• Van deze RPG wordt een story gemaakt met de dossiers die in de loop der tijd worden uitgebreid
    Dit is een RPG waar makkelijk ingesprongen kan worden




    Niet iedereen maakt goede keuzes in zijn of haar leven. Vaak hebben deze foute keuzes niet hele grote gevolgen. Tja, je bent 5 dollar lichter of je krijgt net niet die baan, maar het heeft geen permanent effect op je toekomst. Het is niet leuk, maar je komt er wel. Toch zijn er ook keuzes, die je hele leven op z'n kop kunnen zetten. Dit hebben de jongeren van blok 27C ook wel gemerkt.
    Sydney School for Problematic Adolescents is een gevangenis voor criminele jongeren. Ze kunnen hier terrecht van hun 12e tot en met hun 25ste, daarna gaan ze ofwel terug de samenleving in, ofwel door naar Sydney State Penitentiary. De jongeren kunnen hier zitten van iets kleins als herhaaldelijk rijden onder invloed en diefstal tot moord en brandstichting. Ze zitten hier (een deel van) hun straf uit, krijgen heropvoeding en psychologische hulp waar nodig en worden voorbereid op de rest van hun leven, binnen of buiten de muren. Toch gebeurt er meer binnen de muren.
    In blok 27C zitten jongens van de leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Ze zitten er allemaal om een andere reden. Sommigen zullen na hun tijd hier teruggaan de samenleving in, terwijl anderen nooit meer buiten de muren zullen komen. Het is een bonte verzameling jongeren en de medewerkers hebben zeker ook aan de bewoners van blok 27C hun handen vol. Nu het cellenblok vol zit is de groep hechter dan ooit. Het is binnen hun 'woonblok' net een studentenhuis, waarin de vreemdste dingen kunnen gebeuren.


    • Rollen •
    • Michael Gordon Clifford • Mensensmokkel, ontvoering, verkrachting, aanranding, bedreiging • Markiplier
    • Ashton Fletcher Irwin • Verkrachting, openbare seksuele activiteiten, openbaar dronkenschap, rijden onder invloed, bedreiging, mishandeling • Wyrm
    • Luke Robert Hemmings • Roofoverval, doorverkoop van gestolen goederen, poging tot moord • The_Glue
    • Calum Thomas Hood • Drugs dealen, mishandeling, bedreiging, illegaal wapenbezit, naaktlopen • Bain
    • Luca Pasqualino • Roofoverval, doodslag, verzet bij arrestatie • Hadassa
    [R]• • • Balloo
    • Harry Edward Styles • Doodslag • Hiro
    • • •


    • Instituutregelement •
    • Je houd je aan het rooster
    • Tussen opsluiting en loslating is het stil en is iedereen in zijn eigen cel.
    • Voor je een nieuwe activiteit onderneemt vraag je toestemming
    • Geen alcohol, drugs, sigaretten.
    • Geen seks of andere intimiteiten.
    • Geen publieke onzedelijkheden.
    • Geen ruzies. Als er iets is ga je naar de bewaarders.
    • Eens per week is er groepstherapie, op woensdag avond. Aanwezigheid is verplicht.
    • Eens per week wordt er gezamenlijk schoongemaakt, op maandag avond. Medewerking is verplicht.
    • Geen enkele tegenspraak tegen de bewaarders, of ander personeel.
    • Het personeel bepaald of je een regel hebt overtreden of niet.

    Op overtreding van elk van deze regels staat 7 tot 14 dagen isolatie per overtreding.


