• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ikbenzoblij ikbenzoblij ikbenzoblij. Jezus. Eén complimentje maakt mijn hele fucking dag goed. Sommige mensen zijn echt zulke schatten, omfg. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo zielig. Ugh. I miss your sweet compliments. I miss you :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die irritante capsules die veel te groot zijn om normaal door te slikken... Elke keer weer stik ik bijna.

    Belachelijk..


    16 - 09 - '17

    Wait, zei je nou serieus dat je het niet erg zal vinden als jouw ouders een poging gaan doen om ons te koppelen? Niet dat ik dat heel erg zal vinden, hehe.....
    Well, ik ben erg benieuwd hoe dit zal aflopen.


    Stenenlikker

    Oh wee als ik door die trein vertraging mijn tentamen mis. Hoe kan een trein überhaupt tien minuten vertraging hebben op een stuk dat slechts 9 minuten duurt +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neem ik mijn laptop mee of niet..

    Vandaag op zoek gaan naar de perfecte zomerjas! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik haat deze dag. Ik had nooit op facebook moeten kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil niet alleen naar Emmen rijden en daar parkeren. Straks gaat het weer fout. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het idee dat het al ver in de middag is. Ben ook al zo lang wakker. Heerlijk. Ik moet vaker vroeg op bed gaan en opstaan.

    Ik ben blij, hihi.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo moe ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gewoon een 8.2 op mijn examen gehaald, wauw D:


    26 - 02 - '16

    Okeey dan. Ik vind het niet zo fijn als zwarte mannen tegen me gaan praten op de manier dat ze laten zien iets van je te willen.

    Plus het is heerlijk warm in de zon. Net lente :3 Kan niet wachten tot het zomer is En nog warmer.