• Van deze RPG wordt een story gemaakt met de dossiers die in de loop der tijd worden uitgebreid
    Dit is een RPG waar makkelijk ingesprongen kan worden




    Niet iedereen maakt goede keuzes in zijn of haar leven. Vaak hebben deze foute keuzes niet hele grote gevolgen. Tja, je bent 5 dollar lichter of je krijgt net niet die baan, maar het heeft geen permanent effect op je toekomst. Het is niet leuk, maar je komt er wel. Toch zijn er ook keuzes, die je hele leven op z'n kop kunnen zetten. Dit hebben de jongeren van blok 27C ook wel gemerkt.
    Sydney School for Problematic Adolescents is een gevangenis voor criminele jongeren. Ze kunnen hier terrecht van hun 12e tot en met hun 25ste, daarna gaan ze ofwel terug de samenleving in, ofwel door naar Sydney State Penitentiary. De jongeren kunnen hier zitten van iets kleins als herhaaldelijk rijden onder invloed en diefstal tot moord en brandstichting. Ze zitten hier (een deel van) hun straf uit, krijgen heropvoeding en psychologische hulp waar nodig en worden voorbereid op de rest van hun leven, binnen of buiten de muren. Toch gebeurt er meer binnen de muren.
    In blok 27C zitten jongens van de leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Ze zitten er allemaal om een andere reden. Sommigen zullen na hun tijd hier teruggaan de samenleving in, terwijl anderen nooit meer buiten de muren zullen komen. Het is een bonte verzameling jongeren en de medewerkers hebben zeker ook aan de bewoners van blok 27C hun handen vol. Nu het cellenblok vol zit is de groep hechter dan ooit. Het is binnen hun 'woonblok' net een studentenhuis, waarin de vreemdste dingen kunnen gebeuren.


    • Rollen •
    • Michael Gordon Clifford • Mensensmokkel, ontvoering, verkrachting, aanranding, bedreiging • Markiplier
    • Ashton Fletcher Irwin • Verkrachting, openbare seksuele activiteiten, openbaar dronkenschap, rijden onder invloed, bedreiging, mishandeling • Wyrm
    • Luke Robert Hemmings • Roofoverval, doorverkoop van gestolen goederen, poging tot moord • The_Glue
    • Calum Thomas Hood • Drugs dealen, mishandeling, bedreiging, illegaal wapenbezit, naaktlopen • Bain
    • Luca Pasqualino • Roofoverval, doodslag, verzet bij arrestatie • Hadassa
    [R]• • • Balloo
    • Harry Edward Styles • Doodslag • Hiro
    • • •


    • Instituutregelement •
    • Je houd je aan het rooster
    • Tussen opsluiting en loslating is het stil en is iedereen in zijn eigen cel.
    • Voor je een nieuwe activiteit onderneemt vraag je toestemming
    • Geen alcohol, drugs, sigaretten.
    • Geen seks of andere intimiteiten.
    • Geen publieke onzedelijkheden.
    • Geen ruzies. Als er iets is ga je naar de bewaarders.
    • Eens per week is er groepstherapie, op woensdag avond. Aanwezigheid is verplicht.
    • Eens per week wordt er gezamenlijk schoongemaakt, op maandag avond. Medewerking is verplicht.
    • Geen enkele tegenspraak tegen de bewaarders, of ander personeel.
    • Het personeel bepaald of je een regel hebt overtreden of niet.

    Op overtreding van elk van deze regels staat 7 tot 14 dagen isolatie per overtreding.


    The Story


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Als alle reserveringen vol zijn kunnen er personages worden toegevoegd
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maakt nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    • Het Begin •
    Het is woensdag middag en iedereen zit aan zijn lunch, boterhammen met veggiemite en een glas melk. De jongens bespreken onderling wat ze 's middags gaan doen. Sommigen hebben net een paar uur staan sporten, dus die zijn nodig toe aan een douche voor ze iets anders gaan doen. Anderen maken zich juist klaar om te gaan sporten. Weer anderen komen net uit de bibliotheek en gaan daar zo naartoe terug. Weer anderen zullen straks zich wenden tot creatieve bezigheden.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Ik bood Harry mijn verontschuldigingen aan, maar het enige wat hij deed was zijn schouders op halen en ik beet op mijn lip en ik besloot er maar niks van te zeggen. Misschien was het zijn manier om te zeggen dat hij het accepteerde. Toen hij daarna naar mijn studie vroeg, legde ik hem uit dat je Publiekrecht had en Privaatrecht, maar om het beter uit te kunnen leggen, moest ik mijn boek erbij halen en dat deed ik daarna dan ook en ging weer terug naast hem zitten en vertelde hem dat ik bezig was de grondwet uit mijn hoofd te leren, maar dat, dat best nog wel een hele klus was. 'Ik ben pas op de helft' zei ik met een zucht, 'En het tentamen is over een week en ik moet hem halen' Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de vele regels in het boek. Ieder ander zou er door de bomen het bos niet meer zien, maar als je gewoon rustig bleef en alles op je gemak door las. dan kwam je er wel. 'Het Privaatrecht beschrijft hoe burgers en bedrijven met elkaar om moeten gaan' legde ik hem geduldig uit, 'En al die regels staan weer in het Burgerlijk rechtboek en daar staat onder andere in de regels voor huwelijken en echtscheidingen, de regels van een consument en de regels voor arbeidsovereenkomsten. En dat bestaat ook ongeveer uit tien delen, maar daar heb ik gelukkig geen toets over. Dan moest ik nog meer leren en dit is al veel' zei ik met een glimlachje. Ik was best wel verrast dat hij echt interesse in mijn studie toonde en ik knikte snel toen hij me vroeg of ik advocaat wilde worden. 'Ja, of rechter' antwoordde ik, 'Zodra..zodra ik hier uit kom, dan kan ik zoveel doen voor de mensen' Ik beet op m'n lip toen ik me bedacht dat ik hier zeker nog meer dan tien jaar zat, maar in de tussentijd kon ik studeren en bedenken hoe ik wraak kon nemen op mijn stiefvader. 'Ik verveel je hier toch niet mee'? vroeg ik hem toch nog voor de zekerheid.


    'Darling, just hold on'

    Calum Hood
    Na mijn daverende orgasme stootte Ash nog even door in mijn extreem overgevoelige en slappe lichaam, voor hij me losliet en ik oo de grond viel. Daar draaide ik me met enige moeite op mijn knieën om en keek hem met grote ogen aan, terwijl ik tevergeefs op adem probeerde te komen. Ondanks dat ik weinig lucht in mijn lijf had, vond ik niet kunnen wat ik voor me zag gebeuren. Hij hoefde zichzelf nu niet af te trekken als ik er ook nog was. Nu had ik niet vaak een pijpbeurt gegeven, ik wist ongeveer hoe het werkte, en ik was vrij zeker dat hij me wel zou bijsturen. Met mijn laatste beetje kracht schuifelde ik op mijn knieën naar hem toe en haalde nogsteeds zeer zwaar ademend en gevuld met extase met trillende handen zijn handen van zijn grote lid, was zo dichtbij nog groter leek dan het in mijn nu akelig lege achterste had gevoeld. "Jij hebt voor mij gezorgd. Laat mij voor jou zorgen." zei ik hees en nog grotendeels van de wereld. Ik keek hem met doffe ogen aan, terwijl ik hem een kus gaf op zijn eikel, waarna ik er niet al te zacht op begon te sabbelen. Hij had duidelijk geen moeite met ruw, en anders merkte ik dat ook wel weer. Langzaam maar zeker nam ik steeds meer van zijn lengte in mijn mond. Mijn ene hand masseerde intussen zijn ballen en mijn ander had zijn kont vrij stevig vast voor wat houvast voor mijn toch best slappe lichaam. Zijn hele lengte zou nooit in mijn mond alleen passen en ik had weinig zin om te kokhalzen als hij het niet van me vroeg. Ook kreeg ik zo in elk geval nog wat van mijn broodnodige zuurstof binnen om het tekort in mijn lichaam aan te vullen. Wel had ik het geluk dat het euforische gevoel duidelijk nog wel een tijdje bijna even hevig als tijdens mijn orgasme in mijn lichaam zou blijven hangen.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Fletcher Irwin.

    Als ik hem loslaat valt Ashton op de grond, als een lappenpop die helemaal kapot gemaakt is. Omdat ik nog niet klaar ben help ik mezelf maar een handje, maar gelukkig besluit Calum hees dat hij mij afmaakt en natuurlijk laat ik hem, ik xou gek zijn ald ik dat niet zou doen. Het is overduidelijk aan hem te zien dat er niet rustig met hem gedaan is en dat hij goed klaar is gekomen. De kus en het gesabbel op mijn lid, dat steeds verder xijn mond in word genomen, en de massage van mijn ballen is heerlijk, precies wat ik nodig heb. "Oh ja," kreun ik piepemd, mijn stem nog squiichier dan normaal. Mijn heupen duw ik iets naar voren, nee, ik stoot me niet hard zijn mond in, dat is niet nodig, dat heb ik daarnet al genoeg gedaan. Als hij zo door gaat is dit zeker genoeg om me tot mijn orgasme te brengen, misschien nog een beetje meer speling en ik ben er zo. Hij zou ruwer mogen zijn, zijn tanden mogen gebruiken. "C'mon," moedig ik hem aan. "Je moet toch wel wat beter kunnen? Anders zou dit buiten je strakke ingang tamelijk teleurstellend zijn." Het zou het alsnog waard zijn, maar de woorden moeten hem aansporen en het zou toch wat meer geven. Ik zet één hand in zijn haar, om hem zo nog meer aan te drijven en hem wat te helpen als het nodig is, daarbij geeft het me dat beetje grip wat ik wel kan gebruiken.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Ashton reageerde eigenlijk direct op mijn acties, wat me wel erg goed deed. Ik voelde zijn heupen naar voren komen, maar gelukkig niet hard, want ik wilde graag wel ademhalen. Ik ging gewoon door met waarmee ik bezig was. Toch was het na even wel duidelijk dat het niet genoeg was voor deze ervaren jongen. Zo maakten zijn woorden en de hand in mijn haar me dat heel duidelijk. Ik liet mijn tanden elke keer als ik mijn hoofd naar achter haalde zacht over zijn lid gaan, ook liet ik mijn hand net iets ruwer masseren. Toch had ik niet heel veel meer kracht in mijn lichaam om een tandje bij te zetten. Wel wist ik mijn snelheid nog ietsjes op te hogen, maar niet veel. Ik probeerde hem ook nog net iets dieper tot me te nemen dan eerst, maar zodra mijn kokhalsreflex in werking trad, deed ik dat toch maar niet meer tot hij dat echt graag zou willen. Ik deed echt mijn best, maar ik had hier weinig ervaring mee en ik kon nu ook niet echt nadenken op dit moment. Ik hoopte eigenlijk dat ik hem snel over de rand kon trekken, want ik begon langzaam steeds vermoeider te worden en wilde me nog even schoon schrobben voor onze wegen weer zouden splitsen. Ik moest echt nog studeren op dit moment en wilde vanavond echt nog even met Harry rondhangen, maar eerst ging ik Ashton eens afmaken. Dat verdiende hij zeker na het heerlijke gevoel wat hij me had gegeven, wat ik nogsteeds extreem sterk voelde, maar wat me ook erg slap maakte in mijn lichaam, door de overweldigende kracht ervan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Wat Luca allemaal moest leren was inderdaad heel erg veel als ik het zo hoorde, dat had ik niu nooit gekund. Hij vertelde me dat hij pas op de helft was met leren en zijn toets alweer over een week was, dat was best weinig tijd met zoveel leerwerk. "Het lukt je wel, dat weet ik zeker," zei ik tegen hem met een bemoedigende glimlach. De jongen had er echt inzet voor en dat ging zich lonen. Mijn ogen gleden over de regels van de bladzijden, veel mensen konden dit al saai beschouwen, maar ik vond het alleen interessant. Ik vroeg Luca wat het Privaatrecht dan inhield, want daarover had hij niets verteld en ik was benieuwd. Stil luisterde ik naar zijn uitleg en knikte zo nu en dan om te laten zien dat ik het snapte. "Als ik niet gewend was naar langdradige dingen te luisteren zou ik hoofdpijn krijgen," zei ik giechelend en sloeg een hand voor mijn mond om het tegen te houden. Met Geschiedenis als studie had ik ondertussen geleerd om om te gaan met lange, ingewikkelde verhalen. Ik vroeg toen of hij dan advocaat wilde worden of iets anders in die richting. Hij zei dat hij dat of rechter wilde worden en dat hij later veel mensen zou kunnen helpen. "Dat is een mooie gedachte, Luca, hou je daaraan vast," zei ik tegen hem. Ik zag graag hoe de jongens hier leken te veranderen, voor het goede dan, ook was ik hier relatief gezien nog niet heel lang. Ik schudde mijn hoofd glimlachend om Luca's vraag. "Nee hoor, ik luister graag naar wat je te vertellen hebt," verzekerde ik hem. Ik was oprecht benieuwd, niet alleen om beleefd te doen om of het niet stil te laten vallen. Een diepe zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik keek de bibliotheek rond, op ons en de bewakers na was er nog niemand. "Hoe lang kun je doen over douchen?" mompelde ik, deels in mezelf. Zo lang werd er nooit over gedaan en hierdoor begon ik wel een paar dingen te speculeren wat er gaande kon zijn en dat stond me voor geen ene meter aan. Ik wreef met een van mijn mouwen in mijn ogen en haalde daarna een hand door mijn haar. Mijn geduld was nooit een sterk punt geweest.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Heel sterk reageert hij niet, maar dat hij zijn tanden begibt te gebruiken en ruwer gebruijt maakt van zijn handen is gemoeg, zelfs al mislukt zijn poging me dieper in zijn mond te nemen half. Ik kreun, ik merk ook wel dat hij hier geen pro in is, maar dat betekend niet dat ik er daarom geen genot uit haal, genot is er genoeg. En dat beetje extra is dan ook genoeg om me over de rand te trekken, om mijn hoofd in mijn nek te doen gooien en me heerlijk klaar te laten komen. Met mijn orgasme verstevigt de greep van mijn vingers in zijn haar, puur om me staande te houden, maar als de grootste golf weg begint te vagen word mijn greep langzaam losser en laat ik hem los, om ook achteruit te stappen en gewoon onder een andere douchekop te gaan staan, zodat ik me nog even af kan spoelen en mezelf onder kan zepen. Mijn hand haal ik even door mijn ondertusse doorweekte pluishaar, niet dat -dat veel uit zal maken, volgens mij heb ik nog nooit een dag gehad dat hetddaadwerkelijk echt goed zat. Over Calum bekommer ik me ondertussen al niet echt meer, mits hij hier dood neervalt droog ik mezelf zo af, kleed ik me aan en loop ik weg. Mocht hij een hartstilstant of een hersenbloeding krijgen zal ik hem helpen, maar met de pijnlijke kont die hij ozonder twijvel zal ervaren en de weke benen, daar mag hij zelf mee handhaven, dat is mijn probleem niet. Ik spoel me af, droog mezelf op (al kan de handdoek doen wat 'ie wilt, minn haar blijft nog net niet druipend nat) en kleed me aan. Als ik wegga geef ik nog een klap op het achterwerk van mijn afdelingsgenoot. "Dag Calum." De handoek gaat bij de was en ik berg de zeep op, om daarna naar de studieruimte te gaan, waar Harry en Luca zitten. Ik pak een boek om wat te leren (te doen alsof ik leer, ik ben slecht in leren oke) en ga bij ze zitten. Mijn vingers glijden evan langs Harry's rug,niet oomdat ik hem niet respecteer maar puur uit gewoonte, en misschien omdat hij nog wel het dichtst bij een vrouw in de buurt komt hier en ik al veel te lang geen vrouw heb gedaan. Ik neem plaats naast Luca. "Hey Luke, Harry," zeg ik glimlachend, dat ik seks heb gehad maakt me vrolijk en als ik vrolijk ben is dat vaak net wat sterker als bij de normale mens. Luca noem ik al Luke zo lang ik me kan herinneren, dat hier een echte Luke zit heeft dat niet veranderd, hoe verwarrend het af en toe ook kan zijn.


