• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I should stop caring. Who cares about me when I need it? I know the answer.
    Fucking no body.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Auw. Gvd. Ik wou dat je je stomme oorontsteking had bijgehouden ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    To many feels. Stom lied.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom?


    Ik heb een hekel aan België omdat ik een keer naar een Belgisch jeugd kamp ben gegaan iedereen daar maakten flauwe grapjes over dat ik een Nederlands ben en ze vielen me vaak aan :S


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel aan België omdat ik een keer naar een Belgisch jeugd kamp ben gegaan iedereen daar maakten flauwe grapjes over dat ik een Nederlands ben en ze vielen me vaak aan :S


    Aha. En daarom heb je een hekel aan héél België. Begrijpelijk.

    OT: Pfoe, ik moet echt leren om eerder aan mijn huiswerk te beginnen. Dat wordt dan weer eens een nachtje stiekem wiskunde maken in mijn bed.


    kindness is never a burden.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 21:12 ]


    kindness is never a burden.

    Wat ben ik toch weer een antisociaal persoon.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dat zelfs de theme song me al vrolijk maakt, maakt het die serie nog fantastischer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh. Ik heb geen idee welk punt ik met mijn essay wil maken en hoe ik het beste kan beginnen. Ik heb een geweldige inleiding, maar daar houdt het op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Altijd fijn als je gecrackte dingen kan downloaden ipv kopen. Scheelt me weer wat centjes. (:

    Wow. Zo'n open dag is best heftig. Zó veel informatie.. Ik heb er gewoon hoofdpijn van :/


    26 - 02 - '16

    Zeker weer een of andere sick joke van je. Is die vriendin van je geen genoeg entertainment ofzo? Zielig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op, Lene. Nog maar een paar zinnetjes. Je kan het wel.


    kindness is never a burden.

    Hou je borsten in je shirt pls


    i put the fun in funeral

    Kan niet wachten om morgen weer naar mijn poesje te gaan :3

    Het wokken zal wel een hele zware lading krijgen. De hele zaterdag waarschijnlijk.
    Alvast gefeliciteerd oma. Ik hoop dat je bij ons bent. (flower)