• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope... Geen zin in vandaag.


    Stenenlikker

    Woensdag alweer! Gelukkig gaan de weken snel met stage.. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Benor schreef:
    Nope... Geen zin in vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Slechts drie uur school kan ik wel aan. Hoop ik.


    kindness is never a burden.

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Normaal? Dan vraag ik me wel af waarom?

    Geen idee, mn familie is raar.
    Mn tante vind het normaal om elke freaking dag bij ons te komen en haar twee kinderen hier te laten spelen ipv thuis. En als de kinderen ook maar even huilen raakt ze meteen in paniek en roept ze moord en brand. Kinderen mogen niet huilen blijkbaar.



    Welke idioot belt me om deze tijd?
    Wát heb ik gedaan dat ik niet meer mag uitslapen? Mag ik please een ochtend tot na 9 uur slapen?

    Aisslin schreef:
    Ik ben net verhuist naar een hele leuke studio met een douche, maar de douche is dus kapot en nu heeft de huisbaas besloten dat er maar een nieuwe in moet. Iets met plastic platen en lijm... En die lijm is dus slecht voor de gezondheid wanneer dat moet drogen dus ik mag straks een week mijn huis niet in ;(

    En ik heb tot het moment dat die eikel besluit dat hier werk gemaakt van moet worden dus geen douche en ga ik dus in het zwembad of zo moeten douchen. Ik kan wel janken.
    Oh... Dat is echt vervelend. Hopelijk kun je een plek vinden waar je die week kunt verblijven. D:

    Dauth schreef:
    Ge-wel-dig. Mijn laptop oplader is kapot en morgen heb ik natuurlijk vroeg school. Ugh.
    En nu doet hij het opeens weer. Dafuck?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 8:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Natuurlijk ben ik mijn schets kwijt (cat)

    Jeetje wat is de acteur die Arthur wemelt speelt dik geworden!!
    Ik herkende hem niet eens xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    OP NAAR GRONINGEN! Muziekwinkel! Muziekwinkel! Muziekwinkel! _O_ :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij moet wel een goed persoon zijn als je een vrouw wenst verkracht te worden in alle manieren mogelijk, bloedend achtergelaten wordt naast een afgelegen weg en de dader nooit opgepakt zal worden. Ja, een echte feminist ben je, als man.

    Zweinstein schreef:
    OP NAAR GRONINGEN! Muziekwinkel! Muziekwinkel! Muziekwinkel! _O_ :3


    Oooh kom naar mijn school. Die muziekwinkel (toets en nog iets of zo, toch) waar jij heen gaat is heel dicht bij ^.^

    Kaj schreef:
    (...)

    Oooh kom naar mijn school. Die muziekwinkel (toets en nog iets of zo, toch) waar jij heen gaat is heel dicht bij ^.^


    TERTS EN TOETS! _O_

    Maar we gaan niet meer. ;_;
    Papa zijn auto is naar de reperateur, en we hebben een leenauto gekregen. Maar we zijn vergeten de tomtom uit de auto te halen en weten de weg niet. Dus we gaan zaterdag, want vrijdag krijgen we ergens een keertje de auto weer terug. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    TERTS EN TOETS! _O_

    Maar we gaan niet meer. ;_;
    Papa zijn auto is naar de reperateur, en we hebben een leenauto gekregen. Maar we zijn vergeten de tomtom uit de auto te halen en weten de weg niet. Dus we gaan zaterdag, want vrijdag krijgen we ergens een keertje de auto weer terug. :'D


    Jaaa dat!

    Ooohh jammer ):

    In plaats van telkens mij te verwijten kijk je naar jezelf. Heb jij een vriendin? Ja. Heb jij mijn geheimen door verteld? Ja. Heb jij wraak genomen op iets wat (ja, een fout van mij was) ik niet expres deed? Ja.
    Als ik dat hele rijtje afga bij mezelf is het allemaal een nee. Verwijt mij niet voor de dingen die je zelf doet. Echte vrienden doen zoiets niet.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 11:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kaj schreef:
    (...)

    Jaaa dat!

    Ooohh jammer ):


    Jaa idd :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •