• Van deze RPG wordt een story gemaakt met de dossiers die in de loop der tijd worden uitgebreid
    Dit is een RPG waar makkelijk ingesprongen kan worden




    Niet iedereen maakt goede keuzes in zijn of haar leven. Vaak hebben deze foute keuzes niet hele grote gevolgen. Tja, je bent 5 dollar lichter of je krijgt net niet die baan, maar het heeft geen permanent effect op je toekomst. Het is niet leuk, maar je komt er wel. Toch zijn er ook keuzes, die je hele leven op z'n kop kunnen zetten. Dit hebben de jongeren van blok 27C ook wel gemerkt.
    Sydney School for Problematic Adolescents is een gevangenis voor criminele jongeren. Ze kunnen hier terrecht van hun 12e tot en met hun 25ste, daarna gaan ze ofwel terug de samenleving in, ofwel door naar Sydney State Penitentiary. De jongeren kunnen hier zitten van iets kleins als herhaaldelijk rijden onder invloed en diefstal tot moord en brandstichting. Ze zitten hier (een deel van) hun straf uit, krijgen heropvoeding en psychologische hulp waar nodig en worden voorbereid op de rest van hun leven, binnen of buiten de muren. Toch gebeurt er meer binnen de muren.
    In blok 27C zitten jongens van de leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Ze zitten er allemaal om een andere reden. Sommigen zullen na hun tijd hier teruggaan de samenleving in, terwijl anderen nooit meer buiten de muren zullen komen. Het is een bonte verzameling jongeren en de medewerkers hebben zeker ook aan de bewoners van blok 27C hun handen vol. Nu het cellenblok vol zit is de groep hechter dan ooit. Het is binnen hun 'woonblok' net een studentenhuis, waarin de vreemdste dingen kunnen gebeuren.


    • Rollen •
    • Michael Gordon Clifford • Mensensmokkel, ontvoering, verkrachting, aanranding, bedreiging • Markiplier
    • Ashton Fletcher Irwin • Verkrachting, openbare seksuele activiteiten, openbaar dronkenschap, rijden onder invloed, bedreiging, mishandeling • Wyrm
    • Luke Robert Hemmings • Roofoverval, doorverkoop van gestolen goederen, poging tot moord • The_Glue
    • Calum Thomas Hood • Drugs dealen, mishandeling, bedreiging, illegaal wapenbezit, naaktlopen • Bain
    • Luca Pasqualino • Roofoverval, doodslag, verzet bij arrestatie • Hadassa
    [R]• • • Balloo
    • Harry Edward Styles • Doodslag • Hiro
    • • •


    • Instituutregelement •
    • Je houd je aan het rooster
    • Tussen opsluiting en loslating is het stil en is iedereen in zijn eigen cel.
    • Voor je een nieuwe activiteit onderneemt vraag je toestemming
    • Geen alcohol, drugs, sigaretten.
    • Geen seks of andere intimiteiten.
    • Geen publieke onzedelijkheden.
    • Geen ruzies. Als er iets is ga je naar de bewaarders.
    • Eens per week is er groepstherapie, op woensdag avond. Aanwezigheid is verplicht.
    • Eens per week wordt er gezamenlijk schoongemaakt, op maandag avond. Medewerking is verplicht.
    • Geen enkele tegenspraak tegen de bewaarders, of ander personeel.
    • Het personeel bepaald of je een regel hebt overtreden of niet.

    Op overtreding van elk van deze regels staat 7 tot 14 dagen isolatie per overtreding.


    The Story


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Als alle reserveringen vol zijn kunnen er personages worden toegevoegd
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maakt nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    • Het Begin •
    Het is woensdag middag en iedereen zit aan zijn lunch, boterhammen met veggiemite en een glas melk. De jongens bespreken onderling wat ze 's middags gaan doen. Sommigen hebben net een paar uur staan sporten, dus die zijn nodig toe aan een douche voor ze iets anders gaan doen. Anderen maken zich juist klaar om te gaan sporten. Weer anderen komen net uit de bibliotheek en gaan daar zo naartoe terug. Weer anderen zullen straks zich wenden tot creatieve bezigheden.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Fletcher Irwin.

    Van mijn tanden in zijn nek is hij niet helemaal gediend en ik rol met mijn ogen om zijn toespraak. Wat hij wilt, ik vind het best, zolang ik mijn seks maar krijg. Mijn tanden in zijn nek betekenden niks, ik kick er nou eenmaal op menselijk vlees te proeven, maar ik snap wel wat hij bedoeld. Een vinger gaat mijn anus binnnen en de duim van zijn andere hand draait over mijn top, wat me een kreun uit doet slaan. Mijn hand gaat ondertussen wat steviger te werk en de amdere glijd over zijn opening, om dan naar binnen te gaan, de tweede volgt bijna meteen en dan is het klaar, mijn dominante kant neemt het over en ik duw hem iets naar achteren, draai hem om en duw hem voorover, mijn ene hand gaat even over mijn eigen eikel, om deze net wat meer op te pompenn - al helpt het vooruitzicht en zijn werk al aardig - de ander gaat weer richting zijn anus, twee vingers gaan naar binnen en krulken even om, daarma maken ze een knipbeweging om hem mwt wat meer tempo op te rekken, we hebben immers niet al de tijd in de weteld en daarbij ben ik nou eenmaal een ongeduldig persoon, zeker op dit gebied. De hand om mijn eikel laat los en duwt zijn heerlijke ronde billen uit elkaar, om het net wat makkelijker te maken hem klaar te maken. Het zal ook niet heel lang duren vvoor ik mijn entre zal maken.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Ashton luisterde gelukkig naar me en reageerde heerlijk op mijn acties. Ik vond het heerlijk om hem toch zo te kunnen bespelen. Ik liet mijn handen hem iets steviger bewerken, maar hij bleef ook zeker niet achter. In een mum van tijd had hij me als was in zijn handen met twee vingers in mijn achterste en een flinke harde. Ik kreunde luid en zwaar. Ik kon dan ook niet tegenstribbelen toen hij zich uit mijn greep ontdeed en me voorover duwde. Ik zette mijn handen haast automatisch tegen de muur, opzoek naar steun, maar ik vond alleen de knop voor de douche, waardoor het water over mijn rug en hoofd begon te lopen en mijn verzwaarde ademhaling nog zwaarder werd. Toen hij weer verder ging met het bewerken van mijn ingang. Het voelde nu niet heel gemakkelijk op dit moment en deed best veel pijn op dit moment, maar ik wist ook dat het over zou gaan. Ik was haast nooit van achter genomen, dus dit zou zeker pijn doen, maar ik had het er zeker voor over om weer een keer flink hard klaar te komen. Toen hij mijn billen uit elkaar trok, hapte ik tussen het water door naar adem. Het was nog wachten op de extase, die straks vast bezit van mijn lichaam zou nemen, wat nu vooral gevuld was met spanning en ongemak. Mijn positie was ongemakkelijk, het water was ongemakkelijk, ik had haast geen grip, het feit dat mijn achteringang weer werd afgestoft was voor nu ook best ongemakkelijk. Ik maakte me klaar voor de pijn van zijn entree, maar toen hij niet opschoot, begon ik te morren. "Schiet op, Ash." gromde ik, terwijl ik mijn kont wat naar achter probeerde te drukken, zodat hij zou opschieten. Hij moest me niet zo plagen.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Fletcher Irwin.

    Hij is ongeduldig, net zo ongeduldig als ik en hij gromt dat ik op moet schieten, terwijl hij zijn kont naar achteren drukt. "Hij vraagt erom, dus haal ik mijn hand nog één keer over mijn eikel, die door het water toch al nat is geworden. Ik zet mijn top tegen zijn ingang en ga dan in één keer naar binnen. Je kan het niet echt wachten noemen, die seconde (misschien nog niet eens) die ik halt hou, daarna begin ik te stoten. We hebben beiden al een tijdje geen seks gehad, het lijkt me dus sterk dat hij hier meteen gewend aan is geraakt, maar ik heb geen zin om rustig aan te doen en daarbij heeft hij er enigszins met mijn stevigere aanpak ingestemd. Door het water uit de douche dat alle kanten opspringt kan ik niet goed zien en moet ik mijn ogen half dichtknijpen, maar het gaat nu niet om het zicht. Het gaat om een goede smeerbeurt, eindelijk weer eens seks. Ja, ik gooi het regelmatig op het flirten en het aanraken van de andere jongens of zelfs bewakers, maar tot meer dan dat komt het hier niet vaak, niet bepaald, het blijft immers verboden en de meesten gaan de isolatie liever niet in. Ik geef toe, het is niet de meest plezierige plek, maar het is zeker een fles wodka of een neukpartij waard en als ze er dan niet achter komen is het nog beter. Ik voer het tempo al wat op, ja, ik ben snel verveeld en ga graag een beetje door, ik ben dan ook gek op spanning op het seksuele gebied (op andere manieren dan ook) en bijna niets gaat me te ver. Tsja, misschien is dat ook wel dopor mijn verkeerde ervaring. Al is en blijft het mijn eigen schuld, het blijft me dwarszitten en dat is het stomme, ik moet me niet aanstellen. Ik moet Calum gewoon neuken en niet nadenken.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Eigenlijk zodra ik klaar was met klagen, dat hij moest opschieten, ging er een pijnlijke steek door mijn achterste omdat hij in een keer ruw bij me binnenkwam. Ik schreeuwde het uit, waarna ik naar adem hapte door het stromende water door. Dat maakte alles een stuk lastiger. Toch was er een ding waarvan ik wist dat alles makkelijker zou maken, terwijl hij flink doorploegde: Ontspannen. Ik sloot mijn ogen en kreunde luid, waardoor ik net iets mijn onderlichaam wist te ontspannen en alles net iets gemakkelijker werd, zelfs al was ik echt niet aan zijn grootte gewend. Mijn nagels grepen zich keer op keer tevergeefs in de tegelmuur opzoek naar houvast terwijl mijn kreunen nogsteeds een mengeling waren van pijn en genot, want het voelde zeker ook niet slecht om weer eens goed onder handen te worden genomen. Toch begon langzaam de pijn af te nemen en het genot de overhand te krijgen. Wel merkte ik dat Ashton steeds net niet mijn prostaat raakte. Nu wist ik zelf na zo'n lange tijd niet precies meer waar die zat, maar het zorgde wel voor een ander soort frustratie zich de kop op stak. "Godverdomme, Ash. Zet je spieren eens aan het werk en je heupen eronder." gromde ik tussen het kreunen door. Ik wist van vorige keren dat de goede plek wel eens moeilijk te vinden was, maar ik had zo het gevoel dat Ash wel in was voor de uitdaging. Alleen als hij die plek vond kon ik zonder verdere hulp klaarkomen, maar nu was dit alles nog erg seksueel frustrerend voor me, zelfs al was het genot wat hij met elke stoot weer door me heel liet stromen, heerlijk. Toch werd het kreunen langzaam minder, en hapte ik net iets vaker naar adem, omdat ademhalen toch best lastig was onder de waterstralen. Toch bleef ik wel klauwen naar de muur, wat inmiddels ervoor zorgde dat mijn vingertoppen open lagen en het bloed van de muren naar beneden liep.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Toen ik Ashton had zien verdwijnen, vermoedelijk richting de douchejes, stond ik ook op en pakte mijn dienblad om die naar de keuken te brengen en daar op het aanrecht te droppen. Ik keek nog even om me heen en liep toen richting de bibliotheek om weer te gaan studeren aan m'n studie. Het was best wel ongewoon dat ik rechten studeerde, maar ik deed het met een doel. Om die klootzak van mijn stiefvader achter de tralies te krijgen, al zou dat nog wel even duren, maar ik kon altijd hopen op een wonder. Ik ging aan de tafel zitten, waar ik voor de lunch ook had gezeten en opende mijn boeken en pakte mijn collegeblok. Ik bestudeerde het