• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil een ja of nee. Geen misschien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Doe eens normaal!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Papa, soms haat ik je echt. Hou je kutgrapjes over mijn lievelingsliedjes voor jezelf, wil je. Als je zo doorgaat ga ik mezelf nog iets aan doen op een dag.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil best koken, maar doen moet iemand me wel vertellen wat het recept is. Heel handig dat ik nu alleen thuis ben. :'D Drie aardappels per persoon, denk ik? Maar hoeveel eieren? Dit wordt een interessante maaltijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er staat 'schakel de laptop niet uit tijdens het updaten', doe dat dan ook niet...

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 16:29 ]

    Ugh waarom is sms'en met mensen toch anders dan met ze te praten. What the hell wil je dat ik antwoord op "inderdaad", damn. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Praat niet tegen me als je daarna toch niet van plan bent om te antwoorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik wil best koken, maar doen moet iemand me wel vertellen wat het recept is. Heel handig dat ik nu alleen thuis ben. :'D Drie aardappels per persoon, denk ik? Maar hoeveel eieren? Dit wordt een interessante maaltijd.


    Wat moet je koken? Is er niet iets op het internet te vinden? ^^


    Otoft: ik heb het zoooo koud! En schijnbaar ben ik de enigste. Pff. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom stel ik altijd alles uit. ;o


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik weet weer waarom ik geen zin had om voor je te schrijven en ik ga voorlopig ook niet voor je schrijven. Soms ben je echt getsie, hoor.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 17:04 ]


    Your make-up is terrible

    Cwtch schreef:
    (...)

    Wat moet je koken? Is er niet iets op het internet te vinden? ^^


    Otoft: ik heb het zoooo koud! En schijnbaar ben ik de enigste. Pff. D:


    Ehm, ribbes? Ik geloof dat het nogal Duits is. Geen idee of er een Nederlands woord voor bestaat, eigenlijk. :x Het zijn een soort pannenkoeken van geraspte aardappel.
    En ik heb het net geprobeerd te googlen, maar ik krijg 314k resultaten voor spareribs. Nee, Google, ik weet wat ik heb getypt en dat was het niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    lol


    plulululu

    Ik heb wat verschillende zoektermen geprobeerd en Google bood me net KamaSutra Ribbed Condoms aan. Dat is ook niet wat ik bedoelde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb wat verschillende zoektermen geprobeerd en Google bood me net KamaSutra Ribbed Condoms aan. Dat is ook niet wat ik bedoelde.


    Weet je het zeker Inge? Seems like a lovely dinner option.

    Maar zijn de dingen die je vind als je kartoffel pfannkuchen intypt niet goed. Ik vond een link die het reibeplätzchen noemde, misschien is dat wat je zoekt?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 17:17 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Get rekt.


    i put the fun in funeral