• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Na een tijdje gepraat te hebben met het meisje was ik er eindelijk achter waar de Dorms waren. Ze had zich voorgesteld en ze leek me aardig. Maar aangezien ik best moe ben heb ik afscheid van haar genomen en loop ik nu door het gebouw op weg naar de Dorms. Ik vraag me af met wie ik een kamer zou moeten delen. Het maakt me niet helemaal uit, op Hogwarts deel ik mijn kamer met tien andere jaargenoten. Alsof één kamergenoot een ramp is. Negen van de tien op Hogwarts mogen me niet, of ze zijn bang voor me -al gebeurt dat niet heel snel. De typische Slytherin reputatie, en misschien nog erger. Het zou me verbazen als mijn kamergenoot me zou mogen. Het probleem is dat ik 'anders' ben.
    Als ik bij de Dorm aan kom open ik de deur en kom ik in een grote ruimte met stoelen, banken, tafels en vensterbanken onder enorme ramen. Er hangen allemaal lampen aan het plafond, wat een gezellige sfeer geeft aangezien het allemaal kaarslicht lijkt. Recht voor mij zie ik een deur, die hopelijk naar de slaapvertrekken leid. Met rustige passen loop ik erheen, de andere jongens die hier in de kamer zitten gedag zeggend -als ze dat zelf eerst ook doen natuurlijk. Een hele rij deuren verteld me dat ik goed zit hier, nu nog op zoek naar de deur met mijn naam er op.
    Eenmaal in mijn kamer sluit ik de deur rustig achter me en gooi ik mijn tassen naast één van de bedden.
    Mijn kamergenoot was O'byrne, een Gryffindor. Dat gaat in ieder geval een gezellig verblijf worden! -hoor je de sarcasme? Het is niet dat ik hem door en door ken of zo, maar de rivaliteit tussen Gryffindor en Slytherin is nooit helemaal verdwenen. En aangezien we beiden in hetzelfde jaar zitten zal hij mij ook wel kennen, mijn reputatie is ook niet echt misbaar op Hogwarts, de agressieve Psychopaat die ik volgens bijna iedereen ben. Een grinnik rolt over mijn lippen, als dat zo was geweest scheet iedereen in zijn of haar broek als ik aan zou komen lopen. Maar nee, ik ben niet de gestoorde gek die iedereen denkt dat ik ben.
    Ik plof neer op het bed dat ik heb geclaimed als het mijne en leg mijn handen onder mijn hoofd. Emmerson is er nog niet dus van plan te gaan slapen ben ik niet bepaald...

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 13:49 ]


    Little do you know

    Emmerson "Em" Tomas O'Byrne
    "Congratulations. Get your nose outta my face.”
    __________________________________________________________________
    Hogwarts || 7th year || Feeling all new and a little confused maybe


    __________________________________________________________________

    Met grote passen loop ik misschien ietwat zenuwachtig door de gangen van de nieuwe school. Ik hoop maar niet dat mijn kamergenoot me stoort als ik eens iets wil gaan lezen, of dat hij arrogant of druk is. Al helemaal niet beiden. Ik kan echt niet goed tegen dat soort mensen. Misschien kon ik op Hogwarts daarom ook niet zo goed door één deur met Slytherins. Ik vond ze altijd maar arrogante kwallen.
          Al snel kom ik erachter dat ik mijn kamer moet delen met een jongen genaamd Jonathan, ook een student van Hogwarts. Ik heb hem weleens gezien, mede doordat we in hetzelfde jaar zitten. En hij moest uitgerekend een Slytherin zijn. Yay. Ik sta daar ook echt om te springen. Eigenlijk moet ik niet eerst conclusies trekken, straks gaat Maverick tegen al mijn verwachtingen in. We zullen zien. Maar als hij denkt dat ik bang voor hem ben, kan hij de pot op wat mij betreft.
          Ik kom na eindeloos zoeken eindelijk bij de Dorms aan, en na wat zoeken vind ik uiteindelijk ook de deur met mijn naam erop. Ik doe de deur open en zie Maverick al zitten. Zonder dan ook één woord te zeggen loop ik naar het nog vrije bed, en ik plof er neer. Nietszeggend staar ik naar het plafond, geen zin in een conversatie met de Slytherin.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Phoebe Dana Jacksons


    Een zucht rolt over mijn lippen. Lewis had ons gesprek afgekapt en aangezien ik best moe ben maakt dat me niet zoveel uit. Sowieso was dat gesprek met Lewis nogal 'Awkward' aangezien ik hem alleen kende als 'de grote boze wolf', en dus niet echt een idee had wat ik tegen hem moest zeggen.
    Met grote passen loop ik de trappen op naar de derde verdieping, naar de Dorms. Als ik de Dorm room binnen loop zie ik dat er vrijwel niemand zit. Een paar derdejaars die druk aan het schaken zijn, en de tijd volgens mij vergeten zijn. Verder is er niemand. Ik loop door naar de gang met slaapkamers en verdwijn eerst in de badkamer om mijn tanden te poetsen en naar de wc gegaan.

    Als ik in mijn kamer kom zie ik dat Aiden er nog niet is, er zal nog wel niemand aanwezig zijn... ze zullen wel allemaal bij dat feestje zijn. Ik kleed me uit en trek mijn pyjama aan, waarna ik op mijn bed neer plof en mezelf onder de dekens verschuil. Niet veel later val ik eindelijk in slaap.


    Little do you know

    Belle Coeh


    Het is al donker tegen de tijd dat ik eindelijk de lichten zie die als het goed is betekenen dat ik bij Oxford ben aangekomen. Hoe laat het is weet ik niet, maar het is in elk geval later dan ik gewild had, al ben ik nu vooral blij dat ik de school bereikt heb. Op Hogwarts is alles veel beter geregeld met hun trein. Tenzij je die mist, komt iedereen tenminste op hetzelfde moment bij de school aan.
    Ik loop het laatste stukje en wil net aankloppen als blijkt dat de deur open staat. Terwijl ik heel goed oppas dat ik niet over de drempel struikel, loop ik naar binnen. Daar staan twee meisjes en ik wil net naar ze toelopen als ik zie dat ze staan te huilen en dat het op een afscheid lijk. Daar kan ik maar beter niet bij gaan staan, ik ben daar waarschijnlijk niet welkom.
    Zo stil mogelijk loop ik langs ze heen en ik besluit om mijn kamer te zoeken, aangezien ik wel moe ben van de lange dag.Op de een of andere manier vind ik het verrassend snel.
    Mijn kamer is nog leeg, maar ik gok dat ik niet de enige ben die hier slaapt, aangezien er twee bedden staan. Ik kleed me vast om en ga in mijn warme, comfortabele bed liggen met het idee in mijn hoofd om nog even wakker te blijven zodat ik me kan voorstellen aan mijn kamergenoot. Zelfs het boek dat ik op het moment aan het lezen ben kan me niet wakker houden en een paar minuten later lig ik vast te slapen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Robin McAdair


    "Mijn oma wilde het me altijd leren toen ik klein was" antwoordt Jade terwijl zij ook probeert serieus te kijken en daar ook hopeloos in faalt. "Maar, nee ik kan het niet" vervolgt ze lachend.
    Door mijn vraag hoe we ooit zo'n map gaan maken, lacht ze een beetje ongemakkelijk.
    "We moeten ons even veranderen in een boekenwurm. Of we gaan op een bezoekje bij de makers, maaar die zijn allemaal dood." Dat maakt het wel lastiger ja.
    Voor ik kan antwoorden, moet ik gapen en het valt me op dat we nu net richting de jongens dorms gaan.
    "Ik sla hier af," zeg ik terwijl ik weer gaap. "Slaap lekker."
    Ik loop naar mijn slaapkamer en zonder überhaupt te kijken of mijn kamergenoot er is, kleed ik me om en kruip toch vast in mijn bed. Het duurt wel lang voordat ik slaap, mijn hoofd is nog veel te druk van de hele dag.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ALYSSANDRA 'ALYSSA' HYACINTHA BAUDIN
    Beauxbatons • 7th year • Tired and hurt
    "Hey I'm a french girl — so I'm charming and flirty."


          Hij beantwoordt mijn blikken op dezelfde manier waardoor ik even juich vanbinnen, dit gaat nog makkelijk dan ik had gedacht. Nadat ik hem heb gevraagd van welke school hij komt, knipoogt hij even en hij glimlacht uitdagend naar me, waardoor ik toch weer even moet blozen. Waarom weet ik niet, hij heeft gewoon een soort effect op me, wat of hoe weet ik nog niet, maar ik voel me duidelijk tot hem aangetrokken.
    'Durmstrang, tot uw dient,' zegt hij vervolgens en ik knik, Durmstrang jongens, valt me op, zijn meestal charmerend, geen idee waarom.
    'Van jou hoef ik het denk ik niet te vragen: frans accent, franse woorden, dat moet Hogwarts wel zijn,' zegt hij ontspannen en wederom kijkt hij me uitdagend aan voor hij weer knipoogt. Ik giechel even en schud mijn hoofd. Ik por hem even in zijn zij.
    'Nee gekkie, ik kom van Beauxbatons,' zeg ik glimlachend en kijk hem met twinkelende ogen aan voordat ik hem een licht flirterige knipoog schenk.
    • • •
    Het is al een heel stuk later en ik voel me een beetje duizelig – kennelijk ben ik toch vermoeider dan ik in eerste instantie dacht. Ik kijk Daniël even charmant glimlachend aan voor ik mijn armen om zijn nek wikkel, wat ervoor zorgt dat ik weer op mijn tenen moet staan, wat een beetje zwalkerig gaat omdat ik niet helemaal honderd procent meer ben. Lichtelijk wiebelend sta ik dan uiteindelijk toch met mijn lichaam dicht op de zijne en weet ik mijn armen om zijn nek te hebben gewikkeld, terwijl ik mijn lippen naar zijn oor breng.
    'Misschien moeten we naar onze dorms terug,' fluister ik zachtjes en kijk hem aan, volgens mij met grotere ogen dan normaal, mijn ogen gaan altijd wijder staan als ik moe ben, vraag me niet waarom. Opeens beginnen mijn benen te trillen en voor ik het weet zak ik door mijn enkel waardoor ik me gauw aan Daniël vastklamp.
    'Au...' kreun ik gesmoord en ik kijk hem verontschuldigend aan terwijl ik hard op mijn lip bijt, de pijnt verbijtend.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 1:00 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Daniël John Green


    Als ik zeg dat ze.ongetwijfeld van Hogwarts moet zijn, giechelt ze en port me in mijn zij.
    "Nee gekkie, ik kom van Beauxbatons," zegt ze met een glimlach en een knipoog. Ik beantwoord haar met een ontspannen glimlach.
    • • •
    Hoe laat het ondertussen is weet ik niet maar dat het laat is weet ik in elk geval wel. Alyssa staat ondertussen al te wiebelen op haar benen en aan haar gezicht te zien heeft ze iets bedacht en inderdaad, nog geen seconde later overbrugt ze de afstand tussen ons en slaat haar armen om mijn nek - waardoor ze weer op haar tenen moet staan.
    Ik reageer door mijn armen ook om haar heen te slaan, en dat is niet alleen omdat ik bang ben dat ze anders omvalt.
    "Misschien moeten we naar onze dorms terug," fluistert ze zacht in mijn oor en ze kijkt me met grote ogen aan.
    "De jouwe of de mijne?" fluister ik terug op flirterige toon. Voor ze antwoord kan geven, beginnen haar benen te trillen en ik kan haar nog net opvangen.
    'Au...' kreunt ze en ze kijkt me verontschuldigend aan alsof zij er iets aan kan doen. Ze zegt het niet maar aan de manier hoe ze op haar lip bijt, is wel te zien dat ze er last van heeft.
    "De jouwe dus," fluister ik glimlachend en zonder een verdere waarschuwing til ik haar op en draag haar naar haar Dorm.
    Terwijl ik haar terugbreng, is het stil maar het maakt niet zoveel uit. Het voelt niet verkeerd, er zijn gewoon geen woorden nodig. We bereiken haar dorm al snel en ik wil naar binnen lopen om haar naar haar kamer te brengen. Precies in de deuropening voelt het aan alsof ik opeens tegen een solide muur aanloop en ik laat Alyssa bijna vallen. Voorzichtiger dan eerst probeer ik het nog een keer en weer kom ik die muur tegen. Blijkbaar zijn er spreuken om jongens bij de meisjes weg te houden. Damn.
    Heel rustig zet ik Alyssa neer maar ik blijf haar ondersteunen zodat ze niet teveel gewicht op haar enkel hoeft te zetten.
    "Blijkbaar moet ik toch naar mijn eigen dorm," fluister ik grinnikend. Vervolgens buig ik me naar voren en fluister "slaap zacht," in haar oor, waarna ik even mijn lippen tegen haar wang duw.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 8:30 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ALYSSANDRA 'ALYSSA' HYACINTHA BAUDIN
    Beauxbatons • 7th year • Tired and hurt
    "Hey I'm a french girl — so I'm charming and flirty."