    The Story


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Als alle reserveringen vol zijn kunnen er personages worden toegevoegd
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maakt nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    • Het Begin •
    Het is woensdag middag en iedereen zit aan zijn lunch, boterhammen met veggiemite en een glas melk. De jongens bespreken onderling wat ze 's middags gaan doen. Sommigen hebben net een paar uur staan sporten, dus die zijn nodig toe aan een douche voor ze iets anders gaan doen. Anderen maken zich juist klaar om te gaan sporten. Weer anderen komen net uit de bibliotheek en gaan daar zo naartoe terug. Weer anderen zullen straks zich wenden tot creatieve bezigheden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het verbaasde me niet dat hij opeens erg snel was toen ik zei dat hij erbij mocht komen, maar ik stond er niet echt bij stil, ik was te afgeleid door mijn eigen gedachten. Ik legde mijn armen om Calum's nek toen hij bij me was komen staan zijn handen op mijn heupen had gelegd, wat me gek genoeg helemaal niet stoorde. Ik glimlachte en gniffelde om zijn woorden dat ik belangrijker was dan de boeken, wat een compliment. Mijn vingers gleden zacht door zijn haar terwijl hij een kus in mijn mondhoek drukte, nu moest hij wel weten wat eraan de hand was. Ik dacht er niet over na, maar er kwam wel een teleurgesteld geluidje over mijn lippen. Ik wilde een echte kus, niet zoiets. Daarom zoende ik hem wel zoals het hoorde, waar ik een stuk meer gevoel in legde dan dat ik normaal ooit zo doen. Het besef van mijn grenzen waren erg vaag en het kon me weinig schelen of ik er overheen ging. Of dat kwam door de alcohol of dat het iets was wat ik altijd al wilde maar het me nu pas besefte, kon me niet schelen, ik ging gewoon af wat ik op dit moment wilde. "Ja, het was heftig, maar ik denk dat ik hem wat dingen in heb kunnen laten zien wat hij echt nodig had," antwoordde ik met een trotse glimlach. Mijn doel was geweest om Ashton te helpen en volgens mij was dat gelukt, al was het misschien niet veel. Tevreden gehum rolde over mijn lippen door de strelingen over mijn heupen en ik drukte mijn lichaam dichter tegen het zijne aan. Het was warm en dat voelde fijn, dat was het enige dat voor mij telde. Gewoon omdat ik het kon, kuste ik hem nogmaals, feller dan eerst, om te testen wat ik wel en niet kon. Het was niet dat ik compleet geen ervaring had, eerder dat het nooit echt vrijwillig was. Mijn hoofd was er maar half bij en het kwam niet in me op hoe Calum erop zou kunnen reageren, al zou hij er zeker niet tegen protesteren. Als dit positief bleek te zijn, kon ik wat meer proberen en ik zag wel waar het eindigde, zolang hij er maar mee instemde zag ik er geen slechte kanten aan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Ik had Harry net gekust op haar mondhoek, waardoor ik wel merkte waarom ze zo raar deed. Ze was flink aangeschoten, al dan niet echt dronken. Toch stribbelde ik echt niet tegen toen ze me zoende. Ik hield het alleen, met tegenzin, wel wat kort om mijn zenuwen gerust te stellen. "Mooi. Pas je wel op jezelf?" zei ik nog, terwijl ik zacht over haar heupen streelde, gewoon om zelf aan haar te blijven zitten. Ik kon mezelf echt niet helpen en het was heerlijk om te voelen dat ze uit zichzelf tegen me aan kroop. Het was heerlijk en ik voelde me geweldig warm vanbinnen omdat ze me genoeg durfde te vertrouwen om dit te doen, zelfs al was het met de hulp van wat drank. Nu had ik dit liever gezien met haar nuchter, maar misschien was dat een stapje te ver. Ze zoende me weer en het was echt intens, intenser dan we ooit een kus hadden gedeeld. Ik liet mijn armen wat verder om haar heen glijden en trok haar nog iets dichter tegen me aan. Ik was blij dat dit toch kon, zelfs al was het maar een klein momentje en kon het net zo goed zo over zijn. Ik genoot er dus maar van en zag waar het schip strandde, maar ik hield wel in de gaten dat ze niet te ver ging onder invloed van de alcohol. Zoenen was tot daaraan toe, maar verder zou ik tegenhouden, zelfs al wilde ik het wel heel graag. Haar eerste goede ervaring moest echt goed en nuchter zijn, en van die gedachte stapte ik zeker niet af. Ze verdiende het beste en dat was niet dronken seks. Ik sloot langzaam de kus weer af en legde mijn hoofd tegen haar schouder, om zacht kusjes in haar nek te zetten. "Zullen we straks gewoon aangekleed op jou bed gaan knuffelen, schoonheid?" vroeg ik zacht aan haar. Mijn ogen zochten haar prachtige groene kijkers, waar ik in kon verzuipen, keer op keer op keer. Met mijn vingers streelde ik zacht over haar rug, terwijl het warme water ons twee omvatte en verwarmde, terwijl er in mijn hart een vlam was ontstaan uit een klein waakvlammetje wat ik al sinds onze eerste blik had gekoesterd. Ik hoopte gewoon dat ik nu hier goed aan deed en niets verpestte aan onze hele prille relatie.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het viel me op dat hij geen enkele seconde beschuldigend klonk. Calum wist dat ik had gedronken en nog zei hij er niks over, wat voor mij erg geruststellend was. Na net had ik geen zin in preken, niet nu ik eindelijk in een goede stemming was. Ik knikte gehoorzaam toen hij vroeg of ik op mezelf paste, dat deed ik ondertussen al tijden en dat ging me prima af. Zoekend naar meer warmte kroop ik dichter tegen de jongen aan en genoot van zijn aanrakingen, ik kon eerlijk zeggen dat het lang geleden was dat ik op deze manier was aangeraakt. En helemaal lang geleden was dat ik liefdevol op deze manier was aangeraakt, ik vond dit dus niet erg. Ik kreeg de overweldigende drang Calum weer te zoenen en aangezien mijn eerste impulsen telkens golden deed ik het ook. Natuurlijk ging hij daar niet tegenin en met de boost aan zelfvertrouwen die ik had durfde ik het aan om mijn tanden te gebruiken en die zacht in zijn lip te zetten. Hij trok al veel te snel terug naar mijn zin, maar zijn kussen in mijn nek waren zeer gewenst. Ik humde zacht en grijnsde om zijn voorstel, waarna ik mijn hoofd schudde. "En wat nou als ik iets anders wil?" zei ik uitdagend tegen hem en liet mijn handen naar zijn borst afglijden. Ik kon het niet laten om alles een beetje te pushen, grenzen verleggen enzo. Ik zag de negatieve zijde er niet van, het was niet alsof hij me niet had gewild sinds de dag dat ik hier kwam. "Vertel me eens, wat is het eerste wat je dacht toen je me een jaar geleden zag? Eerlijk zijn," vroeg ik toen. Ik had geen idee wat zijn eerste indruk was geweest en stiekem was ik daar best benieuwd naar. Afwezig gleden mijn vingers over zijn lichaam, ontdekte de contouren en de structuur ervan. Hij voelde warm onder mijn vingertoppen en het deed me gewoon goed om dit te kunnen doen zonder dat ik op voelde komen dat ik door ging slaan. Grotendeels zou dat door de alcohol komen en later zou ik weer net zo gesloten worden, maar voor nu was het een prettig extra aan het drinken met Ashton.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Harry was aanhankelijker dan ze ooit was geweest. Je hoorde me niet klagen, maar omdat er drank in het spel was, was ik toch voorzichtig met haar. Dat was ook de reden dat ik haar wel streelde, maar toen ze dit in een tongzoen wilde veranderen, ik terugtrok, al was het met veel tegenzin. Ik legde mijn hoofd rustig op haar schouder neer en gaf haar een paar lome kussen in haar nek, terwijl ik voorstelde dit verder aangekleed in haar cel voort te zetten. Daar was ze het alleen totaal niet mee eens en haar toon vertelde me al dat straks mijn zelfbeheersing echt goed getest zou worden. Vanaf dag een was ik al als een blok voor haar gevallen, en dat we nu naakt stonden te knuffelen onder de douche en ze steeds meer probeerde, maakte het echt niet makkelijker. Ik sloot mijn ogen even genietend toen ze over mijn borst streelde en ik zoog zachtjes op haar huid waar mijn lippen nog tegenaan lagen. Ik deed het met de grootste liefde, maar niet met het oog op meer. Daardoor zou dit een lichtrood plekje worden, in plaats van een diepe paarse plek. Bij haar vraag liet ik haar nek rustig los en hief mijn hoofd iets op, om haar aan te kunnen kijken. "Ik kon niet geloven dan zo'n prachtige engel uit de hemel was komen vallen. Ik moest iemand me laten knijpen, voor ik weer iets kon doen. Sindsdien ben ik vastbesloten om je aan me te binden en je voor me te winnen... En dat lijkt nu geluk." zei ik zacht. Mijn lippen liet ik hierop volgend haar lippen liet beroeren. Mijn hart klopte harder dan normaal, al was het niet zo hard als toen ik haar net vroeg of ze de mijne wilde zijn. "Ik had nooit gedacht dat je een straatcrimineel als ik ooit zou zien staan." mompelde ik nog tegen haar lippen aan. Ik wilde haar alles geven wat ze wilde, echt alles, ookal was dat wel moeilijk in de gevangenis, maar over een paar jaar kregen we allebei verlof en kon dat hopelijk meer dan nu. Dan zouden we allebei hopelijk met een stage van een jaar, of wat meer, onze diploma's kunnen halen, en zou de toekomst hopelijk een stuk rooskleuriger zijn dan hoe ons leven er nu uitzag.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het leek me geen goed idee om in te stemmen met zijn voorstel. Eigenlijk beviel het me wel om zo dichtbij Calum te zijn zonder de hindernis van kleding en ik zag geen reden om die dan weer aan te moeten doen. Daarbij, zo slecht was het niet om mijn plotse zelfvertrouwen een beetje uit te buiten. Mijn handen lagen ondertussen op zijn borst en verplaatsten zich tussen zijn tatoeages, op zijn leeftijd had ik er al dubbel zoveel gehad, maar dat kwam ook omdat het de enige manier voor mij was om mezelf te uiten. De zoenen in mijn nek veranderden en hij zoog zacht aan de huid daar, waardoor ik op mijn lip beet en een genietend geluidje maakte. Het was minder dat Calum al zo snel terugtrok, maar het was immers om mijn vraag te kunnen beantwoorden. Ik was oprecht benieuwd, gezien zijn mening het zwaarste voor mij telde. Zijn woorden waren zo lief, zo eerlijk, het liet iets van mijn normale zelf terug komen, dus keek ik weg en bloosde. Toch liet ik me gewillig door hem kussen en onder mijn handpalm kon ik voelen hoe zijn hart sneller tekeer ging. Ik glimlachte om wat hij daarna zei, hij hoefde niet zo onzeker te zijn, absoluut niet. Alsnog kon ik moeilijk geloven dat hij dat echt had gedacht, de dag dat ik hier was gekomen was ik compleet hysterisch geweest omdat dit de mannenvleugel was en kort gezegd had ik een fikse angst voor hun ontwikkelde. Daarbij had Calum er toen nog geen idee van dat ik een vrouw was. "Ach, ze hebben mij gelabeld als moordenaar, dan maakt dat ook niet uit. En trouwens, je was de enige die me met enige voorzichtigheid benaderde en niet vergat me niet aan te spreken als man," mompelde ik en drukte nog een kusje op zijn lippen. Ik had het hem niet makkelijk gemaakt, in het begin wilde ik zelfs hem niet binnen tien meter van me hebben. "En als ik gewoon een meisje was die je twee jaar geleden heb ontmoet, hoe was je dan met me omgegaan?" vroeg ik verder. Ik was bekend met zijn verleden en zijn alternatieve betalingen, maar dat zei me verder niets. Ik kon het zien als hij tegen me loog, ook in deze staat, dus dat hoefde hij al niet te proberen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Hij word eerst boos, ik snap het niet, dus staar ik hem enkel verward aan, tot hij ineens weer lief word. Ik giechel weer. "Echt? Echt waar?" vraag ik met een kinderlijk stemmetje als hij zegt dat ik zo al leuk gemoeg ben. "Waarom dan?" Ik snap het niet, ik snap gewoon niet hoe iemand mij leuk kan vinden. Ik begraaf mijn hoofd in zijn schouder. Moe van de emoties en vast ook geholpen door de alcohol. "Maar drinken helpt," probeer ik hem uit te leggen. "Echt waar." Het was niet zo dat hij nog nooit tenminste aangeschoten is geweest, we hebben in een dronken bui gezoend, verdorie. "Hmm." Mijn vingers beginnen met de rand van zijn shirt te spelen. "Ben je nog boos op me?" vraag ik uiteindelijk en ik bedenk me oets. "Je hebt helemaal geen antwoord gegeven. Vind je me niet meer leuk? Heb je me nooit leuk gevonden? Was het een grapje? Ik wist het!" Mijn ogen zijn groot en ik staar hem aan. Oh, als hij nu het verkeerde antwoord geeft ligt hij de komende dagen in de ziekenboeg, daar kan hij op rekenen. Ik mag hem dan wel leuk vinden, maar ik blijf nogal bipolair en stevig aangeschotrn. Misschien niet helemaal dronken, noet echt, maar het is allamg niet nuchter meer te noemen, of misschien ben ik wel dronken, geen idee, ik ben nooit de persoon geweest om dat te beordelen, hoeveel ervaringen ik ook heb. Daarbij ben ik altijd lastig geweest met omgaan met dingen en emoties, al hewft dat vaat ook mwt mijn stoornis te maken, geen idee.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 21:17 ]