    Reality's overrated.

    Luca Pasqualino.
    Heel geduldig legde ik Harry uit wat het verschil was tussen Publiekrecht en het Privaatrecht en dat hij er serieus interesse in toonde, verbaasde me toch wel enigszins, maar het was ook wel fijn om even met hem erover te praten, want ik had geen studiegenoten om er mee over te hebben en mijn mentor kwam een keer in de week om over mijn grootste problemen te praten, maar zelfs aan hem kon ik merken dat hij het niet fijn vond om hier te zijn en dat als de tijd voorbij was, dat hij ook meteen weer was verdwenen. Toen ik vertelde dat ik advocaat of rechter wilde worden, vond hij dat goed van me en dat ik me daar aan vast moet houden en ik knikte. 'Dat ga ik zeker doen, ik wil dit graag halen' zei ik met een kleine glimlach. Ik was een beetje bang dat ik hem hier mee zou vervelen, maar het was juist het tegendeel en ik zuchtte opgelucht. 'En als ik m'n mond moet houden, moet je het maar gewoon zeggen' zei ik met een grinnik. Ik bladderde wat door de bladzijdes en toen hoorde ik hem vragend mompelen hoelang je er wel niet over kon doen om te douchen, maar ik gokte er niet op dat hij het tegen mij had, want ik wist precies over wie hij het had en ik haalde maar wat mijn schouders op. Natuurlijk wist ik diep van binnen wel dat als het zo lang duurde dat Ashton met hele andere dingen bezig was met douchen, maar ik probeerde dat jaloerse gevoel weg te dringen, want hij was niet van mij en ik mocht hem niet claimen, al deed ik dat wel het liefste. Net op het moment dat ik hem naar zijn studie wilde vragen, kwam er een bekend persoon de studieruimte binnen en ik kneep mijn ogen tot spleetjes. Hij was vrolijk, iets te vrolijk naar mijn idee. Hij kwam naast me zitten en begroette mij en Harry. 'Ash' zei ik met een schuine glimlach en tikte met mijn vingers op de tafel. Dat hij me Luke noemde, deed me niet zoveel. Ik luisterde naar allebei en vooral hoe Ashton het uit kon spreken, en zelfs bij Luke sprak hij het niet zo mooi uit. 'Lekker gedoucht'? vroeg ik hem, misschien iets te kortaf, want hem kennende, was er heus wel iets in de douche voorgevallen en dat stond mij niet aan.


    'Darling, just hold on'

