• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeetje, hou je kop toch! Sorry for not being perfect! Ugh!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus omdat Crystal Clear te duur is mag ik het niet meer drinken? Sorry hoor dat ik meer dan een glas per dag drink. Ik droog liever niet uit. En een mens moet toch 2 liter vocht per dag innemen? Ik ga niet dat ongezondere goedkope Aldi troep drinken. Alle frisdrank behalve CC is veel te zoet voor me..

    Vow schreef:
    Dus omdat Crystal Clear te duur is mag ik het niet meer drinken? Sorry hoor dat ik meer dan een glas per dag drink. Ik droog liever niet uit. En een mens moet toch 2 liter vocht per dag innemen? Ik ga niet dat ongezondere goedkope Aldi troep drinken. Alle frisdrank behalve CC is veel te zoet voor me..


    Waterrrrrr. 8D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 12:23 ]


    Your make-up is terrible

    Wat handig dat ze dan zeggen dat je op een bepaalde datum moet bellen, maar dat ze er zelf uiteindelijk niet eens zijn op die dag.


    Caution first, always.

    @ mezelf, stop met zo laat te gaan slapen. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Vow schreef:
    Dus omdat Crystal Clear te duur is mag ik het niet meer drinken? Sorry hoor dat ik meer dan een glas per dag drink. Ik droog liever niet uit. En een mens moet toch 2 liter vocht per dag innemen? Ik ga niet dat ongezondere goedkope Aldi troep drinken. Alle frisdrank behalve CC is veel te zoet voor me..
    Waarom zou je dat drinken als je ook gewoon kraanwater kunt drinken? Zoveel goedkoper.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, dat is pas overdrijven zeg. En gatverdamme, dat er zulke mensen bestaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dauth schreef:
    (...)Waarom zou je dat drinken als je ook gewoon kraanwater kunt drinken? Zoveel goedkoper.

    True, maar ik mag niet de hele dag door calorieloze dingen drinken, omdat ik like 3 kilo moet aankomen. Maar al het andere frisdrank of sapjes zijn niks voor mij.

    Vow schreef:
    (...)
    True, maar ik mag niet de hele dag door calorieloze dingen drinken, omdat ik like 3 kilo moet aankomen. Maar al het andere frisdrank of sapjes zijn niks voor mij.

    Je kan toch op een andere manier aankomen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet huilen. Niet huilen. Je zit op school.


    wat was dit ookalweer

    Sacramental schreef:
    (...)
    Je kan toch op een andere manier aankomen?

    Ja, maar van de diëtiste mag ik dus geen lege calorieën/calorie loze dingen eten en drinken. Nouja, ik mag het wel, maar ze raadt het af.
    Dus ik moet iets anders verzinnen voor CC en water. Maar ik hou echt niet van frisdrank en sapjes als multivitamine.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 13:41 ]

    Vow schreef:
    (...)
    Ja, maar van de diëtiste mag ik dus geen lege calorieën/calorie loze dingen eten en drinken. Nouja, ik mag het wel, maar ze raadt het af.
    Dus ik moet iets anders verzinnen voor CC en water. Maar ik hou echt niet van frisdrank en sapjes als multivitamine.

    Je kan toch ook voor jezelf Crystal Clear kopen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vow schreef:
    (...)
    Ja, maar van de diëtiste mag ik dus geen lege calorieën/calorie loze dingen eten en drinken. Nouja, ik mag het wel, maar ze raadt het af.
    Dus ik moet iets anders verzinnen voor CC en water. Maar ik hou echt niet van frisdrank en sapjes als multivitamine.


    Dan eet je wat meer calorieën? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn broertjes kiezen echt de raarste vriendjes uit :s

    Caffeine schreef:
    (...)
    Je kan toch ook voor jezelf Crystal Clear kopen?

    Dat kan zeker. Al zal ik eerst een inkomen moeten hebben.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dan eet je wat meer calorieën? (:

    Dat doe ik ook, al kom ik dan nóg niet veel aan..
    Ik ben het ook zo weer kwijt, zonder iets te doen.