• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga gewoon eten maken. x_x Het is bijna 7 uur ondertussen.


    Your make-up is terrible

    STOP. TOUCHING. THINGS. Ik word zo gek van mezelf. Het staat goed Mitchell, stop moving it! Je hoeft het niet 20 keer aan te raken om zeker te weten dat het goed is. Ugh.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 18:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ugh, so done


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Caffeine schreef:
    Zo koud x_x







    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    Yesh, she's gone! _O_


    En nu maar eens aan de studie!


    Ha dat is nou het leuke als je oma aan de andere kant van de wereld woont
    ik heb haar 3 keer in mijn leven gezien, toen ik 1 of 2 jaar was (herriner ik me niet eens), toen ik 7 ofzo was (vage herrinering dat ze een princessen tapijt voor me had gekocht) en een jaartje geleden
    Ik moest een paar weekjes er door heen, maar nu heb ik een paar jaar rust.
    Ik heb medelijden met me broer, die woont 10 minuten bij haar weg!

    OT: waarom woort ik altijd zo moe wakker


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Beereo schreef:
    (...)

    Ha dat is nou het leuke als je oma aan de andere kant van de wereld woont
    ik heb haar 3 keer in mijn leven gezien, toen ik 1 of 2 jaar was (herriner ik me niet eens), toen ik 7 ofzo was (vage herrinering dat ze een princessen tapijt voor me had gekocht) en een jaartje geleden
    Ik moest een paar weekjes er door heen, maar nu heb ik een paar jaar rust.
    Ik heb medelijden met me broer, die woont 10 minuten bij haar weg!

    OT: waarom woort ik altijd zo moe wakker


    Nouja, als je goed met je oma overweg kunt is het niet zo erg als ze komt. Maar ik kan dat totaal niet en werd vandaag weer lekker de grond in geboord.
    Zo te merken heb jij het ook niet zo op je oma, of wel?


    OTOFT: Hmm, kaarten maken of DWDD kijken. Ik denk dat ik voor DWDD ga. Of even achter de bar aangezien de eerste darter er al is. Na NCIS sowieso weer kaarten maken. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus jij vindt het normaal dat je op je dertiende stiekem naar een discotheek gaat, daar zo dronken wordt dat je seks hebt met een kerel van wie je de naam niet eens weet in de bosjes op de parking en vervolgens de hele dag ‘ziek’ thuis zit met een kater die zo enorm is dat je je niet eens meer kunt herinneren dat je het allemaal gedaan hebt? Juist ja. Niet zeker of het zware opschepperij door wanhopig aandachtstekort is of dat je echt zo ziek bent om zoiets te doen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2015 - 19:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben daadwerkelijk bang voor oude mensen xD
    Het heeft dus niet zo veel met haar te maken maar ik krijg paniekaanvallen als oudjes te dichtbij komen

    wat ben ik een schijterd soms (cat)


    There is nothing I need, except the function to breathe

    @ Yolanda: Nou, oké.. Ik heb het nu toch niet meer koud, want verwarming. *-* Huggies back.

    Soundgarden schreef:
    Dus jij vindt het normaal dat je op je dertiende stiekem naar een discotheek gaat, daar zo dronken wordt dat je seks hebt met een kerel van wie je de naam niet eens weet in de bosjes op de parking en vervolgens de hele dag ‘ziek’ thuis zit met een kater die zo enorm is dat je je niet eens meer kunt herinneren dat je het allemaal gedaan hebt? Juist ja. Niet zeker of het zware opschepperij door wanhopig aandachtstekort is of dat je echt zo ziek bent om zoiets te doen.

    Hoe komt ze in die discotheek? :') Kinderdisco?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou je accenten in je username kunnen gebruiken...? Want zonder accent vind ik degene die ik gedachte heb namelijk minder :/


    Stenenlikker

    Ik kan het echt niet op te brengen om te schrijven... Wtf is er mis met mij.


    Your make-up is terrible

    Zoveel ORPG's. zo weinig mensen die er nog interesse in lijken te hebben. Ugh, maybe moet ik het voor mezelf maar enkel bij RPG's weer houden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Caffeine schreef:
    @ Yolanda: Nou, oké.. Ik heb het nu toch niet meer koud, want verwarming. *-* Huggies back.
    (...)
    Hoe komt ze in die discotheek? :') Kinderdisco?

    Fake ID or backdoor? :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zooooo benieuwd nu :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Hmm.. I don't know..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"