• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    Aveyard schreef:
    (...)

    Kán


    Wat stom. Kunnen we geen uitzondering maken? Zoveel maakt het toch niet uit?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Jamie • Seventh year • 17 • Clumsy • Dress
    'Did you just fall?' "No I attacked the floor." 'Backwards?' "I'm freakin' talented."

          'Ik zal je wel vasthouden.' zegt hij dan op een plagende, licht spottende too waardoor ik even mijn ogen rol en hem quasi-verontwaardigd aankijk. 'Ondanks dat de grond heerlijk lag, denk ik niet dat je er nog een keer wil belanden.' hij steekt zijn tong naar me uit.
          'Ik dacht dat hier te maken had met een bijna volwassen jongen, toch niet kennelijk.' kaats ik de bal terug en steek dan ook mijn tong naar hem uit.
          'Ik was eigenlijk niet van plan me heel erg op te maken enzo voor vanavond.' deelt hij dan mede en ik kijk hem lachend aan. 'Ik doe denk ik wel een pak aan, dat is normaal toch? Ik heb niet zo'n zin om zo de enige in pak te zijn - of de enige zonder pak.' ik haal mijn schouders op en tuit mijn lippen wat.
          'Ik heb geen idee, ik denk dat een pak wel normaal is ja.' zeg ik dan. 'Trouwens, met of zonder pak, je ziet er hoe dan ook wel goed uit.' flap ik er dan nog zonder erbij na te denken uit. Even sta ik stil en denk ik na over mijn woorden voordat ik tot de conclusie kom dat ik wel een facepalm verdien. 'Ik bedoel.. Uh.. Je begrijp vast wel wat ik bedoel.' stotter ik en bloos lichtjes.
    Inmiddels zijn we kennelijk ook alweer bij zijn dorm aangekomen en ik giechel even wanneer hij de deur voor me open houdt. Lichtvoetig loop ik naar binnen en kijk om me heen - typisch een jongenskamer, en daarmee bedoel ik vooral de rommel.
          'Als je je stoort aan de rommel heb je pech.' onderbreekt hij dan mijn gedachtes en ik kijk op.
          'Nah, ik ben ook rommelig en ik heb broertjes, ben wel wat gewend.' zeg ik schouderophalend en kijk toe hoe hij zich ontdoet van zijn shirt. Even bekijk ik zijn bewonderenswaardig getrainde bovenlichaam - hoewel ik vooral veel rug zie, niet dat die er niet goed uit ziet. Ik bedoel meestal zijn ruggen mooi ik bedoel het zijn ruggen maar zijn rug is extra mooi en - Jamie the f***?
          'Kom me eens helpen.' hoor ik hem dan zeggen en ik knipper even terwijl ik zie hoe hij zich naar me omdraait en me wenkt. Blozend loop ik naar hem toe.
          'Met wat?' zeg ik dan zachtjes en probeer te focussen op zijn gezicht en niet op zijn ontblote bovenlichaam.


    I just caught the wave in your eyes

    LILY AMANDA HALE

    "What matters most is how well you walk through the fire."



          "Arme Max," zegt June lachend. Ze lijkt op het punt te staan om nog iets te zeggen maar dan is er een zacht geklop op de deur te horen.
          "Ik ga al," roept June terwijl ze half rennend richting de deur stormt. Wanneer ze de deur heeft geopend staat daar Dove, Silena's kleine zusje die onderhand niet zo heel klein meer is.
          "Dove! Je leeft nog!" zegt June. Ik kijk even verbaasd op bij die drie woorden. Waarom zou ze niet meer leven? Misschien heeft June een huurmoordenaar ingehuurd om haar te vermoorden, en probeert ze nu eigenlijk haar intense teleurstelling te verbergen omdat het niet gelukt is. Ze wilde haar vermoorden omdat ze haar eigen dood in scene wilde zetten en voortaan als Dove Laneya Paetrix door het leven wilde gaan omdat ze eigenlijk al stiekem al jaren op Silena crusht en niets liever zou willen dan haar zusje zijn zodat ze haar onopvallend kon verkrachten. Ja, dat zou echt iets voor June zijn.
          "Hoe gaat het met je? Voel je je al beter?" zegt ze daarna en nu begin ik me oprecht zorgen te maken. Wat is er gebeurd in de tijd dat ik weg was? Silena rent op Dove af om haar vervolgens op te tillen.
          "Jezus, Dove. Je wordt steeds zwaarder," brengt ze uit voordat ze haar op haar bed neer laat vallen.
          "Au. Ja hallo, ik heb toch ook niet gevraagd of je me op wil tillen?" ik lach even bij deze zin. Dove is op sommige momenten precies zoals haar zus. Ik houd echt van dat kind. Gelukkig is June's moordplan niet geslaagd, want anders zouden we nu een begrafenis hebben en dat zou niet zo heel leuk zijn. Zeker niet omdat na de begrafenis Silena waarschijnlijk teenmom wordt aangezien June uiteindelijk een oude mannelijke pedo genaamd Kees blijkt te zijn.
          "Gaat prima," zegt ze terwijl ze een kort sprongentje in de lucht maak waar ik niet helemaal de noodzaak van zie.
          "Zeg, hebben jullie ook zo'n mooie jurk voor mij?" vraagt ze dan nadat ze de jurken bekeken heeft.
          "Ik denk dat deze nog een beetje groot voor je zijn, Dove," antwoord ik haar.
          "Maar ik heb jurken van een aantal jaar geleden die je misschien ook mooi vindt?"


    -


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Als Jamie naast me is komen staan bij de kast sla ik mijn arm om haar heen.
    'Met wat?' hoor ik haar vragen al is haar volume niet erg hoor.
    'Ik heb even professioneel advies nodig van een meisje.' Ik draai mijn hoofd naar haar toe. 'Ik ben namelijk niet zo goed met kleding enzo.'
    Ik trek wat kleding uit mijn kast om ergens achterin mijn kast een jasje te pakken. Ik trok het aan en draaide me naar haar toe.
    'Wat vind je ervan?' Ik liep naar de spiegel in de hoek van de kamer en keek er even in. Ik ging met mijn handen langs de boorden van het jasje en draaide me vervolgens weer om met een soort Michael Jackson move.
    'Ik moet ook nog ergens een broek hebben.' bedenk ik me dan als ik weer terug naar mijn kast loop om er weer een paar dingen uit te trekken.
    Als zo ongeveer alles op de grond ligt en ik de broek nog niet gevonden heb, krab ik even mijn hand in mijn haar.
    'Of niet...' besluit ik dan. Zou je een broek nodig hebben?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Jamie • Seventh year • 17 • Clumsy • Dress
    'Did you just fall?' "No I attacked the floor." 'Backwards?' "I'm freakin' talented."