    Reality's overrated.

    Luca Pasqualino.
    Ik schrik als er een dronken Ashton mijn cel komt binnen gewandeld, dat hij dronken is, is eigenlijk wel overduidelijk omdat hij giechelt en je kan de dranklucht bijna van een kilometer afstand al ruiken. Dat hij onderweg niet is opgepakt is me dan ook een raadsel, maar misschien wachten ze daarmee, wachten ze tot hij onder de mensen is en pakken ze hem dan op, om hem zonder pardon mee te slepen naar de isoleercel waar hij een weekje of twee mag vertoeven. Ik word boos op hem, natuurlijk word ik boos, ieder ander zou ook zo gereageerd hebben, maar ik kan ook niet lang boos op hem blijven. Ik vertel hem dat hij nuchter ook heel leuk is en ik krijg weer een giechel als antwoord. Onwillekeurig moet ik toch glimlachen, want het is best schattig als hij giechelt. 'Je bent schattig als je giechelt' vertel ik hem dan ook. Ik lach zachtjes als hij aan me vraagt waarom ik hem dan leuk vind en hij is bijna een kind. 'Ik hou van je lach Ash' mompel ik in z'n oor als hij tegen me aan leunt, 'De glinstering in je ogen als je me ziet, die mooie ogen van je' Ik vind alles mooi aan hem, daarom ben ik ook verliefd op hem geworden. Hij moet niet zo laag over zichzelf denken. Dat hij een paar fouten heeft gemaakt, veranderd niks aan mijn gevoelens voor hem. Zijn stemming veranderd ineens, net als het weer. Met grote ogen kijkt hij me aan en hij verwacht een antwoord, natuurlijk vind ik hem nog leuk, dat doe ik nog steeds. Ik zou daar niet over liegen, dat ik hem het ene moment wel leuk vind en het andere moment niet omdat ik het leuk vind om met z'n gevoelens te spelen. 'Shh' fluister ik tegen hem en ik leg een vinger op z'n lippen en kijk hem aan. 'Ik ben niet meer boos' vertel ik hem, dat hij niet meer dronken moet worden, dat laat ik maar even achterwegen, tenslotte hadden we dronken onze eerste zoen en daar is het allemaal mee begonnen, alhoewel, misschien zelfs eerder al, voor mij althans. 'Ik vind jou leuk Ashton Fletcher Irwin, en niemand anders, alleen jij' En voordat ik me nog kan bedenken druk ik mijn lippen op de zijne, ik denk niet na over de consequenties als er nu iemand binnen loopt, het enige die telt, dat is hij.


    'Darling, just hold on'

    Calum Hood
    Harry's blozende wangen waren het liefste wat ik ooit had gezien. Ik wist ook zeker dat ze een blozend bruidje zou zijn, wat heel vreemd was om te bedenken. Ik was een jongen die nooit ook maar een seconde had gedacht aan trouwen, gewoon omdat ik wist dat het er voor mij met mijn leven niet in zat een rustige en veilige basis te hebben voor een huwelijk en later misschien kinderen. Nu was dat anders, nu was ik clean, was uit weg van de bendes, was ik weer compleet op het rechte pad, en had een toekomst voor ogen. Ik glimlachte bij haar woorden en nam met plezier haar kusje in ontvangst. Het was niet makkelijk geweest, maar ze was het zeker waard. Haar verdere vraag deed me op mijn lip bijten. "Waarschijnlijk was ik je dan tegengekomen op een feestje met mijn ouders, waar ik altijd wat bang was om meisjes aan te spreken, omdat ik ver beneden hun stand was. Wie wil er nu iets met de klootzak die ik toen was. Toen was ik echt nog 10 keer erger dan nu, maar ook 10 keer zo timide rond mooie meisjes. Als je naar me toe was gekomen om wat spul, en te weinig geld, had ik wanhopig geprobeerd je keer op keer bij me terug te krijgen." zei ik oprecht, maar toch wel iets verlegen en gegeneerd. ik wist dat ik geen goed leven had geleefd, dat ik dit alles verdiende, maar een meisje als zij verdiende ik nu al niet, en zeker toen niet. Ik kuste haar zacht en trok haar nu echt dicht tegen me aan, waardoor ik haar hart tegen mijn borstkas voelde kloppen. Zij was geen moordenaar, wat ze ook zeiden. Dit meisje deed geen vlieg kwaad. Ze was bang, als de dood voor alles en iedereen, maar meer niet, en daarmee wilde ik haar helpen. Ik beet zacht op haar onderlip en likte er speels overheen. Ik merkte vanzelf wel of ze verder wilde of niet. Ik hield zelf de hand op de knip met verder gaan dan dit, maar waarschijnlijk zou ook dat veranderen als ze echt zou smeken. Ik kon haar namelijk echt niets ontzeggen waar ze om zou smeken. Zij was mijn grootste zwakte, doordat ze zo diep in mijn hart haar wortels had zitten. Mijn familie was daardoor altijd mijn zwakte geweest, en de manier om mijn agressie te triggeren. Nu dacht ik daar echt niet aan, maar liet juist rustig en liefdevol mijn handen haar lichaam verkennen en mijn lippen de haren beroeren.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik was gewoon nieuwsgierig hoe we ervoor zouden staan als we elkaar niet hier hadden ontmoet, maar buiten deze muren. Sowieso was dat onmogelijk want ik werd toen al weggehouden van alles en iedereen die me potentieel bij mijn ex weg konden halen, wat er ook voor had gezorgd dat ik ook een tijd geen enkel contact had gehad met mijn beste vrienden thuis. Het was niet precies mijn intentie geweest Calum zich te laten schamen, we hadden hier allemaal de stomste dingen gedaan, daarvoor zaten we hier. Ik legde mijn beide handen op zijn wangen en streek er zacht over met mijn duimen om hem daarmee gerust te kunnen stellen. "Nou ik denk dat ik je net zo schattig had gevonden als nu, alleen zou het dan een beetje moeilijk worden omdat je nog minderjarig was," zei ik met een zachte gniffel terwijl hij me nog dichter bij zich trok. Dichterbij dan dit was onmogelijk en ik zou het niet anders willen. Ik zoende hem net zo zacht terug en voorkwam met mijn handen dat hij te snel terug zou trekken. Een beetje aan twijfel besloop me toen hij zijn tanden gebruikte en zijn tong over mijn lippen gleed, maar die gedachten waren weer net zo snel weg als ze waren gekomen omdat het toch klein kreuntje aan me wist te ontsnappen en opende ik mijn mond voor hem. Zijn handen die over mijn lijf gleden voelden zeker niet slecht en ik was in een bui dat het me niet kon schelen waar hij me aanraakte, als hij het maar deed. Langzaam trok ik terug, alleen om plagend met mijn tanden zacht aan zijn onderlip te trekken en Calum vervolgens met een onschuldige glimlach aan te kijken. "Je weet dat ik je wil," fluisterde ik, wat nog maar net hoorbaar was boven het water uit. Alsof ik niets had gezegd plukte ik zacht aan zijn haar, maar ik wist al te goed dat hij aan mij geen weerstand kon bieden als ik het doorzette, in ieder geval niet nu ik na al die tijd aan hem ingaf. Misschien was het vals van me en had ik eigenlijk geen idee waar ik mee bezig was, dit was wat ik nu wilde en er was geen ruimte in mijn hoofd om het eerst duizend keer te overdenken zoals ik dat anders zou doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Harry's woorden deden mij op mijn beurt blozen, want dit was voor mij wel zeker een compliment. "Gelukkig ben ik niet meer minderjarig." gniffelde ik voor ik mijn lippen op die van haar drukte en haar zo dicht mogelijk tegen me aan drukte. Ik wilde haar lichaam tegen me aan voelen, elke hoek en ronding van haar lichaam van dichtbij ontdekken, haar gevoeligste plekjes leren kennen, en haar laten zien dat dit ook heel fijn kon zijn. Toch was dit niet het moment om dat te doen. Dan moest ze nuchter zijn en het echt willen, niet halfdronken in een douche. Ik probeerde al snel dit te veranderen in een tongzoen, wat me met een kreuntje van haar kant zeker ook lukte. Mijn handen ontdekten haar lichaam onder deze heerlijke zoen, maar alleen op de onschuldige plekjes. Natuurlijk wilde ik veel meer, maar dat mocht echt niet. Ze maakte het alleen wel enorm moeilijk door haar geplaag in acties, maar vooral ook de woorden. Ik drukte een kus in haar nek en keek haar aan. "Wat speel je toch gemeen, Hazza. Je weet dat ik je niet kan weerstaan." fluisterde ik zacht in haar oor, voor ik zacht op haar oorlel beet. Toch kreeg ik een idee. In een nuchtere staat zou ik dit zoizo eerst met haar bespreken, alles doorlichten wat ik wilde gaan doen, maar nu ze iets spontaner was, en me toch echt uitdaagde, durfde ik ook iets spontaner te zijn. Ik begon langzaam, zo langzaam mogelijk om haar toch niet af te schrikken, kusjes te geven over haar borstkas. Ik sabbelde zacht even op een van haar tepels, terwijl ik met mijn duim over de ander wreef. Ze verdiende alle liefde en al het genot in de wereld. Ik wist ook wel dat ik haar die niet kon geven, maar ik kon het proberen. "Laten we rustig beginnen, liefje. Je mag me gewoon aan mijn haren wegtrekken." zei ik rustig. Mijn hart klopte inmiddels in mijn keel, want ik wilde alles goed doen en wist niet precies goed hoe, maar ik wilde het proberen, speciaal voor haar. Ik voerde mijn lippen steeds iets verder naar beneden, tot ik bij haar navel kwam en op mijn knieën zakte. Ze had over haar hele lichaam vele tattooages staan, maar voor nu bleef ik met mijn vingertoppen over de lauwerkransen op haar heupen strelen en ertussen wat kusjes drukken, wachtend tot ze aangaf of ik verder mocht of niet.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Alles was zoveel simpeler als ik niet overal zo over na hoefde te denken en ik vroeg me af waarom ik dat niet altijd deed, maar daar had ik niet de tijd voor omdat ik veel te afgeleid raakte door Calum. Wat hij deed was fijn, alleen wilde ik meer dan dit, meer dan dat ik voor ogen had kunnen houden. Hij moest dat ook willen, ik kende hem ondertussen wel een beetje en zeker wat betrof zijn gedachten over mij. Zacht beet ik in zijn onderlip en keek hem vervolgens met onschuldige ogen aan terwijl ik fluisterde dat ik hem wilde. Ik humde om de kus die hij in mijn nek gaf en giechelde om wat hij zei. Het was immers waar, maar dat ging ik niet toegeven. Als wraak dat hij zijn tanden in mijn oorlel zette schraapte ik licht met mijn nagels over zijn schouders. Nieuwsgierig naar wat hij van plan was volgde ik zijn bewegingen toen hij zich omlaag bewoog en kussen drukte op mijn borst. Het was een vreemd gevoel, maar toch liet ik hem doorgaan, benieuwd naar meer. Onwillekeurig rolde er een zachte kreun over mijn lippen toen hij zijn mond gebruikte bij een van mijn tepels en voor de ander zijn hand gebruikte. Het was raar voor me om die geluiden te maken, aangezien echt genot niet vaak voorbij kwam voor mij. Ik knikte om te laten zien dat ik begreep wat hij zei, maar zou niet snel gaan gebeuren dacht ik zo. Zonder dat ik er enige vorm van macht over had ging mijn ademhaling iets sneller naar mate hij verder naar beneden ging met zijn lippen en grepen mijn vingers automatisch naar zijn haren en bleven daar stil liggen. Zijn handen die over mijn tatoeages gleden en de zoenen die Calum ertussen drukte, het was allemaal een beetje onwerkelijk, alsof het niet echt gebeurde. En als het niet echt was, wat hield me dan nog tegen? "Het is oké, ga door," zei ik zacht, mijn stem licht trillend van de spanning. Dat deel had ik nog van mezelf, dat de spanning er goed in bleef. Hopelijk vatte hij het niet op als angst, want op dit moment was bang zijn voor gevolgen het laatste waar ik aan dacht, het enige wat ik wilde was dat hij iets deed. Wat dan ook, want alleen hiervan, het wachten, draaide ik door.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    De manier waarop hij uitlegt waarom en zijn redenen doen me blozen. Maar daarna begin ik toch weer te twijfelen. Hij legt een vinger op mijn lippen, ik heb nooit begrepen waarom menswn dat doen, daarma zegt hij dat hij mij leuk vind, mij specifiek. Het was geen grapje en hij is niet van gedachten veranderd, hij is niet gestopt me leuk te vinden en hij is ook niet meer boos. Ik giechel weer maar ditmaal word ik afgekapt. Zijn lippen drukt hij op die van mij en ik kus terug, natuurlijk. Het is heerlijk om zijn lippen twgen de mijnen twe voelen, het brengt een sensatie in me los en ik wil alleen maar meer. Ik kruip dichter tegen hem aan, zo op zijn schoot. "Muhm," momprl ik tegen zijn lippen aan, om mijn tanden in zijn onderlip te zetten. Mijn armen heb ik om zijn nrk geslagen en uit automaat druk ik mijn bekken tegen die van hem aan, mijn borstkas prijkt ook tegen de zijne en iedere keer als er adem word gehaald schuren ze langs elkaar. Ik wil meer, meer, meer, meer. Ik wil niet meer stoppen, ik ben niet meer te stoppen, de enige manier waarpp ze dat voor elkaar krijgen is door me met ruw geweld van hem af te trekken. Al is dst niet eens zo onwaarschijnlijk hier.


    Reality's overrated.

    Luca Pasqualino.
    Ik vertel tegen Ashton dat ik niet meer boos ben, maar laat achterwege dat hij maar niet meer dronken moet worden. Dronken Ashton is wel leuk, maar dan is hij zo anders en ik vind stiekem de gewone Ashton toch wel wat leuker. Hij hoeft voor mij echt niet dronken te worden om liefde te krijgen, want dat krijgt hij ook wel zo van me. Het is geen grapje en ik vertel hem rustig dat ik hem nog steeds leuk vind en hij lijkt het te begrijpen. Voordat ik me kan bedenken, druk ik mijn lippen tegen de zijne. Ik heb geen zin om over de consequenties na te denken, het is voor nu alleen even Ashton en ik en wat er daarna gebeurd, zien we dan weer wel. Tot mijn grote vreugde kust hij me terug, wat betekend dat hij me geloofd en ik voel hem nog dichter tegen me aan kruipen. Een geluidje ontsnapt uit mijn mond als hij in mijn lip bijt en ik bijt hem zachtjes terug en ik lik met mijn tong tegen zijn lippen aan. Ik voel z'n armen rondom mijn nek en ik sla mijn armen om z'n middel heen en ik zoen hem wat ruwer. Onze borsten schuren tegen elkaar en het voelt ontzettend goed om hem te zoenen en ik laat mijn handen onder z'n shirt verdwijnen en voel de huid tegen mijn handpalmen aan en ik beweeg naar boven en vind een tepel waar ik mee begin te spelen. Dit moet eigenlijk stoppen, maar ik wil niet dat het stopt. Ik wil meer, meer met hem en ik voel dat hij ook meer wil. Mijn lippen kussen zijn wang, daarna zijn kaak en daarna z'n nek en ik neem zijn huid tussen mijn tanden en zuig er aan. Ik bedenk me te laat dat ik hem geen zuigzoen moet geven, want het kwaad is al geschied en je gaat dit sowieso zien. Mijn vinger speelt nog steeds met zijn tepel, terwijl mijn andere hand langzaam naar de rand van z'n broek afzakt, de knoop vind en deze langzaam open maakt en mijn hand gaat langzaam zijn broek in, op zoek naar de rand van zijn boxer en om hem daarna genot te geven, aan zijn lengte welteverstaan.