          'De jouwe of de mijne?' fluistert hij flirterig terug en ik moet weer blozen en giechelen. Net wanneer ik wil antwoorden zak ik door mijn enkel. Gelukkig weet hij me net snel op te vangen en dan hang ik dan een beetje onhandig aan hem — charmant, niet echt dus.
    'De jouwe dus,' fluistert hij glimlachend en opeens wordt ik de lucht in getilt. Een klein gilletje kan ik niet voorkomen en ik kijk hem dankbaar aan. Mijn armen sla ik losjes om zijn nek en mijn hoofd begraaf ik in zijn borst terwijl hij mij in stilte richting — ik neem aan mijn — dorm draagt.
    Wanneer we bij mijn dorm aankomen, wilt hij door de deur lopen, maar opeens lijkt het alsof we uit elkaar gerukt worden en ik val bijna uit zijn armen waardoor ik me nog dichter tegen hem aandruk. Ik kijk hem licht geschrokken aan en zie hoe hij — dit keer behoedzamer — weer door de deuropening probeert te lopen. Wederom komt hij er niet doorheen, kennelijk leven ze hun regel van geen jongens en meisjes tegelijk op de slaapzalen erg streng na.
    Voorzichtig zet hij me vervolgens neer maar hij blijft me ondersteunen zodat ik niet op mijn enkel hoef te staan, wat een gentleman.
    'Blijkbaar moet ik toch naar mijn eigen dorm,' fluister hij grinnikend en ik kijk hem met een pruillipje aan. Hij buigt zich weer naar voren en fluistert een 'slaap zacht,' in mijn oor waardoor ik weer moet blozen en de haartjes in mijn nek recht overeind gaan staan. Plots voel ik hoe hij zijn lippen tegen mijn wang aanduwt en ik kijk hem glimlachend aan voordat ik mijn lippen zachtjes net op zijn mondhoek druk. Ik schenk hem nog een knipoog en fluister een 'jij ook,' terug voordat ik heel voorzichtig mij omdraai en hem nog een keer aankijk. Vervolgens sluit ik de deur, en val als een blok in slaap op mijn bed.


    I just caught the wave in your eyes

    Jade Ira Phernon Outfit


    Na een tijdje lopen zegt Robin dat hij afslaat, en hij zegt slaap lekker. Ik knik en sla zelf ook af, naar de meiden Dorm.
    "Ja, jij ook lekker slapen" zeg ik nog "Tot morgen" vervolg ik met een grinnik.
    Ik loop de Dorm room van de meiden binnen en ga rechtstreeks naar mijn slaapkamer. Veel zin om te slapen heb ik niet, maar ik zal wel moeten. Eenmaal in mijn kamer doe ik mijn pyjama aan en loop ik naar mijn bed. Eerst ga ik gewoon doelloos bovenop mijn dekens liggen, het is hier gezellig op school. Beter dan Beauxbatons. Ik vraag me af welke tuthola's van Beauxbatons hier ook zijn... Chloe valt wel mee, ze is niet een typische franse. Maar ach, niet iedereen is hetzelfde op scholen. Ergens ben ik ook nieuwsgierig naar de leerlingen van Hogwarts en Durmstrang, hoe zouden ze zijn? Ik gok dat de Durmstrangers van zichzelf denken dat ze alles zijn, maar dat is ook weer een stereotype. Hogwarts weet ik weinig over, ja dat er vier afdelingen zijn die allemaal van elkaar verschillen. De beschrijvingen van die afdelingen zijn me ooit voorbij gevlogen maar ik zou het nu niet meer weten. Misschien dat één van de Hogwarts leerlingen me kan inlichten met de afdelingen? Ik ben namelijk best wel nieuwsgierig...
    Na een tijdje piekeren en nadenken kruip ik toch onder mijn dekens en val ik langzaam in slaap.


    Little do you know

    MT
    Edit: Kan ik ergens inspringen met Aiden en/of Stuart?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:03 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Vrijdag 18 December, 08:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal, de leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.



    Little do you know


    Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield


    Zodra ik mijn ogen open, zie ik dat mijn kamergenote Dove er is. Vandaag ga ik voor het eerst naar een les. Ik pak mijn uniform en kleed me snel om. Douchen komt later wel. Ik neem korte, maar best wel snelle passen naar de Grote Zaal. Ik stap er naar binnen en ik kies zorgvuldig mijn eten uit. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Ik neem plaats en begin te eten. Het is hier best wel stil. Ik ben benieuwd of de lessen leuk zijn. Ik weet dat ik moet oppassen voor professor Kjellberg, maar dat gaat me wel lukken, denk ik. Ik neem de laatste happen en blijf zitten. Zonder dat ik weet wat ik moet doen.

