• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Philia schreef:
    (...)


    Als ze ertegen kan dat Ellie soms een beetje een bitch Is zou dat heel leuk zijn :3.


    Daar kan ze zeker tegen, omdat ze zelf ook zo is. Ondanks dat, en het feit dat ze rebels kan zijn houd ze iedereen toch liever te vriend c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Daar kan ze zeker tegen, omdat ze zelf ook zo is. Ondanks dat, en het feit dat ze rebels kan zijn houd ze iedereen toch liever te vriend c:


    Awesome ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik open vanavond waarschijnlijk het speeltopic!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand die nog iets wil met Eden?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Iemand die nog iets wil met Eden?


    Juliette? Beste vriendinnen? Of weet jij nog iets anders?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Juliette? Beste vriendinnen? Of weet jij nog iets anders?


    Ik denk dat Eden niet van de beste vriendinnen is, maar misschien is Juliette de enigste die Eden vertrouwt en haar beste vriendin al was voor het ongeluk met haar vriend? (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Ik denk dat Eden niet van de beste vriendinnen is, maar misschien is Juliette de enigste die Eden vertrouwt en haar beste vriendin al was voor het ongeluk met haar vriend? (;


    Ja, dat kan ook! Juliette is wel pas sinds twee jaar in Engeland. Ik weet niet hoe lang dat ongeluk geleden is?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Nog iemand voor Camille?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik open het topic toch maar morgen, dan hebben diegene die hun personage nog niet helemaal af hebben nog tijd.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Ik open het topic toch maar morgen, dan hebben diegene die hun personage nog niet helemaal af hebben nog tijd.


    Is goed! Hoe zit het eigenlijk met eventuele liefdesrelaties? Worden die vooraf besproken, zo ja wie is er op dit moment gekoppeld aan wie?


    Faith is everything.

    Rivals schreef:
    Ik open het topic toch maar morgen, dan hebben diegene die hun personage nog niet helemaal af hebben nog tijd.


    Nawh. Wie hebben hem nog niet af dan?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Is goed! Hoe zit het eigenlijk met eventuele liefdesrelaties? Worden die vooraf besproken, zo ja wie is er op dit moment gekoppeld aan wie?


    Geen liefdes relaties, wel meeste vriendschappen, aangezien dat normaal Is op zo'n school^^. Liefdes relaties van te voren afspreken of aan het begint van een rpg vindt ik persoonlijk ietwat gedwongen... Denk ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Geen liefdes relaties, wel meeste vriendschappen, aangezien dat normaal Is op zo'n school^^. Liefdes relaties van te voren afspreken of aan het begint van een rpg vindt ik persoonlijk ietwat gedwongen... Denk ik.


    Ah oke, ja dat is ook wel weer zo.. Liefdesrelaties moeten spontaan ontstaan ^^


    Faith is everything.

    Rivals schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook! Juliette is wel pas sinds twee jaar in Engeland. Ik weet niet hoe lang dat ongeluk geleden is?


    Probably een jaar geleden. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Okay, ik denk dat Ellie wel een een Frenemie nodig heeft of iemand die ze gewoonweg haat. :Y) Iemand geïnteresseerd?


    We've lived in the shadows for far too long.