• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Benor schreef:
    Jeeeez, een mega Draugr aanval ): Ik tril nog steeds van de adrenaline die toen door me heen gierde... En dat terwijl het gewoon een spelletje is :/


    Skyrim! ;D Maar die zijn soms echt heftig jaa. ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Skyrim! ;D Maar die zijn soms echt heftig jaa. ö


    Ouiii ^^ En ja, het einde van de Proving Honor quest. Too.Much.Draugr. :C Sowieso vind ik die Draugr soms echt doodeng.


    Stenenlikker

    Benor schreef:
    (...)

    Ouiii ^^ En ja, het einde van de Proving Honor quest. Too.Much.Draugr. :C Sowieso vind ik die Draugr soms echt doodeng.


    Dit gaat cliché klinken, maar daar zat ik dus laatst vast. Was voor de zoveelste keer opnieuw begonnen en wilde nu dus een Weerwolf worden. Kwam die knurft van een Farkas me dus niet redden uit de kooi. Ugh. Maar ik kan me wel de laatste keer herinneren dat ik daar was... Jup, Draugr zijn echt vreselijk. Ik vecht nog liever tegen een draak - vreemd genoeg. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Dit gaat cliché klinken, maar daar zat ik dus laatst vast. Was voor de zoveelste keer opnieuw begonnen en wilde nu dus een Weerwolf worden. Kwam die knurft van een Farkas me dus niet redden uit de kooi. Ugh. Maar ik kan me wel de laatste keer herinneren dat ik daar was... Jup, Draugr zijn echt vreselijk. Ik vecht nog liever tegen een draak - vreemd genoeg. ;D


    Oh, yippie, bug dus... Altijd balen.
    Maar idd, een Draak is iig in zn eentje (over het algemeen, ik heb wel eens tegen 2 draken en een mammoet gevochten O_O Gelukkig maakten ze elkaar ook af)), maar Draugr zijn dat nog wel eens niet en dan overwelmen ze je. En die Farkas is ook echt zo'n zwakkeling :/


    Stenenlikker

    Zo Quizlet lag er lang uit.


    i put the fun in funeral

    Benor schreef:
    (...)

    Oh, yippie, bug dus... Altijd balen.
    Maar idd, een Draak is iig in zn eentje (over het algemeen, ik heb wel eens tegen 2 draken en een mammoet gevochten O_O Gelukkig maakten ze elkaar ook af)), maar Draugr zijn dat nog wel eens niet en dan overwelmen ze je. En die Farkas is ook echt zo'n zwakkeling :/


    Ik vind Farkas echt vreselijk, haha. Evenals alle bugs in Skyrim. Maar inderdaad... soms gaat het ook met de draken niet zoals bedoeld. xd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 19:36 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh dat is nou précies het punt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Overkill schreef:
    Zo Quizlet lag er lang uit.


    Indeed.


    26 - 02 - '16

    Awh yes *O*


    -

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik vind Farkas echt vreselijk, haha. Evenals alle bugs in Skyrim. Maar inderdaad... soms gaat het ook met de draken niet zoals bedoeld. xd


    Ik ook... Benor is mijn held :3 Ben gelukkig nog niet veel bugs tegengekomen, pfieuw.
    Hmm, misschien moeten we dit gesprek maar in gb voortzetten ;')


    Stenenlikker

    Sigh..

    Bedankt voor de zoveelste loze belofte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, weet ik ook weer wat ik aan jou heb.


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    Oké, weet ik ook weer wat ik aan jou heb.


    Nee, visite D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered