• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kon ik Duits leren maar leuk vinden. ._. Moet mijn cijfers omhoog halen. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    What to do?

    Zoiets zeg je niet, kom op.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FoxAngel schreef:
    Kon ik Duits leren maar leuk vinden. ._. Moet mijn cijfers omhoog halen. :c


    Wat moet je precies leren? Ik vind leren ook niet leuk, maar je kan het leuk maken. c:

    OT: Yes, 75% voor meetkunde!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik vind het 't irritantste als iemand z'n muziek hardop aan heeft.


    Daar erger ik me ook altijd dood aan, vooral wanneer ik het nog boven mijn eigen muziek uit hoor. Ik hoop dan altijd dat er een conducteur langs komt die er wat van zegt ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Zoiets zeg je niet, kom op.

    Ik kan me er echt aan ergeren wanneer bijna elk personage in een RPG een dramatisch verleden heeft gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tigresse schreef:
    (...)

    Wat moet je precies leren? Ik vind leren ook niet leuk, maar je kan het leuk maken. c:

    OT: Yes, 75% voor meetkunde!

    Ik heb maandag een test over Präteritum en Perfekt. Ik moet een hele lijst uitzonderingen van werkwoorden leren. :c Geen idee hoe ik dat leuk moet maken. xD

    & Gefeliciteerd! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Wannabe much.

    Buikje, stop met pijn doen, het is echt niet fijn.


    16 - 09 - '17

    Goed bezig, Erieka. Je hebt inmiddels een bak chips gegeten en een stuk boterkoek, terwijl je een gezondere levensstijl wilde. Je hebt zojuist alles verpest. Terwijl je dit typt zit je ook nog cola te drinken. Way to go..


    26 - 02 - '16

    Iparis schreef:
    Ik kan me er echt aan ergeren wanneer bijna elk personage in een RPG een dramatisch verleden heeft gehad.

    Some serious drama inspiration.

    OT: Soms heb ik werkelijk het idee alsof je opzettelijk zulke dingen zegt zodat ik me stommer ga voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom moet ik nou net jou tegen komen in de trein waardoor ik de gehele reis als een opgefokte kip in dezelfde coupé moest zitten? Echt. . . Wat jij me ooit hebt aangedaan zal ik nooit ofte nimmer meer vergeten. Nooit heb ik gesnapt waarom ik gevoelens voor jou kreeg. . . Bah. Voel me vies. Wil mezelf verschillende uren schrobben onder de douche.


    Eerst doen alsof je je zorgen maakt en me dan links laten liggen. Je goede daad is zeker weer verricht?


    I'm your little ray of pitch black.

    Jeeeez, een mega Draugr aanval ): Ik tril nog steeds van de adrenaline die toen door me heen gierde... En dat terwijl het gewoon een spelletje is :/


    Stenenlikker