• Van deze RPG wordt een story gemaakt met de dossiers die in de loop der tijd worden uitgebreid
    Dit is een RPG waar makkelijk ingesprongen kan worden




    Niet iedereen maakt goede keuzes in zijn of haar leven. Vaak hebben deze foute keuzes niet hele grote gevolgen. Tja, je bent 5 dollar lichter of je krijgt net niet die baan, maar het heeft geen permanent effect op je toekomst. Het is niet leuk, maar je komt er wel. Toch zijn er ook keuzes, die je hele leven op z'n kop kunnen zetten. Dit hebben de jongeren van blok 27C ook wel gemerkt.
    Sydney School for Problematic Adolescents is een gevangenis voor criminele jongeren. Ze kunnen hier terrecht van hun 12e tot en met hun 25ste, daarna gaan ze ofwel terug de samenleving in, ofwel door naar Sydney State Penitentiary. De jongeren kunnen hier zitten van iets kleins als herhaaldelijk rijden onder invloed en diefstal tot moord en brandstichting. Ze zitten hier (een deel van) hun straf uit, krijgen heropvoeding en psychologische hulp waar nodig en worden voorbereid op de rest van hun leven, binnen of buiten de muren. Toch gebeurt er meer binnen de muren.
    In blok 27C zitten jongens van de leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Ze zitten er allemaal om een andere reden. Sommigen zullen na hun tijd hier teruggaan de samenleving in, terwijl anderen nooit meer buiten de muren zullen komen. Het is een bonte verzameling jongeren en de medewerkers hebben zeker ook aan de bewoners van blok 27C hun handen vol. Nu het cellenblok vol zit is de groep hechter dan ooit. Het is binnen hun 'woonblok' net een studentenhuis, waarin de vreemdste dingen kunnen gebeuren.


    • Rollen •
    • Michael Gordon Clifford • Mensensmokkel, ontvoering, verkrachting, aanranding, bedreiging • Markiplier
    • Ashton Fletcher Irwin • Verkrachting, openbare seksuele activiteiten, openbaar dronkenschap, rijden onder invloed, bedreiging, mishandeling • Wyrm
    • Luke Robert Hemmings • Roofoverval, doorverkoop van gestolen goederen, poging tot moord • The_Glue
    • Calum Thomas Hood • Drugs dealen, mishandeling, bedreiging, illegaal wapenbezit, naaktlopen • Bain
    • Luca Pasqualino • Roofoverval, doodslag, verzet bij arrestatie • Hadassa
    [R]• • • Balloo
    • Harry Edward Styles • Doodslag • Hiro
    • • •


    • Instituutregelement •
    • Je houd je aan het rooster
    • Tussen opsluiting en loslating is het stil en is iedereen in zijn eigen cel.
    • Voor je een nieuwe activiteit onderneemt vraag je toestemming
    • Geen alcohol, drugs, sigaretten.
    • Geen seks of andere intimiteiten.
    • Geen publieke onzedelijkheden.
    • Geen ruzies. Als er iets is ga je naar de bewaarders.
    • Eens per week is er groepstherapie, op woensdag avond. Aanwezigheid is verplicht.
    • Eens per week wordt er gezamenlijk schoongemaakt, op maandag avond. Medewerking is verplicht.
    • Geen enkele tegenspraak tegen de bewaarders, of ander personeel.
    • Het personeel bepaald of je een regel hebt overtreden of niet.

    Op overtreding van elk van deze regels staat 7 tot 14 dagen isolatie per overtreding.


    The Story


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Als alle reserveringen vol zijn kunnen er personages worden toegevoegd
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maakt nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    • Het Begin •
    Het is woensdag middag en iedereen zit aan zijn lunch, boterhammen met veggiemite en een glas melk. De jongens bespreken onderling wat ze 's middags gaan doen. Sommigen hebben net een paar uur staan sporten, dus die zijn nodig toe aan een douche voor ze iets anders gaan doen. Anderen maken zich juist klaar om te gaan sporten. Weer anderen komen net uit de bibliotheek en gaan daar zo naartoe terug. Weer anderen zullen straks zich wenden tot creatieve bezigheden.


    Bowties were never Cooler

    Calum Hood
    Ik probeerde echt rekening te houden met het feit dat ze haar lengte geen prettig iets vond. Ze was een meisje, met of zonder penis maakte voor mij niets uit, maar dat was in haar gedachten anders. Ik richtte me dus enorm op het plezieren van haar met alleen mijn vingers, tong en mond rond haar eikel en haar anus. Inmiddels likte ik methodisch over haar eikel, terwijl ik mijn vingers naar haar ingang liet afglijden. Ik wist niet of ik zo haar prostaat kon vinden, maar ik kon het zeker proberen. Ze kreunde wat door mijn werk met mijn tong, maar leek te schrikken toen ik mijn vingers tegen haar kringspier drukte. Nog voor ik op kon kijken voelde ik haar weer ontspannen en ging rustig verder. Ze zou zeggen, of laten merken als ze wilde stoppen, en daar moest ik dan ook maar op vertrouwen. Toen ze ook nog door mijn haren aaide, was het duidelijk genoeg dat ze dit niet erg vond en ik begon langzaam een vinger bij haar in te brengen. Een, of misschien straks twee, zou meer dan genoeg zijn om haar al het genot te geven wat ze nooit had gehad, en juist zo dubbel en dwars verdiende. Ik zou hopelijk snel haar prostaat vinden en haar laten piepen en kreunen van genot zoals ze nog nooit had gedaan. Met mijn tong bleef ik intussen gaan terwijl haar lid echt hard begon te worden. Zelfs als de bewaking nu kwam hadden ze pech. Dit was belangrijk en het maakte me geen zak uit of ik er straf voor kreeg of niet. Harry maakte het eindelijk een keer mogelijk haar te laten zien dat seksuele handelingen helemaal niet pijnlijk hoefden te zijn, maar juist enorm genot op konden brengen. Toen mijn vinger eenmaal helemaal in haar zat, schraapte ik voorzichtig met mijn vinger over de binnenwand van haar anus en wiebelde rustig wat rond voor haar prostaat. Meestal zat die ongeveer rond dezelfde hoek, maar nooit in precies dezelfde, daarvoor had ik genoeg mannen gedaan in mijn tijd om dat te weten. Nu kon geen enkel van de mannen, of de vrouwen, me nog iets schelen. Ik wilde alleen Harry. Ik wilde haar plezieren, haar doen genieten, haar de wonderen der wereld laten zien, haar beroeren, beschermen, en nog veel meer. Het moest alleen met kleine stapjes en hopelijk zou ze weer zo'n stapje kunnen nemen als ze zich sober eenmaal herrinderde hoe fijn dit was geweest. Ik verwachtte niet dat dit ook bij haar sober kon gebeuren, maar misschien dat ze me toch wat meer zou gaan vertrouwen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Dat ik schrok van zijn vinger duurde niet lang, ik wist dat hij er niks slechts mee bedoelde en zou stoppen als ik dat vroeg. Met die gedachten kon ik ontspannen en dat liet ik aan Calum merken door zacht door zijn haar te aaien. Het was niet helemaal gemakkelijk voor me om te doen en echt ontspannen ging niet, want onbewust bereidde ik me constant voor op de pijn die ik zo gewend was. De neiging om mijn adem in te houden moest ik onderdrukken, dat ging me niet helpen, op geen enkel front. Ik moest regelmatig adem blijven halen om niet automatisch in paniek te raken. Het hielp dat ik meer dan genoeg afleiding kreeg door zijn tong, wat een aantal hoge, voor mijn doen dan, geluidjes aan mijn borst onttrok. Zijn vinger in me voelde vreemd, maar tot mijn verbazing deed het geen pijn, niet noemenswaardig in ieder geval. Zonder het te merken had ik door de spanning zijn haar erg stevig vastgegrepen, tot op het punt dat mijn knokkels wit zagen. Ik beet nog harder op mijn lip toen hij over mijn binnenste schraapte en ik kon voelen dat Calum zocht naar het extra gevoelige plekje. Doordat ik toch licht ongemak bleef ervaren schoof ik wat heen en weer en omdat ik dat deed zat hij precies goed. Het gevoel dat het me gaf was zo heftig dat er zonder er iets aan te kunnen doen een luide kreun over mijn lippen rolde en ik vloekte vervolgens. Dat mijn knieën hierdoor niet ingaven was een wonder te noemen. Ik had geen tijd om me te schamen voor de luidheid, ik was net iets te druk met het feit dat het lichte, prettige gevoel in mijn hoofd wat steeds erger werd en mijn gedachten ook steeds vertroebelder raakten. "Is het altijd zo?" vroeg ik ademloos. In mijn herinneringen was er alleen plaats voor veel pijn en onterechte vergeving, niet dit, het hoorde niet fijn te zijn en het klopte niet dat er rekening met me werd gehouden. Niks hiervan was zoals het hoorde in mijn hoofd en het was ontzettend verwarrend, maar geen vezel in mijn lijf die eraan dacht om te stoppen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Ik deed echt mijn best om mijn vriendinnetje het meeste genot wat ik haar mogelijk kon geven te geven. Ik voelde dat ze zich toch niet helemaal prettig voelde, maar deed alleen maar beter mijn best. Haar vingers in mijn haren knepen er pijnlijk aan, maar zolang ze haar handen niet wegtrok bleef ik doorgaan. Ik ging voorzichtig opzoek naar haar prostaat, terwijl ik over haar wand schraapte. Ze kreunde zacht, wat zo geweldig klonk, dat ik het bleef proberen het vaker te horen. Ik wilde haar genot tot in mijn binnenste voelen resoneren. Ik voelde haar wiebelen, wat blijkbaar haar prostaat wist te raken, want ze kreunde luid en vloekte niet veel zachter. Dit moest het zijn, of ik had haar enorm veel pijn gedaan, maar aan haar gezicht te zien was het niet zo. Ik glimlachte en probeerde een lichte druk erop te houden. Bij haar vraag drukte ik nog een klein kusjes op haar eikel en ging toen iets rechter zitten. Mijn vinger verplaatste ik niet, maar ik kon moeilijk antwoorden met mijn lippen om haar eikel. Ik wist dat in haar verleden seksuele handelingen nooit echt goed voor haar hadden uitgepakt, maar nu hoopte ik dat het toch langzaam door begon te schaduwen dat het wel fijn kon zijn. "Wel met iemand die om je geeft, liefje. Het hoort fijn te voelen. Je hoort ervan te kunnen genieten. Sluit je ogen maar gewoon en geniet, liefje. En als je wil dat ik een ding meer doe, of een ander ding minder, moet je het gewoon laten merken." zei ik tegen haar, voor ik weer verder ging. Ik begon wat te spelen met haar prostaat door er meer en minder druk op uit te oefenen, terwijl ik met mijn tong haar eikel bleef bewerken. Ik proefde al wat van haar voorvocht, en wist gewoon dat ik goed bezig was. Misschien dat we ooit verder konden gaan dan dit, maar voor nu leek me een vinger en wat werk van me tong meer dan genoeg, zeker denkend aan het feit dat ze hier sober geen spijt van moest krijgen. Dat was namelijk het laatste wat ik wilde. Ik werd van haar kreunen best wel opgewonden, maar ik zou daar in mijn cel wel een oplossing wel vinden. Nu ging het echt om haar, wat ze meer dan verdiende.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was niet dat ik nooit eerder dit genot had ervaren, eerder dat de herinnering eraan vervaagd was geraakt doordat het niet opwoog tegen alle negatieve gebeurtenissen. Dat contrast riep een aantal vragen bij me op, al kon ik de meesten onmogelijk nu gelijk stellen omdat mijn lichaam het niet toestond dat er meerdere zinnige woorden uit mijn mond kwamen. De druk die Calum hield op mijn prostaat maakte het al erg moeilijk om hem een van die vragen te kunnen stellen, misschien de belangrijkste. Een giechel rolde over mijn lippen door het ene kusje dat hij nog gaf en ik streelde zacht over zijn wang nadat ik zijn haar enigszins had losgelaten. Ik humde om het antwoord dat hij gaf en glimlachte, waarna ik begrijpend knikte. Het was nog een beetje uitzoeken voor me, maar ik nam al genoegen met wat hij nu voor me deed, dat was meer dan ik ooit had gekregen. Ik sloot mijn ogen zoals hij had gezegd en stootte verschillende kreunen uit doordat hij telkens verwisselde van druk en zijn tong weer inzette. Zeker voor mij was dit erg overweldigend en dit was denk ik de eerste keer dat overweldigend iets goeds betekende. Ik dacht er niet echt aan dat dit ook effect op Calum had, maar als ik hier al geen problemen mee had -had ik er ook geen problemen mee om hem te helpen straks. Zijn naam rolde zacht over mijn lippen en mijn ademhaling was versneld, ik kon het niet helpen. Anders had ik altijd stil kunnen blijven omdat het geluiden waren van pijn, maar dit kwam het minste in de buurt van pijn wat ik in lange tijd had gekregen op dit gebied. Ik vroeg me af of het nog beter kon worden dan dit, of eerder of Calum daaraan mee zou werken. "Meer, alsjeblieft," vroeg ik hem zacht en trillerig. Hij had al gezegd dat hij me niet kon weigeren en dit was misschien de enige kans die ik kreeg om te zien hoe ver ik mezelf kon pushen, als dit maar eenmalig was konden we beter er het beste van maken. Ik hoopte gewoon dat hij inzag dat ik er zo over dacht en er niet zo gemakkelijk vanaf wilde komen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Ik hoorde Harry kreunen en probeerde haar steeds meer en meer te geven. Met wisselende druk op zijn prostaat en mijn tong, deed ik enorm mijn best om haar het genot te geven wat ze zo verdiende. Ze vroeg me om meer, veel meer, maar ik moest sterk blijven. Ik wilde niet dat ze morgen spijt zou hebben, dus seks werd het, jammer genoeg, zoizo niet. Toch ging ik wel proberen bij haar een orgasme voor elkaar te krijgen. Ik deed steeds meer mijn best en begon rustig mijn vinger in en uit haar te bewegen. Mijn tong bleef gaan, maar uiteindelijk kreeg ik toch een idee, maar dat kon ik niet hier uitvoeren. Zoizo was ik heel bang dat Harry binnenkort door haar benen zou vallen door haar orgasme, of zelfs ervoor. Ik trok dan heel voorzichtig mijn vinger uit haar en ging weer voorzichtig rechtop staan. Ik drukte zacht nog een kusje op haar lippen en keek haar met een kleine glimlach aan. "Zullen we maar gaan, liefje? Ik denk dat het veiliger is met al dat gewiebel en omdat je het niet gewend bent." zei ik tegen haar, voor ik langzaam de douche uitdraaide en haar een handdoek gaf. Zelf nam ik er ook een en droogde me simpeltjes af. Het had geen zin om mijn stijve te verstoppen, want daar kon je niet omheen, maar ik zou mezelf er wel mee helpen. Deze tijd was namelijk voor haar, niet voor mijn, genot. Ik kreeg de mijne vast ook wel een keer, en anders niet, en dan was het ook goed. Ik liep terug naar het tussenportaal om daar mijn kleren weer aan te trekken en de handdoek weg te hangen. Het was een wonder dat er nog geen bewaker ons had betrapt, en nu gingen we ons lot nog verder betwisten, maar het kon me geen zak schelen. Ze had gevoeld dat seksuele handelingen ook genot konden brengen. Nu wilde ik haar natuurlijk ook het intense genot van een orgasme laten beleven, maar dan moest ik haar zeker wel zover zien te krijgen. Het moest vast lukken, zelfs al was het wat meer moeite omdat ze dit alles niet gewend was. Ik gaf toch niet op. Dit was mijn missie en ik ging die zeker volbrengen, hoevaak ik er ook voor de isoleer in zou moeten, hoe kut dat ook was.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Fletcher Irwin.

    Terwijl we zoenen vergeet ik mijn onzekerheden en angsten, vergeet ik wat hij gedaan heeft. De drie moorden en nog medoge- en spijtloos ook, tot wwar hij het zo opnieuw zou kunnen doen, het doet er nu niet toe. Zijn tong komt naar binnen, de zoen word ruwer en zijn handen gaan onder mijn shirt. Een zacht geluidje verlaat mijn mond als zijn vinger over mijn tepel gaaten een misschien wat te hoorbare kreun verlaat zijn mond zodra zijn lipprn mijn nek beginnen te beroeren. Shit. Het is altijd een extreem gevoelige plek geweest en dat is nu maar weer duidelijk. Ik grijp zijn haar vast en met de bewegingen in mijn broek trek ik eraan. Het is duidelijk dat dit niet onschuldig af gaat lopen. Zo gaat het iedere keer, alles loopt bij mij uit op seks. Ik kan iemand niet gewoon leuk vinden, nee, ik moet altijd meteen seks hebben, nog voor we überhaupt andere dingen tegen elkaar hebbem kunnen zeggen. En misschien dat als ik nuchter was geweest dat ik het nu niet had willenn doen. Dat ik het niet een zoveelste fuck of misschien herhaalijke fuck wil maken. Of misschien een korte relatie gebaseerd op seks, drank en nog een hoop meer foute dingen. Maar ik ben besxhonken dus wil ik alleen maar sneller, dus duw ik hem om en trek zijn shirt van zijn lichaam, om zijn broek em boxershort in één keer naar beneden te teekken zonder ook maar iets te openen en mijn lippen om zijn eikel te sluiten.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Mijn idee was meer was net wat anders, maar ik kon merken dat hij echt zijn best deed voor. En hoe ik dat ik dat merkte. Waarschijnlijk was dit in zijn ogen nog niets, bij mij zorgde het er al voor dat ik trillend op mijn benen stond. Het kon me niet deren, al zou ik uiteindelijk door mijn benen zakken, ik had Calum nodig om door te gaan. De optie om te stoppen was van de baan. Maar het werd me weer al te snel duidelijk dat ik er iedere keer op mijn neus gedrukt zou krijgen dat ik het grootste deel van de tijd niet kreeg wat ik verlangde. Ik pruilde toen hij zijn vinger weghaalde en opstond, wat niet betekende dat ik hem niet terug zou zoenen. Hij had een punt met wat hij zei, maar ik vond het niet leuk. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. "Als jij denkt dat het -het beste is," mompelde ik en liet mijn blik nog een onbeschaamd over hem heen gaan. Dat dit effect had op ons beide was nooit echt in me opgekomen, ik had het zelf niet meegemaakt tot nu toe. Dankbaar nam ik de handdoek van Calum aan en wreef mezelf droog voor zover dat ging in een zo kort mogelijke tijd, want het was haast een marteling dat hij me plots niet meer aanraakte zoals ik nodig had. Mijn haar bleef wel vochtig, maar dat was altijd zo als ik geen föhn tot mijn beschikking had. Ik trok met wat moeite mijn kleren weer aan en liep toen terug naar hem om hem zacht, maar vastbesloten aan zijn hand mee te trekken. Mijn cel, zelfs met een paar slokken op voelde ik me daar het prettigst en in hoeverre ik nog logisch na kon denken klopte dat het meeste voor me. Daar ging ik op de rand van mijn bed zitten en trok hem naast me, waarna ik hem met nieuwsgierige en afwachtende ogen aankeek. Deze manier, waarvan Calum zei dat die normaal was, kende ik niet en ik had geen idee wat eerst kwam, wat wel en niet hoorde. Al had ik het idee dat hij me dat met alle liefde zou laten zien en voelen, zolang ik er comfortabel bij was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Luca Pasqualino.
