• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ja, beide prima, leuk!


    Ik realiseer me net dat ik voor Ellie vroeg en Ben dus misschien beter een vriend van haar kan zijn? I dunno.... Just asking^^.
    Ze wordt sowieso niet Julie haar favourite leerling, eerder dat kind want continu straf heeft ondanks haar cijfers :') Sorry, ik heb vannacht niet geslapen, dus ik las even niet goed.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja is goed, dus dan kennen ze elkaar al best lang lijkt mij..


    Families/vaders die bevriend zijn?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 14:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Families/vaders die bevriend zijn?


    Vaders doen? Dat ze gewoon vaak bij elkaar over de vloer kwamen omdat ze vaak mee moesten enzo.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Philia schreef:


    Ik realiseer me net dat ik voor Ellie vroeg en Ben dus misschien beter een vriend van haar kan zijn? I dunno.... Just asking^^.
    Ze wordt sowieso niet Julie haar favourite leerling, eerder dat kind want continu straf heeft ondanks haar cijfers :') Sorry, ik heb vannacht niet geslapen, dus ik las even niet goed.


    Ik dacht al dat je ze door elkaar haalde, maar ik ben zelf ook niet al te wakker haha. Ik vind dit ook prima. Wat je voor Juliette en Phelan in gedachte had leek me ook wel leuk trouwens, misschien dat we dat ook kunnen doen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat je ze door elkaar haalde, maar ik ben zelf ook niet al te wakker haha. Ik vind dit ook prima. Wat je voor Juliette en Phelan in gedachte had leek me ook wel leuk trouwens, misschien dat we dat ook kunnen doen?


    Hij wil ben ook nog wel steeds proberen te motiveren hoor, haha, ik vind het prima ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Hij wil ben ook nog wel steeds proberen te motiveren hoor, haha, ik vind het prima ^^.


    Haha ja is ook goed!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wat lijkt jullie leuker trouwens, ieder een eigen kamer of kamergenoten?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Wat lijkt jullie leuker trouwens, ieder een eigen kamer of kamergenoten?


    Lastig.. Het lijkt mij beide wel leuk eigenlijk. Maar dan toch.. Nee, ik kan niet kiezen.. :(


    Faith is everything.

    Rivals schreef:
    Wat lijkt jullie leuker trouwens, ieder een eigen kamer of kamergenoten?


    Kamer genoten lijkt me leuk, maar ik heb zoveel rpg's dood zien gaan omdat 'kamergenoten' niet helemaal goed werkte en mensen soms op elkaar moeten wachten enzo.. Maar het lijkt me wel leuker.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Kamer genoten lijkt me leuk, maar ik heb zoveel rpg's dood zien gaan omdat 'kamergenoten' niet helemaal goed werkte en mensen soms op elkaar moeten wachten enzo.. Maar het lijkt me wel leuker.


    Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Ik denk dat we beter gewoon iedereen een eigen kamer kunnen geven.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand geïnteresseerd in enige vorm van relatie met Elena? ^^


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Iemand geïnteresseerd in enige vorm van relatie met Elena? ^^


    Ellie?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ellie?


    Is voor mij goed, wat zullen ze van elkaar zijn?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Is voor mij goed, wat zullen ze van elkaar zijn?


    Nja, vrienden of vijanden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Nja, vrienden of vijanden?


    Lastig.. Elena is zelf wel een vredelievend persoon, die niet graag vijanden heeft.. Vriendinnen misschien?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Lastig.. Elena is zelf wel een vredelievend persoon, die niet graag vijanden heeft.. Vriendinnen misschien?



    Als ze ertegen kan dat Ellie soms een beetje een bitch Is zou dat heel leuk zijn :3.


    We've lived in the shadows for far too long.