• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Caffeine schreef:
    Kun je ophouden met het spammen? I'm getting irritated.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom moet ik zo vroeg opstaan en ben ik zo stom om dan pas om twaalf uur te gaan slapen? Zes uurtjes slaap zijn ook niet echt bevredigend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Caffeine schreef:
    Kun je ophouden met het spammen? I'm getting irritated.


    Tuurlijk, negeer me. Vind ik helemaal niet vervelend of zo.


    kindness is never a burden.

    Ik wil verder slapen en geen rijles hebben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het best erg dat een meisje van 16 niks over seks mag weten. En het dan raar vinden als 16 jarigen zwanger worden..

    Vow schreef:
    Ik vind het best erg dat een meisje van 16 niks over seks mag weten. En het dan raar vinden als 16 jarigen zwanger worden..


    Waarom mogen 16jarige meiden niks van sex weten? Of heb ke het over een specifiek meisje, hoewel het dan ook raar zou zijn...


    OTOFT: YOLANDA! Ugh ik moet echt leren eens op een normale tijd mijn bed uit te gaan. 10 uur is echt te laat -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Waarom mogen 16jarige meiden niks van sex weten? Of heb ke het over een specifiek meisje, hoewel het dan ook raar zou zijn...


    OTOFT: YOLANDA! Ugh ik moet echt leren eens op een normale tijd mijn bed uit te gaan. 10 uur is echt te laat -.-'


    Voor mij is tien uur normaal gezien.juist vroeg voor mij xd. Tenzij ik naar school moet of iets dergelijks :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Waarom mogen 16jarige meiden niks van sex weten? Of heb ke het over een specifiek meisje, hoewel het dan ook raar zou zijn...


    OTOFT: YOLANDA! Ugh ik moet echt leren eens op een normale tijd mijn bed uit te gaan. 10 uur is echt te laat -.-'

    Ja, specifiek meisje.


    OT: dat was een lekker subje als ontbijt.

    Het zou me zo gelukkig maken, really. Alleen weet ik niet hoe jij er echt over denkt en dat maakt me bang.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wauw.


    take me back to the basics and the simple life

    Zweinstein schreef:
    (...)
    OTOFT: Ik heb treeeek. Pff. Ik heb al vreselijk veel gegeten vandaag en toch heb ik trek. Stomme maandelijkse periode :/ gelukkig mag ik morgen weer de pil slikken en is het dus overmorgen wel weer over met mijn constante hongergevoel xd

    We zitten in hetzelfde schuitje, YolandaPanda. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh flikker op, idioot.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sacramental schreef:
    (...)
    We zitten in hetzelfde schuitje, YolandaPanda. D:


    Arme wij! D:
    Sterkte! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)
    Arme wij! D:
    Sterkte! <3

    Thank you, jij ook. <3
    Ik moet nog zeker tot zondag overleven, hoewel ik hoop dat het eerder voorbij zal zijn. En jij?


    Quiet the mind, and the soul will speak.