    Ik laat mijn hand onder Ashton's shirt verdwijnen, om daarna over z'n huid naar boven te bewegen en z'n tepel te vinden, waar ik zachtjes in knijp. Natuurlijk komt er een reactie uit Ashton's mond en natuurlijk kom er een kreun uit zijn mond als ik mijn lippen naar beneden laat afdwalen en zijn huid van zijn nek tussen mijn tanden neem en hem daar een zuigzoen geef. Over de consequenties denk ik allang niet meer na, ik weet waar dit op gaat uitlopen en ze moeten van goede huize komen om ons te stoppen, want anders hadden ze dat allang gedaan toen ze een dronken Ashton door de gang hadden zien lopen, met een dranklucht die je al van een kilometer afstand kon ruiken, op weg naar mijn cel. Als ik mijn hand in zijn broek duw, trekt hij aan mijn haren en er komt een geluidje uit mijn mond, want dat is een zwakte van mij, als je aan me haren trekt, zeker tijdens de seks en ook al word ik dan maar kaal, dat maakt me niet uit. Een kreetje komt uit mijn mond als hij me omduwt en ik nu op m'n rug op het bed lig en ik kijk toe hoe Ashton mijn broek zonder te openen van mijn benen af trekt, net als mijn boxer en holy shit, dan zijn goddelijke lippen om mijn nu al harde lengte legt en ik kreun zachtjes en ik duw mijn heupen omhoog. 'Meer, meer' mompel ik bemoedigend en ik streel door z'n haren, om hem daarna toch met lichte dwang wat naar beneden te duwen. Ik kan nu nergens meer aan denken behalve zijn mond die om mijn lengte heen zit en als ik me bedenk wat hij daar allemaal mee kan doen, rolt er een nieuwe kreun uit mijn mond, misschien iets harder dan de vorige en zeker een die goed te horen is, maar het kan me voor nu even niet schelen.


    'Darling, just hold on'

    Calum Hood
    Harry vond het duidelijk niet leuk om nu te stoppen, maar hoe ze trilde was deze douche niet veilig meer. Ik droogde me af en trok mijn kleren aan. Het was goed dat mijn broek zo zat zoals die zat, anders was mijn stijve echt veel duidelijker opgevallen. Harry voegde zich niet veel later bij me en trok me mee naar haar cel. Ik dacht er niets van, gezien we twee keuzes hadden en ze zich duidelijk altijd fijner voelde in haar cel. Ik liet me naast haar neerploffen en keek haar met een glimlach aan. Ze zag er nieuwsgierig uit en even ging door mijn hoofd dat ze door haar nieuwsgierigheid verder wilde dan alleen afzuigen, maar dat zette ik maar heel snel uit mijn hoofd. We hadden hier zoizo geen glijmiddel en we moesten dit een base tegelijkertijd doen. Ik drukte haar voorzichtig achterover op het bed en legde haar mooie lange benen achter me neer, voor ik over haar heen kroop. Ik drukte een kort zacht kusje op haar lippen, voor ik wat naar beneden kroop en tussen haar benen ging zitten. "Ga maar liggen, ontspan, en geniet, liefje." zei ik zachtjes, voor ik haar broek en ondergoed net ver genoeg omlaag trok om bij haar lengte en ingang te kunnen. Verder was gewoon te riskant hierzo. De cipiers waren nooit ver weg en Harry was duidelijk enorm luid als het op genot aankwam. Ik pakte een deel van haar laken en legde die in haar hand. "Bijt daar maar op. Dat helpt met het dempen van je prachtige kreunen." zei ik, voor ik mijn lippen weer op haar eikel drukte. Ik liet mijn vingers naar haar liezen gaan en streelde daar zacht over, terwijl ik haar weer begon te likken. Even stopte ik om over mijn vingers te likken, zodat alles toch wat makkelijker ging. Ik tilde haar kontje iets op en liet nu voorzichtig twee vingers bij haar binnen glijden. Het ging moeilijker dan een vinger, maar het paste nog prima. Ik probeerde haar prostaat direct weer te raken, maar wist niet of dat kon. Alles voor haar genot, dat was mijn mindset hierin en dat ging dus ook gebeuren. Ik bleef mijn vingers rustig bewegen en wilde haar gewoon een orgasme geven, zelfs al zou het moeilijk worden, omdat ze niet gewend was aan dit alles.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het kon me niet snel genoeg gaan voordat hij me op mijn rug drukte, het had al lang genoeg genoeg geduurd sinds ik onder de douche uit was. Zo lang was dat in principe niet, maar het voelde wel zo. Ik legde mijn handen in Calum's nek toen hij over me heen klom en kuste hem zacht terug. Dat voelde goed, tussen alle erg nieuwe dingen door, om iets vertrouwds te hebben. En het was al vreemd genoeg voor mij om te zeggen dat zijn lippen op die van mij iets vertrouwds waren. Met deze omstandigheden wel en dat vond ik lang zo erg niet. Ik knikte om wat hij tegen me zei en haalde nog eens diep adem terwijl hij weer naar benen kroop en mijn broek en ondergoed uittrok. Dat het me niet alarmeerde zou zorgwekkend moeten zijn, maar niets kon me echt deren in deze toestand behalve als hij me niet aanraakte. Vragend keek ik de jongen aan nadat hij een deel van mijn laken in mij hand had gestopt, maar de uitleg die volgde zei al genoeg. Ik had geen idee dat ik echt zo luid was, maar met de bewakers die ons grotendeels als haviken in de gaten hielden was het niet erg handig. Zoals gevraagd beet ik in het stuk stof en dat was goed ook, want ik kon inschatten hoe ik had geklonken zonder nu Calum zijn tong weer te werk zette. Dat hij kort daarna al stopte kon ik echt niet hebben en ik wilde een opmerking maken, maar op datzelfde moment kreeg ik door wat hij deed toen hij mijn achterste iets optilde en dit keer twee vingers bij me inbracht. Mijn ene hand greep naar de lakens om me heen en was niet van plan los te laten, want dit deed serieus pijn. Het zou kunnen dat ik mijn pijngrens iets had overschat na alles wat ik had meegemaakt, wat een logische verklaring had. Dit was brandend, en niet op de manier dat alcohol dat deed in mijn keel. Dat had ik aangekund, maar dit was iets heel anders. Het voelde laf om hem nu te zeggen om te stoppen, ik had dit zelf gewild en het was niet eens zoveel. Ik had me er maar overheen te zetten, zo erg kon het niet zijn. Niet zo erg als waar ik al doorheen was geweest. Daarom beet ik harder op de laken en deed mijn uiterste best te focussen op zijn mond zolang het niet ging. Als hij mijn prostaat raakte zou het vast vervagen, daar zat hij niet ver vanaf en ik had gewoon vol te houden, dat had ik altijd gedaan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Het was fijn om haar gewoon even te kussen voor we verder gingen. Het was een heel onschuldig gebaar, maar een oprecht gebaar van liefde. Ik was mijn hart aan haar verloren en het was fijn om haar de liefde ook fysiek te mogen geven die ze zo enorm verdiende. Ik trok langzaam terug en ging tussen haar benen zitten om daar alles klaar te maken voor het afmaken van mijn opdracht. Ik deed dit heel graag en wilde haar het grootst mogelijke genot geven. Ik begon haar weer verder af te likken en stak niet veel later twee ondergekwijlde vingers in haar achterste. Even concentreerde ik me volledig daarop, maar toen ik opkeek om te zien of ze het nog wel fijn vond, zag ik haar gepijnigde gezichtje. Ik trok direct mijn beide vingers uit haar en ging wat rechter zitten. "Het spijt me zo erg, Harry. Ik wil je geen pijn doen, echt niet. Wil je nog doorgaan? Ik snap als je wil stoppen. God, wat ben ik een sukkel. Het spijt me zo erg." verontschuldigde ik me naar het meisje. Zacht bleef ik met een duim rondjes rond haar eikel draaien. Ik kon haar ook met alleen mijn tong plezieren zonder dat ze bang hoefde te zijn dat ik haar pijn zou doen door haar achterste te betreden. Ik wist alleen uit ervaring dat een orgasme door de stimulatie van je prostaat zo veel intenser en fijner waren dan die alleen van een handjob of blowjob of zelfs als top wippen. Het was een soort magisch plekje en zeker omdat zij zo veel narigheid met haar achterste had beleefd, wilde ik haar ook laten voelen dat het ook enorm fijn kon zijn. Maar pijn verdiende ze op geen enkele manier en daarvoor voelde ik me nu enorm schuldig. Ik boog wat voorover en trok de kraag van haar shirt met mijn schone hand een stukje opzij, zodat ik zacht op haar tepel kon sabbelen. Nog altijd was ik haar een heerlijk orgasme verschuldigd en ik probeerde mijn schuld toch een beetje te vereffene. Toch zou ik meteen stoppen als ze niet meer wilde. Ze was een van de mooiste schepsels in de hele wereld, misschien zelfs het hele universum met haar haast buitenaardse schoonheid, ze zag het alleen niet in en het was verschrikkelijk om te zien hoe erg dit alles aan haar knaagde. Hopelijk zouden het met de hormoontherapie en de daarbijbehorende lichamelijke veranderingen haar toch meer zelfvertrouwen geven. Dit was geen sprint maar een marathon, die hopelijk makkelijker zou worden naarmate ze verder kwam, en ik zou elke meter langs de hekken staan om haar toe te juichen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    We hadden geen van beiden kunnen voorzien dat ik zo zou reageren. Ik was ervan overtuigd geweest dat ik het aankon, zoiets weinigs in ieder geval, maar dat was dus verschrikkelijk fout gedacht. Ik hield me vast aan de gedachte dat de pijn wel vervaagde en gaf geen kik. Het kwam vanzelf goed, dat deed het altijd. Omdat ik zoveel mogelijk niet probeerde te laten zien dat dit echt niet fijn voelde verbaasde het me dat Calum me zo snel al doorzag. Automatisch verkrampte ik even toen hij snel zijn vingers uit me haalde, maar hij hoefde hier zich niet schuldig om te voelen. Ik schudde mijn hoofd en aaide over zijn wang. "Nee, het gaat prima. Maak je maar geen zorgen om mij, Cal, je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik ben gewoon een beetje sensitief, denk ik," mompelde ik. Natuurlijk wist ik dat hij me nooit pijn had willen doen, zelfs al had ik datzelfde gedacht bij mijn ex. Maar dat was niet meer aan de orde, ik vertrouwde erop dat het klopte wat hij zei en meer was niet nodig. Nu zijn vingers weg waren ebde de pijn al sneller weg, zeker omdat hij nog over mijn eikel wreef. Met mijn licht trillende handen ging ik door zijn haar en humde zacht, wat overging in een meer genietend geluidje toen hij zijn lippen gebruikte bij mijn tepel. Het was wel erg prettig dat hij me zoveel mogelijk behandelde zoals dat bij een normale vrouw ook zou horen. Dat was een van de redenen waarom ik mijn vertrouwen bij hem durfde te leggen, als een van de weinigen die rekening met me hield. Ondanks dat Calum het goed had bedoeld, voelde het op dit moment toch iets minder dan het eerst had gedaan, maar ik wist wel iets om mijn gedachten daar vanaf te houden. Alleen moest hij daar ook in meewerken en zijn zorgen opzij zetten. "Je weet dat je niet de enge ben die iets hoeft te doen, toch? Dit werkt twee kanten op," fluisterde ik met een halve grijns om mijn lippen. Het zou niet eerlijk zijn en bovenal egoïstisch als ik niets voor hem deed, maar dat was mijn mening. Ik begreep wel dat hij dit voor mij wilde doen en me wilde beschermen, maar hij kon niet tegen me liegen door te zeggen dat hij het niet zou willen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Ik bleef wat met haar lichaam spelen, gewoon omdat ik dit niet compleet negatief wilde laten eindigen, maar haar woorden gaven me wel een inzage in haar brein. Ik zuchtte zachtjes en bleef rustig doorgaan met mijn duim. "Dat moet je niet zeggen, Hazza. Ik mag je geen pijn doen, en niemand heeft je ooit pijn mogen doen. Dat het wel gebeurt is, betekend niet dat het normaal is, liefje. Je lichaam is een gevoelig en prachtig iets. Je verdient er alleen maar genot door te krijgen door diezelfde gevoeligheid, en zeker geen pijn." zei ik voor ik haar shirt wat omlaag trok en zacht op haar tepel begon te sabbelen. Ik hoorde haar wat hummen, wat me wel weer deed glimlachen, omdat ze zo hopelijk toch wel kon zien dat ik het goed bedoelde en ik haar alleen genot wilde geven. Ik luisterde naar haar woorden die weer kwamen en keek even op naar haar, voor ik mijn hoofd echt optilde. "Lief, je bent dronken. Ik wil je en heb je altijd al het genot willen geven wat je verdient, waardoor ik ook ben gezwicht, maar verder gaan we echt niet. Voor mijn probleempje vind ik straks wel een oplossing. Maak je daar nu maar geen zorgen om." sprak ik haar toe. Natuurlijk wilde ik graag met haar seks hebben, een blowjob van haar krijgen, of zelfs maar door haar te worden afgetrokken, maar dat kon ik echt niet maken. Ik bleef met mijn duim over haar eikel gaan, waar ik nu al wel wat voorvocht uit voelde druipen, terwijl ik weer goed tussen haar benen kroop. Met mijn vrije hand tilde ik haar prachtige kontje iets op. "Niet schrikken, Hazza. Als je het niet fijn vind trek je maar gewoon aan mijn haren op sla je op mijn achterhoofd." zei ik tegen haar voor ik heel voorzichtig over haar anus likte. Bij mij had het, de eerste keer dat het bij me werd gedaan, heel vreemd gevoeld, maar niet slecht. Ik wist niet hoe zij het zou ervaren, maar kon vanaf hier haar gezicht niet heel goed zien. Ik bleef wel zacht wrijven met mijn duim over haar eikel, maar met dat alleen zou ze nooit over de rand gaan en zo hopelijk wel, of maakte haar klaar om toch weer een vinger binnen te laten. Ik wist namelijk zeker dat het zou lukken met wat gespeel met haar prostaat, maar ik ging het niet pushen. Ik wilde haar alle liefde geven, alleen ik moest nog wat handiger worden in het uitvogelen hoe ik dat het beste kon doen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Calum was een schat en ik waardeerde alles wat hij deed ontzettend, maar hij maakte zich veel te druk. Ik was gewend om pijn te hebben en dat was de waarheid, hij had het niet zo bedoeld en ik wilde niet dat hij