• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    geleninja schreef:
    (...)

    Vind ik prima. Heeft ze een nu crush op hem? Zo ja, is het dan goed dat hij dat een beetje door heeft of heb je dan liever dat hij het niet weet?



    Nog niet, in ieder geval. Ik weet niet of ik dit nog ga veranderen of niet, maar op dit moment is ze happy single.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Iemand in voor een goede haatrelatie met Storm of iets dergelijks? ^^ -- Of Justin


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    Iemand in voor een goede haatrelatie met Storm of iets dergelijks? ^^ -- Of Justin


    Storm en Denis misschien?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ga zo maar Is Athlea's eerste post schrijven^^. Iemand die nog gezelschap nodig heeft? Of een Percy misschien nu toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    geleninja schreef:
    (...)

    Storm en Denis misschien?


    Welke manier?
          En voor Percy heb ik nog altijd Justin, je mag wel schrijven dat Justin tegen hem op loopt en eventueel op z'n bek gaat ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ooh okay, ik dacht dat jij het in je post zou verwerken ^^. Nee, dan ga ik even typen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Desiderium schreef:
    (...)

    Welke manier?
          En voor Percy heb ik nog altijd Justin, je mag wel schrijven dat Justin tegen hem op loopt en eventueel op z'n bek gaat ^^



    Misschien die haat relatie? Storm vind Aphrodite's kinderen waarschijnlijk maar een slappe hap en Denis kan waarschijnlijk niet tegen Storms gedrag of zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Helemaal top Savannah ^^

    geleninja schreef:
    (...)


    Misschien die haat relatie? Storm vind Aphrodite's kinderen waarschijnlijk maar een slappe hap en Denis kan waarschijnlijk niet tegen Storms gedrag of zo?


    En is goed! Storm kan zich waarschijnlijk enkel irriteren en omdat ze zijn gedrag niet accepteert denk ik niet dat hij haar gaat mogen :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Philia schreef:
    Ooh okay, ik dacht dat jij het in je post zou verwerken ^^. Nee, dan ga ik even typen.


    Valerie is aan het rennen en ziet Justin weer.


    Physics is awesome

    Ik was begonnen aan Maia's post, maar ik raakte in een discussie met mijn moeder dus ik kon hem niet helemaal afmaken, maar dat ga ik nu even doen (: Ik laat haar naar Denis & co. toegaan, als dat goed is

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:50 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Mn socially awkward Danny kan nog wel gezelschap gebruiken :3
    en Dominique staat ook ter beschikking


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Athlea voor een van de twee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Athlea voor een van de twee?


    Misschien met Dominique?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Misschien met Dominique?


    Is goed^^. Schrijf jij eerst een post of ik?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Is goed^^. Schrijf jij eerst een post of ik?


    Dominique is nu nog in het Grote huis met Storm. Ik was van plan morgenochtend een post met haar te doen gezien ik bang ben dat dat te lang wordt met mn mobiel, dus kijk maar wat je doet :p


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."