• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Bah. Ik haat van die dagen waarop alles wat je schrijft pure prut is en het idee dat je misschien ergens goed in was compleet de grond in wordt gestampt. Ik haaaaat het. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zie je ondergoed door je yogabroek heen.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Thank you, jij ook. <3
    Ik moet nog zeker tot zondag overleven, hoewel ik hoop dat het eerder voorbij zal zijn. En jij?


    Ik mocht vandaag weer beginnen met de pil dus het is bijna klaar gelukkig. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je moet niet je stemming compleet van mij af laten hangen. Dat legt ontzettend veel druk op mij en jij kan je er niet overheen zetten dus dan kunnen we er geen van beide wat aan doen.

    Cinema 4D, kijken wat voor shit ik hier mee kan creëren. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zweinstein schreef:
    (...)
    Ik mocht vandaag weer beginnen met de pil dus het is bijna klaar gelukkig. ^^

    Happy you! Het is zo vervelend als het lang duurt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Happy you! Het is zo vervelend als het lang duurt.


    Nouja dat valt bij mij gelukkig wel mee. Wanneer ik de pil op de woensdag niet meer inneem om aan me stopweek te beginnen wordt ik pas zaterdagavond ongesteld als het niet pas zondagmiddag is. Vind ik niet erg. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet met school bezig, maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heerlijk zo'n schone, frisse kamer, jammer dat we er nog maar zo kort gebruik van maken :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Morgen mag ik voor het eerst helemaal zelf rijden. Spanneeddd *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arme mams moet door de regen lopen terwijl Es en ik op de vertraagde trein wachten.


    O MIJN GOD!! DAN RIJDT DE TREIN NIET!! Het is fucking koud buiten.. Fuck you arriva.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 14:39 ]

    Ah mijn hond kan er echt niet tegen als onze andere hond weg is. Hij loopt helemaal wanhopig door ons huis :c

    @ 2018-06-10 09:47 am UTC. Wacht, wat. Dat lijkt me niet de datum waarop die post is gemaakt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    stik er ook maar in dan :')

    Ik weet dat wij 2 afleveringen hebben gekregen en een soort van bekentenis dat hij hem leuk vind. Maar ik wou dat wij ook een duet hadden gekregen :'] Nou ja als ze aan het einde van deze serie bij elkaar zijn dan ben ik tevreden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 15:58 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial