• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OEHOE, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Sad and tired.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    Sad and tired.

    Wie gaat Jimmy als bestman vragen? Nieuwsgieerig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yayy, love talking to Marthe. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik moet echt stoppen met aan jou denken, want wat een sukkel zijn jij en je vriendjes eigenlijk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Shit, ik kan dit soort films echt niet aan. Het is zo oneerlijk. ;/


    Caution first, always.

    Woah twee dezelfde namen in en boek en dan ook nog eens broers — dit is zo'n toeval! But I like it.


    Cillin schreef:
    Ik moet echt stoppen met aan jou denken, want wat een sukkel zijn ben jij en je vriendjes eigenlijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Bedankt dat je zo vroeg verteld dat de mensen van de NAM morgen ons huis op aardbevinggsschade komen checken..
    Nou mag ik nog mn kamer opruimen.

    Jesus, dit is zo storend. Fuck off.


    Caution first, always.

    Ik heb echt gewoon nergens zin meer in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zo lastig, ik wil wel nieuwe vrienden maken, maar alleen op internet en eigenlijk heb ik geen zin om met ze te praten. Meh.


    Your make-up is terrible

    You got to be kidding me.
    Bitch. Als het niet voor een cijfer was geweest, had ik alles op jou af gestuurd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in enkel sociaal contact, want ik weet dat het toch elke keer eindigt met een "doei" - maar aan de andere kant wil ik eens een keertje de eerste keuze zijn voor iemand en die me bewijst dat diegene wel blijft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.