• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Emison • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Blank Space - Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    - Sylvie met Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 22:08 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja, ik heb er wel een goed gevoel over.
    Het was zenuwachtig zijn voor niks, omdat het maar drie opdrachten waren die in een uur geschreven dienden te worden. Het meest zakelijkste was het schrijven van een e-mail over het reserveren van kamers in een herberg. Er zat dus geen sollicitatiebrief bij en daar was ik best blij om.
    We zullen zien wat voor cijfer er uit komt rollen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zal voor je duimen (:

    Wat mooi dat je - je achteraf om niets hebt druk gemaakt. Niet dat druk maken goed is, maar goed dat het eigenlijk niet nodig was (;


    26 - 02 - '16

    Dank je, Erieka!

    Ik zou me wat vaker druk moeten maken over dingen waar ik me wél echt druk over zou moeten maken, maar dat doe ik dus niet. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Dank je, Erieka!

    Ik zou me wat vaker druk moeten maken over dingen waar ik me wél echt druk over zou moeten maken, maar dat doe ik dus niet. :')


    Hahaha, ik ken het hoor D:


    26 - 02 - '16

    Ugh wat heb ik een hekel aan hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Ugh wat heb ik een hekel aan hem.


    ?

    Hallo iedereen!


    16 - 09 - '17

    Yeey. Volgende week woensdag krijg ik geen tekenen of een vervanger. In ieder geval om kwart over één uit. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Onweer, meh!


    16 - 09 - '17

    Hallo (:


    26 - 02 - '16

    Omg guys, wat zouden jullie doen? Ö


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Omg guys, wat zouden jullie doen? Ö



    Nou, gillen en nooit meer in die auto terug gaan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nou, gillen en nooit meer in die auto terug gaan!


    Haha. Ik zou nog overwegen om uit de auto te springen, maar dat gaat pijn doen xp


    16 - 09 - '17

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nou, gillen en nooit meer in die auto terug gaan!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yaaash, weer in de top =3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Yaaash, weer in de top =3


    (Y)


    16 - 09 - '17