    {sorry voor het korte stukje}


    all because i liked a girl

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Weken zijn voorbij gegaan, en in de tussentijd was het veel lessen volgen en proberen niet op te vallen. Ja ik heb nog niet echt vrienden gemaakt en zat zo'n beetje altijd alleen tijdens het eten. Aan de ene kant is het alleen zitten niet bepaald geweldig of zo, maar ik wil niet worden afgewezen.
    Dat is zo ongeveer mijn grootste angst, afwijzing. Hoe mensen eerst heel veel voor je lijken te betekenen en om je lijken te geven en dan ineens doe je iets verkeerd en zo ben je weer alleen... ik wil niet naar mensen toe groeien om ze de kans te geven me zo snel mogelijk weer als een baksteen te laten vallen. Die emotionele pijn is gewoon niets wat ik aan kan.
    Een zucht rolt over mijn lippen, misschien tijd om op te staan? O'byrne ligt nog te slapen. We hebben de afgelopen weken geen woord gesproken -tenminste niets meer dan een simpele 'hallo'- En het doet me niet veel, op Hogwarts was het niet meer of zo. Ik ken de jongen niet eens en het feit dat hij zijn oordelen over Slytherins wel klaar heeft -dat was op zijn gezicht wel te merken- zegt mij ook wel genoeg dat het een stereotype Gryffindor is. Maar het maakt niet uit, één persoon minder waar ik me druk om moet maken dat hij me als vuilnis kan laten vallen.

    Eenmaal aangekleed en wel loop ik naar de grote zaal, op naar het ontbijt. Mijn maag gaat tekeer. Ergens hoop ik dat er een keer iemand bij me komt zitten tijdens het eten, of tijdens de lessen. Maar toch ook hoop ik van niet, het zou fijn zijn als iemand eens aardig zou doen en me gezelschap zou houden maar de kansen dat ik weer in de steek gelaten word is groot...
    Ik ga aan één van de tafels zitten op het verste punt in de hoek. De rest van de zaal is al zo'n beetje bezet, verspreid over alle tafels zit wel iemand. Dit hoekje is nog redelijk vrij aangezien er weinig mensen zitten hier.
    Mijn linkerhand gaat door mijn warrige krullen waarna ik wat eten op mijn bord leg, nogmaals; mijn maag gaat tekeer.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 15:58 ]


    Little do you know


    Daniël John Green


    Zacht loop ik mijn kamer in en pak de spullen die ik vast klaar had gelegd, waarna ik verder loop naar de douche. Ik ben vanochtend zoals gewoonlijk vroeg opgestaan om te trainen. Vandaag heb ik het relatief makkelijk gehouden met alleen opdrukken en een stuk hardlopen. Ik doe dit niet alleen om in vorm te blijven, ik vind het ook fijn opstaan. In het donker over het terrein rennen, het enige geluid is van de dieren die zich verstopt hebben. Gewoon even alleen met mijn gedachten.
    Ik douche in stilte om Logan niet te wekken en loop dan verder om te ontbijten. In de eetzaal zie ik geen bekende gezichten dus ik kies een willekeurige plek uit en ga zitten, waarna ik mijn bord te vol schep. Trainen maakt me altijd hongerig.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Dove Laneya Paetrix

    Na mijn enigszins nog lichtelijk interessante gesprek met de jongen was het tijd om naar bed te gaan. Eenmaal aangekomen op mijn kamer, waar mijn kamergenootje wiens naam ik nog niet wist al lag te slapen, maakte ik mijzelf klaar om te gaan slapen, waarna ik in mijn bed kroop om in een diepe slaap te vallen. Tenminste, dat was mijn bedoeling. Mijn hoofd was het hier echter niet mee eens. Mijn gedachten bleven en bleven maar malen en de dag herhalen en verwerken. Alles van de dag kwam voorbij en al die nieuwe mensen. Ik was benieuwd hoe het zou gaan worden en hoopte dat ik nog vrienden zou gaan maken en dat ik meer tijd met mijn zus rond zou gaan brengen en
    Na pas laat te zijn gaan slapen, werd ik 's ochtends wakker door de zonnestralen die door het gordijntje piepten. Mijn kamergenoot was waarschijnlijk al weg aangezien er niemand meer in haar bed lag en ook ik besloot op te staan. Snel stapte ik uit bed, maar eenmaal opgestaan bleek dat niet zo'n goed idee. Alles draaide om me heen en plots merkte ik pas dat ik een erg misselijke smaak met me meedroeg in mijn mond. Ook had mijn lichaam een steek in mijn lichaam binnengekomen en de moeheid door de late avond was ook zeker niet niets. Toch besloot ik mijn kleren uit te doen en voorzichtig naar de eetzaal te lopen. Ik wilde mijn tweede dag toch zeker niet door zulke kleine pijntjes verpesten?
    Daar aangekomen herkende ik mijn kamergenoot en ging ik bij haar aan tafel zitten. Ondanks mijn misselijkheid zette ik toch een glimlach op. "Lekker geslapen?" Vroeg ik haar.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman