• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Blank Space - Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    - Sylvie met Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 22:08 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga dat wijf en die vent van hiernaast binnenkort echt iets aandoen! Ik ben die mensen zo kotsbeu! Ik sliep en schrok wakker van madam haar geschreeuw naar m'n vader. Echt, hou je bek wijf, waar heb je last van?! Ik stond op het punt haar aan te vallen! Die mensen, beh...


    16 - 09 - '17

    Writingmode activated, haha. Nog lang niet af maar goed . Al het tweede hoofdstuk voor vandaag ;'):

          Al rennend over de daken keek Chase een aantal keer achter zich. De schuurtjes waar hij en Denisé overheen sprongen waren net niet te ver. Door de snelheid konden ze zo bij het schuurtje voor hen komen. Plots stopte Denisé en draaide zich om.
    "Volgens mij zijn ze weg," zei ze hijgend en legde een hand op Chase's schouder. Chase keek haar aan en vernauwde zijn ogen iets.
    "Denisé, ik weet dat het je spijt, maar ik vind het niet fijn dat je in mijn buurt bent. Je kunt beter gaan, ik red mezelf wel." Chase keek haar aan en zag haar blik veranderen. Chase wist niet zo goed wat hij van Denisé's blik moest denken, maar hij wist wel dat hij zich niet zou bedenken. Misschien dacht Denisé dat ze het goedgepraat had toen ze elkaar net tegenkwamen vlak voor de achtervolging, maar dat was het niet.
    "Chase-" Chase stak zijn hand meteen op en schudde zijn hoofd.
    "Nee. Ik had het eerder willen zeggen, maar dat kon niet omdat we moesten vluchten. Denisé, ik wil niets meer met je te maken hebben." Hij draaide zich om en sprong het volgende schuurtje op, hier liet hij zich toen naar beneden zakken en rende de steeg uit. Hij keek even om zich heen en rende toen rechtdoor.
    Na een stuk achtereen te hebben gerend kwam Chase hijgend tot stilstand. Hij heeft zo veel gerend en gelopen dat hij niet door had dat de wond in zijn been was gaan bloeden. Pas toen hij het vochtige bloed voelde keek hij naar beneden. De grijze trainingsbroek was rood doordrongen en nu pas voelde Chase de pijn opkomen. Toch wist hij dat hij door moest lopen, desnoods de hele nacht, om de plek te vinden waar het ruimteschip is gevonden. Denisé vertelde hem eerder deze dag dat het naast de kerk in Arik was, maar waar was Arik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dadelijk komen mijn kleine neefjes en nichtjes en dat betekent dat ik geen vrijheid meer heb ):

    Hee!

    Ik sta alweer in de top =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Proficiat!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Proficiat!^^


    + leuk stukje dat je schreef, Kyle


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    + leuk stukje dat je schreef, Kyle


    Dank je (:
    Ik hoop hem ook snel online te zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello there.
    Meh.. De vakantie is straks afgelopen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm probably the happiest girl on this earth (bloos)


    26 - 02 - '16

    Shore schreef:
    Hello there.
    Meh.. De vakantie is straks afgelopen..


    Ja :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ja :c

    Ik hoop simpelweg op niet al te veel huiswerk en dan kom ik er wel weer doorheen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Ik hoop simpelweg op niet al te veel huiswerk en dan kom ik er wel weer doorheen.


    Ik hoop dat ik snel mijn laptop weer heb, dan hoef ik me niet te vervelen, hahah.

    Bleh, zenuwachtig voor morgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ik snel mijn laptop weer heb, dan hoef ik me niet te vervelen, hahah.

    Bleh, zenuwachtig voor morgen.

    En waar ben je zenuwachtig voor?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    En waar ben je zenuwachtig voor?


    Intaketest voor nieuwe opleiding. Ik ben zo bang dat ik het rekengedeelte ga verkloten :c
    Ik kan nog niet eens 83 + 90 uit mijn hoofd uitrekenen. Laat staan 10 : 7 x 6 - 12


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Celerity schreef:
    I'm probably the happiest girl on this earth (bloos)


    Why?

    @Kyle, heel veel succes!


    16 - 09 - '17