hoofdstuk en schreef wat dingen op die voor mij belangrijk waren. Ik keek even op toen ik Harry de bibliotheek zag binnen komen en ik zuchtte. Ik kon me totaal niet concentreren en verwoed haalde ik een hand door m'n haar. Met een grom klapte ik het wetboek dicht en ik zag dat een van de bewakers mijn kant op keek en ik rolde met mijn ogen. Wat dachten ze? Dat ik ze ging neersteken met een pen of zelfs met mijn potlood? Ik wilde hier weg ja, maar voordat ik een bewaker zou neersteken zou er heel wat moeten gebeuren. Ik keek even met een schuin oog naar Harry. Misschien kon hij mijn gezelschap wel waarderen, je wist het maar nooit en ik kon het altijd proberen om een praatje met hem te maken, want Ashton was nergens te bekennen. Ik stond op en ik negeerde de bewaker die me nog steeds met argusogen volgde. 'Hey Styles' zei ik met een vriendelijke glimlach en ik trok de stoel van onder de tafel vandaan en ging naast hem zitten. 'Wat voor boek lees je'? vroeg ik hem nieuwsgierig en keek naar de jongen naast me en probeerde het kaft te lezen. 'Ga je niet sporten vandaag'? vroeg ik toen door.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Elke seconde dat ik niet alleen in mijn cel zat probeerde ik zo onopvallend mogelijk te blijven, maar dat was vaak makkelijker gezegd dan gedaan als je zoals ik was. Het gebeurde niet elke dag dat je een gevangene in de mannenvleugel make-up zag dragen. Ik zuchtte diep en verdiepte me verder in mijn boek. Ondertussen had ik zowat de hele bibliotheek gehad, maar er was nog meer dan genoeg te lezen. Toch weerhield dat me er niet van om sommige opnieuw te gaan lezen, zoals nu. Ik was ongeveer halverwege het boek toen ik voetstappen mijn kant op hoorde komen en ik keek vanuit mijn ooghoeken wie het was. Luca, heel fijn. Meestal was hij wel vriendelijk, maar dat betekende niet dat ik zijn aanwezigheid echt fantastisch vond. "Hi, Luca," begroette ik hem op zachte toon en ging wat rechterop zitten. Dat was wel zo beleefd en ik legde mijn boek neer op mijn schoot zodat ik de jongere jongen aan kon kijken. "The Great Gatsby, als je het wil weten," antwoordde ik zijn op zijn vraag. Dat de hype pas was begonnen nadat de film was uitgekomen begreep ik niet, lang daarvoor was het al een van mijn favorieten. Ik beet op mijn lip toen hij vroeg of ik niet ging sporten en schudde daarna mijn hoofd lichtjes. "Nee, spieren zijn niet echt mijn ding, je weet dat ik liever niet een al te breed figuur krijg," zei ik met een zwak glimlachje. Mijn schouders waren van zichzelf al erg breed en ik kon dat er niet ook nog eens bij hebben. Ik keek Luca recht aan, ik vroeg me toch af waarom hij opeens geïnteresseerd was in mij en waarom hij zo dicht bij me zat. Ik schoof iets verder van hem weg. "Waarom eigenlijk? Is Ash niet in de buurt of zo?" Ik keek om me heen. Ik praatte dan niet veel met de anderen, ik zag en hoorde alles hier en het was me zeker opgevallen dat die twee vaker tijd met elkaar doorbrachten en misschien zelfs meer dan dat. Maar dat was niet aan mij, ik hoefde niet in hun privé leven te snuffelen en dat wilde ik om eerlijk te zijn ook absoluut niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Hij schreeuwt het uit als ik in hem stoot, wat niet erg handig is als we willen zorgen dat de bewakers er niet achter komen, al is die kans sowieso al klein. Toch, ze kunnen ook binnen komen rennen als ze hem horen schreeuwen en al schaam ik me nergens voor, we zullen het waarschijnlijk niet af mogen maken en je afrukken in een isolatiecel is ook niet de van het. Mijn gekreun is hoorbaar, maar niet zo luid als dat van hem en als hij begint te schelden en grommen mompel ik een "Ja, ja," om mijn tempo op te voeren en zo mogelijk nog dieper te komen. Ik begin te beuken, in hem, hard. Hij mag niet klagen, ik mocht alles met hem doen en daarbij is dit waar hij om vroeg. Daarbij is het ook waar ik zin in heb. Ik stik half in het water en hoor dat ook hij het er niet helemaal makkelijk mee heeft, toch geeft het voor mij wel iets extra spannends en ik blijf me in hem rammen. Ik vouw mijn enorme hand even voor zijn mond en buig me naar hem toe "Als je dit af wilt maken moet je iets stiller zijn," sis ik, terwijl ik door beuk, mijn hand haal ik hierna weer weg, omdat er anders een grote kans is dat hij verzuipt - als hij niet stil word enkel is die hand zo weer terug, daar kan hij op rekenen. Nee, hij heeft duidelijk geen ervaring met het hele 'seks in de gevangenis', al is het ook duidelijk dat hij verder wel ervaren en zeker niet onschuldig is, al vraag ik me af hoe vaak hij van achteren genomen is, hij is nog niet helemaal uitgelubberd en dat maakt dit alleen maar beter, voor mij dan.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Weer reageert Ashton meteen, waardoor mijn reacties op hem alleen maar heviger worden. Misschien niet heel handig, gezien de cipiers ons ook konden horen, maar ik kon er niets aan doen dat ik nu eenmaal luid was. Toch werd ik meestal, naar mate ik dichterbij de rand van klaarkomen kwam, stiller. Toch ging het Ashton blijkbaar niet snel genoeg, want hij wikkelde zijn hand over mijn mond, waardoor ik nu echt geen adem meer kreeg. Ik probeerde manisch toch lucht te krijgen, terwijl Ash' woorden langzaam binnenkwamen, in elk geval een stuk langzamer dan zijn penis keer op keer hard en diep bij me binnenkwam. Toch werden langzaam maar zeker, zonder enige moeite, de kreunen zachter, en werd het meer een laag hees gegrom, tussen het naar adem happen door. Ik was van achter genomen worden niet gewend, maar nu de pijn was verdwenen, voelde het zeker niet slecht. Hij wist duidelijk wel hoe je iemand goed onder handen moest nemen. Hij ging steeds verder, terwijl er weinig veranderde, ook niet in de hoeveelheid genot die ik eruit haalde. Toen hij plots, als een donderslag bij heldere hemel, hard mijn prostaat raakte. Mijn rug krulde zich op, net als mijn vingers over de muur, mijn spieren spanden zich iets, en een rauwe grom rolde over mijn lippen, wat nu toch echt niet veel geluid meer gaf. Nog twee of drie keer en ik zou gedaan zijn, vooral omdat mijn pijp al lang geen smeerbeurt meer had gehad. "Daar zat je goed." kwam er heel zacht uit mijn keel, opnieuw zoekend naar houvast. Het pure genot was nu nog maar van korte duur geweest, maar het voorspelde veel goeds. Ik had hem nu echt nodig, hard en genadeloos, terwijl hij er mogelijk langer voor nodig zou moeten hebben om klaar te komen. Nu hoopte ik dat ik hem mee zou kunnen trekken, maar anders kon ik hem, na kort bij te zijn gekomen, straks ook wel afzuigen als het nodig zou zijn.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Ik kon me totaal niet concentreren op de wetboeken en het feit dat die bewaker me in de gaten hield als een havik, hielp ook niet erg mee. Even daarvoor was Harry de bibliotheek binnen gekomen, om zoals gewoonlijk een boek te gaan lezen en ik besloot maar naar hem toe te gaan. Misschien had hij behoefte aan een praatje, al betwijfelde ik dat ook wel een beetje, omdat hij meestal op zichzelf was. Toch stond ik op en liep naar de andere jongen toe en ik stoorde me niet aan het feit dat hij misschien liever een meisje wilde zijn. Ieder z'n ding toch en ik had respect voor dat. Ik ging naast hem zitten en begroette de jongen en vroeg hem daarna wat hij aan het lezen was. 'Aha, The Great Gatsby, ik moet het boek nog lezen, misschien als jij hem uit hebt, dat ik hem dan ga lezen' zei ik hem met een glimlach, 'Ik heb gehoord dat de film ook erg goed is' Ik bewoog met mijn hoofd en keek nog even naar de bewaker die in het hoekje stond en naar ons tweeën keek, ik rolde met mijn ogen en vestigde mijn aandacht weer op Harry en vroeg hem of hij nog ging sporten, maar hij zei dat hij niet ging sporten omdat hij liever geen breed figuur wilde en ik knikte begrijpend. 'Ik ga nu ook niet sporten, te druk' vertelde ik en ik gebaarde naar mijn wetboeken die een eindje verderop op de tafel lagen. Harry schoof wat van me weg en ik fronste toen hij aan me vroeg waarom ik nu bij hem zat en of Ashton er niet was. 'Ik had geen zin meer om in die boeken te gaan zitten, ik heb over een week een belangrijk tentamen, maar de stof komt me m'n neus uit op dit moment en Ash is weet ik veel waar' zei ik schokschouderend, 'Waarschijnlijk douchen, misschien dat hij straks nog komt' Ik glimlachte naar hem. 'Je hoeft niet bang voor me te zijn, ik dacht, ik ga even sociaal doen met Harry, maar als je dat niet wil, dan kan ik wel weg gaan'? Ik beet op mijn lip en keek naar de jongen naast me, in afwachting van zijn reactie.


    'Darling, just hold on'

    Ashton Fletcher Irwin.

    Beter voor hem word hij rustig aan stiller, waardoor ik hem niet opnieuw hoef te verstikken. In plaats me daar op te focussen kan ik me richten op mijn libido in zijn anus. Dat ik zijn prostaat raak is wel duidelijk uit zijn reactie, dat hoeft hij me niet te vertellen. Wetend dat ik goed zat ga ik door waar ik bezig was, hard en diep, gericht op zijn gevoeligste plek. Moe ben ik nog niet, ja mijn ademhaling iw omhoog gegaan, maar dat is een combinatie van de opwinding en de seks, ik zou nog een hele tijd door kunnen gaan, daar ben ik immers voor getraind. Dat we niet zoveel tijd hebben is jammer, maar het moet kunnen. Ik kreun en probeer mezelf te dempen door pp de binnenkamt va mij wang te kouwejn. Ik geniet, dit had ik nodig, ik moest due frustratie even kwijt en mijn lichaam moest even geolied worden. ik geniet, maar mijn orgasme ligt nog niet om de hoek, hij komt er lamgzaam aan, maar hij is er nog zeker niet. Calum is zeker lekker hoor en dat hij nog redelijk strak is helpt wel, ik zou nakkelijk klaar kunnen komen als ik door ga, maar dat zal niet binnen een paar seconden zijn, daar is gewoom mog net een beetje meer voor nodig.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik begreep heus wel dat Luca goede bedoelingen had en dat hij niet de intentie had om me ongemakkelijk te laten voelen, maar om duidelijke redenen had ik gewoon liever niet al te veel sociaal contact. Dat zei niet dat ik hem ging negeren, geen sprake van, zo was ik dan ook weer niet. Rustig gaf ik antwoord op zijn vragen en een tijd geleden zou het me nog verbaasd hebben dat hij het boek kende, sinds die verdomde film uitkwam niet meer. Zonde eigenlijk, want nu gingen mensen alleen de film kijken in plaats van ook het boek te lezen en dan mistte je zoveel. "De film is redelijk, maar ik raad je aan eerst het boek te lezen, die is veel beter," vertelde ik hem met een weke glimlach. Zijn volgende vraag was al snel beantwoord. Nee, ik ging alleen sporten als het echt nodig was en dan liet ik de krachttraining alsnog voor wat het was. Dat begreep Luca vast wel, iedereen hier begreep dat onderhand. Ik knikte begrijpend om de reden dat hij ook niet ging sporten, studie was belangrijker. Automatisch schoof ik iets van weg, het was niet eens een bewuste bedoeling. Zacht vroeg ik aan hem waarom hij nu bij mij zat en of hij anders Ashton niet daarvoor had. Hij fronste erom en vertelde me daarna dat hij zijn boeken compleet zat was voor het moment en dat de andere jongen waarschijnlijk onder de douches stond en ik knikte weer. Ik zou ook gek worden als ik dag in dag uit precies hetzelfde zou moeten lezen. Zijn enigszins onzekere vraag liet me zuchten en ik schudde mijn hoofd. "Nee, het is niet erg. Ik, ehm, ik vind het gewoon niet erg prettig als mensen te dichtbij me komen, snap je? Het voorspelt niets goeds," legde ik hem uit. Als de afgelopen tweeënhalf jaar niet was gebeurd had ik niet dicht genoeg bij mensen kunnen zijn, maar dan zou ik hier ook niet zijn. Het moest langzaam opgebouwd worden volgens mijn psycholoog, kleine stapjes in mijn eigen tempo. De dagen dat ik beter in mijn vel zat ging het ook beter, alleen was dat de laatste tijd bar weinig. "Wat was je eigenlijk aan het leren?" vroeg ik toen, om toch maar een beetje het gesprek gaande te houden. Ik wist dat Luca Rechten studeerde, maar waarmee hij nu bezig was had ik geen idee van en ik was altijd in voor iets nieuws om te leren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Calum Hood
    Mijn ademhaling was inmiddels ongezond snel en mijn brein was tot niets vergaan. Hij was letterlijk bezig mijn lichaam te laten kortsluiten. Erg vond ik het zeker niet, want ik kreeg er een heerlijk euforisch gevoel voor terug. Omdat hij maar tegen mijn prostaat bleef stoten, kwam mijn orgasme heel snel dichterbij en veranderden al mijn geluiden in een hersenloos gehap naar adem. Zo af en toe kwam er nog een hees gegrom tussendoor, maar veel was het niet. Het was mij wel duidelijk dat hij zich echt op mijn gevoeligste plek richtte, en daarmee mijn benen week en mijn hoofd leeg maakte. Niet heel veel later spanden al mijn spieren zich aan, kwam er een rauwe grom uit mijn keel, en rolden mijn ogen wat terug in hun kassen, terwijl ik harder klaarkwam dan ik in een hele lange tijd had gedaan. "Ow god." kwam er haast geluidloos uit mijn keel. Ashton zou me zo echt moeten opvangen als hij verder wilde gaan, want mijn lichaam zou zo waarschijnlijk compleet in elkaar klappen, zeker omdat ik deze intensiteit niet gewend was. Met een gehavende hand wist ik me nog wel af te trekken, om de smeerbeurt voor mij af te maken, maar dit zou niet lang duren. Ik zou hem echt nog wel geven wat hij nodig had om ook zijn pijp te smeren, maar nu kon ik echt even helemaal niets meer. Natuurlijk was ik liever gesmeerd door Harry, maar ik had er zeker geen spijt van, nu de extase haast pijnlijk snel door mijn lichaam raasde.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Ik was bij Harry gaan zitten en nieuwsgierig vroeg ik aan hem welk boek hij aan het lezen was en toen hadden we het even over het boek. Het boek was natuurlijk alleen maar bekend geworden door de film en ik had zelf het boek ook nog niet gelezen, noch de film, dus had ik sowieso weer een boek dat ik op mijn boekenlijstje kon neerzetten. 'Ik zal het onthouden' zei ik met een kleine glimlach. Ik knikte begrijpend toen Harry vertelde dat hij niet ging sporten omdat hij niet breder wilde worden en ik respecteerde hem zoals hij was. Toen hij daarna aan me vroeg waarom ik nu eigenlijk bij hem was gaan zitten, legde ik hem uit dat ik even geen zin meer had in mijn wetboeken en dat Ashton vast en zeker ergens in de douche zou zijn. Ik beet even op m'n lip toen ik aan hem dacht en snel schraapte ik mijn keel en ik luisterde naar Harry hoe hij uitlegde dat hij het moeilijk vond als mensen te dichtbij kwamen. 'Sorry, ik zat misschien ook wel iets te dichtbij' zei ik hem met een verontschuldiging. Iedereen hier had zo wel zijn moeilijkheden. Voor Harry was dat als mensen te dichtbij voor hem kwamen, voor mij waren dat mijn woedeaanvallen, al werd dat ook wel steeds minder. En als ik hier eens boos werd, werd ik gelijk in de isoleercel gedropt en daar had ik ook niet zoveel zin in, want dan werd ik nog bozer. 'Ik heb binnenkort een toets over het Publiekrecht Ik keek naar hem en stond toen op. 'Wacht, dan pak ik het boek erbij, anders snap je er niet zoveel van' Ik liep gauw naar de tafel en pakte daar het wetboek en liep terug naar Harry. 'Je hebt twee wetboeken, het Privaatrecht en het Publiekrecht. In het Publiekrecht staat de grondwet en die moet ik uit m'n hoofd weten en daar krijg ik een tentamen over' Ik glimlachte scheef en opende het boek. 'Het zijn acht hoofdstukken' Ik pakte de desbetreffende bladzijdes en keek naar Harry. Hij zou er waarschijnlijk niks van snappen, als ik het maar snapte. 'En in al die acht hoofdstukken, zijn allemaal artikelen geplaatst en je bent niet zomaar even klaar daarmee' Ik zuchtte en keek naar het boek. 'Dus ja, ik denk dat je wel kan begrijpen dat ik er voor nu even klaar mee ben'


    'Darling, just hold on'

    Ashton Fletcher Irwin.

    Met een rauwe grom komt Calum klaar, waarna hij er haast geluidloos een 'ow god' uitgooit. Ondanks dat hij klaar is gekomen en een steeds groter wrak lijkt te worden ga ik nog even door, ik zal stoppen als hij in elkaar stort, dan maak ik mezelf wel af, of hopelijk vind hij het niet erg mij nog even te helpen. Het zou beter zijn als hij me nog klaar maakt, want anders kan ik weer naar dat saaie afrukken, al heb ik hier opzich al genoeg genot van en was dit het zeker wel waard, ik kom toch liever klaar op een andere manier dan mijn eigen hand, zeker als ik ervoor naar de isolatie moet, dan doe ik het liever goed. "Ah," komt er kort uit mijn keel. Het is heerlijk weer eindelijk hard en genadeloos in iemand te stootten na zo'n tijd. Ondanks dat ik door zou willen gaan kom ik even later toch uit hem, om zijn anus door mijn hand te vervangen, ook lekker, maar net niet zo goed. Ik prefereer een vagina of iemands achterste toch van mijn handen, al zijn mijn handen nog zo groot en lijken ze perfect voor handjobs, het is toch een beetje saai.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Ik haalde mijn schouders lichtjes op bij zijn verontschuldiging. Het maakte niet uit, hij had het niet kunnen weten. De enige die ik überhaupt vaker dichtbij genoeg liet komen om dat soort dingen van me te weten was Calum, maar die zat nu ook god wist waar. Zolang er maar een klein beetje rekening met me werd gehouden door iedereen was ik al blij, net zoals ik bijvoorbeeld in Luca's buurt wat voorzichtiger sprak vanwege de woedeaanvallen die hij nog wel eens kon hebben. Omdat ik toch nog nieuwsgierig was vroeg ik hem wat hij dan aan het leren was. Het kon nooit kwaad om iets extra's te leren. Publiekrecht zei me op zich niks, dus was het verstandig dat Luca zijn boeken erbij ging halen, misschien dat ik het dan beter begreep. Geïnteresseerd bleef ik naar hem luisteren en knikte om te laten zien dat ik begreep wat hij tot nu toe vertelde. Over de grondwet had ik zeker wel geleerd, dat was nog een belangrijk punt in de geschiedenis en dat was mijn specialiteit. Mijn nieuwsgierigheid won het van mijn ongemak en ik schoof weer dichter naar Luca toe om met hem mee te kunnen kijken in het grote boek. Zolang ik even negeerde hoe dichtbij de jongen was ging het prima. "Het ziet er inderdaad uit alsof het heel veel is, dat is gewoon een heel leerboek van de middelbare," mompelde ik en liet mijn vinger over de bladzijdes glijden. Ik keek op naar de jongen en glimlachte enigszins, ik wilde niet dat hij dacht dat het aan hem lag dat ik op alles zo afstandelijk reageerde. "Maar wat houdt het Privaatrecht dan in, als ik vragen mag?" vroeg ik. Als ik eenmaal begon met vragen stellen duurde het meestal wel een tijdje voor ik voor mijn gevoel genoeg gevraagd. Mijn natuur was gewoon heel nieuwsgierig en dat was dan ook een van de zeldzame momenten dat ik minder dan een halve meter van iemand ging zitten. Mijn ogen gleden over de regels en ik probeerde in me op te nemen wat er stond. Luca begreep het vast een stuk beter dan ik, maar ik kon het altijd proberen. "Wil je dan ook echt een advocaat worden of iets anders?" vroeg ik verder zonder mijn lezen te onderbreken. Je kon het me niet kwalijk nemen, binnen de muren hier viel niet veel te leren en ik kon juist niet zonder.


    Because I love him, do I need another reason?