zichzelf de schuld gaf. Ik kon het hebben en hij ging dat nog wel inzien. Nog steeds voelde het heerlijk wat hij met me deed en was het beter dan wat dan ook ik voor hem gehad mocht hebben. In de hoop nog iets terug te kunnen doen voor wat hij voor mij deed vroeg ik aan hem of ik hem straks kon helpen. Het verbaasde me niet dat Calum het afsloeg, alleen zijn redenen ertoe vond ik niks. "Luister, ik wil dit, oké? Het kan best dat ik niet helemaal bij ben, maar jij hebt al zoveel gedaan voor me, meer dan dat ik van iemand kan vragen. Laat me dit dan voor jou doen, Cal," fluisterde ik tegen hem. Ik was echt niet de enige die het wilde en hoe dan ook kon ik er wel voor zorgen dat ik hem zover kreeg. Een zachte kreun kwam uit mijn keel terwijl hij weer tussen mijn benen in ging zitten en op dit moment kon ik niet anders meer dan gewillig meewerken toen hij mijn kont weer deels optilde. Mijn lichaam kon immers niet veel meer hebben, door zowel het genot als de pijn. Zijn woorden maakten me wel erg nieuwsgierig en ik hapte even naar adem toen ik zijn tong bij mijn ingang voelde. Het was meer dan vreemd om zoiets nats en warms daar te hebben, dat kon ik eerlijk zeggen. Ik wist niet goed hoe ik erop moest reageren, maar sinds zijn duim ook rustig doorging pikte ik het op als iets waarvan ik hoorde te genieten en al snel werd mijn ademhaling opnieuw onregelmatig. In een reflex beet ik weer op de stof en kwam de kreun van zijn naam er maar gedempt uit. Wat hier zo goed aan voelde had ik niet precies door en het had vast met de sensitiviteit te maken, maar het werkte verdomd goed om me close te brengen. Dat gevoel kende ik dan nog wel, vaag weliswaar omdat het lang niet zo vaak als gedacht gebeurde. Zelfs met het laken en mijn kaken die ik zo stevig mogelijk op elkaar zette kon ik mezelf nog prima horen, terwijl ik zwoor dat als je goed luisterde je mijn hart nog kon horen. Ik deed echt mijn best om niemand te alarmeren, maar dat was nog best een opgave als je een jongen als Calum tussen je benen had.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Harry leek haast te smeken voor me om hier iets voor terug te laten vragen. Ik durfde het alleen echt niet over mijn hart te halen om haar iets te vragen. Ik zou straks wel zien. Misschien kon ze me een handje helpen... Letterlijk. Voor nu settelde ik me tussen haar benen en begon haar heel rustig over haar anus te likken. Mijn duim bleef zacht over haar eikel gaan en al snel hoorde ik haar mijn stem kreunen. Zo ging ik maar door en hoorde haar alleen maar luider worden. Ik drukte het puntje van mijn tong een klein stukje bij haar binnen, nu ik aan mijn duim voelde dat ze zeker al best wat voorvocht liet gaan. Het droop langzaam omlaag, waardoor ik het uiteindelijk ook kreeg te proeven. Het was vreemd, maar het smaakte goed, wat onwennig, maar goed. Ik bleef wat over haar kringspier likken en liet zo af en toe mijn tong iets in haar gaan, maar verre van genoeg om haar op te rekken. Ik drukte er nog zacht een kusje op en ging toen weer iets rechter zitten. Ik drukte een zacht kusje op haar eikel en keek haar aan. "Mag ik weer proberen je genotsplekje te vinden, lief? Een vinger maar. Of heb je liever dat ik met mijn tong doorga?" vroeg ik aan haar met een klein glimlachje. Het ging om haar genot en daarin had zij alles te zeggen. Het was maar net wat ze prettig vond. Ik hield toch niet op met het stimuleren van haar lichaam op een van haar gevoeligste plekken. Mijn duim bleef maar gaan, want heel erg moe werd ik daar niet van. "Of wil je dat ik je gewoon afzuig?" Het was haar lichaam, haar orgasme, en haar keuze. Haar kreunen waren als gezang van de engelen, net als haar stem, maar beter. Dit zorgde alleen maar voor meer motivatie om haar goed te doen voelen en alles te geven wat haar toekwam, voor we onvermijdelijk naar de isoleercellen verdwenen. Ik was bang wat er dan met haar zou gebeuren, want de isoleer was echt verschrikkelijk. Op een bed en vier muren na had je de grootste tijd van de dag niets. Je moest vragen om naar de wc te mogen, eens per week mocht je douchen, en je kreeg driemaal daags een mager maaltje. Je had het grootste deel van de dag alleen jezelf en je eigen gedachten en ik was heel bang wat dat met het mooie meisje ging doen. Voor nu richtte ik me er vooral op om haar genot te geven, in de hoop haar toch iets goeds te geven om mee te nemen voor ze net als ik weg zou worden gestopt voor een week of waarschijnlijk twee.


    Bowties were never Cooler