    Calum Hood
    Het duurde niet lang voor Ashton uiteindelijk klaarkwam, toen hij me iets op had gefokt. Met wat moeite stopte ik even met ademhalen en slikte alles door. Langzaam trok ik terug, om het laatste beetje uit hem te zuigen, en liet me achterover plat op de vloer liggen. Daar bleef ik even liggen, voor ik mezelf rechtop drukte en met mijn stukje zeep mijn lichaam nogmaals begon schoon te schrobben. Mijn armen waren slap en mijn ademhaling begon maar langzaam rustig te worden. Toch voelde ik me geweldig. Toen ik eenmaal schoon was stond ik met moeite op, waardoor er een pijnscheut door mijn rug ging. Ik kromp wat in elkaar en strompelde naar het voorportaal om me daar rustig af te drogen. Mijn haren hingen nog wat slap en druipend om mijn hoofd, terwijl ik het probeerde droog te wrijven. Ik piepte pijnlijk toen Ashton op mijn kont sloeg en keek hem na. Die zou nergens last van hebben, terwijl ik in isolatie tijd nodig had om bij te komen. Ik trok uiteindelijk mijn boxer aan en strompelde naar mijn cel om een simpel shirt en shorts aan te trekken. Voor de rest liep ik rustig verder op blote voeten. Hoe minder ik mijn benen op hoefde te tillen, hoe beter. Ik strompelde steeds manker naar de bibliotheek, terwijl mijn haren langzaam extreem pluizig opdroogde. De euforie begon langzaam iets af te nemen, waardoor de pijn steeds meer terrein won. Het was heerlijk om me nog zo te voelen, en dat zou nog lang blijven hangen, maar de pijn ook. Ik zag in de bieb Harry, Luca en Ashton zitten. Ik pakte mijn boeken van een plank en hobbelde mank naar het groepje toe. Daar legde ik mijn boeken neer en drukte mijn lippen kort op Harry's prachtige lange krullen. "Hoe is het met het mooiste meisje van de stad?" vroeg ik zacht, zodat alleen zij het kon horen, voor ik me met moeite op de stoel liet zakken. Weer ging er een pijnscheut door me heen en kromp ik wat in elkaar van de pijn, waarna ik me toch weer wist te herstellen en mijn anatomieboek opensloeg. Ik had binnenkort een tentamen over anatomie van gedomesticeerde dieren. Dat was dus driekwart van dit boek en het was me een dik boek. Ik was er dan al wel deels doorheen, en een groot deel was met elk dier hetzelfde, maar ook had elk dier weer net iets anders, wat het soms best verwarrend maakte. Ik zuchtte zacht en schonk Harry een snelle knipoog, voor ik me toch weer op het boek richtte. Straks zouden Ash en ik wel worden afgevoerd, of ik in elk geval, want dit manklopen viel iedereen op en volgens mij hingen er camera's in de douches. We zouden we zien, maar voor nu zou ik toch wel moeten studeren, want daar zou ik de komende tijd toch ook geen tijd meer voor krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik moest toegeven dat Luca best fijn gezelschap was. Hij was niet opdringerig en respecteerde mijn aparte manier van doen, hij was een makkelijk iemand om gewoon rustig mee te kunnen praten zonder dat het onderwerp te zwaar werd. Het was goed van hem dat hij zich vasthield aan wat hij graag wilde doen, dat moedigde ik echt aan. De jongen verveelde me ten verste niet, wat hij vertelde vond ik juist interessant en daarbij was ik niet zo'n prater, ik luisterde liever. Ik gniffelde om zijn woorden en schudde mijn hoofd, waarna ik om me heen keek en me hardop sarcastisch afvroeg hoe lang het kon duren om te douchen. Luca haalde zijn schouders, maar ik wist heel zeker dat we precies hetzelfde dachten. Ongelofelijk, maar te verwachten. Het was ook nooit anders. Alsof het zo hoorde kwam Ashton toen veel te vrolijk de ruimte binnenzetten en ik kroop automatisch ineen door zijn vingers die over mijn rug gleden. Ik hield er niet van als mensen aan me zaten, en hij al helemaal niet met zijn reputatie. "Hallo, Ashton," mompelde ik toch maar om aardig te zijn en trok mijn benen op. Ik hield me weer gericht op mijn eigen boek, met alleen Luca had ik me prima gevoeld, maar het ongemak kwam net zo hard terug nu. Toch schoot ik heel even in de lach om Luca's opmerking die erg kortaf was en keek grijnzend naar hem, ik kon de afgunst gewoon voelen. Misschien moest ik voor eens een voorbeeld aan hem nemen. Mijn eerdere vermoedens werden bevestigd toen Calum zich bij ons voegde en niet zo'n beetje mank ook. De eerste reactie die ik gaf op de kus op mijn haren en zijn woorden was blozen en wegkijken, maar het klopte niet. Het klopte in mijn ogen niet om eerst ik wilde niet weten wat met Ashton te doen en dan met mij te flirtten. "Geen idee, hoe gaat het met jou?" reageerde ik sceptisch en trok een wenkbrauw naar hem terwijl mijn ogen over hem heen gleden. Hij zat duidelijk ongemakkelijk, te duidelijk en ik hoopte voor hem dat hij niet dacht dat ik zo blind was dat ik het niet door had. Geen idee hoe hij dacht dat ik daarop zou reageren, maar positief was het niet. Niemand liet dat zich gebeuren en ik was toch in het proces van er weer bovenop komen, dan kon een beetje voor mezelf opkomen geen kwaad.