    'Darling, just hold on'

    Calum Hood
    Ik had nog niet eens echt iets gedaan toen ze al een kreun liet horen. Het was een hemels geluidje, hoo, als kleine belletjes in de wind. Ik kuste rustig mijn weg naar beneden en bleef net boven haar kruis hangen. Ze had intussen mijn haren gegrepen, maar uit haar hele doen en laten was wel duidelijk dat ze meer wilde van wat ik haar gaf. Ik keek omhoog voor toestemming verder te gaan, terwijl de douche het toch wel verdomde moeilijk maakte. Ik zag niets en ademen was lastig. Ik wilde haar echt niet teleurstellen, maar een bed was toch een veel betere plek om dit te doen dan de douches. Toch had ik misschien wel een idee om dat op te lossen. Ik schuifelde op mijn knieën naar achter, en trok haar met mijn handen op haar heerlijke billen met me mee, tot ik in elk geval iets buiten de straal zat, maar zij de warmte ervan niet verloor. Ik had de trilling in haar stem ook wel gehoord en inmiddels ook verwerkt, waardoor ik zacht even over haar binnenbeen streelde. "Maak je geen zorgen, prinses. Als het niet meer gaat stop je me maar en als je liever ergens anders verdergaat ook." Hierna kuste ik haar verder omlaag tot aan haar stam, en daarna op haar eikel. Ik wilde haar nu niet laten concentreren op het deel van het geslacht wat ze waarschijnlijk minder vond, maar ik wilde haar wel laten genieten. Hierom sloeg ik haar lengte over en richtte me op het stimuleren van haar eikel. Ik likte erover en drukte er kusjes op, met mijn ogen vastgelijmd aan mijn vriendinnetje. Als dit goed ging zou ik proberen voorzichtig haar te vingeren, maar dat was toch weer een stapje verder. Nu streelde ik nog met een hand over haar onderrug en met de ander over de binnenkant van haar slanke dijbeen. Ik had dit nooit eerder gedaan, maar ik had wel ervaring met mannen en vrouwen, en gezien Harry een prachtige dame was, alleen haar chromosomen niet in haar voordeel had liggen, moest ik die twee combineren om dit zo fijn mogelijk voor haar te maken. Seks kwam echt nog wel een keer, dat wist ik vrij zeker, al wist ik niet hoe lang het zou duren, maar dit zou dat hele proces, van angsten onder ogen komen en zien dat niet iedereen slecht is en niet elke vorm van seksueel contact pijn doen, in de hand spelen. Langzaam liet ik mijn vingers naar haar ingang gaan en drukte met eentje licht erop, gewoon om een reactie te pijlen, want ik wilde niets doen waar zij niet achter stond.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik merkte haast niet dat Calum me iets mee naar voren trok, zo erg ging ik op in de gedachten wat hierna kon komen. Zo vaak had ik het niet meegemaakt dat het echt om mij draaide, dat ik niks hoefde te doen behalve ervan genieten. Een lichte trilling was te horen in mijn stem toen ik zei dat hij door kon gaan, maar dat was niet omdat ik bang was en dat moest hij vooral ook niet denken. Ik glimlachte naar hem om de streling over mijn binnenbeen en knikte om wat hij zei, misschien zou een bed inderdaad handiger zijn, maar ik kon me er niet toe zetten om dit ook maar een seconde te onderbreken. Een zacht gehum kwam uit mijn keel toen hij verder omlaag kuste. Het was fijn dat Calum er rekening mee hield dat ik het absoluut niet oké vond als hij de delen van mijn lichaam aanraakte die eigenlijk niet echt bij mij hoorden. Dat hij zijn tong gebruikte was wel goed, maar dat kwam deels omdat het gewoon goed voelde. Het gaf me een excuus om mijn ogen te sluiten, want eigenlijk wilde ik het niet zien, ik wilde niet zien dat hij me zo kon doen voelen met iets wat niet bij mij hoorde. Een klein geluid van genot rolde over mijn lippen en ik beet op mijn lip om dat stil te kunnen houden, geen van ons zou nu zin hebben in bewakers die kwamen kijken. Daar dacht ik dan nog wel aan, ik begreep het zelf ook niet. Ik verstijfde toen ik zijn vingers voelde bij mijn ingang, wat vooral kwam omdat ik het niet had verwacht dus kon ik al redelijk snel weer ontspannen. Mijn hoofd zei me dat ik dit niet door moest zetten, dat ik moest stoppen en me weer afsluiten, Calum buitensluiten. Maar mijn hoofd had vrij weinig te zeggen op dit moment, mijn hart en lijf bepaalden en het enige wat die wilden was hem. Zacht gleden mijn vingers door zijn haar om te laten weten dat ik het niet erg vond, ik zei niks omdat ik bang was dat mijn stem een en al trillingen was, maar ik wilde dit echt heel graag. Ik wist dat hij zich zorgen om me maakte, teveel zorgen misschien, nu ging alles makkelijker dan het ooit zou gaan en daar een beetje gebruik van maken was lang zo erg niet.


    Because I love him, do I need another reason?