          Hij slaat zijn arm om mij heen en waarschijnlijk had ik me nu verschrikkelijk erg verslikt - was het niet dat ik niets aan het drinken was momenteel en er dus niet zoveel te verslikken viel - jammer...?
          'Ik heb even professioneel advies nodig van een meisje.' hij draait zijn hoofd wat naar me toe waardoor we elkaar recht aankijken - holy... 'Ik ben namelijk niet zo goed met kleding enzo.' ik lach even iet wat nerveus.
          'Vertrouw niet te veel op mij, ik ben ook niet zo goed met kleren...' zeg ik lacherig en kijk hem aan. 'Je ziet er sowieso altijd wel goed uit toch, dus volgens mij onderschat je - jezelf nu een beetje.' ik knipoog en zie hoe hij een jasje aantrekt.
          'Wat vind je ervan?' hij kijkt even kort in de spiegel voordat hij zich met een zwierige draai naar me omdraait. Keurend tuit ik mijn lippen terwijl ik even uitgebreid de tijd neem om hem te bekijken - ik heb nu immers een goed excuus dus laat ik daar maar gebruik van maken.
          'Hij staat je heel leuk.' zeg ik dan gemeend en glimlach weer voordat ik even wegkijk om mijn blozende wangen te verbergen. Hij beweert ook nog een broek te hebben - da is je geraden, de meeste mensen hebben tenminste één broek in hun kledingkast hangen toch? Of bedoelt hij een nette broek. Vermaakt kijk ik toe hoe hij zijn hele kast voor mijn neus uitstalt op de grond - oh wat enige, hij heeft een knalgroene onderbroek.
          'Of niet...' zegt hij dan als hij tot de conclusie komt dat hij dus geen broek heeft - wat zielig. Lachend sta ik op en begin ik te zoeken door de stapel kleuren terwijl ik ondertussen alles weer netjes opvouw en terug stop. Uiteindelijk stuit ik op een lange, zwarte broek en houdt deze lachend omhoog.
          'Zocht je deze soms?' zeg ik en steek mijn tong out voordat ik hem naar hem toe gooi en ondertussen de rest van de kleren netjes terug stop in zijn kast. 'Wat moest je toch zonder mij.' zeg ik dan dramatisch en kijk naar hem.


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Ik hoor Jamie achter me lachen en ik kijk haar zogenaamd zielig aan.
    'Zit je me nou uit te lachen?' vraag ik haar met een pruillipje.
    Ze begint door de kleding op de grond heen te gaan, wat niet bepaald netjes ligt. Of ik het zo op ga ruimen weet ik nog niet eigenlijk. Dat kost me zoveel moeite, weetje.
    Ik kijk naar hoe Jamie zoekt en merk dan op dat ze mijn kleding opvouwt en vervolgens in mijn kast legt.
    'Weetje, dat hoef je niet te doen hoor.' zeg ik. 'Ik kan het ook...' Wat ben ik aan het doen? Een ander is werk voor me aan het doen en ik wil het laten stoppen? Ben ik gek ofzo. Snel doe ik mijn mond weer dicht en glimlach ik naar Jamie.
    'Laat maar' wil ik haar mijn woorden laten vergeten.
    Jamie gaat - gelukkig - door. Dan heeft ze plots iets in haar handen wat erg op mijn broek lijkt.
    'Zocht je deze soms?' vraagt ze me, waarna ze haar tong uitsteekt. Ze gooit hem naar me toe en even overdonderd van het feit dat zij hem wel kon vinden en ik niet, vergeet ik mijn handen op te steken om de broek te vangen en komt deze in mijn gezicht terecht en valt vervolgens op de grond. Ik buig door mijn knieën om hem op te pakken.
    'Wat moest je toch zonder mij?' zegt Jamie dan dramatisch met haar blik op mij gericht. Ik kijk haar voor een seconde aan en loop dan naar haar toe om achter haar te gaan staan en haar vast te pakken.
    'Ik heb geen idee, mijn liefste.' ga ik mee in haar dramatiek.
    Dan realiseer ik me dat ik enkel een jasje en broek aan heb en mijn buik volledig ontbloot is. Niet dat ik daar problemen mee heb, ik ben reuze trots. Ik hoopte enkel dat Jamie niet een meisje was dat flauw zou vallen bij het feit dat een geweldig lichaam zo dicht bij het hare was en dan ook nog eens bloot. Ik had niet zo'n zin om haar dan op te rapen en wakker te maken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    oh. Mag het niet of kan het niet?


    Kan niet, ze kunnen niet door de deuren heen en als ze het dan toch proberen dan worden ze er weg geblazen :')
    Had ik eerder ergens gepost ja, haha.

    Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben en niks meer post, als jullie het topic vol krijgen en ik ben er niet om een nieuwe aan te maken geef ik bij deze toestemming om een nieuw topic te openen! Ik zal proberen om binnenkort weer te posten maar het is echt heel lastig ivm tijd enzo :l


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Kan niet, ze kunnen niet door de deuren heen en als ze het dan toch proberen dan worden ze er weg geblazen :')
    Had ik eerder ergens gepost ja, haha.

    Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben en niks meer post, als jullie het topic vol krijgen en ik ben er niet om een nieuwe aan te maken geef ik bij deze toestemming om een nieuw topic te openen! Ik zal proberen om binnenkort weer te posten maar het is echt heel lastig ivm tijd enzo :l


    Ha. Told ya.

    Nawh :c maar owh zelf topics openen! Old times guys.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ha. Told ya.

    Nawh :c maar owh zelf topics openen! Old times guys.


    Haha precies (:
    Maakt mij eigenlijk ook niet uit, zolang er maar over overlegd word dat er niet ineens 5 Topics staan en ze bijgehouden worden qua beginpost enzo(Tijd, datum, toevoeging) x'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Kan niet, ze kunnen niet door de deuren heen en als ze het dan toch proberen dan worden ze er weg geblazen :')
    Had ik eerder ergens gepost ja, haha.

    Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben en niks meer post, als jullie het topic vol krijgen en ik ben er niet om een nieuwe aan te maken geef ik bij deze toestemming om een nieuw topic te openen! Ik zal proberen om binnenkort weer te posten maar het is echt heel lastig ivm tijd enzo :l


    Oh sorry :c Nu kunnen we het ook moeilijk veranderen.

    Maakt niet uit hoor. Ik vind het wel jammer van je personages.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    (...)

    Oh sorry :c Nu kunnen we het ook moeilijk veranderen.

    Maakt niet uit hoor. Ik vind het wel jammer van je personages.


    Voor de volgende keer :p
    Maar ja ik vind het ook heel jammer, wil uiteindelijk ook echt weer proberen meer te posten maar weet niet of dat gaat lukken.. :l


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Voor de volgende keer :p
    Maar ja ik vind het ook heel jammer, wil uiteindelijk ook echt weer proberen meer te posten maar weet niet of dat gaat lukken.. :l


    Ben je zo druk op school dan? Of heeft Quizlet je interesse gewoon verloren?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Jamie • Seventh year • 17 • Clumsy • Dress
    'Did you just fall?' "No I attacked the floor." 'Backwards?' "I'm freakin' talented."

          Terwijl ik zijn kleren op ruim lijkt hij me te willen stoppen en even houd ik op terwijl ik vragend naar hem kijk. Echter lijkt hij zich bedacht te hebben wat hij neemt zijn woorden terug en ik lach zachtjes.
          'Weirdo' zeg ik zachtjes en lacherig terwijl ik het laatste kledingstuk opruim. Hey! Nu kan je in ieder geval weer zien welke kleur de vloer heeft!
    Wanneer ik het zwarte kledingstuk naar hem toe gooi lijkt hij verbaasd te zijn - zo verbaasd dat hij vergeet de broek op te vangen. Het gevolg hiervan is zijn broek die in zijn gezicht terecht komt en daarna - met dank aan de zwaartekracht - op de grond neervalt als een zoutzak. Kennelijk werken zijn ledematen toch nog prima want een moment later zakt hij door zijn knieën en raapt hij het kledingstuk op voordat hij hem aantrekt.
          'Ik heb geen idee, mijn liefste.' hoor ik hem dan dramatisch in mijn oor zeggen en ik giechel zachtjes - alleen houd ik spontaan op met giechelen zodra hij zijn armen van achter om mijn lichaam slaat - whoa.
    Nu is het niet zo raar om geknuffeld te worden alleen is het vrij ongebruikelijk om geknuffeld te worden door een jongen, van achter, terwijl hij enkel een broek en een jasje draagt - kennelijk vindt hij een shirt onnodig. Nu moet ik zeggen dat ik 100% geniet van mijn uitzicht op zijn gespierde buik maar nog steeds...
    Ik krijg het lichtelijk warm en begin spontaan te blozen terwijl ik over mijn schouder naar hem omkijk.
          "Misschien moet je een overhemd overwegen." merk ik zachtjes op en kijk glimlachend aar hem. "Niet dat ik hoe je er nu uitziet verkeerd vind maar ik wil niet dat alle meisjes gewoon pardoes op de grond pleuren omdat jij voorbij komt." zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 20:40 ]


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Jamie draait haar hoofd over haar schouder om me aan te kijken. Ze draagt een glimlach op haar gezicht.
    'Misschien moet je een overhemd overwegen.' stelt ze dan voor. Hoezo? Vind ze dit geen leuk aanzicht? Zonder het expres te doen, gaat mijn wenkbrauw omhoog.
    'Niet dat ik hoe je er nu uitziet verkeerd vind maar ik wil niet dat alle meisjes gewoon pardoes op de grond pleuren omdat jij voorbij komt.' legt ze me dan uit. Ze lijkt te lachen.Aha, nu begrijp ik het. Ja, daar moet ik haar wel gelijk in geven.
    Het lijkt echt alsof ik heel arrogant ben, maar dat valt echt wel mee. Ik bedoel; je hebt mensen die arrogant zijn en die vinden zichzelf geweldig, terwijl ze dat eigenlijk niet zijn, maar ik als ik niet te bescheiden ben, kan ik wel zeggen dat ik op zijn minst geweldig ben.
    Ik zucht alsof ik het heel erg vind.
    'Nou goed dan,' zeg ik en ik loop naar mijn kast om daar een overhemd uit te pakken. 'Alleen omdat jij het zo graag wil.'
    Dan loop ik nog een enkele spiegel om een hand door mijn haar te halen. Vervolgens loop ik naar Jamie om haar hand te pakken en haar mee te trekken naar de gang.
    'Let's go!' zeg ik enigszins jolig, terwijl ik een sprongetje doe alsof ik een soort kabouter ben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Dove Laneya Paetrix

    'Ik denk dat deze nog een beetje groot voor je zijn, Dove,' antwoordt een meisje. Ja duh, dat lijkt mij ook. Dat zeg ik niet hardop. Ik ben echt slecht met namen, maar ik heb wel onthouden dat dit één van Sileens vriendinnen is. Vrij logisch als ze hier in de kamer is. Het meisje heeft lichtbruine haren en ziet er best wel aardig uit. De toon waarop ze me verteld dat de jurken waarschijnlijk te groot zijn, is ook niet onaardig of zo.
    'Maar ik heb jurken van een aantal jaar geleden die je misschien ook mooi vindt?' zegt ze me dan op een vragende toon. Ik begin meteen te springen.
    'Ja echt?' roep ik bijna uit. God, wat ben ik toch een enthousiast klein kind. 'Dat zou zo gaaf zijn! Gaan we erheen? Waar liggen ze? Ik wil ook supergraag naar het feest! Is het eigenlijk ook voor eerstejaars? Als dat niet zo is he... Man, ik haat eerstejaars zijn. Jullie mogen zóveel meer.'
    Plots merk ik dat ik nogal aan het ratelen ben, iets wat ik altijd doe als ik enthousiast ben. Ik voel dat het rood een beetje op mijn wangen begint te komen.
    'Ik bedoel; dat zou ik erg leuk vinden.' Ik verbeter mezelf met een glimlach naar de bruinharige vriendin, wat eigenlijk een heel onhandige bijnaam is, omdat alle meiden hier bruin haar hebben, behalve ik. Maar goed, daar gaat het nu dus eventjes niet om.



    Dit topic is gesloten omdat het de awesomeheid van mijn posts niet aankon.

    Het nieuwe topic

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 15:44 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman