave en ik gaan vanavond naar Zweinsveld met een aantal andere mensen. Zin om mee te gaan? Of kan je dat niet doen als Klassenoudste?" sprak ik strategisch. Door haar uit te dagen zou ze misschien eerder geneigd zijn om mee te gaan. Daarbij, als we Ophelia bij ons hadden, zou zij ervoor kunnen zorgen dat Fenicia ons niet ziet, door haar af te leiden met één of ander Klassenoudste praatje.


    kindness is never a burden.


    ASTORIA MERVEILLEUIX DUCHAMPS
    Slytherin



    Een zucht borrelde in me op, nadat ik de oude hutkoffer achter me aantrok en met een geïrriteerde blik door de gang van de trein liep. Nadat m'n moeder me telaat had gewekt, was ik vrijwel in alle haast hierheen gebracht - alhoewel het mij enkel alleen ergerde.
          Ik wist met een snel gebaar mijn hand door m'n schouderlange lokken te halen, naast het feit dat ik die elendige koffer achter me aantrok. Gelukkig was het gedeelte 'huisdier' er nog niet bij opgescheept, want dan zou ik voor zenuwen sterven. Het was dan ook nog het puntje op de 'i', toen zulke eersteklassers zich aan me voorbij probeerden te duwen - waardoor ik ze een lichtelijke arrogante en kille blik, toewierp.
          Telkens keek ik naar enkele coupés die waren afgesloten met een deur, waardoor ik enkel wat verward kon kijken. Zou ik gewoon ergens naar binnen lopen? Uiteindelijk haalde ik m'n smalle schouders op en liep prompt naar een coupé met twee jongens, de ene blond en de andere eerder bruinharig, plus een roodharig meisje. Gelukkig leken ze ongeveer mijn leeftijd, waardoor ik een charmante grijns wist te produceren. "Is hier nog plek?" Vroeg ik simpel, nadat ik mezelf ergerde over die Franse zing-zang ondertoon in m'n stem, ik was duidelijk buitenlander.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 18:50 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Ophelia Florence Henderson

    Zwadderich • Klassenoudste



    Hé, Henderson," zei Isaac net op het moment dat Ophelia zich bukte om haar boek uit de koffer te halen. Ze had het ding onder haar benen door de zetel onder geschoven, omdat ze geen zin had om recht te staan en haar achterwerk teveel in het aanzicht van Isaac en Dave te brengen wanneer ze naar het bagagerek reikte. "Dave en ik gaan vanavond naar Zweinsveld met een aantal andere mensen. Zin om mee te gaan? Of kan je dat niet doen als Klassenoudste?" Ophelia keek op, haar hand nog naar beneden uitgestrekt en haar haren half voor haar gezicht. Ze blies het weg zodat ze Isaac kon aankijken. Toen besliste ze eerst haar boek uit te halen. Wanneer ze dit gedaan had, keek ze de jongen tegenover haar met een frons aan. Prutsend aan de rug van het boek, bedacht ze wat ze zou antwoorden.
    "Zolang er niets gebeurt waardoor ik gedwongen ben om je te gaan verklikken en een maand aan strafpunten voor Zwadderich hoef uit te delen; mij best," zei ze monotoom. Ze leek even te twijfelen, schopte toen haar schoenen uit en ging in kleermakerszit op de bank zitten. (Al checkte ze natuurlijk eerst zorgvuldig of haar ondergoed niet te zien was in die houding.) Ze sloeg haar boek open, leunde met haar elleboog op haar scheenbeen en begon te lezen. De houding was niet zo fantastisch comfortabel, merkte ze al snel op, dus ze zuchtte geërgerd en legde haar benen languit op de bank. Ze leunde met haar rug tegen de muur, alsof ze in haar bed zat te lezen. Het kon haar niet echt schelen hoe ze eruitzag, en bovendien gebeurde dit elk jaar opnieuw, dus konden Isaac en David niet vreemd opkijken.
    Toen ging de coupédeur weer open en er kwam een blond meisje binnen met een - naar Fi's mening - veel te charmante glimlach op haar gezicht. Ophelia wierp een kritische blik op Isaac en David en kon nog er zichzelf net nog van weerhouden het meisje te zeggen dat deze coupé een slechte keuze was. Mede omdat ze zelf al was begonnen met spreken.
    "Is hier nog plek?" Het klonk als 'ies 'ier nok plèk' en Ophelia's perfecte wenkbrauwen schoten weer de lucht in, al keek ze niet op van haar boek.
    "Oh, hemel. Een française," mompelde ze zachtjes tegen niemand in het bijzonder. Ze verwelkomde het nieuwe meisje niet en ging onverstoorbaar verder met lezen.


    help


    JASPER OLLIVANDER

    RAVENKLAUW • ZOEKER



    Alfie vertelde hoe zijn vakantie was geweest, een beetje hetzelfde als altijd.
    "Je kent mijn moeder; ze wilde niet dat Sander afsprak met vrienden in Wegisweg dus moest ik met hem meegaan en toen werd Noelle ziek en waren ze bang dat ze één of andere infectie had opgelopen in St. Mungo's en mijn moeder moest veel overwerken door de oorlog, evenals Noelle en mijn vader moest dan op mij en Sander letten. Het was nogal chaotisch, eigenlijk. Maar gelukkig zijn we toen twee weken naar Griekenland gegaan en daar merkten we amper iets van de oorlog." Jasper kruiste zijn armen over elkaar en wiebelde even met zijn wenkbrauwen, vermaakt omdat de woordenstroom plots niet ophield.
    "Ik snap het al, je hebt me vreselijk gemist," zei hij met een grijns, waarna hij Lorde in haar ribben porde en een zin probeerde te formuleren die nooit afgewerkt werd.
    Voordat Jas precies wist wat er gebeurde, was een donkerharig meisje binnengestormd en had hem in een verstikkende omhelzing beetgepakt. Eerst verstijfde hij omdat hij werkelijk geen idee had wat er aan de hand was, maar toen hij door had dat het Anastasiya was, wikkelde hij uiteindelijk zijn armen om haar middel en wurgde haar net zo hard als zij bij hem deed - misschien nog net wat harder. Hopelijk hield ze er geen blauwe plekken aan over...
    "Jasper Ollivander, wat ben ik blij om jou te zien." Ze klonk vrij wanhopig en Jas grinnikte geamuseerd toen ze hem losliet en aan één stuk door begon te ratelen over Nina en Lukah die blijkbaar op het punt stonden te gaan flikflooien met elkander.
    Jas wierp even een blik op Alfie en Lorde die het gezellig hadden gemaakt bij elkaar en nu samen naar dat vreemde muziekding zaten te luisteren. Jasper kon het niet laten om Alfie een vrijpostige blik toe te werpen die duidelijk betrekking had op Lorde. Hij stond op en deelde mee dat hij hen voor onbepaalde tijd zou gaan verlaten - stiekem opgelucht zodat hij de klefheid niet moest meemaken. In Ana's coupé was het onwaarschijnlijk veel interessanter, ondanks alles wat ze zei. Ze liepen beiden de coupé uit en Jas draaide zich naar haar toe.
    "Wat was er nu precies aan de hand waarbij je mijn onweerstaanbare heldenhulp nodig had?" vroeg hij en hij keek het meisje vragend aan om te weten welke kant hij op moest voor haar coupé. "Lukah heeft een crush op Nina, dat wisten we al lang, maar zeg je me nu dat het wederzijds is?" Hij had lukraak een kant gekozen - de kant waar het meeste kabaal vandaan kwam - en baande zich een weg door de leerlingen die de gang stonden te terroriseren. Die was al smal genoeg op zich; moesten ze ook niet nog eens in de weg gaan staan.

    [Wow, this is shit. Hopelijk ben je er wat mee, Roomsel.]


    help


    David James Adams
    Slytherin • Chaser • Bad Boy

    Isaac vond het goed om Vicky te vragen en ik glimlachte even. Nu ik ruzie met haar had kon ik maar beter niet in haar buurt zijn. Ophelia kwam de coupé weer inlopen en nam naast mij op de bank plaats. Ze had zich omgekleed en pakte een boek uit haar tas. 'Hé, Henderson. Dave en ik gaan vanavond naar Zweinsveld met een aantal andere mensen. Zin om mee te gaan? Of kan je dat niet doen als Klassenoudste?', zei Isaac en ik keek even naar Ophelia. Hopelijk zou ze niet teveel gaan zeuren over dat het eigenlijk verboden is. Ik nam nog een grote slok uit de fles en keek haar aan. "Zolang er niets gebeurt waardoor ik gedwongen ben om je te gaan verklikken en een maand aan strafpunten voor Zwadderich hoef uit te delen; mij best,", zei ze. Ik lachte even, 'waar zou je strafpunten aan uitdelen dan?'. "Feestjes" waren bij ons nooit rustig en zeker weten dat ze de strafpunten zou moeten uitdelen. De coupédeur schoof open en er stapte een meisje naar binnen. 'Is hier nog plek?', vroeg het meisje. Ze was blond en sprak met een redelijk frans accent. 'Denk het.', zei ik terwijl ik het meisje van top tot teen bekeek. Ze zag er echt uit als iemand die zichzelf te geweldig vond. Door de jaren heen heb ik redelijk wat mensenkennis gekregen en meestal klopte mijn gevoel ook. Ik nam opnieuw een grote slok van de fles en pakte mijn pakje sigaretten. Vanavond zou leuk worden, een avondje zuipen met vrienden. 'Heeft één van jullie Vicky gezien?', vroeg ik in het algemeen. Deels was ik bang dat ze weer bij James zou zijn en dan zou het echt niet goedkomen. Waarschijnlijk werd ik dan al uit de trein gezet voordat we bij Hogwarts aankwamen. Ik stak mijn sigaret op en nam een diepe hijs. Die spoelde ik vervolgens weg met de drank waarna ik de fles weer aan Isaac gaf.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Delia Violet Malfoy

    "Sure," Is het eerste antwoord wat ik iemand hoor geven nadat ik heb gevraagd om erbij te mogen zitten. Het woord kwam van Remus Lupin. Ik glimlach dankbaar naar hem, terwijl hij zijn vriendin dichter tegen zich aandrukt.
    "Sorry van het smekkie. Dat was niet tegen jou bedoeld ofzo. Maar kom op, het was aardbei." Vervolgd diezelfde vriendin aka Camille tegen iemand. Blijkbaar waren ze met smekkies bezig geweest. Oké, sommigen van die dingen daarvan waren best lekker, maar waarom zou je die eten als je niet weet met welke smaak je te maken hebt? Is dat stoer of zo? Want zo klinkt het niet in mijn oren. Ondertussen ga ik lichtelijk ongemakkelijk op een hoekje van een bankje zitten.
    "Dames en heren, ik voel me lichtelijk ongemakkelijk tussen al de klefheid die in de lucht hangt in deze coupé, dus ik ga heel even lucht happen en mijn gewaad aantrekken voor de kleedhokjes geblokkeerd zijn door alle eerste jaars. See you later." Zegt één van de mensen in de coupé dan ineens, Anastasiya Krum, waarna ze wegloopt. Een beetje te overdreven naar mijn mening. Haar reactie op de 'klefheid' brengt stilte met zich mee. Remus en Camille zijn overduidelijk, maar ik weet ook da Nina en Lukah elkaar wel zien zitten. Dat is overduidelijk, of dat is het in elk geval in mijn ogen. Ik mag dan wel altijd om één of andere reden niet de opvallendste zijn, ik ben wel goed in opletten. Omdat ik verder toch niets te doen heb pak ik de ochtendprofeet maar uit mijn tas. Vanochtend had ik hem even snel doorgelezen in de haast, maar pas nu dringt me de ernst door van deze berichten.


    She was always looking for more..



    Alfred Lucas Woodford
    Ravenklauw • Hoofdmonitor • Kapitein en Jager


    Lorde schonk me een lieve glimlach. "Natuurlijk, Mr. Afred Alfiepoo Lucas Woodford," zei ze. Ik keek haar quasi geschokt aan en wierp een blik op Jasper, die gelukkige diep in gesprek was met Anastasiya en op dat moment op stond. Maar niet voor hij me een impertinente blik toewierp. Jasper deelde mee dat hij even - voor een onbepaalde tijd - weg ging en ik antwoordde met een glimlach dat ik hem dan waarschijnlijk in de Grote Zaal terug zou vinden, aangezien ik straks nog een aantal Hoofdmonitor zaken moest regelen.
          Ik schonk Lorde opnieuw mijn onverdeelde aandacht en ze stak het oordopje in mijn oor. Voor ik er erg in had begonnen mijn wangen te blozen en subtiel legde ik mijn hand over mijn wang, zodat ik half met mijn kin erop steunde, in de hoop dat Lorde de roze kleur niet zou opmerken. Ze drukte een aantal keer op het voorwerp - iPod, was het niet? - in haar hand en de muziek veranderde van luid en schreeuwerig naar kalm en zacht. Een vrouw begon te zingen en dat hoge sopraan stem deed me denken aan Morgana Flutters, de Snul zangeres waar mijn moeder zo'n fan van was. Ik was meer een fan van The Lonely Hippogriffs, de indie rock band uit Ierland bestaande uit twee tovenaars en een heks - ik had vroeger een crush op Liana Devin -
          "En, zin in school? Daar is gelukkig geen oorlog," zei ze. Ik besloot niet op het laatste in te gaan, aangezien ik niet echt wist hoe ik erop moest reageren. Meestal had ik altijd een opbeurend antwoord klaarliggen, maar ik merkte steeds vaker dat ik bij Lorde woorden te kort kwam. "Het is ons laatste jaar, Lor, natuurlijk heb ik er zin in! Jij niet dan?" Ik grijnsde breed en toen ze me zei dat ik het maar moest laten weten als ik andere muziek wilde, knikte ik simpel. Alsof ik ook maar één Dreuzelband wist. Het deed er eigenlijk ook weinig toe. Als Lorde het leuk vond, was het voor mij prima.
          Ze leunde met haar hoofd tegen mijn schouder en ik proestte toen ik een aantal plukken van haar haar in mijn mond kreeg. Haar haar rook naar iets fruitigs, maar ik kon er niet meteen mijn vinger op leggen wat het was.
          "Weet je," zei ik na een tijdje. Het nummer was alweer overgaan naar een ander nummer. "Ik vind dat we dit jaar Jasper moeten koppelen aan iemand."


    kindness is never a burden.

    Omdat het dood lijkt te lopen heb ik besloten om door te gaan naar de volgende ochtend als iedereen het daar mee eens is.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 17:04 ]


    -

    Saith schreef:
    Omdat het dood lijkt te lopen heb ik besloten om door te gaan naar de volgende ochtend als iedereen het daar mee eens is.


    Noh, het feestje van de Slytherins D:


    kindness is never a burden.


    LORDAINE RAVEN GARROWAY
    Ravenclaw • Chaser


    Het deed me enkel grinniken toen Alfred me geshockt aankeek, en vervolgens naar Jasper keek. Tjah - hij kende me inmiddels wel en moest altijd op zoiets voorbereid zijn. Vlak daarna verdwenen Jas en zijn vriendin uit het coupé, waarbij enkel nog Alfred, Merlijn, Alfie en ik overbleven.
          Ik keek met een lichte grijns toe hoe Alfred zijn hand over z'n kin en deels z'n wang legde, daarnaast waren z'n roze wangen me opgevallen - wat schattig was, maar waarom het kwam wist ik niet. Alhoewel het er schattig bleef uitzien - erg schattig. Ongegeneerd haalde ik z'n hand weg en gaf hem een vriendschappelijke kneep in zijn wang, terwijl tegelijkertijd de muziek door m'n oor dreunde.
          "Het is ons laatste jaar, Lor, natuurlijk heb ik er zin in! Jij niet dan?" Ik schudde zachtjes met m'n hoofd en keek hem uiteindelijk recht in zijn bruine kijkers aan. "Natuurlijk wel, op het Bal wordt dat maar lekker losgaan hè? Het laatste jaar staat open en die mag je niet door laten gaan als saai," grinnikte ik.
          Ik hoorde Alfie proesten, waarschijnlijk doordat mijn haren in zijn gezicht waren beland - alhoewel deze houding toch erg confertabel is. "Weet je," begon hij na een tijdje. "Ik vind dat we dit jaar Jasper moeten koppelen aan iemand." Ik grijnsde breed en keek omhoog naar Alfie. "Heel strak plan, dan leert hij eindelijk zich in toom te houden, hopelijk," mompelde ik met een lichte grijns. Ik leunde me weer tegen Alfie aan en sloot m'n ogen. "Jasper is niet de enigste die gekoppeld moet worden, jij lijkt me er ook één Alfie," zei ik lachend, voordat ik in een diepe slaap drommelde.

    •••

    Een kreun rolde over m'n lippen, nadat ik me in bed gewoeld had en zonnestralen over mijn huid voelde. Het vreemde was, dat ik me niet moe voelde - en gelijk overeind kwam vanuit m'n bed en me in mijn kleding snelde, nadat ik m'n haren in een knot had gebonden.
          Het was nog te vroeg, alhoewel ik al onderweg was naar de Grote Zaal. Het schooljaar was weer begonnen, waar ik zin in had - zin in het laatste jaar met de weinige vrienden die ik nog had, alhoewel het voelde alsof het een topjaar zou gaan worden.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Meh, erg jammer dat dit dood gelopen is :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    (vind ik ook. :/)


    help

    (De TS Mamihlapinatapa is helaas inactief op Quizlet, dus we kunnen hem ook niet voortzetten. Als jullie willen kan ik hem wel heropenen? Ik denk niet dat Jente dat erg zou vinden)


    “A queen will always turn pain into power.”

    ( Dat zou ik wel leuk vinden. ^^ )


    kindness is never a burden.

    (Wat Lene dus zei. (: )


    help