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Luca's toon is niet heel vrolijk, het is kortaf en iets in zijn lichaamstaal staat me niet helemaal aan. "Jap," beantwoord ik, die glimlach nog altijd op mijn gezicht. In mijn eerste manische periode ben ik met andere woorden gaan praten, jap is daar één van, toen de depressie kwam ging ik weer terug naar ja, maar als de manie weer terug komt of als ik vrolijk ben, waarbij dit extra getriggerd is door mijn bipoilaire stoornis, komen dit soort woorden weer terug, al zal er bij een manie nog altijd een veel te snel gesproken verhaal achteraan komen. "Hoe gaat het met leren? En verveelt hij je niet, Harry?" Calum komt aan, soepel loopt hij niet, totaal niet. Zijn loopje verteld eigenlijk wel dat iemand hem kapot heeft gemaakt. Shit, als de bewakers het nog niet wisten dan weten ze het nu wel, hopelijk weten ze (nog) niet wie Calum genomen heeft, maar die kans is heel klein, ze zijn echt niet dom. En ook Luca en Harry zijn niet gek. Het kan me echt niet schelen dat mensen weten dat ik seks heb gehad en de hoer (nou ja, ik word er nu niet voor betaalt, dus officieel ben ik geen hoer meer, denk ik dat) uit heb zitten hangen, helemaal niet, maar misschien is het niet heel handig met Luca, want ik moet toegeven dat ik hem leuk vind, ik bedoel, wie vind hem nou niet leuk? En Harry is zo gevoelig en we weten allemaal dat er wat tussen hem/haar en Calum speelt - kijk naar die twee, als ik van romantische films had gehouden hadden zij hier goed in gepast. Toch kan het me niet veel schelen wat ze er van vinden en die isolatie overleef ik ook wel. Vrolijk tik in een deuntje op mijn been en hum wat, om mijn boek open te slaan, saaie dingetjes, oninteressante zinnen en een hoop gelul.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Harry reageerde in eerste instantie extreem schattig op mijn actie. Ja, ik begon echt voor haar te vallen, hoe vreemd dat misschien ook was in deze situatie en voor mij in het algemeen. Toch zag ik ook dat haar iets niet helemaal lekker zat. Ik kon wel raden wat het was: Mijn duidelijke lichamelijke klachten door het avontuurtje met Ashton in de douches. Haar verbale reactie op mijn vraag was ook een duidelijk voorbeeld van haar afstandelijkheid, en het deed me eigenlijk heel schuldig voelen. We waren misschien niet samen, maar ergens diep van binnen voelde het toch als vreemdgaan. Eigenlijk was dat de grootste reden waarom ik geen antwoord gaf op haar vraag, maar mijn verontschuldigingen aanbood. "Het spijt me, Harrietta. Ik wilde je geen pijn doen,noch je vertrouwen schaden." zei ik zacht met nog een kus op de rug van haar hand. Hierna dook ik weer met mijn neus de boeken in. Toch keek ik niet veel later naar Ashton, die tegenover me zat. "Als ze t vragen ben ik een paar keer uitgegleden." mompelde ik zacht,maar hopelijk hard genoeg voor hem om te horen. Ik richtte me weer op mijn studie, maar was nog geen pagina verder toen ik bij mijn lurven werd gegrepen en piepend van pijn een paar meter werd meegesleept door een cipier. "We weten wel wat er is gebeurt, dus zeg het maar, dan wordt het maar een week in plaats van twee." zei hij. Nu was ik eigenlijk heel blij dat ik Ashton mijn smoes had verteld en ik echt hard op de tegelvloer was geklapt na mijn orgasme. Ook was ik blij dat de jongen me niet van achter had volgeschoten met zijn sap, want anders had ik nu veel meer om bij elkaar te lullen. "Ik ben een paar keer in de douches uitgegleden en Ash heeft me geholpen met opstaan. U mag de blauwe plekken zien als u wil." zei ik, voor ik pontificaal mijn broek omlaag trok en daar mijn inderdaad blauwe bovenbeen, heup en achterste liet zien. Dat laatste kwam door Ash, maar het verschil zag je eigenlijk niet. De man liet me nog voorover buigen, waarschijnlijk om te kijken of er geen witte zooi uit me droop, voor hij hard mijn broek en boxer weer omhoog trok. Een piep van pijn kwam weer uit mijn borst. "Ik ga het verifiëren bij Irwin. Als het klopt ben je een vrij man. Anders twee weken, met mogelijk extra sancties voor liegen." zei de man, voor hij naar Ashton liep en ik terugstrompelde, terwijl ik mijn broek goed deed. Blijkbaar waren er toch geen camera's in de douches. Fijn om te weten.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Op het moment dat ik Harry wilde vragen naar zijn studie, kwam er een welbekend persoon aangelopen met een grote glimlach op zijn gezicht, die veelzeggend was en er ging een steek door mijn hart. Ik was niet gek, ik had ook wel door dat er iets was voorgevallen in de douches en dat stond me helemaal niet aan. 'Ash' zei ik koeltjes en met een kleine glimlach. Ik vroeg kortaf of hij lekker gedoucht had en als hij dan nog niet doorhad dat hij voor nu even verbruid had, dan had hij echt stront in z'n ogen. Het irriteert me als hij het nog bevestigd ook en ik sta met een ruk op. 'Het gaat goed, en Harry is tenminste wel leuk gezelschap' zeg ik bot en misschien ben ik nu wel onredelijk, maar het kan me niks schelen, en ik loop naar de andere tafel om de rest van mijn spullen te pakken en dan weer terug te lopen en op dat moment komt Calum aangelopen, je kan beter aangestrompeld zeggen en ik bal mijn vuisten en gooi zowat mijn notities op de tafel. Ik sla mijn boek toch maar weer open op de laatste pagina waar ik ben gebleven, want dat kan ik maar het beste doen, voordat ik een woede uitbarsting krijg. Ik blijf stoïcijns naar mijn boeken kijken als ik Calum tegen Ashton hoor fluisteren dat als ze wat aan hem vragen dat hij moet zeggen dat hij is uitgegleden en ik weet genoeg. Ik had nooit gedacht dat ik zo ontzettend jaloers over Ashton zou zijn en ik snap het niet, want Calum heeft Harry, tenminste die twee vinden elkaar meer dan leuk. Ik grijns een beetje als Calum dan toch nog door een cipier word mee getrokken. 'Dat word de isoleer' zeg ik meer in mezelf dan tegen de rest en ik kan het niet helpen als de grijns breder word, maar ik maak me toch ook wel wat zorgen om Ashton. Ik keek even naar Calum en ik geef hem een giftige blik als hij terug komt strompelen, want dus betekend dat die bewaker ontzettend goedgelovig is, wat de leugens van Calum betreft. 'Eikel' mompel ik zachtjes in mezelf.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Dat Luca zo reageerde op Ashton verbaasde me niets, ik was ook niet bepaald blij met deze ontwikkeling, maar het verschil was dat ik niet zo bot durfde te zijn. Het deed me in ieder geval goed om te weten dat ik fijn gezelschap was. Om het allemaal nog erger te maken kwam Calum mank aanlopen en mijn eerdere goede humeur was als sneeuw voor de zon weg. Toch reageerde mijn lichaam anders dan dat ik wilde en probeerde ik mijn rode wangen te verbergen, zonder veel succes. Wel kreeg ik het voor elkaar om geïrriteerd dezelfde vraag terug te stellen, wat dacht hij wel niet. Ik merkte dat Luca het moeilijk kreeg met zichzelf beheersen en heel voorzichtig legde ik mijn hand op zijn knie, ik wist hoe hij zich voelde. Het was dan minder te zien, maar ik wist heus wel dat hij iets voor Ashton had en zich net zo voelde als ik. Op dat moment werd mijn andere hand gepakt en ik moest moeite doen om niet voor hem te zwichten. Dat had ik al te vaak gedaan, zeker met een belabberd excuus als deze. "Dan moet er eerst vertrouwen zijn geweest," siste ik hem in een impuls toe en mijn ogen werden groot toen ik besefte wat ik had gezegd, waarna ik een hand voor mijn mond sloeg. Dat was geen goede zet en ik werd erdoor bang voor de gevolgen, want het zat nog ik mijn geheugen vastgeschroefd dat er geen goede dingen gebeurden als ik me maar een beetje tegen iets verzette. Ik was nog steeds boos op Calum, maar dat was niet mijn grootste zorg meer. Blijkbaar hadden de bewakers ook dingen vermoed en kwamen de jongen halen. Ik keek naar Luca die het allemaal erg leuk leek te vinden, wat ik ook had gevonden als ik me niet zo verraden had gevoeld. Het duurde niet lang voor de bewaker liet gaan en ik vroeg me of hij daar ook net zo'n slap excuus had gebruikt. Van dit alles kreeg ik een heel drukkend en benauwd gevoel in mijn borst, ik moest hier weg. "Ik, ehm, ga even op een stiller plekje zitten," mompelde ik en stond op, het boek tegen me aangedrukt. Ik schonk Luca nog een meelevende blik en de andere twee keurde ik geen blik waardig, waarna ik naar het rustige deel van de bibliotheek liep, uit het zicht van de rest door een paar boekenkasten en ging zitten op de kleine sofa. Het was nu gewoon een kwestie van tijd tot ik ondervond hoe goedkoop mijn mascara was en absoluut niet waterproof.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Ashton reageert bot en niet zo'n beetje ook. Het slaat nergens op en ik begrijp het ook niet helemaal. Waarom denkt hij dat hij zo moet reageren? What the fuck. Dan kan ik net zo goed gaan huilen omdat hij hier met Harry zit. Hij is mijn vader niet, hij is mijn vriend niet, we hebben niks, op geen enkele manier, ik mag seks hebben met wie ik wil en doen wat ik wil. Zijn gedrag ergerd me. "Mooi dat jij het wel gezellig mag hebben, Lukey," zeg ik. Dat ik Calum heb begrepen maak ik duidelijk met een korte knik. Hij heeft het precies op tijd doorgegeven want niet veel later komen de bewakers hem halen. Zenuwachtig of onrustig maakt het me niet, maar als hij even later terug komt is dat toch wel goed. Het was de isolatie waard, maar als we dat kunnen overslaan klaag ik niet. Natuurlijk word ik nu meegenomen. En als ik bij de anderen vandaan ben word me met een wantrouwende blik gevraagd 'wat er met Hood gebeurt is'.
          Ik zet grote ogen op, mijn meest onschuldige blik, dat ik wegens het sporten en douchen nog geen overload aan oogpotlood (Harry is hier niet de enige die make-up draagt) kan alleen maar in mijn voordeel werken. "De douches zijn glad en Calum gleed een paar keer uit, ik heb hem overeind geholpen, is dat een probleem?" Doen alsof ik hem heb geholpen en vriendelijk ben kan nooit een probleem zijn, dat is alleen maar goed voor het blik wat zij op me hebben, want erg goed was het niet - niet dat dit veel zal werken, maar zeggen dat ik hem heb laten liggen is niet het handigste.
          De bewaker knijpt zijn ogen samen, maar laat me dan gaan en daarmee ben ik een vrij man en ga weer terug naar waar ik vandaan kwam. Maar met mijn blik op Luca (Harry is ondertussen verdwenen) raak ik alleen maar geïrriteerder en ik grijp mijn boeken vast, om deze terug in de kast te zetten, je kan het bijna gooien noemen. "Je bent mijn baas niet," grom ik voor ik weg ben. Ik ga naar mijn cel, zet mijn donkere oogpotlood dik aan, zoals altijd en haal een potlood en papier, om te beginnen met een paar lijnen. Wat het word weet ik nog niet, maar het is iets om mijn hoofd op orde te maken, het is mijn absoluut favoriete bezigheid, al geef ik dat niet toe. Luca verward me. Ja, ik vind hem leuk. Maar zodra één van ons hier weg is kom ik wel over hem heen. Dit is gewoon zo'n gevoel dat je bij iemand krijgt, zo'n warm gevoel dat een persoon bij je opwekt en dat nooit verdwijnt, maar that's it.


    Reality's overrated.

    Luca Pasqualino.
    Harry legt een hand op mijn been om me te kalmeren en het lukt hem ook wel aardig. Ik kan het niet helpen om wat te grijnzen als ze Calum komen halen en ik bedenk me dat hij over nu en een paar minuten in de isoleercel zit, maar het is triest dat Ashton daar ook straks zit en dat wil ik helemaal niet, maar ze hebben het wel over elkaar afgeroepen. Mijn grijns verdwijnt snel als ik Calum terug zie lopen en schenk hem een giftige blik, want ik ben het er niet mee eens dat de bewakers zijn smoesjes geloven. En natuurlijk is Ashton niet veel later aan de buurt en ik knijp in mijn handen, iets wat ik altijd doe als ik zenuwachtig of gespannen ben en draai even om, om naar Ashton en de bewaker te kijken en Ashton zet z'n liefste gezicht op en overtuigd blijkbaar de bewaker dat het een ongelukje was of whatever en Ashton komt terug gelopen. Ik ben nog steeds kwaad, dat kan je wel zeggen, maar als Ashton dan zegt dat ik de baas niet ben, kijk ik hem verbluft na. Heb ik dan zo overdreven gereageerd? Ja, ik wil hem misschien claimen, ja, ik ben misschien verliefd op hem en ja, ik vind hem ontzettend knap. Ik staar naar mijn boeken en ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te leren. Misschien moet ik dan toch maar mijn excuses aanbieden aan Ashton. Harry is inmiddels ook verdwenen en Calum doet weet ik veel wat. Met een zucht klap ik mijn boeken dicht en sta ik op. Ik kan er niet tegen als andere mensen boos zijn, maar zelf kan ik zo een woedeaanval krijgen, maar ik heb het er niet voor over om een week of twee in de isoleercel te moeten gaan zitten. Met mijn boek en schrijfwaar verlaat ik langzaam de bibliotheek en loop ik eerst langs mijn eigen cel om daar mijn spullen neer te droppen. Ik keek even om me heen en besloot toen maar naar Ashton te gaan. Ik weet totaal niet wat ik ga zeggen als ik naar hem toe loop en het eerste wat ik doe is op de tralies van zijn deur tikken. 'Hey' zeg ik dan zacht en lipbijtend kijk ik naar Ashton. Hij is de enige waarvan ik onzeker word en niet weet wat ik moet zeggen. 'Het spijt me van daarnet' zeg ik dan aarzelend, 'Ik ging wat tever' Ik loop de cel verder in en blijf dan op een afstandje van hem staan en kijk naar de jongen, in afwachting van zijn reactie. Misschien gaat hij wel tegen me schreeuwen dat ik een idioot ben, maar dat hoop ik niet natuurlijk.


    'Darling, just hold on'