• Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Rollentopic


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Raccoon schreef:
    Niemand als rivaal voor Jonathan? (De mensjes zijn veel te lief :'D )


    Sorreh! Elena heeft liever geen vijanden.. And she's already his friend c:


    Faith is everything.

    Elpis schreef:
    Mijn topics ^^ Mateo kan ook nog wel wat vrienden gebruiken? Hij is niet echt van de vijanden denk ik...


    Ellie wil wel vrienden met hem zijn :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raccoon schreef:
    Niemand als rivaal voor Jonathan? (De mensjes zijn veel te lief :'D )


    Uh, idk of je iets aan Adalae hebt? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Raccoon schreef:
    Niemand als rivaal voor Jonathan? (De mensjes zijn veel te lief :'D )


    Misschien Mateo?

    @Philia, lijkt me leuk, gewone vrienden dan?


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Erg veel vrienden inderdaad... wat dachten jullie van drugsdealer - junkie relatie? Royals kunnen evenals verslaafd zijn. ;D Zou ook leuke gesprekken bezorgen, vooral in codes en dergelijke. Of buitenbeentjes (die net iets van zichzelf laten zien), een gossip girl (or guy) die alles weet en daarom geliefd is? Idk... ik zeg maar wat. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Erg veel vrienden inderdaad... wat dachten jullie van drugsdealer - junkie relatie? Royals kunnen evenals verslaafd zijn. ;D Zou ook leuke gesprekken bezorgen, vooral in codes en dergelijke. Of buitenbeentjes (die net iets van zichzelf laten zien), een gossip girl (or guy) die alles weet en daarom geliefd is? Idk... ik zeg maar wat. ;D


    I like that idea :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elpis schreef:
    (...)

    Misschien Mateo?

    @Philia, lijkt me leuk, gewone vrienden dan?



    Hmm misschien dat Jonathan erg jaloers is op Mateo en ze wel aardig doen tegen elkaar maar ze elkaar echt niet mogen :') ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    I like that idea :3


    Welke? c: Maar ik vind het zelf altijd zo saai lezen als je enkel vrienden of vijanden hebt, aparte interacties vind ik altijd net wat leuker en interessanter. Misschien ben ik gewoon vreemd, dat kan uiteraard ook nog het geval zijn. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Erg veel vrienden inderdaad... wat dachten jullie van drugsdealer - junkie relatie? Royals kunnen evenals verslaafd zijn. ;D Zou ook leuke gesprekken bezorgen, vooral in codes en dergelijke. Of buitenbeentjes (die net iets van zichzelf laten zien), een gossip girl (or guy) die alles weet en daarom geliefd is? Idk... ik zeg maar wat. ;D


    Sounds interesting. Al denk ik dat Ellie al sowieso wel een gossip girl is.

    @Raccoon
    is goed, klinkt leuk^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rollins schreef:
    (...)

    Welke? c: Maar ik vind het zelf altijd zo saai lezen als je enkel vrienden of vijanden hebt, aparte interacties vind ik altijd net wat leuker en interessanter. Misschien ben ik gewoon vreemd, dat kan uiteraard ook nog het geval zijn. ;D


    Ik weet het nog niet meteen, ik zou Jonah wel als junkie zien of eerder als een persoon die met iedereen in bed beland :')

    @Phila, sorry voor het misverstand heheh, ik had dat stukje van Elpis gequote, dus haar personage wilt vast vrienden zijn :')

    @Chronos sorry ik had je net over het hoofd gezien ^^' Misschien rook buddies? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh sorry, verkeerd gelezen._.
    Ellie zie ik trouwens ook nog wel de hoer uithangen :'). Dus het kan zijn dat iemand haar ooit gezien heeft en haar chanteert ofzo :p.
    Of iemand die ze ooit bijna aangereden heeft toen ze weer weg probeerde te lopen ofzo...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 19:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raccoon schreef:
    (...)


    Hmm misschien dat Jonathan erg jaloers is op Mateo en ze wel aardig doen tegen elkaar maar ze elkaar echt niet mogen :') ?


    Okay^^.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Rollins schreef:
    Erg veel vrienden inderdaad... wat dachten jullie van drugsdealer - junkie relatie? Royals kunnen evenals verslaafd zijn. ;D Zou ook leuke gesprekken bezorgen, vooral in codes en dergelijke. Of buitenbeentjes (die net iets van zichzelf laten zien), een gossip girl (or guy) die alles weet en daarom geliefd is? Idk... ik zeg maar wat. ;D


    Dit vind ik ook wel een leuk idee^^. Mateo zou wel een drugsdealer willen zijn als iemand een Junkie wil zijn ^^. Of dat Mateo ooit bijna verdronken is ofzo door iemand waarmee hij een deal sloot en een van de andere dat gezien heeft ofzo.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik weet het nog niet meteen, ik zou Jonah wel als junkie zien of eerder als een persoon die met iedereen in bed beland :')

    @Phila, sorry voor het misverstand heheh, ik had dat stukje van Elpis gequote, dus haar personage wilt vast vrienden zijn :')

    @Chronos sorry ik had je net over het hoofd gezien ^^' Misschien rook buddies? c:


    Is goed c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga het speeltopic nu openen.

    Het is het begin van het nieuwe schooljaar, dus iedereen komt weer aan op het terrein.
    Iedereen heeft een eigen kamer.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."