• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En weer terug op je computer. Klootzak.

    Sinds wanneer horen kinderen van 4 pas om 11 uur op bed te liggen?
    Heb ik nou zo'n andere kijk op het zijn van een ouder?

    Ik wil je vrienden én hun vriendinnetjes helemaal niet ontmoeten na onze tweede date. Hallo, ik ben socially awkward én ik kan niet golfen. Ik ontmoet ze wel op je verjaardag of zo.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geez, ik haat deze situatie. I'm done fighting. En dat bericht... Ik heb het gevoel dat ik mijn laatste thuis verlies.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vow schreef:
    Sinds wanneer horen kinderen van 4 pas om 11 uur op bed te liggen?
    Heb ik nou zo'n andere kijk op het zijn van een ouder?

    Kinderen van vier horen voor 8 uur al in bed te liggen joh o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)
    Kinderen van vier horen voor 8 uur al in bed te liggen joh o.o

    Dus ik ben niet gek dat ik mijn kinderen op hun vierde om 7 uur op bed stop (:
    Mijn familie vindt blijkbaar dat het normaal is dat kleine kinderen laat op bed gaan. ><

    HOLY SHIT! De bliksem sloeg hier zo hard in dat bij vier auto's het alarm aan sloeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wtf is #dearme nou weer voor iets? Heel interessant een verhaaltje over jezelf. Leuk ook dat het uitgelegd wordt waarom iedereen op youtube ineens een video upload met #dearme..

    Wat ben jij soms een gigantische klote lul en een vuile egoist


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ge-wel-dig. Mijn laptop oplader is kapot en morgen heb ik natuurlijk vroeg school. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Do I look like I give a shit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vow schreef:
    (...)
    Dus ik ben niet gek dat ik mijn kinderen op hun vierde om 7 uur op bed stop (:
    Mijn familie vindt blijkbaar dat het normaal is dat kleine kinderen laat op bed gaan. ><

    Normaal? Dan vraag ik me wel af waarom?


    Ik wil een tuin vol egels

    Dude... je bent echt een creep. Je raakt een tikkeltje te obsessed, ik ga nog bang worden..


    16 - 09 - '17

    Het is 10 voor 6 in de ochtend en ik ben al een uur wakker. Waarom kan ik niet slapen? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het verslag maar even snel uitprinten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"